| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 03.01.08 Prihlásený: 16.01.08 Príspevky: 10 Témy: 2 | Napísal newer: 03.01.2008 21:41 | |
|
nieje to prvy krat co reklamujem book.
Prvy krat dom dosiel do predajne, povedal som im co je vo veci a vrazili mi do ruk papier ze to si vypis a odosli to tam a tam na tej a tej stranke pride kurier a zobere to. tak som sa zacudoval ze divne praktiky, ale poluchol som a navstivil som teda tu stranku. reklamacia prebehla v poriadku a book sa mi zadarmo vratil vyreklamovany.
2. posrala sa grafika, zase som to tam polal pretoze ma v predajni kde som ho kupil zase poslali tam na tu stranku. nicmenej po viac ako 30 dnoch a niekolkych telefonatoch do ciech mi notebook poslali opraveny.
3. som uz fakt _____ dovalil do predajne ale nic mi to nepomohlo zase som skoncil na tejstranke. pisal som im par mailov ze som uz vrcholne nespokojny ze pred mesiacom mi tu istu chybu odstranovali a ja som si nekupil notebook za 48 papierov na to aby som ho vlacil po reklamaciach. ze nech mi ho vymenia za novy kus. odpisali mi ze je im luto. tak to orpavili. ze narok na vratenie penazi alebo vymenu zanovy kus mam len ak ide o 4 reklamaciu alebo 3 rovnaku.
chcel by som sa teda opytat ze ci vobec j emozne aby predajca odmietol prevziat reklamaciu, a poslal ma na stranku servisu ze si to mam zariesit sam, a ze ked sa to posere 4 krat a v predajni mi nepreberu reklamaciu, ako sa mam dopatrat svojich penazi pretoze notebook tej znacky uz v zivote nekupim.
|
|
Registrovaný: 12.10.06 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 20303 Témy: 79 Bydlisko: Banska Byst... | Napísal shiro: 03.01.2008 22:52 | |
|
To je Acer co? Tak to sa necuduj, u nich bezna prax, ze s reklamackami su nervy.
Co sa predajcu tyka, on by spravil defakto to iste co ty - vypise lajstro a pocka na kuriera. Musia to ale riesit jeho zamestnanci, a vznikaju mu takto naklady, ktore mu nik nenahradi. Ale stejne ti to mal zobrat, vyzeral by aspon seriozne...
S tymi poctami reklamacii maju pravdu. Celu tuto masineriu si riesi Acer v Brne, diely na servisovanie notebookovi ti nikde neposlu, preto sa vsetko musi posielat k nim. Zatial jedina moznost co som zistil je bombardovat ich telefonatmi, ak im to dlho trva.
_________________ Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM Xiaomi Mi 9 Lite 64GB |
|
Registrovaný: 10.07.07 Prihlásený: 05.09.08 Príspevky: 256 Témy: 10 Bydlisko: pri počitači | Napísal Seto: 03.01.2008 23:07 | |
|
newer píše: nieje to prvy krat co reklamujem book. Prvy krat dom dosiel do predajne, povedal som im co je vo veci a vrazili mi do ruk papier ze to si vy....poslal ma na stranku servisu ze si to mam zariesit sam, a ze ked sa to posere 4 krat a v predajni mi nepreberu reklamaciu, ako sa mam dopatrat svojich penazi pretoze notebook tej znacky uz v zivote nekupim.
Posielat emaily nema niekedy dostatocny efekt. Idealne je ist tam osobne. Ja som svoj servis (Brno-nie Acer) dennodenne otravoval az si dali povedat a vybavili. Posielat emaily pokial mozno co najvyssie vo firme. Co sa tyka reklamacii, tak pri predaji ťa mal predajca oboznamit "nejako" s podmienkami alebo ich ma na stranke.
Pomoct? no len cakat a po 30 dnoch im napisat, ze ziadas peniaze a ze dalsia komunikacia by potom mohla smerovat cez inspekciu.
Pozor ale ak si to kupoval cez/na firmu, tak mas problem podobne ako som mal ja (legelndarnych 7 reklamacii MSI)
Co by sa tykalo 4. reklamacii, skusenost mi hovori, ze laptopy nemaju rady hru Warhammer 40000 pri hrani viac ako 4 hodiny. Vzlast graficka karta.
_________________ Mal MSI M510a(nikdy viac)
Mam Toshiba A200-1M8:
CPU: Intel® Core™2 Duo T7100 | MB: Intel® PM965 Express | GPU: ATI Mobility™ Radeon® HD2600 s HM | RAM: 2GB | LCD: 1280 × 800 | HDD: Toshiba MK1637GSX 160GB | MOUSE: A4tech SWOP-80 , Touchpad(dual mod pad) | CASE: A200 | WIFI: Intel WiFi™ Link 4965AGN | LAN: RTL8139/810x |USBHD:Toshiba 1032GAX 100GB |TV-tuner: AverTV Hybrid+FM Volar(A828)| |
|
Registrovaný: 03.01.08 Prihlásený: 16.01.08 Príspevky: 10 Témy: 2 | Napísal autor témy newer: 04.01.2008 3:15 | |
|
shiro píše: To je Acer co? Tak to sa necuduj, u nich bezna prax, ze s reklamackami su nervy.
Co sa predajcu tyka, on by spravil defakto to iste co ty - vypise lajstro a pocka na kuriera. Musia to ale riesit jeho zamestnanci, a vznikaju mu takto naklady, ktore mu nik nenahradi. Ale stejne ti to mal zobrat, vyzeral by aspon seriozne...
S tymi poctami reklamacii maju pravdu. Celu tuto masineriu si riesi Acer v Brne, diely na servisovanie notebookovi ti nikde neposlu, preto sa vsetko musi posielat k nim. Zatial jedina moznost co som zistil je bombardovat ich telefonatmi, ak im to dlho trva.
nee je to asus.. podobna sracka ako acer tusim.
moj nazor je raky ze mna ako zakaznika snad nemusi zaujimat ci to predajcovi nejak ohrozi jeho zisky...
_________________ Asus A6TC odporucam pre milovnikov retro... ošuchane plasty hranate tvary. nadhera sama o sebe. fakt od asusu uz ani baterku do hodiniek. co ak by zastal cas... |
|
Registrovaný: 03.01.08 Prihlásený: 16.01.08 Príspevky: 10 Témy: 2 | Napísal autor témy newer: 04.01.2008 3:19 | |
|
Seto píše: Posielat emaily nema niekedy dostatocny efekt. Idealne je ist tam osobne. Ja som svoj servis (Brno-nie Acer) dennodenne otravoval az si dali povedat a vybavili. Posielat emaily pokial mozno co najvyssie vo firme. Co sa tyka reklamacii, tak pri predaji ťa mal predajca oboznamit "nejako" s podmienkami alebo ich ma na stranke. Pomoct? no len cakat a po 30 dnoch im napisat, ze ziadas peniaze a ze dalsia komunikacia by potom mohla smerovat cez inspekciu. Pozor ale ak si to kupoval cez/na firmu, tak mas problem podobne ako som mal ja (legelndarnych 7 reklamacii MSI) Co by sa tykalo 4. reklamacii, skusenost mi hovori, ze laptopy nemaju rady hru Warhammer 40000 pri hrani viac ako 4 hodiny. Vzlast graficka karta.
no premyslal som ze tam skocim osobne ale to bude asi ten 4ty krat... vleti tam najprv notebook potom ja a uvidim co sa stane
S postupom reklamacie tej firmi som oboznamil i inspekciu.. a tammi povedali ze o tom vedia... ale nevedia zakaznikom pomoct ze na to nemaju paky. celkom v poho institucia potom ta inspekcia naco vobec su.
a to drobne tam dole vsimol som si uz to taham z netu
_________________ Asus A6TC odporucam pre milovnikov retro... ošuchane plasty hranate tvary. nadhera sama o sebe. fakt od asusu uz ani baterku do hodiniek. co ak by zastal cas... |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|