Dobry vecer. Mohol by mi niekto, kto sa vyzna alebo ma znamosti a skusenosti pomoct?
Pred vyse mesiacom som priniesol na pobocku v NR na reklamaciu gpu kupovanu povodne v alze a pri preberani som technikovi vysvetlil, ze som druhy majitel a s povodnym uz nie som v kontakte. Reklamaciu prijal, vypytal si moje meno priezvisko t.c. a so slovami, ze do poznamky napise, nech je reklamacia riesena iba so mnou som si prevzal prijemku reklamacie, kde boli okrem povodnych udajov zapisane moje t.c. a bol som uvedeny ako "kontaktna osoba". Takmer pred koncom 30 dnovej lehoty mi prisla SMS ze mi bol na email poslany dobropis. Nanestastie nebol. Cakal som na dalsi den, zavolal na cislo co maju na stranke alza.sk (BA predvolba), kde mi operator povedal, ze to asi (nedal mi jasnu odpoved) poslali na povodny email a ze to "pourguje" aby dalej "rma oddelenie komunikovalo so mnou na mojom co tam ma zapisany" (precital mi ho a email bol spravny).
Ked mi na treti den stale nic neprislo ani mi nikto nevolal, siel som na pobocku kde som to odovzdaval. Pracovnik co to preberal mi tentokrat povedal, ze "oni si pravdepodobne nevsimli poznamku co tam napisal" + vravel o tom, ze vo formulari kde zadava reklamacie nema kolonku kde zapisat moj email taj preto to musel dat do poznamky. Zevraj to "asi poslali na povodny email a teraz to stahuju". Kontaktovat ma vraj budu na moj email. Odisiel som.
Presli dva dalsie dni - nic. Volam opat do alza.sk, tentokrat mi iny operator povedal, ze nakolko nakup bol robeny na inu registraciu a iny email, budem potrebovat "kupno prodejnou zmlouvu" lebo inak dobropis nemozu poslat na iny email ako je na registracii. Zaskoceny som mu povedal, ze "ved ja normalne mam original ucet ako nakupny doklad na ktorom je napisane faktúra - daňový doklad , na zaklade ktoreho bola prevzata a vybavena reklamacia". (PS: Na ucte je meno priezvisko cloveka co to povodne kupoval - nie je tam ICO ani DIC - cize nie firma) Po odmlke povedal ze to teda posle kolegovi nech to budu urgentne riesit a ze sa mi (opat) ozvu na email.
Dalsich vyse 24hod. a nic. Mam ist naspat na pobocku v NR kde som to odovzdaval, dat im obciansky a moje cislo uctu a trvat na tom, nech to tam vybavia, ze tam dovtedy pockam nech to trva bars aj 2 hodiny, bud na ucet alebo v hotovosti? Alebo co mi navrhujete? Este som takyto pripad neriesil, vacsinou mi reklamacie v inych firmach vybavili promptne. A kedze som vacsinou nasiel (aj na tomto fore) popisane skusenosti s hladkym vratenim penazi, budem vdacny za kazdu radu.
Dakujem.
|