Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. [ Príspevkov: 7206 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 241 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 17:15

125kW diesel do passatu ide od roku 2006 cize tych 11 000€ za 8 rocny passat by sa este celkom dalo na druhej strane tak stary passat bude mat uz nalietanych v 99% pripadoch cez 300 000km a myslim ze sa jedna este o PD diesel co tiez nebol vykvet spolahlivosti pri 2l. na druhej strane rocnik 2006 by sa dal mozno este zohnat bez DPF neviem ako sa tam montovalo no pamatam si ze octavia II malo dost dlho v cenniku moznost dovybavit auto DPF a nedostavala ho seriovo







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 17:20

170 hp sú všetky s DPF.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 17:45

Tie 8 rocne uz mozno nie :D







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 17:50

Určite áno, aj PD motory s kódom BMR montované od 2005 sú s DPF.


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 19.12.08
Prihlásený: 26.04.24
Príspevky: 18727
Témy: 181
Bydlisko: Slovenský G...
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 17:55

je to 2010 ročník, tj posledný rok výroby B6, ten 2.0TDI 125kW je už CommnRail motor najazdené to má cca 160 000km a nemôžem so 100% istotou povedať ale budú poctivé.. ale aj známy ťa môžu ojebabrať :D . čo sa týka upchávania filtra... ja jazdím buď trasy po meste okolo 10km alebo trasy okolo 1000km :D neregistrujem ale to, čo sa deje často pri 1.6TDI že človek prejde 1000km a na posledných 10 metroch pred domom sa spustí regenerácia filtra... tu ani neviem kedy sa regeneruje, nevidím absolútne žiaden rozdiel ani vo výkone ani v spotrebe ani vo voľnobežných otáčkach, keĎže jazdím za 4.5l na 100km tak si dosť často dovolím aj úplne nezmyselné trasy.. napríklad dosť často sa chodievam najesť s priateľkou na otočku do Tatier :D takže žeby som ho dusil v meste to sa nedá povedať, 60% km čo som najazdil šlo po dialnici







_________________
ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 18:00

Tak Passat 2.0 TDI 125 kw 2010, za 11 000€, to mi teda vôbec neznie dobre.


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 19.12.08
Prihlásený: 26.04.24
Príspevky: 18727
Témy: 181
Bydlisko: Slovenský G...
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 18:03

Preto ho nekupujem :D







_________________
ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 18:16

Spartan.Ex píše:
Určite áno, aj PD motory s kódom BMR montované od 2005 sú s DPF.


Myslel som na kusky ktore uz maju za tie roky DPF odmontovany.


Inak 2010 za 11 000€ je prilis nizska cena aby to nebolo podozrive take auta kludne chodia za 16 000€ a viac







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 18:20

Tak Passat je určite najstáčanejšie auto v Európe, možno aj na svete. Passat, BMW 3 a audi A4 sú asi najrizikovejšie autá na kúpu čo sa toho týka. Pamňtám si ako som čítal článok ako si pán kúpil Passat s 250 000 km a hneď si ho nechal stočiť na 80 tisíc, vraj aby sa mu kamaráti nesmiali :lol:

Mne už je inač teraz úplne jedno kolko auto žerie, vôbec sa neobmezdujem, v Leone je mi pri momentálnom nájazde jedno, či ide za 6 alebo za 9l, s A8 chodím za 9-11l náklad po dialnici ako podmienky dovolia, BTW 230 km/h to žerie len 17l vďaka prevodovke.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 18:26

Ta A8 ani nedokaze poriadne zrat lebo ked nevypnes obmedzovac nedokazes ist dlhodobo na maximalnom vykone (jedine ze by si siel cez brzdy). Ale ak by si dosiahol skutocnu maximalnu rychlost (ktora asi ani nie je na 8. prevode ale na niektorom z nizsich) tak by si to cuclo nieco okolo 30l v podstate je to asi cislo ktore to ukazuje ked zrychlujes na plnom plyne pri 230km/h minus nejake dva litre. Aspon podla mojich skusenosti auta zeru menej pri maximalnej rychlosti ako vtedy ked sa na tu rychlost rozbiehaju kedze rychlost stupa rychlejsie ako realna hodinova spotreba







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 18:29

Cirky píše:
ale chcem diesel...


No vidis, ja som vedel, ze raz dospejes ;-)

A ak by neboli TSIcka take dobre, tak by imho aj spartan bol este stale nakloneny dieslom..
Ja by som nebral nic ine ako diesel, jedine ze by som kupoval nove auto, pripadne auto par rocne z ery novych TSI, tak volim TSI, ale atmosfera mi nic nehovori...
Hladat vykon niekde v cervenom poli, s obrovskou spotrebou? Nie dakujem. Diesel taha odspodu a pekne, TSI v podstate prinieslo vyhody diesla do benzinu a spojilo ich s vyhodami benzinakov, to sa mi paci. Ale archaicke atmosfery su o nicom, ked atmosferu tak 6 a viac valec v aute na oddych a zazitok z jazdy, ale urcite nie stvorvalec na kazdy den.


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 19.12.08
Prihlásený: 26.04.24
Príspevky: 18727
Témy: 181
Bydlisko: Slovenský G...
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 18:40

kebyže jazdim tak ako som jazdil s Hondou tak chcem benzín.. proste že mám všetko blízko.. ale hovorím s Hondou som najazdil 10 tis km a s Focusom 35 tis km.. diesel dáva viac možností :D keby som neriešil koľko žerie paliva tak chcem benzín.. ale nie kadý má na to aby platil 11-12 litrovú spotrebu... ja už plačem keď mám v meste 5.5 litra :lol:







_________________
ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 18:48

MTK píše:
Ta A8 ani nedokaze poriadne zrat lebo ked nevypnes obmedzovac nedokazes ist dlhodobo na maximalnom vykone (jedine ze by si siel cez brzdy). Ale ak by si dosiahol skutocnu maximalnu rychlost (ktora asi ani nie je na 8. prevode ale na niektorom z nizsich) tak by si to cuclo nieco okolo 30l v podstate je to asi cislo ktore to ukazuje ked zrychlujes na plnom plyne pri 230km/h minus nejake dva litre. Aspon podla mojich skusenosti auta zeru menej pri maximalnej rychlosti ako vtedy ked sa na tu rychlost rozbiehaju kedze rychlost stupa rychlejsie ako realna hodinova spotreba

230 km/h zďaleka nie je maximálna rýchlosť a pri 230 km/h nemám plný plyn. 230 by dalo možno aj na D5, na D6 úplne v pohode, pri 250 točí na D7 len nejakých 3 500 otáčok, 8. stupeň tam dávam manuálne a potom to klesne pod 17l. 230 dávam na tempomate na oblúbených trasách na juhu Nemecka, na niektorých miestach idem až do 280, nie je to problém, má to velmi dlhý rázvor a je to velmi stabilné.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 19:01

Viem ze 230 nie je maximalka. Akurat si spomenul proste tu rychlost pricom 4,2TDI dava tu rychlost mozno na pol plynu a 17l je uplne primerana hodnota kedze to potrebuje na dosiahnutie tej rychlosti mozno 140-150kW. Len som napisal ze pri maximalke, kedy sa vyuzije vsetkych 258kw si to cucne omnoho viac.

Octavia mi berie pri 232-233 tachometrovych 22l a viac to zrat nevie (ked zrychlujem od 200-233 tak si podla palubneho PC berie 23,5 pri 200 a postupne spotreba klesa cim rychlejsie idem). Iste je to mensie auto, mensi motor len predokolka, ale mam tam 5800otacok.







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 31.05.07
Prihlásený: 26.04.24
Príspevky: 2324
Témy: 65
Bydlisko: okres MY / PK
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 19:04

Aj atmosfera ma velke vyhody, priatelka byva o dve ulice dalej a aj ked casto chodim k nej na bajku/peso tak casto chodim aj autom hore-dole. a ten motor az tak netrpi. Ak by som mal dieslove auto bolo by mi luto ho takto prehanat. Taktiez jazdy do 2-3 km chodim denne 2-3x.

inak spotreba priblizne 6,5l/100, resp. co 100 km to 10 eur fuc z penazenky.







_________________
PC: MB: ASUS B85M-G CPU: Intel Xeon E3-1231 v3 + Cooler SilentiumPC Fera 2 VGA: ASUS GTX960 4GB RAM: 32 GB DDR3 1600 MHz HDD: 1TB + 240GB,120GB SSD CASE: Zalman Z1 +2x FAN NOCTUA NF-S12A LCD: 2x 24" LG 24MB37PM OS: Archlinux [i3wm] + Windows 10 64bit
NTB: Dell Latitude 7490 OS: Archlinux [i3wm]

PHONE: OnePlus 7 PRO 256GB
CAR1: Skoda CITIGOe iV 2020 CAR2: Nissan Primera p11 1997 MOTO: Suzuki V-strom DL650XT 2016
IG: xmiroslavm_
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 19:11

MTK píše:
Viem ze 230 nie je maximalka. Akurat si spomenul proste tu rychlost pricom 4,2TDI dava tu rychlost mozno na pol plynu a 17l je uplne primerana hodnota kedze to potrebuje na dosiahnutie tej rychlosti mozno 140-150kW. Len som napisal ze pri maximalke, kedy sa vyuzije vsetkych 258kw si to cucne omnoho viac.

Octavia mi berie pri 232-233 tachometrovych 22l a viac to zrat nevie (ked zrychlujem od 200-233 tak si podla palubneho PC berie 23,5 pri 200 a postupne spotreba klesa cim rychlejsie idem). Iste je to mensie auto, mensi motor len predokolka, ale mam tam 5800otacok.

No veď áno, je to primeraná hodnota ale na to, že to auto má cez 2 tony a AWD, to nie je zlé. Myslím, že najviac dokáže zožrať Jaguar/Land Rover V8 supercharged okolo 60l.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 10.02.08
Prihlásený: 11.04.24
Príspevky: 5121
Témy: 92
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 19:43

Ináč všimol som si, že do A8 si ľudia najčastejšie kupujú motory 4,2tdi.
To je dosť paradox, keďže v našich končinách si ľudia do podobných áut (a aj do SUV) dávajú väčšinou 3-litrové dízle.
Prečo ale v prípade A8ky, prevažuje V8 dízel nad V6 ?
A neplatí to iba pri najnovších A8, ale aj pri minulej generácií.







_________________
CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750
Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 19:44

Najviac je určite 3.0 TDI.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 10.02.08
Prihlásený: 11.04.24
Príspevky: 5121
Témy: 92
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 19:46

mne sa zdá, že nie.
Ale musím sa priznať, že vždy u áut len sledujem označenie motorizácie na zadnej strane auta (veď inak sa ani nedá, keď vidím auto ktoré ide okolo).
Niektoré A8ky ale označenie nemajú, to budú asi tie všetky 3,0tdi (ľudia nechcú aby ostatní vedeli, že majú najslabšiu motorizáciu, no a ten kto má 4,2tdi si to označenie ponechá) :lol:







_________________
CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750
Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 19:48

Väčšinou to tak je, ale najviac sa predá určite 3.0 TDI. 3.0 TDI úplne stačí aj na autobahn, 250 to ťahá úplne v pohode. Až do Q7 by som povedal, že by bol 4,2 TDI potrebný, tam už s 3.0 TDI nie je ten pocit, že sa dá zrýchliť hocikedy kolko je potrebné, aj keď s 8st. ZF to bude lepšie ako so 6st. čo som mal ja.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 10.02.08
Prihlásený: 11.04.24
Príspevky: 5121
Témy: 92
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 19:55

Asi áno.
Veď aj ja by som určite išiel po 3,0tdi. Nemám od auta žiadne prehnané požiadavky na výkon (ide mi skôr o komfort a ticho, ako ty hovoríš - štýl nemeckého dôchodcu). :D
Keď si predstavím, že V6 dízle dávajú do veľkých a ťažkých SUV a aj offroadov, tak s nejakou A8 by sa motor určite netrápil.







_________________
CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750
Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 19:56

A8 nie je o moc lahšia ako SUV, je to full size limo, tie mávajú cez 2t. Ja by som aj v takom aute preferoval benzín, zvhladom na tie moje trasy, halvne fenomén 4.0 TSI by bodol.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 20:05

No je to nejakych 400-500kg o co je A8 lahsia od Q7 ale od SUV na novsej platforme je to uz len nejakych 250kg







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 20:09

Q7 3.0 TDI váži 2200 kg, takže tam je to len nejakých 200 aj niečo kg.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 20:12

Na stranke audi ma napisanych 2345kg pre Q7 3,0TDI clean diesel tiptronic quattro a pre A8 3,0TDI 190kW je to 1955kg cize 390kg rozdiel a na zrychleni je o 2,1s Q7 pomalsia (8,0 vs 5,9s) co je priepastny rozdiel aj ked treba brat do uvahy -10kW a -30Nm.

Pri 4,2TDI je rozdiel hmotnosti 370kg







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 10.02.08
Prihlásený: 11.04.24
Príspevky: 5121
Témy: 92
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 20:19

keby len ta hmotnost, nezabudajte aj na odpor vzduchu (co je pri velkej a vysokej Q7 urcite citit, hlavne vo vysokej rychlosti).







_________________
CPU: Intel i7 920 CPU Cooler: Noctua NH-D14 MB: GigaByte EX58-USB3 RAM: DDR3 Kingston 3x2GB 1333 SSD: Samsung SSD 840 250GB HDD1: Samsung Spinpoint F3 1000GB HDD2: Samsung Spinpoint F3 1000GB GPU: Sapphire HD4890 PSU: Corsair 750 Watt TXEU Case: Lancool K62 - Red Dragon Window Edition Fan regulator: Scythe KM02-BK-5.25" Kaze Master Ace - Black OS: Windows 10 Home x64 Monitor: Samsung P2450H 24" Mouse: A4tech Bloody V3 Keyboard: Logitech K750
Receiver: Yamaha RX-V365 Notebook: Apple Macbook Air 13" 128GB 2013 Mobile: iPhone SE 64GB Space Gray
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 20:27

Aha, aj som našiel inde 2200 kg. Q7 TDI určite nie je nadpriemerne rýchle auto, hlavne v zákrutách je skutočne nemotorné, v pohode by tomu stíhal aj Golf 1.2, ale zase asi žiadne SUV v zákrutách nie je úplne doma, monžo nové SQ7 keby malo dobrý torque vectoring by bolo ochotné zatáčať a je aj hodne nízko.


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 23:20

Práve si pozerám audi.sk a ak montujú do Q7 stále tiptronic tak by som to nechcel ani za boha. Mali sme Audi s Tiptronic aj Multitronic a obe boli v keli na 132t km a 150t km...


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Diskusia o automobiloch

Registrovaný: 01.10.06
Prihlásený: 19.04.24
Príspevky: 6562
Témy: 15
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 23:38

Tak u audi je to s prevodovkami nasledovne
Tiptronic znamena klasicky automat (v tvojom pripade pravdepodobne stary 5 mozno 6 stupnovy v pripade tej Q7 je to 8stupnovy)
Stronic znamena dvojspojkova prevodovka ci uz 7stupnova s mokrymi spojkami pre motory ulozene pozdlzne alebo 6 stupnova s mokrymi pre priecne pripadne 7stupnova so suchymi pre priecne (do 250Nm)
Multitronic znamena CVT prevodovka (variator), ktory pomaly ale iste v audi konci pricom ako nahrada bude pouzivana DSG prevodovka.

Este k tomu tiptronicku, ked nechces u audi ani za boha tento 8stupen (ZF 8HP), tak nechces ani jedno z tychto aut:
Audi
Bentley
BMW
Chrysler
Dodge
Jaguar
Jeep
Lancia
Land Rover
Maserati
Ram Trucks
Rolls-Royce
Volkswagen

s klasickou automatickou prevodovkou cize sa ti paradne zuzi vyber asi len na Mercedes s predpotopnym 7stupnom (ma uz aj 9stupen ale nasadzuje ho do modelovej rady pomaly), pripadne este hyundai ma svoju. No a lexus ktory ako prvy uviedol 8stupen na neho uz asi aj zabudol

S multitronicom ale suhlasim ten nema z principu dlhu zivotnost lenze to nema ziadna CVT prevodovka. Cize ruky prec od vsetkych subaru s automatom, tiez od priusu... CVT je velmi dobre na zavody v F1 to v minulosti vydrzalo len par testov lebo auto malo s tou prevodovkou velmi nezaujimavy monotonny zvuk, ale bolo pekelne rychle.







_________________
PC: Intel Q6600@3,33GHz, MSI GTX 670 OC (TwinFrozr IV), DDR2 1066 A-data 8Gb, Seagate Barracuda 7200.12 2000GB, Kingston 240GB SSD, Gigabyte EP35-DS4, MSI OPTIX G273QF , Logitech G502 Proteus Spectrum
Notebook: Sony VAIO CW Series (VPC-CW1S1E/B) / LENOVO Legion 5 Pro 16ACH6H Stingray White || Mobil: Samsung Galaxy S21 FE || Auto: Audi S5 Sportback
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 06.08.2014 23:53

8 stupňový ZF, teda tiptronic je vynikajúca prevodovka s neuveritelnou plynulosťou na úrovni najlepších dvojpojek. Starší tiptronic, to bol R tronic bol v Q7 pred tým, to bolo klasická 6 st prevodovka, nič moc, ale úplná katastrofa to nebola a potom sú ešte 2 spojkové S tronic.
CVT je katastrofa vždy a za každých okolností.


Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. [ Príspevkov: 7206 ] Choď na stránku: predchádzajúca 1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 241 ďalšia


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 94, 95, 96 ]

v Automobily, motorky

2863

72240

11.07.2016 9:06

dixi Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 99, 100, 101 ]

v Automobily, motorky

3000

81650

17.02.2018 20:23

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 98, 99, 100 ]

v Automobily, motorky

2989

67373

05.02.2017 10:25

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 214, 215, 216 ]

v Automobily, motorky

6454

83278

20.12.2013 17:23

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 607, 608, 609 ]

v Automobily, motorky

18242

362051

05.03.2013 21:06

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 279, 280, 281 ]

v Automobily, motorky

8427

265852

08.04.2024 9:53

SKiLEX Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Diskusia o automobiloch

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 142, 143, 144 ]

v Automobily, motorky

4318

63813

07.07.2014 21:04

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. diskusia

v HTML, XHTML, XML, CSS

11

1974

16.03.2008 11:55

kajbo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia

v PHP, ASP

20

2360

22.02.2008 15:35

suchy Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia

v HTML, XHTML, XML, CSS

7

1909

29.07.2009 7:46

Kubec21 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Warez - diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ]

v Krčma

143

7567

28.12.2012 15:00

nicobb Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Outdoor diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3 ]

v Dovolenka, cestovanie a turistika

66

6359

21.01.2013 15:46

Mego Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Vesmírna diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1 ... 56, 57, 58 ]

v Vesmír, veda a technika

1728

49482

07.07.2014 22:01

JanoF Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Vesmírna diskusia

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2, 3, 4, 5 ]

v Vesmír, veda a technika

134

10372

20.05.2017 11:28

haffen Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Diskusia + reakcie

v PHP, ASP

3

1241

10.08.2009 13:46

emer Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. LOTR2 - diskusia

v Počítačové hry

20

3195

22.12.2009 14:14

lubo2142 Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra