| | |
Autor | Správa |
---|
|
1.2 TSI je viac verzií, posledná 110 koňová so 6st. prevodovkou bola podla mňa veľmi dobrá, tam som nemal žiadny problém, prejav bol dobrý, zrýchľovanie tiež dobré, pri diaľničných rýchlostiach je to stále OK, aj keď nie úplne úžasné. Tie s 5st. nešli nič moc, ale skôr to bola chyba tej prevodovky ako toho motora. Išiel som aj v Tolede 1.2 TSI s DSG7 a to bolo skutočne dobré, tie krátke prevody TSI motorom mimoriadne sedia.
|
|
Registrovaný: 12.06.11 Príspevky: 4215 Témy: 68 Bydlisko: Nitra | Napísal nicobb: 15.04.2016 15:46 | |
|
Chápem že TSI má v tomto výhodu, ale ide mi o spoľahlivosť a aspoň čo som čítal/počul, pri tých malých turbo atmosférach to nie je ružové. Plus zbytočné investície do údržby, výmeny turba atď. Možno som v tomto zastaralý, nehovorím že úplne vylučujem TSI, ale skôr sa prikláňam k spoľahlivej klasike. Na druhej strane s prevodovkou sa hrám rád, nevadí mi podraďovanie a vytáčanie, skôr naopak. Len nech to v tých otáčkach ako tak ide. Takže v tých otáčkach to ide ako ? Ber na vedomie, že si podradím veľmi rád, keď aj zo šestky do trojky... Žena má momentálne fiestu 1,25, v meste s tým nemám problém. Ale namiesto nej chcem niečo väčšie, čo by bolo použiteľné aj na dlhšie výlety, niečo rodinnejšie. Čiže 90% mesto a tatry/taliansko. // Spojený príspevok 15 Apr 2016, 15:54Inak divím sa, že neuvažujem o focuse. Nejako ma neoslovil. Cirky: Na hondu nedám dopustiť. O kvalite a životnosti všetkého čo v nej je by som len zbytočne písal ďalší román. Najslabšia 1.4 55KW. Živý jak sviňa a keď sa dostane do otáčok, aj pri 250 tis km sa z nich ten motor tešil jak malé decko. V dnešnej dobe je to asi ťažko uveriteľné, ale v dvojke ťahala 100km/h a v meste som ostatných doslova preskakoval. Mazda 3 2.0 je oproti nej sračka, čo sa pocitu z jazdy týka. Preto hovorím, podraďovaniu sa osobne len poteším. Napríklad automaty vylučujem úplne.
_________________ MB: GIGABYTE AORUS ULTRA X570 CPU: AMD 3900X + NOCTUA NH-D15 VGA: GIGABYTE GeForce 2080Ti AORUS EXTREME PSU: CORSAIR RM750X MONITOR: DELL 27" 1440 CASE: Fractal R6 USB C KEYBOARD: Sidewinder X4 MOUSE: Logitech G400 VOLANT: Playseat Evolution + Logitech G27 Racing Wheel
PHONE: SAMSUNG NOTE9 |
|
|
Chápem, že niektorí vodiči majú radi prejav atmosférických motorov, ale obávam sa, že keby si si to vyskúšal, veľmi rýchlo by si si zvykol na jednoduchší prístup výkonu u turbomotorov, rovnako, ako tomu bolo u Xaltotuna a dávnejšie aj u mňa, ja som už prešiel aj ďalšou etapou a na štandardné jazdenie beriem iba automatickú prevodovku, to Xaltotuna ešte len čaká. Preto to určite treba vyskúšať.
Čo sa týka toho výkonu v otáčkach, je to OK, vždy mi to stačilo, nebolo to ale nič extra, pri maximálnom využívaní potenciálu je to niekde na úrovni 1.2 TSI (na 1.4 TSI to nemá) ale je omnoho obtiažnejšie tú dynamiku z auta dostať, čo zhoršovalo celkový komfort a aj spotrebu.
Čo sa týka tej spolahlivej klasiky, tak tam to vôbec zle s TSI nevidím, predajú sa ich desiatky tisíc, takže na internete nájdeš záznamy o poruchách, ale v najnovšej generácii sú to vo všeobecnosti spoľahlivé motory.
|
|
Registrovaný: 12.06.11 Príspevky: 4215 Témy: 68 Bydlisko: Nitra | Napísal nicobb: 15.04.2016 16:42 | |
|
Pozerám seat cenník. Aký rozdiel je medzi TSI a TGI ? Čo znamená ACT pri TSI ? Dá sa start stop vypnúť ? Nateraz sa mi to zdá byť hovadina, aby sa mi každú chvíľu vypínal a zapínal motor.
_________________ MB: GIGABYTE AORUS ULTRA X570 CPU: AMD 3900X + NOCTUA NH-D15 VGA: GIGABYTE GeForce 2080Ti AORUS EXTREME PSU: CORSAIR RM750X MONITOR: DELL 27" 1440 CASE: Fractal R6 USB C KEYBOARD: Sidewinder X4 MOUSE: Logitech G400 VOLANT: Playseat Evolution + Logitech G27 Racing Wheel
PHONE: SAMSUNG NOTE9 |
|
|
TGI znamená, že motor je na benzín aj na CNG, ACT znamená vypínanie valcov pri nečinnosti, start stop sa dá vypnúť.
|
|
| Napísal SKiLEX: 15.04.2016 16:44 | |
|
tsi je benzin, tgi je na CNG, ACT znamena ze ked od auta nepotrebujes vykon tak motor ide na 2valce(2 sa odpoja), start-stop sa da vypnut manualne, ale musis to robit pri kazdom startovani, pripadne roznymi modmi tlacitka etc. trvalo, start-stop sa montuje aby si mal auto lacnejsie(europska unia....)
// Spojený príspevok Pia 15.04.16 16:44
//spartan obehol
|
|
|
Start stop už vedia nastaviť aj tak, aby si auto pamätalo, či si ho vypol, takže ho už netreba vypínať pri každom naštartovaní.
|
|
Registrovaný: 12.06.11 Príspevky: 4215 Témy: 68 Bydlisko: Nitra | Napísal nicobb: 15.04.2016 16:49 | |
|
OK. Čo hovoríš na 1,4 TSI 125ps pri seate ? Ako sa mám k nemu správať, aby vydržal čo najdlhšie bez poruchy ? Vytáčať, nevytáčať atď...niekto mi tu spomínal, že turbo treba meniť pri dosť malom nájazde a repas nestojí najmenej. Čo na tom môže ešte okrem turba odísť ? Nepoznám tie motory, len ich automaticky porovnávam s dieslom na ktorom odchádza každú chvíľu nie, fap, turbo, erg....preto mám voči tomu tsi taký odpor.
_________________ MB: GIGABYTE AORUS ULTRA X570 CPU: AMD 3900X + NOCTUA NH-D15 VGA: GIGABYTE GeForce 2080Ti AORUS EXTREME PSU: CORSAIR RM750X MONITOR: DELL 27" 1440 CASE: Fractal R6 USB C KEYBOARD: Sidewinder X4 MOUSE: Logitech G400 VOLANT: Playseat Evolution + Logitech G27 Racing Wheel
PHONE: SAMSUNG NOTE9 |
|
|
Myslím, že sa k tomu akurát stačí správať v rámci zdravého rozumu - nevytáčať to, kým nie je poriadne zahriaty (zobrazuje aj teplotu oleja), nenakladať tomu pred koncom jazdy, ak áno, tak potom nechať motor chvíľu bežať na voľnobehu, aby sa schladilo turbo, nie je dôvod prečo by si ho nemal v správnej teplote vytočiť.
My sme mali vo firme aj 1.2 TSI, ktoré spravili cez 200 000 km bez toho, aby sa menilo turbo, popravde osobne neviem o TSI, na ktorom by bolo treba meniť turbo (aj keď také samozrejme sú), ale pokiaľ dodržuješ základné zásady, nie je dôvod prečo by to turbo malo odísť.
Inač 1.4 TSI je podla mňa veľmi dobrý motor aj v 125 koňovej verzii, oni majú z továrne bežne 140 koní, (moj 1.8 TSI má 204 namiesto 180), spotreba je dobrá, točivý moment aj výkon tiež, 6 st. prevodovka tiež dobrá, 7st. automat ešte lepší... podla mňa ideálny motor na štandardné jazdenie. Treba len kontorlovať spotrebu oleja, niečo si niektoré potiahnu, ale nie je to dramatické, bežne tak do 0,07l na 1 000 km.
|
|
| Napísal Daron: 15.04.2016 17:06 | |
|
nicobb píše: OK. Čo hovoríš na 1,4 TSI 125ps pri seate ? Ako sa mám k nemu správať, aby vydržal čo najdlhšie bez poruchy ? Vytáčať, nevytáčať atď...niekto mi tu spomínal, že turbo treba meniť pri dosť malom nájazde a repas nestojí najmenej. Čo na tom môže ešte okrem turba odísť ? Nepoznám tie motory, len ich automaticky porovnávam s dieslom na ktorom odchádza každú chvíľu nie, fap, turbo, erg....preto mám voči tomu tsi taký odpor. Podla mna si robis zbytocne starosti. Toto uz nie je prva generacia TSI motorov, su uz celkom dobre vyladene a chyby su vychytane. Navyse kupujes uplne nove auto a budes mat maly najazd. Takze nejake rozsypanie motora ta nemusi trapit, to by malo trapit tych, ktorym to auto predas. Ja keby som kupoval nove auto, tak jadnoznacne s TSI, lebo to su momentalne hadam najlepsie motory na trhu. Atmosfera je mrtva, trochu sa este cuka mazda, ale tiez to nebude trvat vecne a prejdu na turbobenzin. Ak by som nechcel turbobenzin, tak by som volil turbodiesel. Ale tam je ine vyuzitie auta, dlhe trasy, atd. Momentalne uz aj tu casto sliape TSI dieslu na krk. Navyse taky diesel je o dost zlozitejsi a okrem veci, ktore ma s TSI spolocne, ma navyse napr. vstreky, DPF... Ak by som to zhrnul, nevidim dovod nekupit nove auto s TSI. Jedine ak by si na tom planoval najazdit 450 000km, tak by som si robil obavy, ci to tolko vydrzi. Inak nie. // Spojený príspevok Pia 15.04.16 17:09nicobb píše: Na druhej strane s prevodovkou sa hrám rád, nevadí mi podraďovanie a vytáčanie, skôr naopak. Len nech to v tých otáčkach ako tak ide. Takže v tých otáčkach to ide ako ? Ber na vedomie, že si podradím veľmi rád, keď aj zo šestky do trojky... Toto by som uplne chapal, keby si isiel kupit aspon nejaky 3.0l atmosfericky motor v sportovom aute. Ale kupovat nejake 1.6l prditko s elektronickym plynom a 120 konmi pod kapotou a akokolvek to spajat s nejakou sportovostou je uplne scestne. Tei turbobenziny budu 10x sportovejsie a zabavnejsie ako tie mixery nad ktorymi uvazujes. Mrkni na Xaltotuna, prejdi si jeho strasie prispevky, aky bol nateseny zo svojej 1.8l atmosfery a teraz ked skusil 1.8TSI tak sa mu otvorili oci. Urcite sa na tych autach chod povozit a potom uvidis, co si vyberies. A poruchovosti sa neboj.
|
|
Registrovaný: 14.12.05 Príspevky: 10617 Témy: 70 Bydlisko: Košice | Napísal KocuR: 15.04.2016 17:12 | |
|
nico: 1.6 GDI dynamika nechyba, ak nejdes do kopca alebo nemas nalozene auto. Len musis vela preradovat, o com vlastne pise aj Spartan. Minule som tiez pisal, ze ked ho vytacas, tak spotreba nejde hore nijak vyrazne, vies ju v pohode udrzat na urovni porovnatelnej s podobne vykonnymi turbobenzinmi. Ked mas automaticku klimu, tak to ci je zapnuta alebo nie si vobec nevsimnes, ani na dynamike, ani na spotrebe. S tou 120 konovou 1.6 to az tak dobre nebude, tu by som ja osobne uz nebral. Drobna vyhoda je ze motor okamzite reaguje na plyn, nevyhoda ze oproti 1.4 turbo bude vyrazne slabsie tahat v nizsich otackach. Co bude sportovejsie tazko povedat, nesuhlasim ale ze by si sa s malym turbomixerom zabavil viac ako s o cosi menej malym atmosferickym motorom. To je blud, rovnako ako porovnavat 1.8 atmo s 1.8 turbom. A aj ked je GDI atmosfera, nie je to nesmrtelna atmosfera, vstreky su tiez vec co bude casom treba menit a nebude to prave lacne.
_________________
Site 1:AMD Ryzen 9 7900 + Noctua NH-P1 + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6000MHz CL32; ROG Strix B650E-I; ROG Strix RX5700XT (deshroud); Samsung 980 PRO 2TB; Jonsplus i100 + 2x Arctic P14 + 3x Phanteks T30; Corsair SF750; Dell U2718Q; Corsair K70 mk.2 Low Profile + Logi G500s; miniDSP 2x4HD + 2xT-AMP + BMR+1138SMF/Scarlett Solo + ATH-M50x STS LG OLED65CX; Onkyo TX-RZ740; 5.1.2 DIY speaker setup (Dayton ND/Peerless NE25, Dayton UM-10 + Monacor SAM-500D); Xbox SeX; Synology DS418 + 4x4TB WD Red + 2x NF-A9; MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN + Gigabit Antik Site 2:Ryzen 7 8700G delid + Noctua NH-L12S + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6800MHz CL40; Gigabyte B650I AX; 1TB NVMe; Silverstone ML05 + 2x Arctic P8; Seasonic Focus SGX-500; Dell P2417H/LG 49UH661V; Logitech Multimedia Keyboard & G5; Synology DS218play + 2x2TB WD Red; MikroTik hAP AC2 + Antik + IPSec tunnel to Site 1 Mobile:Galaxy S23, Shanling UA1s + Urbanfun Hybrid/Sony WF-1000XM3
|
|
|
No ja som na 1.6 GDI chodil s vyššou spotrebou ako chodím teraz s 1.8 TSI. Čo sa týka zábavy, myslím si, že ani malý turbo motor ani 1.6 DGI nie sú motory vhodné na zábavu.
|
|
Registrovaný: 12.06.11 Príspevky: 4215 Témy: 68 Bydlisko: Nitra | Napísal nicobb: 15.04.2016 17:44 | |
|
Pozrel som si toto a leon vyzerá dosť schopne. https://www.youtube.com/watch?v=Y9gT_hdjm8AUvidíme. Ďakujem za rady...
_________________ MB: GIGABYTE AORUS ULTRA X570 CPU: AMD 3900X + NOCTUA NH-D15 VGA: GIGABYTE GeForce 2080Ti AORUS EXTREME PSU: CORSAIR RM750X MONITOR: DELL 27" 1440 CASE: Fractal R6 USB C KEYBOARD: Sidewinder X4 MOUSE: Logitech G400 VOLANT: Playseat Evolution + Logitech G27 Racing Wheel
PHONE: SAMSUNG NOTE9 |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 30.04.24 Príspevky: 17072 Témy: 109 Bydlisko: Košice |
Daron píše: nicobb píše: .... Mrkni na Xaltotuna, prejdi si jeho strasie prispevky, aky bol nateseny zo svojej 1.8l atmosfery a teraz ked skusil 1.8TSI tak sa mu otvorili oci. Urcite sa na tych autach chod povozit a potom uvidis, co si vyberies. A poruchovosti sa neboj. Ja som skusil 2,0TSI .) z toho sa mi otovorili nielen oci, preto 2,0TSI aj kupujem, cca o mesiac by malo byt.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
Registrovaný: 09.01.07 Prihlásený: 25.04.24 Príspevky: 3599 Témy: 419 Bydlisko: Bratislava |
mne by sa oci otvorili az pri nejakej poctivej V8 alebo V10
|
|
|
Mne otvorila oči iba Tesla Model S. Po zvezení som henď pochopil, že spaľovacie autá sú už "passé".
|
|
Registrovaný: 10.09.12 Prihlásený: 29.03.24 Príspevky: 176 Témy: 20 |
Tu si mozete pozriet kolko chemikálii je vo Vasom aute: http://www.ecocenter.org/healthy-stuff tam pod videom si stiahnite PDF pod názvom "2011/2012 Guide to New Vehicles" je tam kazde auto.
|
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 30.04.24 Príspevky: 17072 Témy: 109 Bydlisko: Košice |
Podla mna je 2,0TSI asi najlepsi motor aky sa teraz predava (v ludovej cene), usporny, tichy, vykonny a zaroven brutalne zviera ked clovek chce.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
Registrovaný: 14.12.05 Príspevky: 10617 Témy: 70 Bydlisko: Košice | Napísal KocuR: 15.04.2016 21:16 | |
|
Existuje nejaka alternativa u konkurencie? Leon Cupra vyzera byt uplne paradna kupa, co ale ked nechcem koncern?
_________________
Site 1:AMD Ryzen 9 7900 + Noctua NH-P1 + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6000MHz CL32; ROG Strix B650E-I; ROG Strix RX5700XT (deshroud); Samsung 980 PRO 2TB; Jonsplus i100 + 2x Arctic P14 + 3x Phanteks T30; Corsair SF750; Dell U2718Q; Corsair K70 mk.2 Low Profile + Logi G500s; miniDSP 2x4HD + 2xT-AMP + BMR+1138SMF/Scarlett Solo + ATH-M50x STS LG OLED65CX; Onkyo TX-RZ740; 5.1.2 DIY speaker setup (Dayton ND/Peerless NE25, Dayton UM-10 + Monacor SAM-500D); Xbox SeX; Synology DS418 + 4x4TB WD Red + 2x NF-A9; MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN + Gigabit Antik Site 2:Ryzen 7 8700G delid + Noctua NH-L12S + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6800MHz CL40; Gigabyte B650I AX; 1TB NVMe; Silverstone ML05 + 2x Arctic P8; Seasonic Focus SGX-500; Dell P2417H/LG 49UH661V; Logitech Multimedia Keyboard & G5; Synology DS218play + 2x2TB WD Red; MikroTik hAP AC2 + Antik + IPSec tunnel to Site 1 Mobile:Galaxy S23, Shanling UA1s + Urbanfun Hybrid/Sony WF-1000XM3
|
|
| Napísal SKiLEX: 15.04.2016 21:17 | |
|
v danej cene nie, jedina konkurencia je slabsia octavia RS, a golf R variant..., obe stoja viac
|
|
|
Xaltotun píše: Podla mna je 2,0TSI asi najlepsi motor aky sa teraz predava (v ludovej cene), usporny, tichy, vykonny a zaroven brutalne zviera ked clovek chce. Pre mňa je motor 2.0 TSI úplne irelevantný kvoli registračnému poplatku, kotrý z principálnych dôvodov nemôžem akceptovať, preto si myslím, že momentálne najlepší spaľovací motor je 1.4 TSI, inač je samozrejme podla mňa najlepší elektromotor v Tesle modeli III, ktorý sa ešte ale nepredáva.
|
|
Registrovaný: 10.02.08 Prihlásený: 11.04.24 Príspevky: 5121 Témy: 92 Bydlisko: Bratislava |
tak ale to už je chyba našej legislatívy a nie motoru. Inač ako je to s registračným poplatkom u elektromobilov ? zatiaľ sa ich to vôbec netýka alebo ako to je ?
_________________ CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750 Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray |
|
Registrovaný: 14.12.05 Príspevky: 10617 Témy: 70 Bydlisko: Košice | Napísal KocuR: 15.04.2016 22:30 | |
|
Tak Ficovi uz vela netreba, este tak zo dva infarkty a je vybavene, smer pojde bez vyraznej tvare do zabudnutia, vlada sa dostane k niekomu normalnemu a o 4 roky budu registracne poplatky minulostou. To bude pre mna akurat cas na kupu noveho auta
_________________
Site 1:AMD Ryzen 9 7900 + Noctua NH-P1 + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6000MHz CL32; ROG Strix B650E-I; ROG Strix RX5700XT (deshroud); Samsung 980 PRO 2TB; Jonsplus i100 + 2x Arctic P14 + 3x Phanteks T30; Corsair SF750; Dell U2718Q; Corsair K70 mk.2 Low Profile + Logi G500s; miniDSP 2x4HD + 2xT-AMP + BMR+1138SMF/Scarlett Solo + ATH-M50x STS LG OLED65CX; Onkyo TX-RZ740; 5.1.2 DIY speaker setup (Dayton ND/Peerless NE25, Dayton UM-10 + Monacor SAM-500D); Xbox SeX; Synology DS418 + 4x4TB WD Red + 2x NF-A9; MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN + Gigabit Antik Site 2:Ryzen 7 8700G delid + Noctua NH-L12S + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6800MHz CL40; Gigabyte B650I AX; 1TB NVMe; Silverstone ML05 + 2x Arctic P8; Seasonic Focus SGX-500; Dell P2417H/LG 49UH661V; Logitech Multimedia Keyboard & G5; Synology DS218play + 2x2TB WD Red; MikroTik hAP AC2 + Antik + IPSec tunnel to Site 1 Mobile:Galaxy S23, Shanling UA1s + Urbanfun Hybrid/Sony WF-1000XM3
|
|
|
sysel777 píše: tak ale to už je chyba našej legislatívy a nie motoru. Inač ako je to s registračným poplatkom u elektromobilov ? zatiaľ sa ich to vôbec netýka alebo ako to je ? To je samozrejme pravda, ale s pragmatického hľadiska je stále faktom, že je ta auto s tým motorom treba zaplatiť štátu registračný poplatok v pre mňa absolútne nepriateľnej podobe. Keďže Tesla nemá spalovací motor, platí sa 33€.
|
|
Registrovaný: 10.09.12 Prihlásený: 29.03.24 Príspevky: 176 Témy: 20 |
M_i_s_o píše: Podla mna Kia aj Hyundai kvalitou zodpovedaju cene, cca Tvoje tvrdenie platí skôr pre USA. Ale pre Slovensko vôbec, pretoźe tu sa Hyundai hrá na nejakú exluzívnu značku, hlavne pri cenách drahších modelov (napr. Santa Fe, Sorento, Optima). Akože nech sa nečudujú, že Optima má nízke predaje, keď to auto stoji 33000€ aj keď v plnke, alebo za Sorento 45000€ a v kufri to má polystirenovú vaničku. Aspoň agregát keby v tom bol poriadny napr 3,5l V6 ako mala Kia Opirus, alebo 3,0 TDI ako H ix55. Okrem toho všetkého, naozaj nevidím dôvod kupovať autá tejto značky. Podľa môjho názoru, ak chce niekto lacné dobré auto, tak jednoznačne Renault alebo Suzuki.
|
|
Registrovaný: 18.11.09 Prihlásený: 31.03.24 Príspevky: 4445 Témy: 78 Bydlisko: Brno |
SKiLEX píše: v danej cene nie, jedina konkurencia je slabsia octavia RS, a golf R variant..., obe stoja viac Ford Focus?
_________________ DESK: (AMD R7 5800X + Noctua NH-U12S redux | ASUS TUF GAMING B550-PLUS | Kingston Fury Beast Black 32GB DDR4 3200 CL16 | Gigabyte OC Gaming RTX 4080 Super 16GB GDDR6X | LG BD ROM | Seasonic Focus GX 750 Gold | Fractal Define R5 Blackout Ed.) + Samsung G9 Neo (49", DWQHD, miniLED, 240Hz) + ROG Strix NX Wireless Deluxe + Logitech MX Vertical + Logitech Z-906 NB: MacBook Pro 13" 2020 (M1 | 16GB DDR4 | 256GB NVMe SSD | Space Gray), Dell XPS 15 9560 (Intel Core i7 7700HQ | 12GB DDR4 | GeForce GTX 1050 | 256GB NVMe SSD | FHD IPS) MISC: Samsung Galaxy S21 Ultra (256GB | Shadow Silver | Android 14), iPad Pro 12,9" 2021 (M1 | 256GB | Space Gray | iPadOS 17) CAM: SONY α6300 + Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD, RODE VideoMic Pro TV: PANASONIC VIERA TX-L39E6EK + Chromecast 4 w/ Google TV |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 30.04.24 Príspevky: 17072 Témy: 109 Bydlisko: Košice |
aj focus je drahsi
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
| Napísal SKiLEX: 16.04.2016 7:13 | |
|
na focusa som zabusol, 184kw u kombiku za 27 500€ tiez nieje ovela drahsie ako leon...
|
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 30.04.24 Príspevky: 17072 Témy: 109 Bydlisko: Košice |
S vybavou ide poriadne cez 30. Pri rovnakej vybave ako ma leon za 30, stoji focus vysse 35 a aj tak sa nechyta, nema ani samosvor.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
Registrovaný: 07.12.08 Prihlásený: 24.02.24 Príspevky: 817 Témy: 15 Bydlisko: Brezno |
Ale zato RS co ma 257 kW za 38 nema vela konkurencie.. Aj ked len specificka skupina neuprednostni strednu triedu v tej cene
|
|
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 239, 240, 241 ] v Automobily, motorky | 7205 | 108689 | 08.11.2015 23:49 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ] v Automobily, motorky | 3000 | 81675 | 17.02.2018 20:23 michalesku | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 98, 99, 100 ] v Automobily, motorky | 2989 | 67401 | 05.02.2017 10:25 michalesku | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 214, 215, 216 ] v Automobily, motorky | 6454 | 83360 | 20.12.2013 17:23 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 607, 608, 609 ] v Automobily, motorky | 18242 | 362170 | 05.03.2013 21:06 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 279, 280, 281 ] v Automobily, motorky | 8427 | 265941 | 08.04.2024 9:53 SKiLEX | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 142, 143, 144 ] v Automobily, motorky | 4318 | 63832 | 07.07.2014 21:04 JanoF | | diskusia v HTML, XHTML, XML, CSS | 11 | 1974 | 16.03.2008 11:55 kajbo | | Diskusia v PHP, ASP | 20 | 2361 | 22.02.2008 15:35 suchy | | Diskusia v HTML, XHTML, XML, CSS | 7 | 1909 | 29.07.2009 7:46 Kubec21 | | Outdoor diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3 ] v Dovolenka, cestovanie a turistika | 66 | 6363 | 21.01.2013 15:46 Mego | | Kutil diskusia v Voľný čas a hobby | 9 | 1649 | 26.01.2015 12:47 erikzet | | Vesmírna diskusia [ Choď na stránku: 1 ... 56, 57, 58 ] v Vesmír, veda a technika | 1728 | 49498 | 07.07.2014 22:01 JanoF | | Diskusia + reakcie v PHP, ASP | 3 | 1242 | 10.08.2009 13:46 emer | | LOTR2 - diskusia v Počítačové hry | 20 | 3196 | 22.12.2009 14:14 lubo2142 | | Vesmírna diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ] v Vesmír, veda a technika | 134 | 10376 | 20.05.2017 11:28 haffen |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|