Stránka: 99 z 100
| [ Príspevkov: 2990 ] | 1 ... 96, 97, 98, 99, 100 |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 27.11.14 Prihlásený: 21.01.21 Príspevky: 130 Témy: 5 | 5 Bydlisko: Martin |
To iste nissan...stara almera benzin beha doteraz...tie nove zeru olej...poznam chlapika co na starej spravil 450 000km bez poruchy na motore,na novej 200 000 a zerie olej a furt problemy...a to je pekne prosim benzin....od tusim psa.To je ten globalizmus a efektivita... 
_________________ Acer Predator 17- i7-6700hq,GTX 1060 6gb,16gb ram...fón Note 4. |
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 11.02.25 Príspevky: 2324 Témy: 65 | 65 Bydlisko: okres MY / PK |
u novej almery sa jednalo len o motor 1.8, ktora zrala olej. 1.5 bola uplne spolahliva. Kazdopadne stara almera bola fajn, hlavne verzia GTI ktora ponukne vela zabavy na okreskach, len burat v nej nechces...Nissan patril k spicke spolahlivosti v 90 rokoch. Dosralo sa to az po spojeni s renaultom a nasledovnim zdielanim motorov a inych dielov.
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 27.11.14 Prihlásený: 21.01.21 Príspevky: 130 Témy: 5 | 5 Bydlisko: Martin |
Presne o tom pisem 
_________________ Acer Predator 17- i7-6700hq,GTX 1060 6gb,16gb ram...fón Note 4. |
|
|
Tak tie automobilky to nerobili z nudy, oni sa spajali preto, aby prezili.
|
|
Registrovaný: 27.11.14 Prihlásený: 21.01.21 Príspevky: 130 Témy: 5 | 5 Bydlisko: Martin |
Pisal som globalizmus,efektivita 
_________________ Acer Predator 17- i7-6700hq,GTX 1060 6gb,16gb ram...fón Note 4. |
|
Registrovaný: 09.08.06 Prihlásený: 07.11.24 Príspevky: 300 Témy: 19 | 19 |
Tak aj taka automobilka ako Toyota povedala, ze sa im neoplati vyvijat diesel motor len kvoli Europe. Tak nakupili 1.6D a 2.0D od BMW ale vela ludi nadava na ne, no co EURO6
|
|
Registrovaný: 27.11.14 Prihlásený: 21.01.21 Príspevky: 130 Témy: 5 | 5 Bydlisko: Martin |
Inak chcel by som vidiet statistiku kolko % ludi na nafte urobi aspon 40tis km rocne...lebo az nad tieto kilometre je nafta rentabilna...
_________________ Acer Predator 17- i7-6700hq,GTX 1060 6gb,16gb ram...fón Note 4. |
|
|
To nemusi byt pravda, taketo generalizovanie...
Mozes kupit nove auto v akcii s dieslom za cenu benzinu a setris okamzite. Co bude s motorom o 200 000km ta nezaujima, lebo ho predas.
Alebo kupis jazdenku so 150k, pricom ceny jazdeniek s benzinom a dieslom nie su az tak velmi odlisne a tiez setris hned. A 250 000 taky motor zvacsa da bez problemov a velkych investicii. Ak chytis zly kus, mozes do neho nasypat hned po kupe par tisic, ale to mozes aj do benzinu, niektori majitelia 1.8TSi by o tom vedeli pisat smutne basne.
|
|
Registrovaný: 27.11.14 Prihlásený: 21.01.21 Príspevky: 130 Témy: 5 | 5 Bydlisko: Martin |
no pockat...filter pevnych castic,ten keramicky,sak to je drahe jak svina...vacsia baterka,zhavice...prosto ne na nafte je dost veci ktore si vyzaduju vacsiu investiciu...prosto musis urobit urcity pocet km aby sa ti to rentovalo...urcite ked spravis denne 20km podla mna nafta nema vyznam...ked sa pozrem aku udrzbu si vyzaduje benzin a a aku nafta.
_________________ Acer Predator 17- i7-6700hq,GTX 1060 6gb,16gb ram...fón Note 4. |
|
Registrovaný: 15.06.14 Prihlásený: 12.02.25 Príspevky: 17969 Témy: 143 | 143 Bydlisko: Bratislava |
O akej údržbe navyše oproti benzínu hovoríš?  máme diesla 6 rokov, 120k km a jediná vec pre čo bolo auto v servise oproti bežným prehliadkam bola výmena vstrekovacej trubicky za 40e
_________________ ITX >>> ATX |
|
Registrovaný: 09.05.05 Príspevky: 10353 Témy: 206 | 206 Bydlisko: Semily |
Jojo,to jsou takový ty pohádky jak je to strašně drahý a vyplatí se to jen při nájezdu 12345698736km/týden a podobný bullshity 
_________________ PC: Intel NUC 12 Enthusiast i7-12700H, 64GB RAM, A770M 16GB VRAM,3TB SSD LCD: 35" AOC AG352UCG6 Repro: Creative Labs GigaWorks T3 Headphones: Sony WH-1000XM3 Keyb: RAPOO VPRO V700RGB Alloy Mouse: Logitech G700s OS: Windows 11 Enterprise TAB: Samsung Galaxy TAB S9 ULTRA 12/512GB Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra NtB: Dell Latitude 5420 14.0” Console: PS5 2TB TV: Philips 65OLED804 + Yamaha YAS-207 Block list: Ivan-K, jurgiano, Max64, SKiLEX |
|
Registrovaný: 14.08.12 Príspevky: 6043 Témy: 147 | 147 Bydlisko: Wattenscheid |
Kolko krat za zivot auta menis zhavice? A kolko krat sviecky? DPF neni najidealnejsi priklad kedze sa bude pchat aj do benzinovych aut.
_________________ PC: Pentium III-S 1,4GHz, 1536MB RAM, X1950PRO |
|
|
Tak som nechal este spravit komplet prehliadku a diagnostiku, vsetko OK. Vymenene vsetky filtre (okrem peloveho), olej, kvapaliny, silentbloky na prednych ramenach, spravena geometria... Auto zrejme buduci tyzden fuknem na autobazar a uvidim reakcie ludi. Ak sa najdu zaujemcovia, mozem ho v marci predat. Diagnostika ukazala len chybu snimaca natocenia kolesa pre posilnovac riadenia a nejaku chybu v dverach spolujazdca. // Spojený príspevok Pia 03.02.17 21:24greendeath píše: no pockat...filter pevnych castic,ten keramicky,sak to je drahe jak svina...vacsia baterka,zhavice...prosto ne na nafte je dost veci ktore si vyzaduju vacsiu investiciu...prosto musis urobit urcity pocet km aby sa ti to rentovalo...urcite ked spravis denne 20km podla mna nafta nema vyznam...ked sa pozrem aku udrzbu si vyzaduje benzin a a aku nafta. Rly? O kolko je podla teba drahsia baterka? Kupil som si spickovu Exide 85Ah za 65€. Aj keby bola baterka do benzinaku o 20€ lacnejsia, tak to mas usetrene za dve tankovania. Mam 50l nadrz, benzin stoji 1.33 a diesel 1.15€ Na nadrzi mas usetrenych takmer 10€, nehovoriac o tom, ze spotreba diesla je nizsia...
|
|
Registrovaný: 27.11.14 Prihlásený: 21.01.21 Príspevky: 130 Témy: 5 | 5 Bydlisko: Martin |
hosi a Vy si myslite ze nezijem medzi ludmi co maju nafty?...Brat na 6 rocnom aute turbo...repas 600e,lebo nove 1100e...kolega dpf...2000e...medzi sviatkami/-15/ som startoval z panelaku 3 susedov cez kable ...zimna nafta+ aditivum,kurenie v zime...mohol by som tu vypisat xy prikladov zo zivota...ale ako nechcem sa hadat,ja urobim 30km denne +raz za rok chorvatsko a nevidim zmysel kupovat naftak...kazdy podla chuti,ja osobne v tom nevidim nejaku usporu. // Spojený príspevok Pia 03.02.17 21:27alebo vsetkych co poznam vcetne mna mame stastie na benziny 
_________________ Acer Predator 17- i7-6700hq,GTX 1060 6gb,16gb ram...fón Note 4. |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 16.05.24 Príspevky: 6561 Témy: 15 | 15 Bydlisko: Bratislava |
Okrem toho vsetky tie prepocty su vacinou brane, ze kupujes auto na 5 rokov a podobne. Ak kupujes auto na dlhsie tak aj pri mensom rocnom najazde sa ti to nakoniec oplati.
Inak DPF v benzinovom aute spominat ako problemovy komponent ked to bude suciastka za zlomkovu cenu voci dieslovym DPF nema ani zmysel.
Kurenie je nezmysel jazdim v benzinovych autach prakticky stale a predstav si nekuria. Isiel som z Vysnej Boce do Liptovskeho Mikulasa v januari co bolo -20 a motor sa absolutne nezohrial (OK je to dolekopec ale podla tych internetovych expertov na benzinove motory vraj kurenie ide do 3 minut max). Chodim do prace a z prace na exeu a motor sa nezohreje na viac ako 60°C a to je 10 minutova trasa. Ale cuduj sa svetu dieslovy superb kuri hned (elektricke dokurovanie).
Co sa tyka startovania v zime videl som tento rok ako slaba starostlivost o stav auta spravila na parkoviskach zo startovacich kablov nedostatkovy tovar. Ale to nema nic spolocne s tym ci je to benzi nalebo diesel (pokial nie je tych -30 a skutocne zamrzne nafta). Opat mozem povedat ze superb po 3 nociach pri -27°C naskocila so 6 rocnou baterkou na prvykrat, rovnako ako benzinova octavia
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
greendeath píše: hosi a Vy si myslite ze nezijem medzi ludmi co maju nafty?...Brat na 6 rocnom aute turbo...repas 600e,lebo nove 1100e...kolega dpf...2000e...medzi sviatkami/-15/ som startoval z panelaku 3 susedov cez kable ...zimna nafta+ aditivum,kurenie v zime...mohol by som tu vypisat xy prikladov zo zivota...ale ako nechcem sa hadat,ja urobim 30km denne +raz za rok chorvatsko a nevidim zmysel kupovat naftak...kazdy podla chuti,ja osobne v tom nevidim nejaku usporu. // Spojený príspevok Pia 03.02.17 21:27alebo vsetkych co poznam vcetne mna mame stastie na benziny  Moderne auta maju jak vyhrievane sedacky, tak dost casto elektricke kurenie, ktore kuri asi 10x rychlejsie ako tvoj benzin, ked el. kurenie nema. Ked niekoho startujes cez kable znamena to, ze jeho baterka je naprd. To s naftou nemusi mat nic spolocne. Akurat, ze sa to skor prejavi, kedze na pretocenie takeho motora je potreba vacsia sila. A teraz prekvapenie - benzinove motory maju tiez turbo.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 16.05.24 Príspevky: 6561 Témy: 15 | 15 Bydlisko: Bratislava |
Aditivum som raz v zivote lial do auta a aj to som ho lial do benzinoveho motora  uplne zbytocne lebo problem nebo lv palive :-(
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
Ja davam aditivum obcas, nie zeby som musel, ale chcem. Auto ide dobre, tak mu trosku spravim dobre ja. Tak ako mu menim olej kazdych ca. 12k, aj ked by som nemusel. A navyse, za 8€ mas 500ml VIF, na jedno tankovanoe das hadam 50ml. Cize 80centov. Co je v porovnani s rozdielom ceny benzin/nafta zanedbatelna ciastka. Okrem toho, aditivum sa nemusi davat stale. Ked ma auto problemy, tak uz aditivum nepomoze, je uz neskoro  ) // Spojený príspevok Pia 03.02.17 21:47A ked niekto znici turbo za 6 rokov, tak sa naskyta otazka: Ako to, ze niekomu vydrzi aj 15 rokov? Vadny kus? Pricom ide o najazd, nie o vek auta.
|
|
Registrovaný: 27.11.14 Prihlásený: 21.01.21 Príspevky: 130 Témy: 5 | 5 Bydlisko: Martin |
do prace to mam 11km...3km kym zacne auto kurit v tychto mrazoch/mazda 3/co je su asi tie 3m...cuduj sa svete kolega chodil na zeninej fabii/benzin/do roboty,lebo jeho oktavka na cca. 12km nezakurila...Daron...ked tocil auto 5 minut ,tak samozrejme ze baterka chcipla...tak mi potom siel zazvonit,jedneho suseda som musel odtiahnut do garaze,nech rozmrzne...lebo sme nahrievali filter ,auto nastartovalo a ked sa minulo palivo tak chciplo...bolo mozno -16...ja ti neviem...ja to ukoncim takto,mal som zatial 3 mazdy...323,323f a teraz trojku,kolko najazdim som pisal...ani jedno auto ma nestalo viac ako,benzin,olej,filtre,sviecky,pneu a brzdove platnicky,takze bezne vydavky bez nejakych neocakavanych...ziadne ma nikdy nikde nenechalo,z mojho pohladu je pre mna benzin to naj...a samozrejme mazda,ine ani nechcem  Pekny večer hoši 
_________________ Acer Predator 17- i7-6700hq,GTX 1060 6gb,16gb ram...fón Note 4. |
|
Registrovaný: 14.08.12 Príspevky: 6043 Témy: 147 | 147 Bydlisko: Wattenscheid |
ja mam tiez benzinove auto. len tak, btw, nie ze obhajujem svoju naftu. obcas mam pozicany stary naftovy passat(1.9 81kw). donho sa tiez nikdy nelialo aditivum a ani sa netankuje premiova nafta, a startuje bez problemu. a ako pisu vyssie nenastartovanie v zime ma na starost baterka (aj ocovi nenastartovala fabia(1.4 b 50kw) ked udreli tie velke zimy, lebo uz ma staru vyslahanu baterku. minule ked som ju startoval aby som uvolnil miesto pre svoje auto tak ledva pretacala, tiez dalsi kamarat nestartoval mistu galant 2.5 benzin, a to v brne ani taka zima nebola). no a ak v -16 uz zamrzla nafta tak ta musela byt tankovana boh vie kde k turbu ako vyssie, aj benzinove auta maju turba. ked tak zatiahnime do toho hladke dizle. nepocul som ani jedneho cloveka aby povedali na to krive slovo. a okrem toho ze to nic nezere, tak este usetria na svieckach. ku kureniu, dole kopcom nekuri nic, lebo sa nezohreje. ale pri mojom rituali: nastartovat, odparkovat nabok fabiu, vyjst z dvoru, zavret branu a prejist na hlavnu co je max 100 metrov a uz fuka teplo, ci je to audi(2.0 b 103kw), fabia alebo passat(ziadnych 12km aby zacal kurit). kolegovci s tym asi nieco maju. pri audi teraz neviem, lebo ma upchaty radiator a uz nekuri vobec, ale ked pridem najblizsie domov tak ho vymienam. ale za 10 minut stania na dvore sa voda zohriala na 90 stupnov. proste mam v okoli a aj kamarati maju ci benzinove ci dizlove auta. nemam dovod hejtovat ani jedno ani druhe, a s nasledujucim autom by som nemal problem ani s dizlom, ani s benzinom
a akurat ma napadlo. kamarat ma Octaviu 2, 2.0 103kw dizel, ku mne to ma cca 3km, a prave dnes sme sli len tak do rakuska na nakupy. ako prisiel ku mne, ja som si uz sadol do auta s tym ze som bol len v tricku, lebo uz kurilo + vyhrievane sedacky. tak ja ti nevim
_________________ PC: Pentium III-S 1,4GHz, 1536MB RAM, X1950PRO |
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 11.02.25 Príspevky: 2324 Témy: 65 | 65 Bydlisko: okres MY / PK |
ak ti benzin nekuri do 5 min tak nebude nieco nieco v poriadku. Rano ked nasadnem, tak do 5 min mam fajnove teplucko. Taky outback 2.0 nafta sa nevedel zohriat po 20 min jazdeni po BA, proste pruser. Mna by stvali prave taketo veci, aj ked vykurovanie sedaciek je urcite bomba, ktora to vyriesi ale zatial to naozaj nieje v kazdom aute. Inac najazdim tak 35-40k rocne a do benzinu by som siel aj pri najazde 50k+, proste mi viac vyhovuje. So skusenosti v okoli tiez mozem potvrdit, ze ludia mali/maju problemy hlavne s naftakmi. Kazdopadne ak sa clovek aj trosku k autu sprava a dodrzuje pravidelnu udrzbu tak verim, ze aj nafta je spolahliva.. ale kup pouzite auto po niekom, ze ani netusis ako ten typek s tym jazdil a nakecat ti moze hocico.
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 14.08.12 Príspevky: 6043 Témy: 147 | 147 Bydlisko: Wattenscheid |
to iste, ak aj nafta 20km a po meste nekuri, tak je to tiez problem
_________________ PC: Pentium III-S 1,4GHz, 1536MB RAM, X1950PRO |
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 11.02.25 Príspevky: 2324 Témy: 65 | 65 Bydlisko: okres MY / PK |
pre mna je kurenie take, ze uz si mozem dat v pohodke dole bundu a nie ze to zacne fukat vlazny vzduch
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 14.08.12 Príspevky: 6043 Témy: 147 | 147 Bydlisko: Wattenscheid |
ako som hovoril, dnes O2 3km po Brne a sadal som do auta a hned dal dole bundu
_________________ PC: Pentium III-S 1,4GHz, 1536MB RAM, X1950PRO |
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 11.02.25 Príspevky: 2324 Témy: 65 | 65 Bydlisko: okres MY / PK |
samozrejme urcite to zalezi aj na konkretnom aute + ty budes asi velky otuzilec 
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 14.08.12 Príspevky: 6043 Témy: 147 | 147 Bydlisko: Wattenscheid |
praveze niesom, mam rad vykurene auto  keby som bol tak idem na audi do brna ktora zohreje vnutro tak na 7-10 stupnov
_________________ PC: Pentium III-S 1,4GHz, 1536MB RAM, X1950PRO |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 16.05.24 Príspevky: 6561 Témy: 15 | 15 Bydlisko: Bratislava |
miker píše: ak ti benzin nekuri do 5 min tak nebude nieco nieco v poriadku. Zalezi od toho ako ides. Tiez to zalezi aj od motoru, urcite sa rychlejsie zohreje atmosfericky benzinak co ma blok z hlinnikovej zliatiny ako tazky (obacajne starsi, alebo dost vykonny) s liatinovym blokom. Ja mam taky hlupy rezim jazdy, ze vyparkujem raz sa rozbehnem na 80km/h a mozem hned aj vyradit a prejdem 1 km kym zlezem z dialnice pridem na krizovatku (zatial co bolo auto na volnobehu tak sa tym ze ide vsetko teplo zo zrychlenia vytratilo). Na krizovatke si nejaku minutu postojim rozbehnem sa na 50km/h a viem ze mozem hned vyradit lebo 500m predo mnou je krizovatka, kde keby som chcel chytit zelenu tak musim zrychlit na 120km/h aj to nemusis stacit (nemienim to praktikovat so studenym motorom + som v meste) opat taka ista situacia ale tentokrat 50km/h na drahe 1km a uz ma motor konecne nejakych 50-60°C no preslo od nastartovania asi 6 minut a ked bol v interieri -7°C tak je teraz na nule (optimisticky skor je stale par stupnov pod nulou). Ale to uz mi je nic platne lebo ma caka uz len nejaka 1-2 minutky po intravilane a koniec jazdy
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 11.02.25 Príspevky: 2324 Témy: 65 | 65 Bydlisko: okres MY / PK |
jasan, urcite to zalezi aj od trasy. U mna to je tak, ze proste vystartujem a idem stale tych 90-110 prvych 10km a potom dialnica. Motor tocim vzdy max do 3000 ot/m kym sa poriadne zohreje.
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
|
miker píše: ak ti benzin nekuri do 5 min tak nebude nieco nieco v poriadku. Rano ked nasadnem, tak do 5 min mam fajnove teplucko. Taky outback 2.0 nafta sa nevedel zohriat po 20 min jazdeni po BA, proste pruser. Mna by stvali prave taketo veci, aj ked vykurovanie sedaciek je urcite bomba, ktora to vyriesi ale zatial to naozaj nieje v kazdom aute. Inac najazdim tak 35-40k rocne a do benzinu by som siel aj pri najazde 50k+, proste mi viac vyhovuje. So skusenosti v okoli tiez mozem potvrdit, ze ludia mali/maju problemy hlavne s naftakmi. Kazdopadne ak sa clovek aj trosku k autu sprava a dodrzuje pravidelnu udrzbu tak verim, ze aj nafta je spolahliva.. ale kup pouzite auto po niekom, ze ani netusis ako ten typek s tym jazdil a nakecat ti moze hocico. Mna socka vybavy nikdy velmi nelakali. Ak je pre niekoho vrchol vybavy zamykanie s DO a elektricke okna v predu, tak potom pardon.
|
|
Registrovaný: 10.09.08 Prihlásený: 24.10.23 Príspevky: 2201 Témy: 125 | 125 Bydlisko: Harlow England |
Strykova Felicia 1.3mpi kuri behom 5-6 minut, sam som z toho dost prekvapeny 
_________________ Laptop Asus TUF A15 Ryzen 5 4600 1650 Ti 4GB 8GB RAM 512gb ssd |
|
Stránka: 99 z 100
| [ Príspevkov: 2990 ] | 1 ... 96, 97, 98, 99, 100 |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
 | [ Choď na stránku: 1 ... 239, 240, 241 ] v Automobily, motorky | 7205 | 116446 | 08.11.2015 23:49 JanoF |  | [ Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ] v Automobily, motorky | 3000 | 86098 | 17.02.2018 20:23 michalesku |  | [ Choď na stránku: 1 ... 214, 215, 216 ] v Automobily, motorky | 6454 | 89266 | 20.12.2013 17:23 JanoF |  | [ Choď na stránku: 1 ... 94, 95, 96 ] v Automobily, motorky | 2863 | 76331 | 11.07.2016 9:06 dixi |  | [ Choď na stránku: 1 ... 307, 308, 309 ] v Automobily, motorky | 9256 | 294788 | 12.02.2025 6:19 tatko Tom |  | [ Choď na stránku: 1 ... 607, 608, 609 ] v Automobily, motorky | 18242 | 375294 | 05.03.2013 21:06 JanoF |  | [ Choď na stránku: 1 ... 142, 143, 144 ] v Automobily, motorky | 4318 | 68914 | 07.07.2014 21:04 JanoF |  | v HTML, XHTML, XML, CSS | 11 | 2459 | 16.03.2008 11:55 kajbo |  | v PHP, ASP | 20 | 2870 | 22.02.2008 15:35 suchy |  | v HTML, XHTML, XML, CSS | 7 | 2378 | 29.07.2009 7:46 Kubec21 |  | [ Choď na stránku: 1, 2, 3 ] v Dovolenka, cestovanie a turistika | 66 | 7642 | 21.01.2013 15:46 Mego |  | v Voľný čas a hobby | 9 | 2095 | 26.01.2015 12:47 erikzet |  | [ Choď na stránku: 1 ... 56, 57, 58 ] v Vesmír, veda a technika | 1728 | 52507 | 07.07.2014 22:01 JanoF |  | v PHP, ASP | 3 | 1698 | 10.08.2009 13:46 emer |  | v Počítačové hry | 20 | 3825 | 22.12.2009 14:14 lubo2142 |  | [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ] v Vesmír, veda a technika | 134 | 13021 | 20.05.2017 11:28 haffen |
|