Stránka: 67 z 96
| [ Príspevkov: 2864 ] | 1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 96 |
Autor | Správa |
---|
|
Veľmi ťažko povedať, ale jedna vec, ktorá je v prospech moderných malých áut, konkrétne koncernových (MQB) je vynikajúce ESP, ktoré vyladili tak, že zachráni kadečo. Skutočne som sa čudoval na škole šmyku, ako jednoduché je s tým ESP dostať sa z krízovej situácie.
|
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 30.04.24 Príspevky: 17072 Témy: 109 | 109 Bydlisko: Košice |
Ja si myslim ze trebarz nove polo je bezpecnejsie ako bmw 7 z 90. rokov, alebo prinajmensom su na tom rovnako.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 | 15 Bydlisko: Bratislava |
Fifth gear testoval modus proti staremu volvu https://youtu.be/qBDyeWofcLY?t=105
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 30.04.24 Príspevky: 17072 Témy: 109 | 109 Bydlisko: Košice |
Hej alebo tu espace vs. discovery - https://www.youtube.com/watch?v=mLLanPwRgiov espace by dopadli cestujuci ovela lepsie aj ked na prvy pohlad by to nikto nepovedal a tento celny naraz v 200km/hod je na nezabudnutie: https://www.youtube.com/watch?v=R7dG9UlzeFM
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
Registrovaný: 14.08.12 Príspevky: 6023 Témy: 147 | 147 Bydlisko: Wattenscheid |
taka stara a6 c4 vysla este v roku 2015 ako priemerne bezpecna, cize typujem ze a8 nebude na tom horsie. cize nie prave najbezpecnejsie auto, ale ani nie rakva na kolesach. hlavne budu chybat tie nove asistencne systemy
_________________ PC: Pentium III-S 1,4GHz, 1536MB RAM, X1950PRO |
|
Registrovaný: 09.01.07 Prihlásený: 25.04.24 Príspevky: 3599 Témy: 419 | 419 Bydlisko: Bratislava |
ano ano, tak najdolezitejsie a najlepsie je neburat napr. s tym ESP suhlasim + nove auta maju aj lepsie vypocitane deformacne zony, lepsie analyzovane modelove situacia na simulatoroch a podobne, to v 90s nebolo, resp bolo pridrahe a nemozne vsetko analyzovat. Ale napr. okrem inych aut jazdim aj Polo z r.2009 ale este tej starsej generacie a tam nemam ESP... Ale moju otazku som sice as zle sformuloval, ale myslel som porovnanie tych aut vramci pasivnej bezpecnosti. Preto som spomenul aj ze nema prehrdzavene diely. Samozrejme hrdza niekde uz je , ved to ma svoj vek a casom to vsetko straca pevnost... Proste rozmyslam nad takym starym autom, lebo mam asi poslednu sancu si splnit sen z detstva, pred tym ako vacsina bude zosrotovana a zvysok bude mega drahy. Skor by som to bral ako lestenku na pekne letne dni Ako podla mna, cisto teoreticky a z mojej mysle asi budu na tom rovnako. 7er koniec 90s, prip.prelom milenia vs polo 2009. Mozno v niecom bude naviac 7er ak bude v dobrom stave. napr to Polo ma len 2x airbag a dost tenke plechy...co sicepomoze deceleracii ale kto vie kde skonci deformacia kasne, kdezto pri 7er bude vyssia deceleracia (vnut.poranenia hadam ale nebudu) ale zostane kabina intaktna... // Spojený príspevok Pia 15.04.16 0:08werwest suhlasim...aktvna bezpecnost bude nizsiao dost, ale to je dost neporovnavatelne medzi generaciami, tam bude vzdy priepastny rozdiel. Skor ma zaujima ta pasivna bezpecnost (viem zle som sformuloval svoju prvu otazku, resp nekonkretizoval som)
|
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 30.04.24 Príspevky: 17072 Témy: 109 | 109 Bydlisko: Košice |
Polo z 2009 ma len dva airbagy? Nasa astra z r. 1998 mala styri. A inak ja by som si 20 rocnu kravinu nekupoval, jedine ze mas garaz a vela penazi aby si to dal do poriadku.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
|
Myslím, že to porovnanie bezpečnosti bude vždy závisieť od konkrétnej sitácie. Napríklad pri čelnej zrážke starého velkého auta s novým malým by malo navrch staré veľké auto, ale pri náraze do betónového múru si myslím, že by lepšie obstálo malé a nové auto, lebo pri veľkom a ťažkom aute pôsobia väčšie sily pre náraze, aj keď sú tam väčšie deformačné zóny, ale z praxe vidno, že to nestačí na kompenzovanie, viď. ten blázon čo sa minulý rok zabil v BMW X5 na Prístavnom moste, alebo známa nehoda Volva XC90, kedy vodička nezvládla predbiehací manéver a so 4 deťmi v aute nabúrala do proti idúceho nákladného auta.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 | 15 Bydlisko: Bratislava |
Vo videu co som poslal bol maly modus, ktory urcite nepatri medzi najnovsie auta (vyrabal sa od roku 2004) proti staremu velkemu volvu a dopadol jednoznacne lepsie. Ono renault si spravil vdaka dobrej bezpecnosti dobry marketing medzi rokmi 2000-2010 kedy ani vacsina premiovych ovela vacsich sedanov nedosahovala 5 * v euro NCAP a u renaultu dostavali taketo hodnotenie vsetky auta.
To, ze nejake zakladne polo ma len 2 airbagy nie je prekvapujuce. Ty si mal nejaku plnkovu astru so styrmi, ale bezne sa v tej dobe predavala len s jednym.
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 09.01.07 Prihlásený: 25.04.24 Príspevky: 3599 Témy: 419 | 419 Bydlisko: Bratislava |
ano ano, je tam vela premennych. Ani najTOP bezpecne auto nezachrani pred nakladiakom alebo pred inymi specifickymi nehodami. S tym prirovnanim k muru je velmi spravne, je to presne tak ako vravis. Pri mure hra proti vyssia hmotnost auta a zastarale deformacne zony. Pri malom aute a naraze do muru jeplus nizka vaha a dobre deformacne zony. Pri SmallOverlap tie nove auta vitazia co je logicke, lebo maju crossmembery na rozlozenie energie do celeho ramu. Ano polo 2009 ma 2xAirbag a ziadne ESP. Samozrejme myslim tu starsiu generaciu,ktora sa prave prestala vyrabat niekedy v polovici 2009 nie to novsie. A garaz mam a aj byvaleho spoluziaka zo zakladnej ktory ma autoservis,taktiez mam auta na bezne jazdenie, takze by mi nevadilo ked by bol nepojazdny mesiac ze by sme vymyslali co asi bude pokazene. u BMW by som sa vyhol V8 kvoly O-kruzku, mne by stacila inline6, ja pretekat uz nemusim
|
|
Registrovaný: 14.12.05 Príspevky: 10617 Témy: 70 | 70 Bydlisko: Košice |
Bremboo píše: Pikošku? Vedel by som o tom napísať knihu. Začnem najprv nie technickou pikoškou. Hyundai ako výrobca áut má najväčšie marže z predaja (cca 2000€) hneď po Toyote. Povedz mi prosím ťa, ako môžu vyrobiť kvalitné auto, pri cenách za aké ich predávajú, keď Hyundai v každom segmente poráža konkurenciu cenou. A je všeobecne známe, źe Japonské automobilky ti ponúknu tú najvyššiu možnú kvalitu za tú najnižšiu možnú cenu, a ešte si aj dlho udržiavajú svoju hodnotu. A že má Kia 7 ročnú záruku?? Ale veď to môže mať hociaké auto, keď si tú záruku zaplatíte. Aj Mercedes može mať 7 ročnú záruku keď si ju zaplatíte. Jediná, fakt jediná možno dobrá vec na Hyundaioch je to, že podobne ako japonské autá, používajú rokmi overenú techniku motorov a pohonu, (veď prečo nie, Hyundai nakúpil 30 ročnú výbehovú techniku od Mitsubishi, ALE oni tú dobrú techniku pokazia tým, že ju vyrobia z nekvalitných materiálov. Je všeobecne známe že pri výrobe sa šetrí všade, ale každá "normálna" automobilka má "zdravé" limity šetrenia, proste aby si zachovala určitý štandard a kvalitu (napr. Toyota), ale Hyundai šetrí tak veľmi že už to fakt nie je dobré.
ešte bude pokračovanie. A práve toyota má vraj tú maržu najvyššiu a predsa vedie rebríčky spoľahlivosti už dlhé roky. V tých rebríčkoch je vpredu ale aj H/K, to vysvetlíš ako?
_________________
Site 1:AMD Ryzen 9 7900 + Noctua NH-P1 + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6000MHz CL32; ROG Strix B650E-I; ROG Strix RX5700XT (deshroud); Samsung 980 PRO 2TB; Jonsplus i100 + 2x Arctic P14 + 3x Phanteks T30; Corsair SF750; Dell U2718Q; Corsair K70 mk.2 Low Profile + Logi G500s; miniDSP 2x4HD + 2xT-AMP + BMR+1138SMF/Scarlett Solo + ATH-M50x STS LG OLED65CX; Onkyo TX-RZ740; 5.1.2 DIY speaker setup (Dayton ND/Peerless NE25, Dayton UM-10 + Monacor SAM-500D); Xbox SeX; Synology DS418 + 4x4TB WD Red + 2x NF-A9; MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN + Gigabit Antik Site 2:Ryzen 7 8700G delid + Noctua NH-L12S + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6800MHz CL40; Gigabyte B650I AX; 1TB NVMe; Silverstone ML05 + 2x Arctic P8; Seasonic Focus SGX-500; Dell P2417H/LG 49UH661V; Logitech Multimedia Keyboard & G5; Synology DS218play + 2x2TB WD Red; MikroTik hAP AC2 + Antik + IPSec tunnel to Site 1 Mobile:Galaxy S23, Shanling UA1s + Urbanfun Hybrid/Sony WF-1000XM3
|
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 06.05.24 Príspevky: 18728 Témy: 181 | 181 Bydlisko: Slovenský G... |
ja som búral v 10-15km/h mal som pás a aj tak som si pekne udrel koleno a ruku... pritom som búral do auta predomnou, ktoré tiež pohltilo dosť z nárazu.. pritom sa auto nijak nedeformovalo len sa trošku ohol nosník, a predok.. toť k bezpečnosti auta z 1995 kebyže havarujem v 70ke som kľudne mŕtvy... a choď na takom aute 140 po dialnici a vlastne aj chodím, chce to už nové auto.. a čo sa týka kúpy starého auta, súhlasím, v dnešnej dobe by som si nič staré už nekúpil ani ja, keď si predstavím že Civic čo som mal je na tom s bezpečnosťou ešte horšie ako Polo tak.... keď budem kupovať určite 2012+, čo sa týka porovnania Pola s 2 airbagmi a Astry so 4mi.. je to neporovnateľné, pri čelnej zrážke oboch áut by Polo vyšlo oveľa lepšie kvôli moderným prvkom pasívnej bezpečnosti avšak 2 airbagy malo to Polo v holobyte už druhá najvyššia výbava mala airbagov viac...
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Registrovaný: 09.01.07 Prihlásený: 25.04.24 Príspevky: 3599 Témy: 419 | 419 Bydlisko: Bratislava |
Mate pravdu. Inak k Polu, nemam holobyt mam myslim ze druhu vybavu asi Trendline?nie som si nazvom isty a mam len 2x airbag. Inak tam mam kozeny paket,el okna, klimu atd,takze holobyt to nie je ale tak ci tak ma len 2x airbag.
|
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 30.04.24 Príspevky: 17072 Témy: 109 | 109 Bydlisko: Košice |
Neviem, astra G mala 5* v NCAP, otec s nou nabural celne do znacky co bola zabetonovana v zemi, isiel 70-80 km/hod, znacka odletela jak zapalka a auto bolo lahko poskodene na predku - preliacena kapota asi 3 cm a prasknuty predny naraznik. Ople su tazke robustne kravy, aj nova astra co je uz odlahcena nie je ziadne tintitko.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 | 15 Bydlisko: Bratislava | |
Registrovaný: 22.07.15 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 1125 Témy: 16 | 16 Bydlisko: Bratislava |
honda znacne zlepsila bezpecnost niekde okolo roku 2000 ja mam 2002 a mam 6 airbagov
_________________ PC: MB: ASUS Z87-K; CPU: Intel Core i5-4690K; RAM: Corsair 16GB KIT DDR3 2133MHz CL9; GFX: ASUS GeForce GTX1060 6GB; SSD: Samsung 850 EVO 250GB; HDD: SEAGATE BarraCuda 3TB + WD 500GB (backup); Sound: Asus Xonar Essence ST; Power: Seasonic S12II-520; Case: Fractal Design R5; Repro: M-Audio AV40; Headphones: HyperX Cloud Gaming; Mouse: Logitech G602; Key: Logitech G213 Prodigy; Monitor: 29" LG 29UM68 Ultrawide Audio: Onkyo TX-8050; Monitor Audio Bronze 2 |
|
Registrovaný: 12.06.11 Príspevky: 4215 Témy: 68 | 68 Bydlisko: Nitra |
S golfom skúsenosti nemám a uvažoval som nad ním aj z dôvodu, že je považovaný za to najlepšie v triede, teda aspoň podľa recenzií a predajnosti. Vyššiu cenovku teda akceptujem. Za vyššiu kvalitu sa platí viac, to je logické... Tak som si prečítal viacero recenzií. Dizajn sa mi osobne nejako moc nepáči, hlavne ten zaguľatený zadok pri kombíku. Interiér ma nenadchol tiež, absolútne nezaujímavý, nudný. Paradoxom ale je, že všetci recenzenti sa idú posrať z kvality materiálu interiéru, ale zároveň tvrdia, že pri nájazde okolo 100 tis km začne vŕzgať a vydávať rôzne pazvuky. Toto má byť etalón v triede ?? Viac problémov ako úžitku ? Po všetkých stránkach ? To je neskutočné ako išla kvalita dole, veď moja 20 ročná honda ešte behá v rodine a bez problémov. Má cca 300k a okrem výmeny oleja o servis ani nezakopla. Ja fakt nechápem čo sú ľudia z toho golfu tak unesený. Dizajn 15 rokov rovnaký a poruchovosť obrovská. Cena v porovnaní s konkurenciou vysoká. Dá mi niekto vysvetlenie, v čom je akože ten golf dobrý ? Pozrel som si viacero videí, na jednom hovorili samé zápory, že aj sedačky má o ničom atď...a ten istý potom na záver povedal, že by si vybral aj tak golfa Toto som si pozrel teraz, no uznajte...je to šiesta generácia, ale to je asi jedno, či piata, šiesta, siedma, hocikoľkáta, proste golf. https://www.youtube.com/watch?v=zxvs_ENocVQ
_________________ MB: GIGABYTE AORUS ULTRA X570 CPU: AMD 3900X + NOCTUA NH-D15 VGA: GIGABYTE GeForce 2080Ti AORUS EXTREME PSU: CORSAIR RM750X MONITOR: DELL 27" 1440 CASE: Fractal R6 USB C KEYBOARD: Sidewinder X4 MOUSE: Logitech G400 VOLANT: Playseat Evolution + Logitech G27 Racing Wheel
PHONE: SAMSUNG NOTE9 |
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 06.05.24 Príspevky: 18728 Témy: 181 | 181 Bydlisko: Slovenský G... |
Gol má vyrovnané parametre vo všetkom.. konkurenti majú silnejšie klady a silnejšie zápory, golf je vo všetkom relatívne dobrý a silné zápory nemá... Golf nemá prečo meniť dizajn, veď je to jedno z najpredávanejšícj áut na svete... keby zmenili dizajn radikálne a urobili z toho nejaký Hyundai, ktorý dizajnovo o 5-10 rokov úplne vychladne tak by stratili množstvo potenciálnych kupcov... toto veľa ,,hejterov" Golfu nevie pochopiť... Golf ale vôbec nieje tak drahý čo sa týka slabších výbav, pravda v plne sa prehúpne aj cez cenu Mazdy 6 v plnke.. mne sa Golf vždy páčil okrem 5 generácie... dnes je ale situácia taká, že stredná nižšia trieda je tak nabitá, že trúfam si povedať žiadne auto v tejto kategórii v pomere k cene nieje zlá kúpa... záleží len od preferencií, keď sa v Golfe necítiš dobre tak si kúpiš niečo iné, netreba sa pýtať prečo by si si ho mal kúpiť.. nikto ťa nenúti.
A hlavne píšeš že s ním skúsenosti nemáš.. tak ako ho môžeš súdiť? mne osobne sú recenzie uprdele keď budú vychvaľovať auto, do ktorého keĎ si sadnem sa cítim za volantom proste zle... hotovo, zvolím iné auto, ktoré možno v recenziách kritizovali za veci, ktoré mne nevadia ale v samotnom aute sa cítim perfektne.. Golf je veľmi uživateľsky príjemný, komfortný, proste perfektné presúvadlo... keĎ chceš niečo viac, pozeraj inde alebo si priplať za R verziu
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Registrovaný: 12.06.11 Príspevky: 4215 Témy: 68 | 68 Bydlisko: Nitra |
Zatiaľ som cenu skúmal len povrchne, ale to čo mi ponúkne i30 za 15 tis mi dá golf možno za 20 tis. Ak by bola pravda, že golf je v rámci tých 5 tis kvalitatívne ďalej, tak to beriem a uvažujem že dám o tých 5 viac. Nemám problém si za kvalitu zaplatiť, ale nezdá si mi to tak. Čo sa dozvedám o golfoch, v reály to s kvalitou nie je ani zďaleka tak dobre. Skôr naopak. Veď si pozri to video. Preto sa čudujem, čo je na tom golfe tak úžasné. Veľa recenzentov mu naloží veľa záporov, aj takých, že len čumím. A potom na záver zatrúbi, že aj tak by si ho kúpil. Proste nechápem. Navyše golf má v ponuke benziňáky len hentie kazové s turbami.
Mne to príde tak, že vw a celkovo nemci sú považovaní za najlepších vďaka zlej povesti ostatných, hlavne kórejčanov. Ale momentálne mi to príde tak, že ich aj tí kórejčania preskočili.
Edit:
Skúsenosť nepovažujem takú, že do neho sadnem a vyskúšam, skôr dlhodobú. Kúpim gofa, dám za neho o 5 tis viac kvôli kvalite a TOP kvalitnému interieru a po pár km mi začne vydávať pazvuky, ktoré mi nevydáva ani 20 ročná honda ? Alebo sa roztrhne remeň a pod. ? Lebo 1.2 TSI ?? Nad týmto sa zamýšlam.
_________________ MB: GIGABYTE AORUS ULTRA X570 CPU: AMD 3900X + NOCTUA NH-D15 VGA: GIGABYTE GeForce 2080Ti AORUS EXTREME PSU: CORSAIR RM750X MONITOR: DELL 27" 1440 CASE: Fractal R6 USB C KEYBOARD: Sidewinder X4 MOUSE: Logitech G400 VOLANT: Playseat Evolution + Logitech G27 Racing Wheel
PHONE: SAMSUNG NOTE9 |
|
|
Ja som najazdil cca. 30 000km na i30 pred FL a určite to radím medzi dobré. Preferujem však jednoznačne koncernové, hlavne kvôli podvozku, riadeniu a motorom. V koncernových autách tejto triedy sú viac dotiahnuté detaily, auto pôsobí viac konzistentne, brzdy sú lepšie (aj tie 288mm) ESP lepšie nastavené... sú to skôr detaily, ale v celku je to určite badateľný rozdiel. Golf je trochu drahší v slušnej výbave, to je pravda, ale ako alternatíva je Leon, ktorý za tých 15 000€ vie byť slušne vybavený aj s dobrým motorom. Síce okrem 1.8 TSI a vyššie s torznou priečkou, ale aj tak je to podvozok na bežné jazdenie veľmi dobrý.
Taktiež neverím tomu, že by mohol byť interiér Golfu po 100 000km v horšom stave ako interiér i30. Podľa toho i30, ktoré som mal ja súdim, že golf na tom bude určite lepšie.
|
|
Registrovaný: 12.06.11 Príspevky: 4215 Témy: 68 | 68 Bydlisko: Nitra |
Musím zbehnúť na salón a pozrieť ich všetky na jednom mieste, nech v tom mám trochu jasnejšie...potom užší výber prevetrám po našich tankodromoch. Nad leonom uvažujem tiež. Sa naserem a kúpim cupru. Ale na tú môže žena zabudnúť // Spojený príspevok 15 Apr 2016, 14:11Spartan.Ex píše: Ja som najazdil cca. 30 000km na i30 pred FL a určite to radím medzi dobré. Preferujem však jednoznačne koncernové, hlavne kvôli podvozku, riadeniu a motorom. Čo ti na tej i30 vadilo ? Práveže u i30 každý vychvaľuje presné radenie/riadenie. Podvozok je komfortný a veľmi dobre filtruje naše tankodromy. U kii je o málinko viac tvrdší, o niečo lepšie sedí na ceste. Na tieto naše cesty by mi viac vyhovoval podvozok i30, ale zase verím, že to nie je plávajúca loďka. Tak isto vychvaľujú u i30 ako aj u kii interiér, ktorý do seba perfektne zapadá, nič nevrzga a pod. Čo sa týka motorov, tam rozhodnutý nie som, ale viac ma to ťahá ku klasike. Poruchovosť a údržba tých malých turbo motorov mi moc nevonia. Čiže aj kvôli tomuto dosť dobre nechápem, v čom je golf o toľko lepší ? Lebo v praxi počúvam na i30 aj ceed veľa chváli.
_________________ MB: GIGABYTE AORUS ULTRA X570 CPU: AMD 3900X + NOCTUA NH-D15 VGA: GIGABYTE GeForce 2080Ti AORUS EXTREME PSU: CORSAIR RM750X MONITOR: DELL 27" 1440 CASE: Fractal R6 USB C KEYBOARD: Sidewinder X4 MOUSE: Logitech G400 VOLANT: Playseat Evolution + Logitech G27 Racing Wheel
PHONE: SAMSUNG NOTE9 |
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 06.05.24 Príspevky: 18728 Témy: 181 | 181 Bydlisko: Slovenský G... |
Tak Kia sa vyrába na Slovensku, i30 v Česku, kvalita výroby je u nás aj v Česku na veľmi vysokej úrovni, takže o kvalitu spracovania by som sa nebál ako je to pri lacnejších autách vyrábaných bohviekde po svete, kde sa líši kus od kusu... napr Golf Variant 6 generácie bol vyrábaný v Mexiku a všeobecne nedosahoval takých kvalít ako krátky Golf... to len tak na okraj.. V čom je Golf lepší? sadneš do neho, zajazdíš si, a uvidíš... možno je lepší vo veciach, ktoré ťa vôbec nezaujímajú, vtedy pre teba lepší nebude... ako píše Spartan, je to o detailoch, o materiáloch, o čudlíkoch, ktoré sa po 80 000km nevyšúchajú (na Ceede sa vyšúchajú ešte skôr) od nastavení podvozku po rozmiestnenie prvkov v interiéri, po zostatkovú cenu pri následnom predaji a podobne... napr mňa neskutočne vytáča inák pekná, kvalitná Mazda, ktorá nemá autodoťahovanie na oknách... veď to je prežitok a je to neskutočne otravná vec a pre veľa ľudí dokonca vec, prečo si auto nekúpia už len z princípu... alebo tenší a slabší lak ako Nemci... je to škoda
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
|
nicobb píše: Čo ti na tej i30 vadilo ? Významne mi v podstate vadil iba atmosférický motor, ktorý je oproti porovnateľným TSI mŕtvy, inač mi výraznejšie nevadilo nič, len v koncernové autá v triede pôsobia nejako solídnejšie, sú viac doladené v detailoch, podvozok s mojim Leonom ťažko porovnávať, lebo je to FR s multilinkom, komfort je zhruba rovnaký, ale správanie v zákrutách je v Leone úplne inde, aj nastavenie elektronického posilňovača mi v Leone vyhovuje viac. Neviem ako by to bolo v porovnaní so základným Leonom, ale už len kvôli motoru by som ho určite uprednostnil.
|
|
|
nicobb píše: A potom na záver zatrúbi, že aj tak by si ho kúpil. Proste nechápem. Navyše golf má v ponuke benziňáky len hentie kazové s turbami. Hmm, ktore su to?
|
|
Registrovaný: 12.06.11 Príspevky: 4215 Témy: 68 | 68 Bydlisko: Nitra |
Myslíš tie kazové motory ? Hore som dával link kde hodnotili ojetinu golfa. Ale viac menej som to zachytil aj inde. Proste problém na problém. Tomu by som sa chcel vyhnúť, aj keď pravdepodobne nájazd nebude veľký.
Spartan aký motor mala tá i30 ? Ja uvažujem buď o 1,6 120ps, alebo o 1,6 gdi 135.
_________________ MB: GIGABYTE AORUS ULTRA X570 CPU: AMD 3900X + NOCTUA NH-D15 VGA: GIGABYTE GeForce 2080Ti AORUS EXTREME PSU: CORSAIR RM750X MONITOR: DELL 27" 1440 CASE: Fractal R6 USB C KEYBOARD: Sidewinder X4 MOUSE: Logitech G400 VOLANT: Playseat Evolution + Logitech G27 Racing Wheel
PHONE: SAMSUNG NOTE9 |
|
|
Bol tam 1.6 GDI 135 koní.
To video, čo si sem dal je test minulej genrácii a terajšia generácia má všetky motory nové, takže to s autom, ktoré by si si kúpil nemá nič spoločné. My sme vo firme mali veľmi dobré skúsenosti aj s koncernovými autami minulej generácie.
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 | 312 Bydlisko: Bratislava |
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 12.06.11 Príspevky: 4215 Témy: 68 | 68 Bydlisko: Nitra |
Zbežne som to prečítal už dávnejšie a aj pri tomto článku som sa divil, pretože i30 doslova oproti golfu vychválil, ale v závere by si tiež vybral golfa.
Spartan: To GDI je slabučké, čo ? Krútiak vyzerá dosť tragicky. Nešiel som s tým, neviem posúdiť. Na mojej mazde gt 2.0 150 ps je krútiak myslím 190. To je tak na hrane čo sa týka športového prežitia. S gdi nikto nebude chcieť pretekať, ale zase mi ide o to, aby to nezdochíňalo pri predbiehaní, resp. aby to nebola zdochlina pri zapnutej klíme...Je to až taká tragédia ? U hyindaja na výber nič silnejšie nie je.
_________________ MB: GIGABYTE AORUS ULTRA X570 CPU: AMD 3900X + NOCTUA NH-D15 VGA: GIGABYTE GeForce 2080Ti AORUS EXTREME PSU: CORSAIR RM750X MONITOR: DELL 27" 1440 CASE: Fractal R6 USB C KEYBOARD: Sidewinder X4 MOUSE: Logitech G400 VOLANT: Playseat Evolution + Logitech G27 Racing Wheel
PHONE: SAMSUNG NOTE9 |
|
|
O ten maximálny točivý moment ani tak nejde, ide skôr o to, že u TSI môžem v hociktorých otáčkach pohodlne zrýchliť, lebo napríklad pri mojom TSI je maximálny točivý moment od 1250 ot, takže hocikedy pridám plyn, hneď to ide. U tej i30 to bolo treba točiť a väčšinou aj podraďovať, aby som sa dostal vôbec k tomu točivému momentu, ktorý to má, takže u TSI je tá dynamika hlavne omnoho pohodlnejšia, dostupnejšia a auto pôsobí samozrejme neporovnateľne živšie.
Pre mňa je už atmosféra mimo nejakých špcifických športových áut určite deal breaker.
|
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 06.05.24 Príspevky: 18728 Témy: 181 | 181 Bydlisko: Slovenský G... |
Ono tie atmosférické motory nie sú úplne zlé, tá GDI v Kii ide podľa mňa veľmi pekne.. Spartan ty si zvyknutý na 1.8TSI, čo je geniálny motor, no mňa napr 1.2TSI až tak neoslovila, no stále je to lepší motor ako napr 1.0 Ecoboost 74kW vo Focuse.. tam je to čistá tragédia, atmosférická 1.6i Zetec bola oveľa živšia a aj úspornejšia, ten ecoboost na dialnici pri 130km/h vie ísť sotva pod 8 litrov... a 1.2TSI v Rapide mi prišla tiež dosť lenivá, ale aspoň to veľa nežerie oproti slabšiemu ecoboostu Proste ak ti nieje proti srsti pri predbiehaní podradiť o 1-2 stupne, tak 1.6GDI je úplne v pohode, aj keď komfortnejšie samozrejme je mať hodenú 6ku a obehovať pri 2500RPM než pri 6000.. mal by si sa previezť na mojom Pole 1.4 44kW a by si videl čo je to lenivosť podradiš do 3ky a ani tak to nejde... Honda čo som mal bola tragická v nižších otáčkach, no jazdila aj pod 5 litrov ale pri podradení to ťahalo veľmi pekne.. ale to boli šandardy rokov 90tých...
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Stránka: 67 z 96
| [ Príspevkov: 2864 ] | 1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 96 |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| [ Choď na stránku: 1 ... 239, 240, 241 ] v Automobily, motorky | 7205 | 108839 | 08.11.2015 23:49 JanoF | | [ Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ] v Automobily, motorky | 3000 | 81716 | 17.02.2018 20:23 michalesku | | [ Choď na stránku: 1 ... 98, 99, 100 ] v Automobily, motorky | 2989 | 67461 | 05.02.2017 10:25 michalesku | | [ Choď na stránku: 1 ... 214, 215, 216 ] v Automobily, motorky | 6454 | 83456 | 20.12.2013 17:23 JanoF | | [ Choď na stránku: 1 ... 279, 280, 281 ] v Automobily, motorky | 8427 | 266094 | 08.04.2024 9:53 SKiLEX | | [ Choď na stránku: 1 ... 607, 608, 609 ] v Automobily, motorky | 18242 | 362371 | 05.03.2013 21:06 JanoF | | [ Choď na stránku: 1 ... 142, 143, 144 ] v Automobily, motorky | 4318 | 63899 | 07.07.2014 21:04 JanoF | | v HTML, XHTML, XML, CSS | 11 | 1976 | 16.03.2008 11:55 kajbo | | v PHP, ASP | 20 | 2363 | 22.02.2008 15:35 suchy | | v HTML, XHTML, XML, CSS | 7 | 1911 | 29.07.2009 7:46 Kubec21 | | [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ] v Krčma | 143 | 7584 | 28.12.2012 15:00 nicobb | | [ Choď na stránku: 1, 2, 3 ] v Dovolenka, cestovanie a turistika | 66 | 6371 | 21.01.2013 15:46 Mego | | v Voľný čas a hobby | 9 | 1651 | 26.01.2015 12:47 erikzet | | [ Choď na stránku: 1 ... 56, 57, 58 ] v Vesmír, veda a technika | 1728 | 49534 | 07.07.2014 22:01 JanoF | | v PHP, ASP | 3 | 1242 | 10.08.2009 13:46 emer | | v Počítačové hry | 20 | 3196 | 22.12.2009 14:14 lubo2142 |
|