Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 24 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok NapísalOffline : 26.04.2013 19:41

Zdravim

mam do skoly projekt kde je cielom urobit hru sokoban. Ak niekto nepozna tak je to cosi ako toto:https://www.google.sk/search?rlz=1C1SFXN_enSK499SK499&q=sokoban&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.45645796,d.Yms&ion=1&biw=1600&bih=726&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=fbp6UZ-zG-SR4AS17YCwDA cielom je dostat kocky do na to vyznacenych miest. Tento predmet som dost flakal, tak pocas tohto programovania budem mat urcite viacero otazok. Preto zakladam temu ktora sa tejto hre bude venovat a velice ocenim vase rady.

Mam hned prvu, taku globalnejsiu otazku? Ako mam vlastne reprezentovat panacika a vsetky kocky? Mam to mat ako Picturebox a s nim celym hybat alebo ako? aa akym sposobom by bolo najvhodnejsie uchovavat suradnice kazdej kocky? mam na to vytvorit nejake pole kde bude kazde policko typu Suradnice, co je trieda ktoru si vytvorim? Mam obavy ze zacnem uplne zle, a potom to budem muset cele prerabat. Preto budem rad ak mi niekto, kto trebarz nieco podobne uz robil, poradi akym sposobom to ma byt vsetko reprezentovane a tak... to je teda prva otazka.. Postupne tu budem riesit dalsie a dalsie problemy, az nakonec vam ako bonus sem nahram vysledok a mozete si zahrat hehe :D

este by som asi podotknut ze pouzivam Visual studio 2012.

diki moc


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 26.04.2013 19:59

Nie som si istý, či je windows forms a picturebox na toto vhodný. Nájdi skôr niečo vhodnejšie pre vykreslovanie grafiky (niekto možno poradí, ja poznám len XNA a to je možno až moc)

V zásade je to ale takto: Mapu reprezentuješ ako bitové pole trebárs 20x20 s hodnotami "je stena", "nie je stena". Pohyblivé kocky môžeš mať trebars v poli/liste/kdekoľvek. Tie by mohli byť ako samostatný objekt.
Panák bude tiež objekt, podobný pohyblivej kocke - vie sa hýbať. Sokoban má výhodu, že sa vždy hýbe o celú kocku - takže jeho súradnice môžeš mať trebárs ako [5,5], pri stlačení šípky ich zmeníš trebárs na [5,6] a pri vykreslení to len trochu prenásobíš a spravíš z toho reálne súradnice na mape (trebárs [50,60])
Sprav toto, vyrieš pohyb po mape a keď budeš mať problém, napíš :)







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok Napísal autor témyOffline : 27.04.2013 19:42

OK stale som ale nezistil ze ako ich mam vykreslovat? tomu ze ich suradnice budem mat ako pole atd chapem... neviem len ze akym sposobom mam vlastne vytvorit tie tri tipy kociek a docielit toho aby sa v okne vyobrazili podla toho pola do mapy??

napadlo ma toto: urobim si metodu co bude vykreslovat kocku pomocou graphics. bude brat suradnice napriklad draw(int x, int y) a potom dalsiu co bude prechadzat vopred definovane pole 20*20 s hodnotami boolean a vykresli mapku. je to akceptovatelny postup?

Este by som sa rad spytal na jednu vec. Ake si mam vytvorit triedy? ako zaciatocnik mam totiz tendenciu napisat vsetko do jednej classy napriklad Form1.

dik


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 27.04.2013 20:11

Ak ti robí problém objektový návrh, dá sa to spraviť aj bez toho, ale používať C# bez objektov je trochu čudné :P
Každopádne áno, spravíš si metódu, ktorá ti vykreslí 20x20 pole a budeš tam mať trebárs podmienku
Kód:
if ( pole[i][j] == 1 )
   vykresli stenu
else
if ( pole[i][j] == 2 )
   vykresli pohyblivu kocku
else
   vykresli prazdno







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 24.01.08
Prihlásený: 13.09.17
Príspevky: 14572
Témy: 66
Bydlisko: Žilina
Príspevok NapísalOffline : 27.04.2013 20:32

Najjednoduchšie je pravdepodobne použiť WPF. Cez to spravíš bez problému aj jednoduchšie animácie. Na windows forms zabudni úplne, to by sa nemalo používať už ani pri desktopových aplikáciách.
Ideálne by bolo použiť niečo ako XNA alebo podobný framework, ale imho ti to pri školskom projekte netreba. Sokoban nepotrebuje skrolovanie mapy, čiže...

A ako vytvoriť triedy.. No určite nie tak, že všetko drbneš do jedinej triedy, to je najhoršie, čo môžeš urobiť. Každý objekt by mal byť reprezentovaný triedou - panáčik, kocka, políčko....... Treba si pozrieť zásady OOP, bez toho sa nepohneš.







_________________
C#, PHP, ...
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok Napísal autor témyOffline : 27.04.2013 20:55

OK budem sa teda snazit vytvorit triedy, no prvorada je funkcionalita.

Momentalne to pisem vo windows forms. je to totiz jedine co sme v skole pouzivali a jedine s cim ako tak viem robit. je teda uplne nerealne to napisat vo windows forms?

momentalne mam stav kedy sa mi vykresli bludisko... Problem na ktory som natrafil je pohyb. Viem ho sice posunut tak ze ho vykreslim o suradnicu vedla, no na obrazku mi ten stary panacik nezmizne. jedine co ma napada je pri kazdom pohybe prekreslovat cele bludisko. To je ale logicky strasne neefektivne a neviem ci mi to cviciaci uzna. Ako sa to da este vymysliet aby vzdy povodny panacik zmizol a vykreslil sa inde?

panacika btw vykreslujem z ineho pola. Kde je vzdy len jedna pravdiva premenna, doprava znamena +1 dolava -1 hore -10 (mam mapku 10*10) atd... no bez prekreslenia celej mapky mi stale ostava na mieste aj povodny. Dalo by sa nejako prekreslovat iba vrstvu s panacikom?

diki


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 27.04.2013 21:10

Samozrejme - vždy keď panáčikom pohneš, najprv na momentálnu pozíciu vykreslíš prázdno, potom mu upravíš pozíciu a až tak ho vykreslíš.







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok Napísal autor témyOffline : 27.04.2013 21:20

aha, ook problem bol v tom ze som ziadne "prazdno" nevykresloval.. tam kde bola v poli 0 (prazdno) som nic nedaval. tak idem to skusit..


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 24.01.08
Prihlásený: 13.09.17
Príspevky: 14572
Témy: 66
Bydlisko: Žilina
Príspevok NapísalOffline : 27.04.2013 22:15

Citácia:
je teda uplne nerealne to napisat vo windows forms?

Reálne to možno je, ale žiaden programátor pri zmysloch by to ani len nezvažoval...

Citácia:
no prvorada je funkcionalita.

Opäť, neviem, v akom vesmíre žiješ :) Funkcionalita je síce pekná vec, ale je prd platná, pokiaľ je kód neprehľadný a nespravovateľný... Čo keď profák zmení trochu zadanie a budeš to musieť prerábať úplne odznovu, lebo si proste s niečím takým nepočítal? Keby si to robil dobre, pravdepodobne by stačilo zmeniť pár vecí. Keď to budeš robiť zle, oserieš len sám seba. Nedávno som riešil niečo veľmi podobné s kamarátom, ktorý je ešte na výške a stalo sa mu presne toto isté. Varoval som ho, ale on nedal na moju radu a asi o týždeň sa mi sťažoval, že profesor im pridal ďalšie veci k zadaniu...... Samozrejme to mohol robiť odznovu...

Ale tak rob ako myslíš.







_________________
C#, PHP, ...
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok Napísal autor témyOffline : 29.04.2013 19:07

cawte

nakonec som sa rozhodol urobit si pole obsahujuce polozky typu Kocka ktora obsahuje suradnice a typ kocky (stena, box...)

chcem sa spytat ze ako by ste toto pole najjednoduchsie naplnili. (pre ucely testu..). asi to musim vypisovat po zlozkach ze??
sorry za sprostu otazku.


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 29.04.2013 20:44

Prečo si sa rozhodol pre ten najhorší spôsob?
Keby si to mal ako 2D pole, tak by si to vedel krásne naplniť šylom
Kód:
// volno = 0, stena = 1, pohybliva kocka = 2
int hraciePole[][] = { { 1,1,1,1,1,1,1 }
                       { 1,1,1,0,0,0,1 }
                       { 1,1,0,2,2,0,1 }
                       { 1,1,0,0,0,0,1 }
                       { 1,1,1,1,1,1,1 } };

(neviem teraz presne syntax C#, neviem, či to je správne)

A samozrejme na základe takéhoto pola môžeš vytvoriť odpovedajúce pole objektov typu Kocka.
Áno, dá sa z tohoto naplniť aj jednorozmerné pole typu Kocka, ale nerob to, takto to budeš mať oveľa jednoduchšie.







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok Napísal autor témyOffline : 01.05.2013 18:58

cawte

tak som sa zase tomu nieco povenoval.. mam spravene vykreslovanie s pola ktore obsahuje polozky ci je kocka stena, krabica alebo nic.
panacika mam jednoduchu klassu co obsahuje iba jeho suradnice int x a int y

teraz uz len urobit pohyby. Myslel som ze to uz je fraska, no narazil som na problem ze pri stlaceni klavesy sa nic nedeje. Kamarat co to vie s tym nevedel tiez pohnut.
mam teda funkciu na stlacenie tlacitka:
Kód:
private void Form1_KeyPress(object sender, KeyPressEventArgs e)
        {
            if (e.KeyChar == 'w')
            {
                textBox2.Text = "blablab";
                man.y++;
                //textBox1.Text = man.y.ToString();
                kresli(mapa.map);
               
            }
            if (e.KeyChar == 's')
            {
                man.y--;
                textBox1.Text = man.y.ToString();
                kresli(mapa.map);

            }
        }


ked stlacim w, panacik sa ani nepohne a ani sa do textbox2 nevypise ten string. Program proste vobec nereaguje na klavesnicu.

vie niekto ked je problem??

diki moc


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 01.05.2013 20:36

Čo ti vypíše, ak spravíš toto?
Kód:
private void Form1_KeyPress(object sender, KeyPressEventArgs e)
        {
            textBox2.Text = "key: " + e.KeyChar; // alebo proste nejako vypisat e.KeyChar
            if (e.KeyChar == 'w')
            {
                man.y++;
                //textBox1.Text = man.y.ToString();
                kresli(mapa.map);
               
            }
            if (e.KeyChar == 's')
            {
                man.y--;
                textBox1.Text = man.y.ToString();
                kresli(mapa.map);

            }
        }







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok Napísal autor témyOffline : 02.05.2013 11:13

ok je to vyriesene, problem bol v tom ze form nemal povolene Keypreview

Teraz riesim este jednu vec... potrebujem urobit nejaku kontrolu ze ci je kocka na spravnom mieste(tam kde sa ma dostat). Rozmyslal som ze dam do pola nejake polozky s cislom 3. Cez nejaku funkciu ich suradnice nahadzem do ineho 2d pola a nahradim ich cislom 0.
potom pri kazdom stlaceni klavesnice prebehnem pole a zistim ci sa suradnice policiek s 2jkou zhoduju zo suradnicami v poli2.
dost neefektivne, no inac ma to nenapadlo.

ma niekto nejaky efektivnejsi napad?

dik


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 02.05.2013 11:28

Výherné pozície môžeš nasypať do normálneho pola ako
Kód:
Point vyhernePozicie[] = { new Point(4,5), new Point(7,6) ... }

a potom jednoducho zisťovať, či je na nich nejaká kocka. Ak máš výherných pozícií 5 a leží na nich 5 kociek, tak je jasné, že sú všetky tam, kde majú byť.







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok Napísal autor témyOffline : 31.05.2013 13:48

zdravim vas opat

tak som sa rozhodol zase trochu pokrocit v mojom projekte.
mapu a vs. ostatne nakonec vykreslujem do pictureboxu, ani neviem preco, no v skole sme to tak robili skoro s kazdou graf. aplikaciou. Funkciu Draw() ktora vykresluje mapu volam vo funkcii Paint v ktorej jej ako parameter predavam objekt Graphics g. Vzdy ked chcem vyvolat funkciu draw tak zavolam picturebox1.Invalidate(). To vsetko funguje. problem je v tom ze metoda Invalidate sa zavola aj pri spusteni programu hned na zaciatku. Vtedy vsak v poli kde je ulozena mapa este nic nemam a vyhodi sa vyjnimka.

vie mi teda niekto poradit ze ako urobit to aby sa metoda picturebox1.Invalidate() nevyvolavala pri spusteni? rad by som najskor naplnil pole zo suboru a az potom ho vykreslil.

diki


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok Napísal autor témyOffline : 31.05.2013 14:23

aa este edna otazka...

potrebujem postupne nacitavat subory kde budem mat ulozenu mapku. Mysim tak aby sa vzdy po dokonceni jedneho levelu nacital hned dalsi z ineho suboru. Tie budem mat ulozene ako level1.txt, level2.txt atd... takisto by to malo fungovat na hociktorom pocitaci, teda cesta musi byt od zdroja aplikacie dalej.. ako to urobit?

dik


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 31.05.2013 14:35

Zadaj cesty buď relatívne k umiestneniu aplikácie, tj. napr "./level1.txt" ti zoberie súbor level1.txt, ktorý je v rovnakom adresári ako spustená aplikácia. "./levels/level1.txt" zase analogicky zoberie súbor level1.txt, ktorý je v priečinku levels hneď pri aplikácií.

Alebo použi niečo takéto http://www.csharp-examples.net/get-appl ... directory/







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok Napísal autor témyOffline : 01.06.2013 0:50

Kód:
private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            name = textBox1.Text;
            StreamWriter sw = new StreamWriter(Application.StartupPath + "/saves.txt", true);
            line = name + ";" + levels.ToString() + ";" + move.ToString();
            sw.WriteLine(line, true);
            sw.Flush();
            Close();
        }


d touto castou kodu si neviem dat rady.. satle vyhadzuje pri ukladani vynimku ze je pouzity nejakym inym procesom. Vypol som anitivirus, vsetko skontroloval, no robi to stale... neviem niekto poradit kde moze byt problem?

dakujem


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 24.01.08
Prihlásený: 13.09.17
Príspevky: 14572
Témy: 66
Bydlisko: Žilina
Príspevok NapísalOffline : 01.06.2013 1:41

NIKDE inde s daným súborom nič nerobíš? Napríklad neotváraš...?
Mimochodom, máš to napísané dosť zle...







_________________
C#, PHP, ...
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok Napísal autor témyOffline : 02.06.2013 16:43

zdravim

takze sokobana mam hotoveho.. ked za neho dostanem zapocet tak ho sem uploadnem aby ma niekto nepodozrieval nahodou.

mam ale este jednu malu otazku.. Nastal problem ked som program spustil na inom compe s inym rozlisenim obrazovky. Zrazu bol cely program akoby dole pod pictureboxom, kde mapu vykreslujem a tlacitka sa prekrivali s mapou. Da sa to urobit nejak tak aby defaultne vyzeral program na kazdom jednom pocitaci rovnako? viem ze s tym bude asi problem kedze sa to vykresluje podla rozlisenia, no nejak sa to urcite bude dat urobit. Pouzivam Visual Studio 2012.

budem mooc vdacny za pomoc s tymto, lebo moj cviciaci mi to vyhodil na oci a neviem si s tym rady. Potrebujem teda nejak nastavit defaultnu velkost formu a aj pictureboxu.

len na ukazku tu je moja metoda na vykreslovanie:
Kód:
private void kresli(int[,] x, Graphics g)
        {
            //Graphics g = CreateGraphics();
            g.FillRectangle(Brushes.White, 10, 10, 800, 1200);
           
            //DrawMap((man.x + 1) * 50, (man.y + 1) * 50, 3);
            //textBox1.Text = x[0, 3].ToString();
            for (int index = 0; index<number_of_2(); index++)
            {
                //DrawMap((vyhernebody[index].Y + 1) * 50, (vyhernebody[index].X + 1) * 50, 4);
                //Pen pero = new Pen(Color.Yellow, 10);
                //g.DrawRectangle(pero, (vyhernebody[index].Y + 1) * 50, (vyhernebody[index].X + 1) * 50, 30, 30);
                Image box = Image.FromFile(Application.StartupPath + "/place.jpg");
                g.DrawImage(box, (vyhernebody[index].Y + 1) * 45, (vyhernebody[index].X + 1) * 45, 40, 40);
            }
            for (int i = 0; i < mapa.pocet_r() + 1; i++)
            {

                for (int j = 0; j < mapa.map.GetLength(0); j++)
                {
                    if (x[i, j] == 1)
                    {
                        //Image box = Image.FromFile(Application.StartupPath + "/box.png");
                        //g.DrawImage(box, (j + 1) * 50, (i + 1) * 50, 30, 30);
                        //DrawMap((j + 1) * 50, (i + 1) * 50, 1);
                        Image box = Image.FromFile(Application.StartupPath + "/wall.jpg");
                        g.DrawImage(box, (j + 1) * 45, (i + 1) * 45, 40, 40);
                    }
                    if (x[i, j] == 2)
                    {
                        //DrawMap((j + 1) * 50, (i + 1) * 50, 2);
                        Image box = Image.FromFile(Application.StartupPath + "/box.png");
                        g.DrawImage(box, (j + 1) * 45, (i + 1) * 45, 40, 40);
                    }
                    if (x[i, j] == 4)
                    {
                        //DrawMap((j + 1) * 50, (i + 1) * 50, 4);
                        //Pen pero = new Pen(Color.Yellow, 10);
                        //g.DrawRectangle(pero, (j + 1) * 50, (i + 1) * 50, 30, 30);
                    }

                }


            }
            //Pen pen = new Pen(Color.Green, 10);
            Image smiley = Image.FromFile(Application.StartupPath + "/smiley.jpg");
            g.DrawImage(smiley, (man.x + 1) * 45, (man.y + 1) * 45, 40, 40);
            //DrawMap((man.x + 1) * 50, (man.y + 1) * 50, 3);
            //Pen pero1 = new Pen(Color.Green, 10);
            //g.DrawRectangle(pero1, (man.x + 1) * 50, (man.y + 1) * 50, 20, 20);
        }


dik


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 02.06.2013 16:47

Tie prvky máš pozicované v designeri? Skús sa tam pohrať a nastaviť všade, kde je to možné, pozíciu fixed a nie relative.
Nemalo by to robiť, ak máš nastavenú fixnú veľkosť okna a všetky prvky fixne v ňom.







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Sokoban V C#

Registrovaný: 18.03.07
Prihlásený: 02.06.13
Príspevky: 264
Témy: 82
Príspevok Napísal autor témyOffline : 02.06.2013 17:13

@BX:

nevies prosimta ze ktore nastavenie to je presne? hrajkal som sa s tym doteraz a stale to robi to iste, akonahle to prenesem na NB tak sa mi picturebox prekriva z buttonmi a vsetkym ostatnym. neda sa nejak nastavit pozicia buttonov na zaklade pozicie mojho vykreslovacieho pictureboxu? napriklad tak ze mu poviem ze bude 10px vpravo od pitureboxu a hotovo?

dik


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 02.06.2013 19:00

Nemám po ruke visual studio, takže žiaľ neviem. Nezabudni nastaviť aj fixnú veľkosť hlavného formu, ideálne aj s príznakom, aby sa nedal zväčšovať/zmenšovať.
Dáš proste fixnú veľkosť hlavného okna (trebárs 800x600), picturebox umiestniš na súradnice 0,0 a na nejaké fixné súradnice aj tlačítka a musí to ísť aj na tamagoči úplne rovnako :D







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Odpovedať na tému [ Príspevkov: 24 ] 


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Sokoban

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

46

832

08.05.2013 23:50

Sue271 Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra