| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 06.08.2014 17:15 | |
|
125kW diesel do passatu ide od roku 2006 cize tych 11 000€ za 8 rocny passat by sa este celkom dalo na druhej strane tak stary passat bude mat uz nalietanych v 99% pripadoch cez 300 000km a myslim ze sa jedna este o PD diesel co tiez nebol vykvet spolahlivosti pri 2l. na druhej strane rocnik 2006 by sa dal mozno este zohnat bez DPF neviem ako sa tam montovalo no pamatam si ze octavia II malo dost dlho v cenniku moznost dovybavit auto DPF a nedostavala ho seriovo
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 06.08.2014 17:45 | |
|
Tie 8 rocne uz mozno nie
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
Určite áno, aj PD motory s kódom BMR montované od 2005 sú s DPF.
|
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 26.04.24 Príspevky: 18727 Témy: 181 Bydlisko: Slovenský G... | Napísal Cirky: 06.08.2014 17:55 | |
|
je to 2010 ročník, tj posledný rok výroby B6, ten 2.0TDI 125kW je už CommnRail motor najazdené to má cca 160 000km a nemôžem so 100% istotou povedať ale budú poctivé.. ale aj známy ťa môžu ojebabrať . čo sa týka upchávania filtra... ja jazdím buď trasy po meste okolo 10km alebo trasy okolo 1000km neregistrujem ale to, čo sa deje často pri 1.6TDI že človek prejde 1000km a na posledných 10 metroch pred domom sa spustí regenerácia filtra... tu ani neviem kedy sa regeneruje, nevidím absolútne žiaden rozdiel ani vo výkone ani v spotrebe ani vo voľnobežných otáčkach, keĎže jazdím za 4.5l na 100km tak si dosť často dovolím aj úplne nezmyselné trasy.. napríklad dosť často sa chodievam najesť s priateľkou na otočku do Tatier takže žeby som ho dusil v meste to sa nedá povedať, 60% km čo som najazdil šlo po dialnici
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
|
Tak Passat 2.0 TDI 125 kw 2010, za 11 000€, to mi teda vôbec neznie dobre.
|
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 26.04.24 Príspevky: 18727 Témy: 181 Bydlisko: Slovenský G... | Napísal Cirky: 06.08.2014 18:03 | |
|
Preto ho nekupujem
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 06.08.2014 18:16 | |
|
Spartan.Ex píše: Určite áno, aj PD motory s kódom BMR montované od 2005 sú s DPF. Myslel som na kusky ktore uz maju za tie roky DPF odmontovany. Inak 2010 za 11 000€ je prilis nizska cena aby to nebolo podozrive take auta kludne chodia za 16 000€ a viac
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
Tak Passat je určite najstáčanejšie auto v Európe, možno aj na svete. Passat, BMW 3 a audi A4 sú asi najrizikovejšie autá na kúpu čo sa toho týka. Pamňtám si ako som čítal článok ako si pán kúpil Passat s 250 000 km a hneď si ho nechal stočiť na 80 tisíc, vraj aby sa mu kamaráti nesmiali Mne už je inač teraz úplne jedno kolko auto žerie, vôbec sa neobmezdujem, v Leone je mi pri momentálnom nájazde jedno, či ide za 6 alebo za 9l, s A8 chodím za 9-11l náklad po dialnici ako podmienky dovolia, BTW 230 km/h to žerie len 17l vďaka prevodovke.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 06.08.2014 18:26 | |
|
Ta A8 ani nedokaze poriadne zrat lebo ked nevypnes obmedzovac nedokazes ist dlhodobo na maximalnom vykone (jedine ze by si siel cez brzdy). Ale ak by si dosiahol skutocnu maximalnu rychlost (ktora asi ani nie je na 8. prevode ale na niektorom z nizsich) tak by si to cuclo nieco okolo 30l v podstate je to asi cislo ktore to ukazuje ked zrychlujes na plnom plyne pri 230km/h minus nejake dva litre. Aspon podla mojich skusenosti auta zeru menej pri maximalnej rychlosti ako vtedy ked sa na tu rychlost rozbiehaju kedze rychlost stupa rychlejsie ako realna hodinova spotreba
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
| Napísal Daron: 06.08.2014 18:29 | |
|
Cirky píše: ale chcem diesel... No vidis, ja som vedel, ze raz dospejes ;-) A ak by neboli TSIcka take dobre, tak by imho aj spartan bol este stale nakloneny dieslom.. Ja by som nebral nic ine ako diesel, jedine ze by som kupoval nove auto, pripadne auto par rocne z ery novych TSI, tak volim TSI, ale atmosfera mi nic nehovori... Hladat vykon niekde v cervenom poli, s obrovskou spotrebou? Nie dakujem. Diesel taha odspodu a pekne, TSI v podstate prinieslo vyhody diesla do benzinu a spojilo ich s vyhodami benzinakov, to sa mi paci. Ale archaicke atmosfery su o nicom, ked atmosferu tak 6 a viac valec v aute na oddych a zazitok z jazdy, ale urcite nie stvorvalec na kazdy den.
|
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 26.04.24 Príspevky: 18727 Témy: 181 Bydlisko: Slovenský G... | Napísal Cirky: 06.08.2014 18:40 | |
|
kebyže jazdim tak ako som jazdil s Hondou tak chcem benzín.. proste že mám všetko blízko.. ale hovorím s Hondou som najazdil 10 tis km a s Focusom 35 tis km.. diesel dáva viac možností keby som neriešil koľko žerie paliva tak chcem benzín.. ale nie kadý má na to aby platil 11-12 litrovú spotrebu... ja už plačem keď mám v meste 5.5 litra
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
|
MTK píše: Ta A8 ani nedokaze poriadne zrat lebo ked nevypnes obmedzovac nedokazes ist dlhodobo na maximalnom vykone (jedine ze by si siel cez brzdy). Ale ak by si dosiahol skutocnu maximalnu rychlost (ktora asi ani nie je na 8. prevode ale na niektorom z nizsich) tak by si to cuclo nieco okolo 30l v podstate je to asi cislo ktore to ukazuje ked zrychlujes na plnom plyne pri 230km/h minus nejake dva litre. Aspon podla mojich skusenosti auta zeru menej pri maximalnej rychlosti ako vtedy ked sa na tu rychlost rozbiehaju kedze rychlost stupa rychlejsie ako realna hodinova spotreba 230 km/h zďaleka nie je maximálna rýchlosť a pri 230 km/h nemám plný plyn. 230 by dalo možno aj na D5, na D6 úplne v pohode, pri 250 točí na D7 len nejakých 3 500 otáčok, 8. stupeň tam dávam manuálne a potom to klesne pod 17l. 230 dávam na tempomate na oblúbených trasách na juhu Nemecka, na niektorých miestach idem až do 280, nie je to problém, má to velmi dlhý rázvor a je to velmi stabilné.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 06.08.2014 19:01 | |
|
Viem ze 230 nie je maximalka. Akurat si spomenul proste tu rychlost pricom 4,2TDI dava tu rychlost mozno na pol plynu a 17l je uplne primerana hodnota kedze to potrebuje na dosiahnutie tej rychlosti mozno 140-150kW. Len som napisal ze pri maximalke, kedy sa vyuzije vsetkych 258kw si to cucne omnoho viac.
Octavia mi berie pri 232-233 tachometrovych 22l a viac to zrat nevie (ked zrychlujem od 200-233 tak si podla palubneho PC berie 23,5 pri 200 a postupne spotreba klesa cim rychlejsie idem). Iste je to mensie auto, mensi motor len predokolka, ale mam tam 5800otacok.
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 31.05.07 Prihlásený: 26.04.24 Príspevky: 2324 Témy: 65 Bydlisko: okres MY / PK | Napísal miker: 06.08.2014 19:04 | |
|
Aj atmosfera ma velke vyhody, priatelka byva o dve ulice dalej a aj ked casto chodim k nej na bajku/peso tak casto chodim aj autom hore-dole. a ten motor az tak netrpi. Ak by som mal dieslove auto bolo by mi luto ho takto prehanat. Taktiez jazdy do 2-3 km chodim denne 2-3x.
inak spotreba priblizne 6,5l/100, resp. co 100 km to 10 eur fuc z penazenky.
_________________ PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm] PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016 IG: xmiroslavm_ |
|
|
MTK píše: Viem ze 230 nie je maximalka. Akurat si spomenul proste tu rychlost pricom 4,2TDI dava tu rychlost mozno na pol plynu a 17l je uplne primerana hodnota kedze to potrebuje na dosiahnutie tej rychlosti mozno 140-150kW. Len som napisal ze pri maximalke, kedy sa vyuzije vsetkych 258kw si to cucne omnoho viac.
Octavia mi berie pri 232-233 tachometrovych 22l a viac to zrat nevie (ked zrychlujem od 200-233 tak si podla palubneho PC berie 23,5 pri 200 a postupne spotreba klesa cim rychlejsie idem). Iste je to mensie auto, mensi motor len predokolka, ale mam tam 5800otacok. No veď áno, je to primeraná hodnota ale na to, že to auto má cez 2 tony a AWD, to nie je zlé. Myslím, že najviac dokáže zožrať Jaguar/Land Rover V8 supercharged okolo 60l.
|
|
Registrovaný: 10.02.08 Prihlásený: 11.04.24 Príspevky: 5121 Témy: 92 Bydlisko: Bratislava |
Ináč všimol som si, že do A8 si ľudia najčastejšie kupujú motory 4,2tdi. To je dosť paradox, keďže v našich končinách si ľudia do podobných áut (a aj do SUV) dávajú väčšinou 3-litrové dízle. Prečo ale v prípade A8ky, prevažuje V8 dízel nad V6 ? A neplatí to iba pri najnovších A8, ale aj pri minulej generácií.
_________________ CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750 Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray |
|
|
Najviac je určite 3.0 TDI.
|
|
Registrovaný: 10.02.08 Prihlásený: 11.04.24 Príspevky: 5121 Témy: 92 Bydlisko: Bratislava |
mne sa zdá, že nie. Ale musím sa priznať, že vždy u áut len sledujem označenie motorizácie na zadnej strane auta (veď inak sa ani nedá, keď vidím auto ktoré ide okolo). Niektoré A8ky ale označenie nemajú, to budú asi tie všetky 3,0tdi (ľudia nechcú aby ostatní vedeli, že majú najslabšiu motorizáciu, no a ten kto má 4,2tdi si to označenie ponechá)
_________________ CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750 Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray |
|
|
Väčšinou to tak je, ale najviac sa predá určite 3.0 TDI. 3.0 TDI úplne stačí aj na autobahn, 250 to ťahá úplne v pohode. Až do Q7 by som povedal, že by bol 4,2 TDI potrebný, tam už s 3.0 TDI nie je ten pocit, že sa dá zrýchliť hocikedy kolko je potrebné, aj keď s 8st. ZF to bude lepšie ako so 6st. čo som mal ja.
|
|
Registrovaný: 10.02.08 Prihlásený: 11.04.24 Príspevky: 5121 Témy: 92 Bydlisko: Bratislava |
Asi áno. Veď aj ja by som určite išiel po 3,0tdi. Nemám od auta žiadne prehnané požiadavky na výkon (ide mi skôr o komfort a ticho, ako ty hovoríš - štýl nemeckého dôchodcu). Keď si predstavím, že V6 dízle dávajú do veľkých a ťažkých SUV a aj offroadov, tak s nejakou A8 by sa motor určite netrápil.
_________________ CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750 Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray |
|
|
A8 nie je o moc lahšia ako SUV, je to full size limo, tie mávajú cez 2t. Ja by som aj v takom aute preferoval benzín, zvhladom na tie moje trasy, halvne fenomén 4.0 TSI by bodol.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 06.08.2014 20:05 | |
|
No je to nejakych 400-500kg o co je A8 lahsia od Q7 ale od SUV na novsej platforme je to uz len nejakych 250kg
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
Q7 3.0 TDI váži 2200 kg, takže tam je to len nejakých 200 aj niečo kg.
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 06.08.2014 20:12 | |
|
Na stranke audi ma napisanych 2345kg pre Q7 3,0TDI clean diesel tiptronic quattro a pre A8 3,0TDI 190kW je to 1955kg cize 390kg rozdiel a na zrychleni je o 2,1s Q7 pomalsia (8,0 vs 5,9s) co je priepastny rozdiel aj ked treba brat do uvahy -10kW a -30Nm.
Pri 4,2TDI je rozdiel hmotnosti 370kg
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
Registrovaný: 10.02.08 Prihlásený: 11.04.24 Príspevky: 5121 Témy: 92 Bydlisko: Bratislava |
keby len ta hmotnost, nezabudajte aj na odpor vzduchu (co je pri velkej a vysokej Q7 urcite citit, hlavne vo vysokej rychlosti).
_________________ CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750 Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray |
|
|
Aha, aj som našiel inde 2200 kg. Q7 TDI určite nie je nadpriemerne rýchle auto, hlavne v zákrutách je skutočne nemotorné, v pohode by tomu stíhal aj Golf 1.2, ale zase asi žiadne SUV v zákrutách nie je úplne doma, monžo nové SQ7 keby malo dobrý torque vectoring by bolo ochotné zatáčať a je aj hodne nízko.
|
|
| Napísal 1fantz: 06.08.2014 23:20 | |
|
Práve si pozerám audi.sk a ak montujú do Q7 stále tiptronic tak by som to nechcel ani za boha. Mali sme Audi s Tiptronic aj Multitronic a obe boli v keli na 132t km a 150t km...
|
|
Registrovaný: 01.10.06 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 6562 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava | Napísal MTK: 06.08.2014 23:38 | |
|
Tak u audi je to s prevodovkami nasledovne Tiptronic znamena klasicky automat (v tvojom pripade pravdepodobne stary 5 mozno 6 stupnovy v pripade tej Q7 je to 8stupnovy) Stronic znamena dvojspojkova prevodovka ci uz 7stupnova s mokrymi spojkami pre motory ulozene pozdlzne alebo 6 stupnova s mokrymi pre priecne pripadne 7stupnova so suchymi pre priecne (do 250Nm) Multitronic znamena CVT prevodovka (variator), ktory pomaly ale iste v audi konci pricom ako nahrada bude pouzivana DSG prevodovka.
Este k tomu tiptronicku, ked nechces u audi ani za boha tento 8stupen (ZF 8HP), tak nechces ani jedno z tychto aut: Audi Bentley BMW Chrysler Dodge Jaguar Jeep Lancia Land Rover Maserati Ram Trucks Rolls-Royce Volkswagen
s klasickou automatickou prevodovkou cize sa ti paradne zuzi vyber asi len na Mercedes s predpotopnym 7stupnom (ma uz aj 9stupen ale nasadzuje ho do modelovej rady pomaly), pripadne este hyundai ma svoju. No a lexus ktory ako prvy uviedol 8stupen na neho uz asi aj zabudol
S multitronicom ale suhlasim ten nema z principu dlhu zivotnost lenze to nema ziadna CVT prevodovka. Cize ruky prec od vsetkych subaru s automatom, tiez od priusu... CVT je velmi dobre na zavody v F1 to v minulosti vydrzalo len par testov lebo auto malo s tou prevodovkou velmi nezaujimavy monotonny zvuk, ale bolo pekelne rychle.
_________________ PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback |
|
|
8 stupňový ZF, teda tiptronic je vynikajúca prevodovka s neuveritelnou plynulosťou na úrovni najlepších dvojpojek. Starší tiptronic, to bol R tronic bol v Q7 pred tým, to bolo klasická 6 st prevodovka, nič moc, ale úplná katastrofa to nebola a potom sú ešte 2 spojkové S tronic. CVT je katastrofa vždy a za každých okolností.
|
|
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 94, 95, 96 ] v Automobily, motorky | 2863 | 72240 | 11.07.2016 9:06 dixi | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ] v Automobily, motorky | 3000 | 81650 | 17.02.2018 20:23 michalesku | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 98, 99, 100 ] v Automobily, motorky | 2989 | 67373 | 05.02.2017 10:25 michalesku | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 214, 215, 216 ] v Automobily, motorky | 6454 | 83278 | 20.12.2013 17:23 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 607, 608, 609 ] v Automobily, motorky | 18242 | 362051 | 05.03.2013 21:06 JanoF | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 279, 280, 281 ] v Automobily, motorky | 8427 | 265852 | 08.04.2024 9:53 SKiLEX | | Diskusia o automobiloch [ Choď na stránku: 1 ... 142, 143, 144 ] v Automobily, motorky | 4318 | 63813 | 07.07.2014 21:04 JanoF | | diskusia v HTML, XHTML, XML, CSS | 11 | 1974 | 16.03.2008 11:55 kajbo | | Diskusia v PHP, ASP | 20 | 2360 | 22.02.2008 15:35 suchy | | Diskusia v HTML, XHTML, XML, CSS | 7 | 1909 | 29.07.2009 7:46 Kubec21 | | Warez - diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ] v Krčma | 143 | 7567 | 28.12.2012 15:00 nicobb | | Outdoor diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3 ] v Dovolenka, cestovanie a turistika | 66 | 6359 | 21.01.2013 15:46 Mego | | Vesmírna diskusia [ Choď na stránku: 1 ... 56, 57, 58 ] v Vesmír, veda a technika | 1728 | 49482 | 07.07.2014 22:01 JanoF | | Vesmírna diskusia [ Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ] v Vesmír, veda a technika | 134 | 10372 | 20.05.2017 11:28 haffen | | Diskusia + reakcie v PHP, ASP | 3 | 1241 | 10.08.2009 13:46 emer | | LOTR2 - diskusia v Počítačové hry | 20 | 3195 | 22.12.2009 14:14 lubo2142 |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|