| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal Sue271: 06.05.2013 20:21 | |
|
Neviete mi niekto pomôcť dostať Sokobana z Devka do NetBeansu? Súrne
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 06.05.2013 20:25 | |
|
CTRL+C, CTRL+V
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 06.05.2013 20:33 | |
|
nie takto .. potrebujem roztriediť do viacerych zložiek v NetBeanse ..
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 06.05.2013 20:37 | |
|
Tak roztrieď. Čo chceš od nás?
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 06.05.2013 20:40 | |
|
no akože pardon, že som sa opovážila opýtať sa dačo.. asi, že som to skúšala a potom mi to nechce ísť, tak asi preto hľadám pomoc
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 06.05.2013 20:43 | |
|
Je dobre, že hľadáš pomoc, ale skús napísať, s čím chceš pomôcť. Keby ti nešlo naštartovať auto, tak prídeš na fórum a spýtaš sa "nejde auto, nepomôže mi s tým niekto?" No pomôže, ale musíš trochu viac opísať problém, ideálne do najmenších detailov.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 06.05.2013 20:53 | |
|
No rada by som ale nejako extra sa tomu nerozumiem, robil mi to jeden chalan ale už pred rokom.. mam to mať v moduloch main.c , game.h, game.c, levels.h, levels.c, levels.dat a makefile...v Devku je tam len main, levels, library a makefile .. ked som sa to pokušala roztriediť z tychto 4 do tých v NetBeanse podľa pokynov, asi som to urobila zle alebo čo ale nešlo to, vypisovalo mi chyby a nespustilo mi to vôbec..
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 06.05.2013 21:05 | |
|
Jááj, no tak toto bude trochu zložitejšie. Na prehodenie do netbeans by malo stačiť vytvoriť nový projekt a pridať do neho main a levels. Roztrhať kód do ďalších súborov bude ale chcieť asi celkovo preprogramovať hru.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 06.05.2013 21:12 | |
|
ajaj.. takže ju bude treba v podstate úplne celú zmeniť či len niektoré časti alebo tak?
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 06.05.2013 21:15 | |
|
No to neviem, kým to nevidím. Ale mám zlé tušenie, že sama to asi nespravíš. Napíš ešte raz úplne presne, čo požaduješ, nech predídeme prípadným nedorozumeniam a nerobíme niečo naviac.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 06.05.2013 21:25 | |
|
potrebujem roztriediť sokobana urobeného v devku kde je main.c, levels.h a library h. dostat do NetBeansu kde má byť ale roztriedený do main.c , game.h, game.c, levels.h, levels.c, levels.dat . Sokoban je teraz urobený v devku a je funkčný ale ja ho potrebujem mať v tom NetBeanse a tiež musí byť funkčný.. a sama to ozaj urobiť neviem aj keď som to skúšala, nešlo mi to..
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 06.05.2013 21:36 | |
|
Pošli celý projekt z devka, nech vidím, o akých úpravách sa bavíme.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 06.05.2013 21:41 | |
|
viem to sem nejak nahrať? celú zložku? lebo som tu prvý krát a neviem ako to tu funguje
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 06.05.2013 21:48 | |
|
No tu žiaľ nie. Zabal to celé do rar, alebo zip a skús trebárs http://www.filedropper.com/
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 06.05.2013 21:52 | |
|
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 06.05.2013 21:58 | |
|
Super, nejde mi to. Kto mi vysvetlí, prečo na tomto fóre nie sú povolené prílohy, pre pána jána! Pošlem ti do správy odkaz na môj súkromný upload a budeme pokračovať.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 06.05.2013 22:06 | |
|
no už som poslala, dúfam, že dobre
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 06.05.2013 22:20 | |
|
Áno, mám. ( http://goo.gl/hXopu ) Je to ale čisto na windows a teraz nemám windows k dispozícií. Každopádne z toho čo vidím, to nemusí byť úplne ťažké prerobiť do tých súborov. Vytvor si v netbeans nový C++ projekt. V main.c bude len funkcia main a zavoláš z toho trebárs funkciu start_game(); Funkciu start_game() dáš do game.c a v nej bude presne to, čo je teraz v main.c A potom ešte portotypy funkkcií hodíš do .h súborov a požiadavky splnené Pokús sa aspoň trochu to spraviť nejako a keď tak doladíme
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 07.05.2013 0:23 | |
|
okej skúsim to takto nejak urobiť a uvidím, či to bude fungovať alebo nie. ďakujem zatiaľ
|
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 07.05.2013 19:15 | |
|
no urobila som to nejak, pokúsila som sa to roztriediť podľa pokynov...ale nefunguje to..hlási mi tam pár chýb a hlavne neviem prečo ale neberie mi tieto tri knižnice : conio.h , string, iostream
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
Možno by bolo fajn uviesť, aké chyby ti to vlastne hlási... Práve tie chybové hlášky sú na to, aby si vedela ľahko nájsť chybu. Chyby spravidla odkazujú na nejaký konkrétny riadok a taktiež obsahujú text, vysvetľujúc, o čo ide. V drvivej väčšine prípadov stačí tú hlášku naťukať do googla, prejsť si pár odkazov a je to vyriešené za minútu
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal reDo: 07.05.2013 20:32 | |
|
Cital som tvoju temu, ak by si mala zaujem tu je tiez sokoban v niekolkych suboroch, ale je to cez C++ a SFML, je tam len jeden level. http://redoportfolio.ic.cz/wp-content/u ... okoban.zip
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 07.05.2013 20:35 | |
|
neberie mi to getch(), taktiez mi nechce zobrat hodnoty WALL, BOX, EMPTY a END.. a neviem či som to vobec dobre roztriedila
|
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 07.05.2013 20:36 | |
|
reDo ďakujem, skusim nato pozriet mozno mi to nejak pomoze
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 07.05.2013 20:37 | |
|
Sue, ak chceme vidieť chybové hlášky, tak chcema naozaj vidieť celé chybové hlášky. Predpokladám, že tam niečo zle inkluduješ. Hoď sem najprv tie chyby, uvidíme, čo sú zač.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 07.05.2013 20:50 | |
|
no tak momentalne je tam komplet všetko červene.... game.c: In function `draw': game.c:12: error: `j' undeclared (first use in this function) game.c:12: error: (Each undeclared identifier is reported only once game.c:12: error: for each function it appears in.) game.c:13: error: `i' undeclared (first use in this function) game.c:14: error: `karel_x' undeclared (first use in this function) game.c:14: error: `karel_y' undeclared (first use in this function) game.c:15: error: `karel_direction' undeclared (first use in this function) game.c:22: error: `world' undeclared (first use in this function) game.c:22: error: `WALL' undeclared (first use in this function) game.c:25: error: `EMPTY' undeclared (first use in this function) game.c:27: error: `BOX' undeclared (first use in this function) game.c:30: error: `END' undeclared (first use in this function) game.c: In function `turnOn': game.c:43: error: `i' undeclared (first use in this function) game.c:43: error: `j' undeclared (first use in this function) game.c:43: error: `nend' undeclared (first use in this function) game.c:44: error: `maps' undeclared (first use in this function) game.c:45: error: `k' undeclared (first use in this function) game.c:45: error: `lvl1' undeclared (first use in this function) game.c:56: error: `lvl2' undeclared (first use in this function) game.c:66: error: `lvl3' undeclared (first use in this function) game.c: In function `startGame': game.c:82: error: `krok' undeclared (first use in this function) game.c:82: error: `karel_beepers' undeclared (first use in this function) game.c:89: error: `nend' undeclared (first use in this function) game.c:92: error: `karel_x' undeclared (first use in this function) game.c:92: error: `karel_y' undeclared (first use in this function) game.c:93: error: `karel_direction' undeclared (first use in this function) game.c:109: error: `maps' undeclared (first use in this function) game.c: In function `subMenu': game.c:156: error: `lvl1' undeclared (first use in this function) game.c:159: error: `maps' undeclared (first use in this function) game.c:164: error: `lvl2' undeclared (first use in this function) game.c:171: error: `lvl3' undeclared (first use in this function) game.c: In function `frontIsClear': game.c:182: error: `world' undeclared (first use in this function) game.c:182: error: `karel_x' undeclared (first use in this function) game.c:182: error: `karel_y' undeclared (first use in this function) game.c: At top level: game.c:186: error: conflicting types for 'TurnLeft' game.c:115: error: previous implicit declaration of 'TurnLeft' was here game.c: In function `TurnLeft': game.c:187: error: `karel_direction' undeclared (first use in this function) game.c:188: error: `krok' undeclared (first use in this function) game.c: At top level: game.c:195: error: conflicting types for 'movek' game.c:122: error: previous implicit declaration of 'movek' was here game.c: In function `movek': game.c:196: error: `karel_direction' undeclared (first use in this function) game.c:197: error: `world' undeclared (first use in this function) game.c:197: error: `karel_x' undeclared (first use in this function) game.c:197: error: `karel_y' undeclared (first use in this function) game.c:198: error: `END' undeclared (first use in this function) game.c:199: error: `nend' undeclared (first use in this function) game.c:201: error: `krok' undeclared (first use in this function) game.c:202: error: `BOX' undeclared (first use in this function) game.c: At top level: game.c:300: error: conflicting types for 'fsign' game.c:47: error: previous implicit declaration of 'fsign' was here game.c: In function `fsign': game.c:301: error: `world' undeclared (first use in this function) game.c:301: error: `i' undeclared (first use in this function) game.c:301: error: `j' undeclared (first use in this function) game.c:301: error: `WALL' undeclared (first use in this function) game.c: At top level: game.c:305: error: conflicting types for 'fminus' game.c:48: error: previous implicit declaration of 'fminus' was here game.c: In function `fminus': game.c:306: error: `world' undeclared (first use in this function) game.c:306: error: `i' undeclared (first use in this function) game.c:306: error: `j' undeclared (first use in this function) game.c:306: error: `EMPTY' undeclared (first use in this function) game.c: At top level: game.c:310: error: conflicting types for 'fabsolute' game.c:49: error: previous implicit declaration of 'fabsolute' was here game.c: In function `fabsolute': game.c:311: error: `i' undeclared (first use in this function) game.c:311: error: `j' undeclared (first use in this function) game.c: At top level: game.c:314: error: conflicting types for 'fsokoban' game.c:50: error: previous implicit declaration of 'fsokoban' was here game.c: In function `fsokoban': game.c:315: error: `i' undeclared (first use in this function) game.c:316: error: `karel_x' undeclared (first use in this function) game.c:317: error: `karel_y' undeclared (first use in this function) game.c:317: error: `j' undeclared (first use in this function) game.c:318: error: `karel_direction' undeclared (first use in this function) game.c: At top level: game.c:321: error: conflicting types for 'fdot' game.c:51: error: previous implicit declaration of 'fdot' was here game.c: In function `fdot': game.c:322: error: `world' undeclared (first use in this function) game.c:322: error: `i' undeclared (first use in this function) game.c:322: error: `j' undeclared (first use in this function) game.c:322: error: `END' undeclared (first use in this function) game.c:324: error: `nend' undeclared (first use in this function) game.c: At top level: game.c:327: error: conflicting types for 'fstar' game.c:52: error: previous implicit declaration of 'fstar' was here game.c: In function `fstar': game.c:328: error: `world' undeclared (first use in this function) game.c:328: error: `i' undeclared (first use in this function) game.c:328: error: `j' undeclared (first use in this function) game.c: At top level: game.c:332: error: conflicting types for 'fbox' game.c:53: error: previous implicit declaration of 'fbox' was here game.c: In function `fbox': game.c:333: error: `world' undeclared (first use in this function) game.c:333: error: `i' undeclared (first use in this function) game.c:333: error: `j' undeclared (first use in this function) game.c:333: error: `BOX' undeclared (first use in this function)
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 07.05.2013 21:15 | |
|
Uf, toho je nejak veľa. Pošli celý projekt.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 07.05.2013 21:22 | |
|
dala som to zozipovane na tu stranku ako vcera
|
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 07.05.2013 21:58 | |
|
Tu je to tvoje (pre ostatných, keby chceli) http://goo.gl/leh0gCelé sa mi to upravovať fakt nechce, ale pár postrehov, čo by to mohli zlepšiť: Keď napíšeš #include "nejakysubor", tak sa všetko, čo je v súbore nejakysubor nakopíruje na toto miesto (ten riadok sa doslova nahradí obsahom súboru nejakysubor) Tie chyby sú väčšinou o tom, že niečo nemáš deklarované. Všetko, čo používaš, musíš pred tým zadeklarovať - povedať, že aha, toto budem používať. Premenné, funkcie, makrá (to sú tie #define...) Ak ti píše v chybe, že je niečo "undeclared", je to práve tento problém. Nájdi to a len deklaráciu hoď na začiatok súboru. Tým by sa nemalo nič pokaziť. Ďalej knižnice, ktoré používaš, inkludni na začiatok každého súboru. Áno, nerobí sa to tak, ale zbavíš sa tým väčšiny chýb o "undeclared" funkciách. Uvedom si ešte raz poriadne to, čo som písal - #include "subor" znamená, že sa tento riadok doslova nahradí obsahom súboru subor. Je to akoby si to tam sama skopírovala, len takto sa o to prekopírovanie postará prekladač.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 06.05.13 Prihlásený: 10.06.14 Príspevky: 41 Témy: 4 | Napísal autor témy Sue271: 07.05.2013 22:10 | |
|
a ved ja tam tie deklaracie mám, ale podla pokynov na stranke..napriklad ak mam v game.c funkcie tak makra a deklaracie a vsetko to, ma byt v game.h ... tak som to tam tak dala..
|
|
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|