| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 28.07.20 Prihlásený: 17.09.20 Príspevky: 2 Témy: 1 |
Dobry vecer. Mohol by mi niekto, kto sa vyzna alebo ma znamosti a skusenosti pomoct?
Pred vyse mesiacom som priniesol na pobocku v NR na reklamaciu gpu kupovanu povodne v alze a pri preberani som technikovi vysvetlil, ze som druhy majitel a s povodnym uz nie som v kontakte. Reklamaciu prijal, vypytal si moje meno priezvisko t.c. a so slovami, ze do poznamky napise, nech je reklamacia riesena iba so mnou som si prevzal prijemku reklamacie, kde boli okrem povodnych udajov zapisane moje t.c. a bol som uvedeny ako "kontaktna osoba". Takmer pred koncom 30 dnovej lehoty mi prisla SMS ze mi bol na email poslany dobropis. Nanestastie nebol. Cakal som na dalsi den, zavolal na cislo co maju na stranke alza.sk (BA predvolba), kde mi operator povedal, ze to asi (nedal mi jasnu odpoved) poslali na povodny email a ze to "pourguje" aby dalej "rma oddelenie komunikovalo so mnou na mojom co tam ma zapisany" (precital mi ho a email bol spravny).
Ked mi na treti den stale nic neprislo ani mi nikto nevolal, siel som na pobocku kde som to odovzdaval. Pracovnik co to preberal mi tentokrat povedal, ze "oni si pravdepodobne nevsimli poznamku co tam napisal" + vravel o tom, ze vo formulari kde zadava reklamacie nema kolonku kde zapisat moj email taj preto to musel dat do poznamky. Zevraj to "asi poslali na povodny email a teraz to stahuju". Kontaktovat ma vraj budu na moj email. Odisiel som.
Presli dva dalsie dni - nic. Volam opat do alza.sk, tentokrat mi iny operator povedal, ze nakolko nakup bol robeny na inu registraciu a iny email, budem potrebovat "kupno prodejnou zmlouvu" lebo inak dobropis nemozu poslat na iny email ako je na registracii. Zaskoceny som mu povedal, ze "ved ja normalne mam original ucet ako nakupny doklad na ktorom je napisane faktúra - daňový doklad , na zaklade ktoreho bola prevzata a vybavena reklamacia". (PS: Na ucte je meno priezvisko cloveka co to povodne kupoval - nie je tam ICO ani DIC - cize nie firma) Po odmlke povedal ze to teda posle kolegovi nech to budu urgentne riesit a ze sa mi (opat) ozvu na email.
Dalsich vyse 24hod. a nic. Mam ist naspat na pobocku v NR kde som to odovzdaval, dat im obciansky a moje cislo uctu a trvat na tom, nech to tam vybavia, ze tam dovtedy pockam nech to trva bars aj 2 hodiny, bud na ucet alebo v hotovosti? Alebo co mi navrhujete? Este som takyto pripad neriesil, vacsinou mi reklamacie v inych firmach vybavili promptne. A kedze som vacsinou nasiel (aj na tomto fore) popisane skusenosti s hladkym vratenim penazi, budem vdacny za kazdu radu.
Dakujem.
|
|
Registrovaný: 05.08.11 Prihlásený: 26.04.24 Príspevky: 1512 Témy: 61 Bydlisko: BA | Napísal eon5: 28.07.2020 23:08 | |
|
Nie uplne rozumiem tomu preco to chces riesit elektronicky.dojdi na pobocku a pytaj cash
|
|
Registrovaný: 28.07.20 Prihlásený: 17.09.20 Príspevky: 2 Témy: 1 | Napísal autor témy loktibrad: 28.07.2020 23:31 | |
|
Sice to mam do najblissej pobocky v NR 40km+, nie je to podmienka, ze to musi byt elektronicky - ja som na pobocke ako pisem bol - 2x - aj pri podavani reklamacie aj potom ako mi na email nic neprichadzalo. Technik mi povedal to, co som napisal. On s tym udajne nic nevedel v dany moment spravit - "financne oddelenie vas bude kontaktovat na email najblissi den" boli jeho slova.
|
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 26.04.24 Príspevky: 13957 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
Prídu na pobočku povedz že RMA vyriešená dobropisom, nadiktuj číslo RMA.
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| Alza - reklamácia ako 2. majiteľ ? v Obchody, reklamácie a právo | 4 | 614 | 18.02.2015 20:28 pro.sale | | Alza.sk v Obchody, reklamácie a právo | 5 | 1462 | 28.12.2007 19:44 f0rtune | | Alza.sk v Obchody, reklamácie a právo | 4 | 1220 | 20.09.2009 20:14 shaggy | | Alza.sk v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 566 | 27.08.2016 20:17 Miso122 | | alza.sk v Obchody, reklamácie a právo | 11 | 2243 | 17.02.2011 1:51 jtbs | | alza.sk v Ostatné | 8 | 670 | 28.11.2011 14:42 HGDS1 | | Alza.sk Reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 4 | 814 | 09.12.2011 15:13 stanospeed | | reklamacia alza.sk v Obchody, reklamácie a právo | 7 | 911 | 12.10.2011 20:44 SilverSurfer | | Alza.sk-Ojebabravanie? v Obchody, reklamácie a právo | 8 | 2589 | 26.07.2008 9:15 cool_point | | Reklamácia Alza.sk v Obchody, reklamácie a právo | 6 | 814 | 10.03.2014 20:32 Daron | | alza.sk reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 19 | 3868 | 26.08.2011 15:05 Artiny | | alza.sk reklamacia [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Obchody, reklamácie a právo | 40 | 1709 | 28.03.2014 9:01 kllr007 | | Alza.sk - reklamácia CASE v Obchody, reklamácie a právo | 12 | 3503 | 14.11.2018 14:56 Miso122 | | alza.sk zlavovy kupon v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 928 | 21.08.2014 19:00 ac.milan | | Pomoc s alza.sk v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 1179 | 24.02.2009 15:27 icefire | | nakupovanie v ALZA.sk [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Ostatné | 38 | 3234 | 09.01.2009 19:12 Skipp |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|