| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 04.07.2012 11:24 | |
|
Odkaz na test
http://tv.sme.sk/v/24581/test-swift-sport-si-trufol-na-twingo-rs.html
Z konstrukcneho hladiska by mal byt atmosfericky benzin menej nedotacavy ako tazky diesel v ibize a hlavne je omnoho lacnejsi ako ibiza cize par rokov si najprv pojazdis kym sa ti vdaka nizsej spotrebe vrati vyssia investicia
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
Mal by... ale nikdy nebude mať taký ťah v nízkych otáčkach. Drahšie je, ale to dízel, takže byť musí. Seat Ibiza FR 1,4 benzín 150 hp so 7 stupňovou DSG stojí 15 700, takže by som si aj tak priplatil za Ibizu, nakolko minimálne sériový svišť má kataktrofálny podvozok, ale neviem kolko toho z neho zachovali, nakolko aj Ibiza FR/cupra má úplne iný podvozok ako obyčajná Ibiza.
|
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 02.05.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 Bydlisko: okres MY / PK | Napísal miker: 04.07.2012 11:49 | |
|
sak ten swift ma podla toho testu aj peknu spotrebu (bude to vahou), takze ak by som si mal pre zabavu vybrat medzi tymto benzinom alebo naftu, berem benzinaka
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 14.12.05 Príspevky: 10617 Témy: 70 Bydlisko: Košice | Napísal KocuR: 04.07.2012 12:11 | |
|
Spartan.Ex píše: Mal by... ale nikdy nebude mať taký ťah v nízkych otáčkach.
Záleží u športového auta až tak na ťahu na nízkych otáčkach?
_________________
Site 1:AMD Ryzen 9 7900 + Noctua NH-P1 + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6000MHz CL32; ROG Strix B650E-I; ROG Strix RX5700XT (deshroud); Samsung 980 PRO 2TB; Jonsplus i100 + 2x Arctic P14 + 3x Phanteks T30; Corsair SF750; Dell U2718Q; Corsair K70 mk.2 Low Profile + Logi G500s; miniDSP 2x4HD + 2xT-AMP + BMR+1138SMF/Scarlett Solo + ATH-M50x STS LG OLED65CX; Onkyo TX-RZ740; 5.1.2 DIY speaker setup (Dayton ND/Peerless NE25, Dayton UM-10 + Monacor SAM-500D); Xbox SeX; Synology DS418 + 4x4TB WD Red + 2x NF-A9; MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN + Gigabit Antik Site 2:Ryzen 7 8700G delid + Noctua NH-L12S + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6800MHz CL40; Gigabyte B650I AX; 1TB NVMe; Silverstone ML05 + 2x Arctic P8; Seasonic Focus SGX-500; Dell P2417H/LG 49UH661V; Logitech Multimedia Keyboard & G5; Synology DS218play + 2x2TB WD Red; MikroTik hAP AC2 + Antik + IPSec tunnel to Site 1 Mobile:Galaxy S23, Shanling UA1s + Urbanfun Hybrid/Sony WF-1000XM3
|
|
| Napísal Daron: 04.07.2012 12:28 | |
|
benzinaci si budu tvrdit svoje a naftaci tiez. S dieslom si pekne zajazdis aj bez toho, aby si ho tocil jak dive prasa a ides sportovo a usporne.
|
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 30.04.24 Príspevky: 17072 Témy: 109 Bydlisko: Košice |
a nudne...
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
| Napísal Daron: 04.07.2012 14:09 | |
|
nebudem sa hadat. Nikam to nepovedie.
|
|
|
Pokial teda považuješ za zábavu pohlad na otáčkomer, tak beriem, s benzínom sa v takom prípade zabavíš viac, akurát nerozumiem tomu čo tu omielate, že zábava, to že točíš 7 500 RPM je zábava? dízel ťaha s rovnakým výkonom minimálne rovnako dobre akurát v iných otáčkach. Pokial ide o športové auto so zadným náhonom, alebo o auto ktoré má mať 500+ koní, tak benzín je skutočne lepší, jak keď Le Manes, WTCC... ale pokial ide o denné jazdenie, aj keby to mala byť svižnejšia jazda, tak fakt neviem, akú má benzín výhodu.
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 Bydlisko: Bratislava |
Zabava je v tom, ze auto ma linearnejsi tah a vykon stupa s otackami a tiez v tom, ze plyn vo vyssich nema ziadnu odozvu. Pokial za zabavnu jazdu povazujes len rychlu jazdu, tak je samozrejme diesel uplne v pohode
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 02.05.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 Bydlisko: okres MY / PK | Napísal miker: 04.07.2012 15:11 | |
|
+benzin ma lepsi zvuk v kazdych otackach
+pri normalnej prevadzke je aj tichsi
na denne jazdenie je jedno co si clovek kupi, co komu vyhovuje to si kupi, rozmyslat co je ekonomickejsie sa oplati len vtedy ak tam je velky rozdiel medzi malo najazdenymi a vela najazdenymi km do roka
kazdy si bude obhajovat to co ma, lebo to mu najskor aj najviac sedi
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 14.12.05 Príspevky: 10617 Témy: 70 Bydlisko: Košice | Napísal KocuR: 04.07.2012 15:13 | |
|
nemá vďaka rovnomernejšiemu priebehu krútiaku lineárnejší ťah skôr turbonafta? Tá odozva je ale samozrejme rozdielom, u atmo benziňáka netreba za ničím čakať
_________________
Site 1:AMD Ryzen 9 7900 + Noctua NH-P1 + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6000MHz CL32; ROG Strix B650E-I; ROG Strix RX5700XT (deshroud); Samsung 980 PRO 2TB; Jonsplus i100 + 2x Arctic P14 + 3x Phanteks T30; Corsair SF750; Dell U2718Q; Corsair K70 mk.2 Low Profile + Logi G500s; miniDSP 2x4HD + 2xT-AMP + BMR+1138SMF/Scarlett Solo + ATH-M50x STS LG OLED65CX; Onkyo TX-RZ740; 5.1.2 DIY speaker setup (Dayton ND/Peerless NE25, Dayton UM-10 + Monacor SAM-500D); Xbox SeX; Synology DS418 + 4x4TB WD Red + 2x NF-A9; MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN + Gigabit Antik Site 2:Ryzen 7 8700G delid + Noctua NH-L12S + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6800MHz CL40; Gigabyte B650I AX; 1TB NVMe; Silverstone ML05 + 2x Arctic P8; Seasonic Focus SGX-500; Dell P2417H/LG 49UH661V; Logitech Multimedia Keyboard & G5; Synology DS218play + 2x2TB WD Red; MikroTik hAP AC2 + Antik + IPSec tunnel to Site 1 Mobile:Galaxy S23, Shanling UA1s + Urbanfun Hybrid/Sony WF-1000XM3
|
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 02.05.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 Bydlisko: okres MY / PK | Napísal miker: 04.07.2012 15:15 | |
|
nie linearny tah urcite nie v zavislosti na otackach, taha v urcitych otackach kde pracuje turbo, vo vysokych je vacsinou uz mrtvy. Benzin taha docela linearne a cim vyssie otacky tym je tah vyssi
priklad moj motor je celkom taky lenivy pod 3000 otackami, ale zato usporny ale v meste dost svizny, nad 4k zacina zretelne tah a reakcia na plyn je okamzita a zvuk aj na nizsky objem pekny
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 25.08.07 Prihlásený: 30.04.24 Príspevky: 17072 Témy: 109 Bydlisko: Košice |
dizlak je proste traktor, to sa neda zakryt ani neviem akymi sofistikovanymi technologiami. Na jazdenie 10 minutovych tras po meste sa absolutne nehodi, dieslovy pohon je na dialnice a dlhe cesty.
_________________ PC: Asrock Fatal1ty E3V5 OC, Xeon E3 1230v5@4,1GHz + Scythe Ninja 4, Gainward phoenix GS gtx1070, 480GB SSD Kingston UV400 + 10TB storage, 16GB ddr4 kit Kingston@2400MHz, Super Flower 550W gold, NZXT S340, HP E272q QHD IPS, Razer Abyssus V2, FiiO E12 + Hifiman HE400i NB: HP Victus 16, Ryzen5 5600H, RTX3060, 16 GB ram, 1 TB ssd, FHD IPS 144Hz, Bang&Olufsen NB2: Dell Vostro 7570, i5-7300HQ, gtx 1060, 8 GB ram, 128 GB ssd+1 TB hdd, FHD IPS, W10Pro MT: Galaxy A52s 5G. CAR: Leon ST 2016 Cupra 265 manual, Arona 2019 1,0TSI 85kW |
|
|
Zaspal si dobu Xaltotun. Ja točím pri 2.0 TDi CR bežne cca. 1500 - 1900 otáčok a ťahá kludne až do 5 500, pričom od 4 - 4 500 to už zýchluje pomalšie a keď idem fakt na obrovskú akceleráciu tak to radím niekde pred 4 000, a ťahá minimálne rovnako ako benzín + v nízkych otáčkach je ten ťah niekde úplne inde. To či motor točí 4 000 v prípade dízlu alebo 7 000 v prípade benzínu je mi úplne jedno. Aj čo sa týka výkonnejších dízlových motorv mám skúsenosť akurát s 4,2 TDI 350 hp a to je perfektný motor s osemstupňovou automatikou a fakt netuším, prečo by som mal kupovať do auta na ežné jazdenie benzín, hlavne pokial nie som závodník, akurát že benzín je ladnejší, to je jediná výhoda.
|
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 Bydlisko: Bratislava |
Si trochu odporujes. "Motor taha kludne do 5500", ale zaroven uz pri 4-4,5k otackach zrychluje pomalsie.
No a to ze nie si zavodnik: Mas v aute upravy za 11k na preteky do vrchov. Neviem, ako inak ta nazvat
Diesel je navyse tazsi (mimo Imprezackeho boxtera), takze sa auto stava nedotacavejsim. To je napriklad problem noveho Civicu.
A tiez ta vyssie spominana odozva na plyn. Benzin proste stale ma svoje vyhody.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
|
Ja zavodnik som, ale pre bežného človeka je to jedno. Zrychluje, ale užje to pomalšie.
|
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 02.05.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 Bydlisko: okres MY / PK | Napísal miker: 04.07.2012 16:23 | |
|
Spartan, jedina vyhoda? bud trocha objektivny, ma tych vyhod viac
neznamena ze ked je nieco lacnejsie, ze je to aj horsie, lacnejsi je preto, lebo je menej nakladny na vyrobu naopak potom prepracovane benzinove motory su drahsie
diesel ale patri do beznych aut, len neviem nemozem prist na jeho chut, v benzine vidim viac vyhod pre mna
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 Bydlisko: Bratislava |
Spartan.Ex píše: Ja zavodnik som, ale pre bežného človeka je to jedno. Zrychluje, ale užje to pomalšie.
Ale tu bola pokial viem rec prave o radosti z jazdy, nie beznom jazdeni (5 hodin po dialnici). Ja proti nafte nic nemam, ale benzin je proste zabavnejsi.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 04.07.2012 16:31 | |
|
Johnnny píše: Diesel je navyse tazsi (mimo Imprezackeho boxtera), takze sa auto stava nedotacavejsim. To je napriklad problem noveho Civicu.
A tiez ta vyssie spominana odozva na plyn. Benzin proste stale ma svoje vyhody.
Subaru ma svoj diesel z hlinnikovej zliatiny alebo ako inak dosiahlo ze nie je tazsi ako benzinaky?
Odozva na plyn je v dnesnych autach aj tak horsia ako bola v minulosti lebo sa montuje uzasny elektronicky plyn kde najprv riadiaca jednotka musi odobrit poziadavku na pridanie plynu az potom ho prida
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 Bydlisko: Bratislava |
Neviem, ani som si tym nie isty, ale niekde som cital, ze ich 2.0 diesel je lahsi nez ich 2.0i. Az budem mat cas, najdem to.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 18728 Témy: 181 Bydlisko: Slovenský G... | Napísal Cirky: 04.07.2012 16:52 | |
|
Nech si hovorí kto chce čo chce, jediná výhoda nafty je spotreba nehovorím že je to zle jazdenie ale ak by mal benziňák rovnaký objem + turbo ako diesel tak výkony a pocit z jazdy sú niekde úplne inde... žiadnu inú výhodu voči benzínu nepoznám... áno ak porovnáme atmosférické 1.6ky t turbodieselami 1.9 a 2.0 tak rozdiel je dosť veľký zväčša v prospech diesla... ale mne to stále prišlo tak nefér porovnávať práve bežné 1.6 litrové motory s bežnými 2.0 turbodieslami... a hlavne VTEC a VVTi, MIVEC benziňáky ukazujú potenciály benzínových motorov...
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 04.07.2012 16:53 | |
|
No docital som sa to co hovoris ze vazi rovnako ako jeho benzinova aternativa. Tam odhadujem ze subaru robi 2l benzin s tym ze ten isty blok a mozno aj klukovku, piesty, ojnice pouziva pri preplnovanej verzi a preto je trochu tazsi (podobne 1.4TSI od VW 90kW ktora ma rovnake vnutornosti ako 118kW).
Stale ale plati ze diesel bude na predku tazsi lebo koli vysokym Nm musia spravit silnejsie poloosi spojku, prevodovku, diferencial. No aj tak je to pozitivne zostrany subaru ze sa snazili hmotnost udrzat nizsko
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 02.07.06 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 14183 Témy: 312 Bydlisko: Bratislava |
Ja mam skor dojem, ze to suvisi s tym, ze je to boxer a to konstrukcne riesenie je trochu ine. Oproti beznym dieselom tam myslim nieco chyba a to spravilo tu vahu.
Citácia: Samotná pohonná jednotka je konštrukčne mimoriadne zaujímavá, pretože svojím usporiadaním eliminuje nutnosť použitia vyvažovacieho hriadeľa. Pri protibežnom pohybe piestov sa totiž vzájomne rušia zotrvačné sily prvého a druhého rádu. Ďalšou výhodou je kompaktnosť bloku motora, ktorý je výrazne kratší než pri porovnateľnom radovom agregáte. Využitím ľahkých materiálov sa konštruktérom podarilo udržať aj relatívne nízku hmotnosť a tak výraznejšie nenarušiť vyváženie celého auta.
_________________ PODPIS BOL UPRAVENÝ / ZMAZANÝ Z DÔVODU PORUŠOVANIA PRAVIDIEL FÓRA! |
|
|
Samozrejme, obrovská výhoda benzínu je, že ako platforma sa dá ťahať viac do extérmov, samozrejme, ak má to auto mať 500 koní a byť stavané na závodenie tak beznín je ďaleko vhodnejší, aj keď existujú kadeaké autá ako R8 W12, Le Manes protoypy a podobne, ale v takom prípade je benzín saomzrejme niekde inde. Čo sa ale týka každodenného jazdenia, tak pokial sa porovná rovnako výkonný benzínový a dízlový motor, tak netuším v čom by mal byť lepší, keď to vnímate ako zábavu a máte peniaze na to, aby ste zbytočne tankovali viac drahšieho beznínu tak v pohode, proti gustu žiadny dišputát.
|
|
Registrovaný: 26.09.08 Prihlásený: 28.04.24 Príspevky: 11108 Témy: 165 Bydlisko: Brno | Napísal dixi: 04.07.2012 17:40 | |
|
odporcovia by si mali zajazdit na 3l V6 BiTurbo diesel od BMW, som zvedavy ci by potom niekto povedal ze je diesel nudy, nenecha sa vytacat a ine sprostosti. A ten novy s 3 turbami musi ist jak raketa, a ten zatah......dufam ze budem mat moznost ho soferovat.
nekonecna diskusia, premna ma benzin vyhody : zvuk, da sa prestavat na LPG = lacne vozenie, tym to konci. (mozno este to ze je konstrukcne jednoduchsi ale pre bezneho smrtelnika je to uprdele)
_________________ ex Mini PC: MSI B150M PRO-VD / Intel Core i7 6700 4,0Ghz + ARCTIC Alpine 11 Passive / Kingston HyperX Savage Black 16GB 2133Mhz DDR4 @CL10 / MSI GTX1070 8GB Aero ITX @1925/9000Mhz / Crucial MX500 500GB / Seasonic SSP-350GT 80+Gold / Custom SilentiumPC Brutus Q20 + Fractal Design 140mm Venturi HP / AOC 32" Q3279VWFD8 + Dell U2419H / Logitech X-230 / Kingston HyperX Cloud / Logitech G402 / Evolveo LK642 / Microsoft Windows 10 Home 64bit
NTB: Lenovo Legion 5 - Intel Core i5 10300H Comet Lake @ -200mV , 15.6" IPS 1920 × 1080 240Hz 500Nits, RAM 16GB DDR4, NVIDIA GeForce RTX 2060 6GB, SSD 512GB, Windows 11 Pro
Phone: OnePlus 7T Pro 256GB + Xiaomi Watch S1
V prípade, že na tvoju Súkromnú Správu (SS) nereagujem, založ si tému v príslušnej sekcii na fóre. |
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 02.05.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 Bydlisko: okres MY / PK | Napísal miker: 04.07.2012 17:54 | |
|
jasne to nemozes porovnavat zas diesel z draheho auta, ktory je samozrejme trosku nieco ine, to ako keby si si porovnal ten diesel s motorom, ktory je v GT-R, ktory inak dokaze jazdit za 10 l/100 a zas bude inde ako ten diesel, aj v ucinnosti
inak k VVTI, VTEC, MIVEC mozme zaradit este Nissan Neo VVL, ktory tie prve tri este prekracuje, dokonca ma najvyssiu atmosferu objem/vykon a to SR16VE.N1 (objem 1.6, vykon 147kw, spotreba 6-8 litrov)
motor z roku 1998, ktory teraz nenajde konkurenciu....
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 14.12.05 Príspevky: 10617 Témy: 70 Bydlisko: Košice | Napísal KocuR: 04.07.2012 17:55 | |
|
Ale nie všetky dízle sú ako ten spomenutý od BMW. A takisto konštrukčná jednoduchosť je pre bežného smrteľníka u prdele? No neviem, ale podľa mňa z čím menej dielov sa motor skladá, tým sa tam má menej čo pokaziť a tým lacnejšie vyjde jeho používanie (preto sú napríklad elektromotory prakticky neopotrebovateľné)
Naposledy upravil KocuR dňa 04.07.2012 17:59, celkovo upravené 1
_________________
Site 1:AMD Ryzen 9 7900 + Noctua NH-P1 + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6000MHz CL32; ROG Strix B650E-I; ROG Strix RX5700XT (deshroud); Samsung 980 PRO 2TB; Jonsplus i100 + 2x Arctic P14 + 3x Phanteks T30; Corsair SF750; Dell U2718Q; Corsair K70 mk.2 Low Profile + Logi G500s; miniDSP 2x4HD + 2xT-AMP + BMR+1138SMF/Scarlett Solo + ATH-M50x STS LG OLED65CX; Onkyo TX-RZ740; 5.1.2 DIY speaker setup (Dayton ND/Peerless NE25, Dayton UM-10 + Monacor SAM-500D); Xbox SeX; Synology DS418 + 4x4TB WD Red + 2x NF-A9; MikroTik RB4011iGS+5HacQ2HnD-IN + Gigabit Antik Site 2:Ryzen 7 8700G delid + Noctua NH-L12S + Conductonaut; 2x16GB DDR5 6800MHz CL40; Gigabyte B650I AX; 1TB NVMe; Silverstone ML05 + 2x Arctic P8; Seasonic Focus SGX-500; Dell P2417H/LG 49UH661V; Logitech Multimedia Keyboard & G5; Synology DS218play + 2x2TB WD Red; MikroTik hAP AC2 + Antik + IPSec tunnel to Site 1 Mobile:Galaxy S23, Shanling UA1s + Urbanfun Hybrid/Sony WF-1000XM3
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 04.07.2012 17:57 | |
|
Nemas pravdu ze ma najvyssi litrovy vykon aj honda S2000 a teraz uz ferrari 458 ma vyssi litrovy vykon z atmosferickeho motora
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 02.05.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 Bydlisko: okres MY / PK | Napísal miker: 04.07.2012 17:57 | |
|
priklad, kamarat kupil TDI 1.9 IV golfa, pri kupe vsetko v pohode, motor bezal okej, ale v zime uz problem nazhavit=>nove zhavice, neskor vymenil nove rozvody a to este nehovorim o tom, ze za auto ako take dal o 1000 eur viac ako keby to bola benzinova verzia...takze na benzine by sa za tie peniaze vozil par rokov navyse.Preto by som dal dalsiu vyhodu benzinu pri kupe pouzivaneho auta, ze istejsie je kupit benzinovu verziu
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 03.05.24 Príspevky: 18728 Témy: 181 Bydlisko: Slovenský G... | Napísal Cirky: 04.07.2012 17:58 | |
|
čo sa zvuku týka tak už 3 litrový diesel v E39ke mal skvelý zvuk, okrem klasického krochkania na voľnobehu samozrejme a taktiež aj perfektný záťah a aj slušný výkon... ako vravím nedajú sa porovnávať hrušky s jablkami...
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 214, 215, 216 ] v Automobily, motorky | 6454 | 83380 | 20.12.2013 17:23 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 94, 95, 96 ] v Automobily, motorky | 2863 | 72275 | 11.07.2016 9:06 dixi | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ] v Automobily, motorky | 3000 | 81682 | 17.02.2018 20:23 michalesku | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 142, 143, 144 ] v Automobily, motorky | 4318 | 63850 | 07.07.2014 21:04 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 98, 99, 100 ] v Automobily, motorky | 2989 | 67418 | 05.02.2017 10:25 michalesku | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 279, 280, 281 ] v Automobily, motorky | 8427 | 265990 | 08.04.2024 9:53 SKiLEX | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 239, 240, 241 ] v Automobily, motorky | 7205 | 108752 | 08.11.2015 23:49 JanoF | | Diskusia v HTML, XHTML, XML, CSS | 7 | 1909 | 29.07.2009 7:46 Kubec21 | | diskusia v HTML, XHTML, XML, CSS | 11 | 1974 | 16.03.2008 11:55 kajbo | | Diskusia v PHP, ASP | 20 | 2361 | 22.02.2008 15:35 suchy | | Vesmírna diskusia [ Choď na stránku: 1 ... 56, 57, 58 ] v Vesmír, veda a technika | 1728 | 49503 | 07.07.2014 22:01 JanoF | | Vesmírna diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ] v Vesmír, veda a technika | 134 | 10376 | 20.05.2017 11:28 haffen | | Diskusia + reakcie v PHP, ASP | 3 | 1242 | 10.08.2009 13:46 emer | | Warez - diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ] v Krčma | 143 | 7573 | 28.12.2012 15:00 nicobb | | LOTR2 - diskusia v Počítačové hry | 20 | 3196 | 22.12.2009 14:14 lubo2142 | | Outdoor diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3 ] v Dovolenka, cestovanie a turistika | 66 | 6363 | 21.01.2013 15:46 Mego |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|