Stránka: 9 z 216
| [ Príspevkov: 6455 ] | 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 216 |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 09.05.05 Príspevky: 10353 Témy: 206 | 206 Bydlisko: Semily |
Tak řešení je rozbrušovačka,stejně jako u katalyzátoru ))
_________________ PC: Intel NUC 12 Enthusiast i7-12700H, 64GB RAM, A770M 16GB VRAM,3TB SSD LCD: 35" AOC AG352UCG6 Repro: Creative Labs GigaWorks T3 Headphones: Sony WH-1000XM3 Keyb: RAPOO VPRO V700RGB Alloy Mouse: Logitech G700s OS: Windows 11 Enterprise TAB: Samsung Galaxy TAB S9 ULTRA 12/512GB Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra NtB: Dell Latitude 5420 14.0” Console: PS5 2TB TV: Philips 65OLED804 + Yamaha YAS-207 Block list: Ivan-K, jurgiano, Max64, SKiLEX |
|
Registrovaný: 22.02.10 Prihlásený: 02.01.19 Príspevky: 4512 Témy: 157 | 157 Bydlisko: Bratislava |
TSi motor je benzínový turbomotor hej ? A to o tej spolahlivosti hovoríte o nejakých určitých typoch ? pretože ( ja mám asi len jedno auto zmaknuté ) mazda 6 mps má 2.3 DISI motor teda benzín + turbo a vraj je veľmi kvalitný
_________________ _________________ GIGABYTE P55-UD4--Intel Core i5-750 Quad-Core-- KINGSTON 8GB Turbo DDR3 1333MHz-- Zdroj Gigabyte ODIN GT 550W, GE-M550A-D1-- AMD 7870 GIGABYTE crossfire-- SSD Intel 330 180GB 500 MB/s a 450 MB/s --2x 1TB WD Caviar Black 3.5", SATA 300, 7200 rpm, 3Gb/s, 32MB, Black edition -- Monitor SAMSUNG FX2490HD 24" LED Notebook Lenovo ThinkPad Z61m CPU:duar core 2,00GHz RAM: 1,5 GB DDR2 667MHz kingston, GPU x1400 128MB/512MB HDD 90GB 2,5" SATA, 7200rmp lenovo Netebook Lenovo IdeaPad Y560 CPU i3 2,40GHz RAM: 4GB 1333MHz GPU: Ati 5730 1Gb HDD: 500GB 7200 rmp : Notebook Samsung 700Z CPU: Intel Core i7 3635QM RAM 8GB 1600MHz GPU: GT640m HDD1: SSD1: 128GB 550MB/s čítanie SSD2: 1000GB hdd/ssd DISPLEJ: 1600x900 antireflexný |
|
Registrovaný: 18.12.08 Prihlásený: 15.06.22 Príspevky: 18912 Témy: 479 | 479 Bydlisko: Považská By... |
TSI je oznacenie trubobenzinov koncernu VW.
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 | 312 Bydlisko: Bratislava |
Lenze podla mna sa to neda aplikovat na kazdy turbomotor. Podla mna je skratka rozdiel chciet 160 koni od 2.0 litra a chciet to od 1.4 s turbom. Ten motor proste musi trpiet.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
|
Tak ale zase čo od toho chcete, keď 1,2 TSI má 105 koní, čo je teda dosť, a z 1,4 TSI vytrieskajú 180 koní. 1.8 TSI 160hp bol jeden z najvydarenejších motorov od VW vôbec. Tam je už hodne velký downsizing pri 1,2 a 1,4 a keď z toho chcú vytrieskať príliš tak to tak aj dopadne. Johnnny o 2s rýchlejší
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 | 312 Bydlisko: Bratislava |
No jo, pri 1.8TSi by som sa uz citil istejsie Spartan.Ex: mas SS
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 18.12.08 Prihlásený: 15.06.22 Príspevky: 18912 Témy: 479 | 479 Bydlisko: Považská By... |
Najvacsia blbost mi pride ne 1.0 trojvalec co davaju do mondea, ved to je vysmech pre take velke auto.
|
|
|
Ten motor vyhral nejake ocenenie, tiez mi to pride divne, ale co sa da robit, doba je divna...
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 | 312 Bydlisko: Bratislava |
No jo, tiez to tak vidim. Mne osobne sa nepaci ani tie 1.6 Econieco. Teraz som BTW pozeral zo srandy tie nove Ceedy, kolko taka hracka stoji ako skladova atp a ked sa zrazu pozriem do toho interieru, pride mi to nechutne lacne. Ceny novych uz skoro nemecke, ale ked sa pozriem do Golfa a porovnam to s niecim takymto http://kia-ceed.autobazar.eu/14-cvvt-5h ... 58999.html . Jasne, je to zaklad, ale aj ten vyzera v Golfe uplne inak. //ten motor moze byt fajn a kludne aj TSi, ale ta spolhalivost uz bude otazna. Tu ti ale ziadna cena neprezradi.
Naposledy upravil Johnnny dňa 10.03.2013 20:11, celkovo upravené 1
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 27.12.08 Prihlásený: 14.07.18 Príspevky: 1045 Témy: 18 | 18 |
_________________ CPU:Intel Core i5 4460, CPU Cooler:Silentium Fera 2, GPU:MSI M9 380 Gaming 4, MB:MSI B85-G41 PC Mate, HDD:Seagate Barracuda 7200.14 1TB, SSD: Samsung 850 EVO 250GB, RAM: 8GB KIT DDR3 1600MHz CL10 HyperX Fury Blue Series, PSU: EVGA 500B, CASE: Fractal Desing CORE 3500, LCD: Samsung P2470HD 24", Mouse: Logitech MX 518, Keybord: Logitech K350, CONNECT IT GK2000 Biohazard Keyboard , Head set: Roccat Kave + ASUS Xonar DX, Notebook: Lenovo IdePad Y510, Mouse: Logitech G500s, Phone: Samsung Galaxy S7 Edge |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 | 15 Bydlisko: Bratislava |
Zas 1.2TSi 105hp nie je nejak extra vela. Ved si zoberte napriklad toyotacku 1,33VVTI co ma 100hp (predtym 1,4) a nikomu sa to nezda byt vela. Co je ale rozdiel je mnozstvo Nm ale aj tak si nemyslim ze TSI su nejak extra prevykonovane. Taky 1,0 ecoboost ma o 0,2l mensi objem a o 15kW viac. 180hp 1.4TSI je ako ked ma 2l 260hp a tych tu beha cim dalej viac (focus ST 250hp, megane RS 260 ci kolko ma ....) Uz je tomu nejakych 15rokov co sa zacalo robit 225hp 1.8T to je litrovy vykon ako by mala 150hp 1.2. A nevsimol som si na nete ze by bol nejak extra velky problem so zivotnostou. Ono to vyrobit ide aj s vydrzou lens a na tom nesmie setrit
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
Áno, lenže 1.8 TSI a 2.0 TSI sú motory ktoré vyrábané a hlavne navrhnuté lepšie a hlavne sa nich tak nešetrí, ale potom je aj cena patričná.
|
|
Registrovaný: 22.02.10 Prihlásený: 02.01.19 Príspevky: 4512 Témy: 157 | 157 Bydlisko: Bratislava |
No mne príde 1.2TSi so 105 koňami ako dos´t veľa... moja mazda je 1.8 a tá ma 120 to už kde sme... Ja si myslím,že tie motory musia trpieť hlavne keď je auto naložené... nechce sa mi veriť že to naozaj podáva aj v reále taký výkon svižnosť, zvuk ako klasické objemové motory
_________________ _________________ GIGABYTE P55-UD4--Intel Core i5-750 Quad-Core-- KINGSTON 8GB Turbo DDR3 1333MHz-- Zdroj Gigabyte ODIN GT 550W, GE-M550A-D1-- AMD 7870 GIGABYTE crossfire-- SSD Intel 330 180GB 500 MB/s a 450 MB/s --2x 1TB WD Caviar Black 3.5", SATA 300, 7200 rpm, 3Gb/s, 32MB, Black edition -- Monitor SAMSUNG FX2490HD 24" LED Notebook Lenovo ThinkPad Z61m CPU:duar core 2,00GHz RAM: 1,5 GB DDR2 667MHz kingston, GPU x1400 128MB/512MB HDD 90GB 2,5" SATA, 7200rmp lenovo Netebook Lenovo IdeaPad Y560 CPU i3 2,40GHz RAM: 4GB 1333MHz GPU: Ati 5730 1Gb HDD: 500GB 7200 rmp : Notebook Samsung 700Z CPU: Intel Core i7 3635QM RAM 8GB 1600MHz GPU: GT640m HDD1: SSD1: 128GB 550MB/s čítanie SSD2: 1000GB hdd/ssd DISPLEJ: 1600x900 antireflexný |
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 | 312 Bydlisko: Bratislava |
Tie turbomotorceky su dobre v tom, ze oproti tvojej 1.8 su pocitovo zivsie, pretoze zaberaju dost nizko. To je podla mna super do mesta, ale vo vyssich rychlostiach sa to uz asi bude trapit. Lenze ten motorcek je zavisly na turbe a to pre jeho zdravie nie je uplene najlepsie.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 18728 Témy: 181 | 181 Bydlisko: Slovenský G... |
najlepší motor od VW všdehovšudy bol 1.8 Turbo 20V 110kW... výkon dostačujúci aj keď skoro také výkony mali atmo motory (1.8 4 valec BMW 140 koní, 1.8 VTEC v Accorde 136 koní ten ale do 2500 otáčok bol zdochnutý, ale na druhej strane išiel za 6 litrov, v meste hlboko pod 10, aj keď Honda uvádzala 11.6l.. no tie sa s priebehom 110kW 1.8T nemohli rovnať.. navyše, ktorý turbomotor je spoľahlivejší ako toto? A tiež sa vedel vyladiť na pekné výkony, v sérii mal tuším 226 koní v Leone Cupre a s čipom to šlo ešte na 250
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Registrovaný: 22.02.10 Prihlásený: 02.01.19 Príspevky: 4512 Témy: 157 | 157 Bydlisko: Bratislava |
Cirky: akým čipom ? či myslíš chip tuning ?
No áno ale tie turbo motory reagujú asi opozdene nie ? teda predsavujem si to ( aj vďaka topgear) že dupnem na podlahu prejde sekundu a potom to zaberie
_________________ _________________ GIGABYTE P55-UD4--Intel Core i5-750 Quad-Core-- KINGSTON 8GB Turbo DDR3 1333MHz-- Zdroj Gigabyte ODIN GT 550W, GE-M550A-D1-- AMD 7870 GIGABYTE crossfire-- SSD Intel 330 180GB 500 MB/s a 450 MB/s --2x 1TB WD Caviar Black 3.5", SATA 300, 7200 rpm, 3Gb/s, 32MB, Black edition -- Monitor SAMSUNG FX2490HD 24" LED Notebook Lenovo ThinkPad Z61m CPU:duar core 2,00GHz RAM: 1,5 GB DDR2 667MHz kingston, GPU x1400 128MB/512MB HDD 90GB 2,5" SATA, 7200rmp lenovo Netebook Lenovo IdeaPad Y560 CPU i3 2,40GHz RAM: 4GB 1333MHz GPU: Ati 5730 1Gb HDD: 500GB 7200 rmp : Notebook Samsung 700Z CPU: Intel Core i7 3635QM RAM 8GB 1600MHz GPU: GT640m HDD1: SSD1: 128GB 550MB/s čítanie SSD2: 1000GB hdd/ssd DISPLEJ: 1600x900 antireflexný |
|
|
Nejake oneskorenie tam pravdepodobne bude, no stale to bude tahat aj v tak nizkych otackach, ze tvoj hladky benzin bude len vyvalovat oci /resp. mas 1700 otacok, pridas na tom turbomotre, mas chvilku oneskorenie a potom to taha ako sialene. Pridas na hladkom benzine a mas oneskorenie do 3500 otacok ^^
|
|
|
Tieto nové TSI motory majú dosť "dízlový" prejav, oni majú záťah už vo velmi nízkych otáčkach, nový 1.8 TSI ná dokonca max. točivý moment už od 1 500 otáčok.
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 | 312 Bydlisko: Bratislava |
1.4 a vyssie ale udajne na rozdiel od nafty tahaju celkom pekne aj hore. A zase nie pravidlo, ze hladky benzin dole netaha. Nasa slabucka 1.4 44kW ma dole pekny tah, akurat hore sa jej uz moc nechce. Dnes je to skor o tom, ze tie motory maju variabilne casovanie a to je tak nejak stavane na eko jazdu dole a "sport" hore.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 | 15 Bydlisko: Bratislava |
Minule som pisal a nie je to 1500 ale este menej. Teraz si uz nepamatam ale tusim je to nejakych 1250 v pripade 250Nm verzie.
A ano pri kazdom turbomotori je nejaky ten turbolag. Aj porsche turbo s variabilnou geometriov lopatiek ma stale turbolag. No pri takom motore ako je 1.8T 150hp je dost maly, ono to ide hned ako pridas len to nejde tak ako by malo. Hlavne ked chce clovek zrychlit pri nejakych 2000otackach. RIesenie je jednoduche podradis a ziaden turbolag nemas. Takto slabo preplnovane motory nie su vyslovene zavisle od turba a kludne idem do 12% stupania na 1000-1100 otackach na dvojke a rozbehne sa.
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
Johnnny píše: to je tak nejak stavane na eko jazdu dole a "sport" hore. Dá sa to tak v skratke povedať, a tak je to správne, teda aspoň mne to tak úplne vyhovuje, keď chcem pošetriť vie to ísť velmi ekonomiky, a keď chcem dynamiku, tak je to dynamické až-až a vo vysokých otáčkach to má aj pekný zvuk, a práve takýto prejav v kombinácii s nešťastnou nápravou ma aj presvedčili tobrať práve 1.8 TSI. Teraz som to pozeral na seat.sk a je tam od 1 500. // ale na Nemeckej stránke je ozaj tých 1 250 RPM a to už je fakt "pekelne" nízko
Naposledy upravil Spartan.Ex dňa 10.03.2013 20:56, celkovo upravené 1
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 | 312 Bydlisko: Bratislava |
Ale ako je to s tym krutiakom aj tak uplne nerozumiem. Napr Impreza 2.0d ma max od 1800 tusim, ale udajne skutocne zabera az o nieco vyssie ...
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 | 15 Bydlisko: Bratislava |
No pre octaviu je to 1250
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 18728 Témy: 181 | 181 Bydlisko: Slovenský G... |
Daron píše: /resp. mas 1700 otacok, pridas na tom turbomotre, mas chvilku oneskorenie a potom to taha ako sialene. Pridas na hladkom benzine a mas oneskorenie do 3500 otacok ^^ Niektore tak do 5000 otačok a jj 1.4 44kW ťaha odspodu jak šalene ale potom nič tuším že to má podobný krútiaci monent ako moja 1.5 VTEC 84kW.. ale vrchol položený o dobrých 3000 otáčok nižšie
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
|
Na Nemeckej stránke je ozaj tých 1 250 RPM a to už je fakt "pekelne" nízko
|
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 02.05.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 | 65 Bydlisko: okres MY / PK |
Spartan pokial si ale dobre pamatam, vzdy ti vyhovoval len naftovy prejav
moj atmo ide slusne v nizskych otackach a vo vysokych bez vyrazneho tahu, skor taky konstantny uz od nizskych a stale hore a hore (nema variabilne casovanie ventilov), netreba ho zbytocne tocit a preto dosahujem velmi priaznivej spotreby
turbo benzin je ucinnejsi ako atmo, proste ma velmi dobry pomer vykon/spotreba, na druhu stranu nizsia spolahlivost
ja by som asi volil atmo s variabilnym casovanim
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 | 312 Bydlisko: Bratislava |
Spartan netvrdil, ze mu dokonale sedi naftovy prejav, ale ze to vzhladom na ten vykon a tah jazdi prakticky zadarmo. Daron: Lenze na benzine podradis a letis a na turbe mozes aj radit a ta odozva tam bude
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 | 15 Bydlisko: Bratislava |
Ja ked podradim pri nejakej 60-70 na dvojku uz ziadnu odozvu nezaznamenavam. Pri dnesnych elektronickych plynoch mas castokrat znacnu odozvu nie koli konstrukci motora ale koli tomu ze ti pocitac musi dat povolenie ze mozes pridat az potom auto prida cize aj ciste atmosfery maju uz znacne odozvy.
Co sa spolahlivosti tyka tak to zalezi aj od konkretneho kusu a stastia. Za 12,5roku a 143 000km som mal problem so senzorom teploty vody, riadiacou jednotkou zapalovania a termostatom. Kazda z tych suciastok sa nachadza v atmosferickom motore takze toto by som nepovazoval ako zdroj poruchovosti. Co sa tyka vacsieho namahania prevodovky a podvozku (viac Nm) az na loziska po 40 000km sa nemenilo nic lenze tie loziska sme museli menit aj na 1,6atmosferickej a nesuvisi to s turbobenzinom ale s chybnym navrhom a nove loziska uz drzia bez problemov. Dokonca ani rozvody som este menit nemusel no uz koli veku som ich dal minuly rok vymenit, prvy servisny interval na rozvody je 180 000km potom uz tusim kusok castejsie nepamatam si cislo
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
Presne tak, pomer výkon a spotreba bol tak dobrý, že kultivovanejší prejav benzínu za to nestál. A mám rád AJ prejav dízlu - aj ten záťah odspodu je nývykový. A max. točivý moment od 1 250 RPM je dízlovejší prejav, ako majú dízle Ale konkrétne tento 1.8 TSI ecomotive je vynakjúci motor, ekonomika je velmi dobrá, kultivovanosť chodu tiež, záťah v celom spektre otáčok tiež a v otáčkach má velmi pekný zvuk, čo určite poteší a Leon má k tomu aj zvýraznenie zvuku motora v otáčkach v športovom režime "sound actor", akurát dúfam, že to nie je nejaká obdoba zvuku cez reproduktory ako vo Focuse ST. BTW oficiálny čas 0-100 je nakoniec 7.2s s DSG čo je velmi dobré. Teším sa, ako to otestujem. Trochu som spočiatku lutoval, že som mules zobrať DSG, ale teraz by som to asi zobral aj keby bolo na výber, hlavne kvoli mestu a tomu, ako vie šetriť v meste. CO2 klasse ma nezaujíma, nakolko žijeme na Slovensku, kde platíme registráciu podla kw.
|
|
|
Johnnny píše: Daron: Lenze na benzine podradis a letis a na turbe mozes aj radit a ta odozva tam bude Kym na benzine preradis, tak na turbomotore zabudnes ze si nejaku odozvu mal.
|
|
Stránka: 9 z 216
| [ Príspevkov: 6455 ] | 1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 216 |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| [ Choď na stránku: 1 ... 279, 280, 281 ] v Automobily, motorky | 8427 | 266002 | 08.04.2024 9:53 SKiLEX | | [ Choď na stránku: 1 ... 607, 608, 609 ] v Automobily, motorky | 18242 | 362234 | 05.03.2013 21:06 JanoF | | [ Choď na stránku: 1 ... 239, 240, 241 ] v Automobily, motorky | 7205 | 108766 | 08.11.2015 23:49 JanoF | | [ Choď na stránku: 1 ... 94, 95, 96 ] v Automobily, motorky | 2863 | 72278 | 11.07.2016 9:06 dixi | | [ Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ] v Automobily, motorky | 3000 | 81686 | 17.02.2018 20:23 michalesku | | [ Choď na stránku: 1 ... 142, 143, 144 ] v Automobily, motorky | 4318 | 63851 | 07.07.2014 21:04 JanoF | | [ Choď na stránku: 1 ... 98, 99, 100 ] v Automobily, motorky | 2989 | 67422 | 05.02.2017 10:25 michalesku | | v PHP, ASP | 20 | 2361 | 22.02.2008 15:35 suchy | | v HTML, XHTML, XML, CSS | 7 | 1909 | 29.07.2009 7:46 Kubec21 | | v HTML, XHTML, XML, CSS | 11 | 1974 | 16.03.2008 11:55 kajbo | | v PHP, ASP | 3 | 1242 | 10.08.2009 13:46 emer | | v Počítačové hry | 20 | 3196 | 22.12.2009 14:14 lubo2142 | | v Voľný čas a hobby | 9 | 1649 | 26.01.2015 12:47 erikzet | | v TV | 1 | 2622 | 15.02.2015 12:24 Johnnny | | [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ] v Krčma | 143 | 7573 | 28.12.2012 15:00 nicobb | | [ Choď na stránku: 1, 2, 3 ] v Dovolenka, cestovanie a turistika | 66 | 6363 | 21.01.2013 15:46 Mego |
|