Zdravim, niekedy predminuly tyzden som robil poslednu objednavku. Skompletizoval som ju odoslal a zaplatil vopred proforma fakturou (vsetko spravene v piatok). V sobotu som si spomenul, ze som zabudol nieco objednat, tak som to chcel pridat klasicky cez pridanie kodu na obsah kosika, ale neslo to (nejde to ani ked to mate na dobierku, nemaju to v systeme asi vsetko spravne nahodene, toto mam overene uz z viacerych objednavok).
Tak som napisal tuto poznamku predajcovi (do systemu objednavok) a samozrejme zaplatil ebankingom rozdiel.
14.2.2009 14:20:00 Zákazník, Změna objednávky: Poprosim pridat tovat MK203 1ks, predlzovaci VGA kabel
http://www.alza.cz/kabel-prodluzovaci-vga-2m-d39988.htm , bankovym prevodom bol uz zaplateny, v celkovej sume: Vaše cena bez DPH: 2,58 € Vaše cena včetně DPH: 3,07 € Poprosim dajte mi vediet, ci ste tovar pridali, platbu si dufam dohladate, dam to iste cislo proforma faktury a spravu pre prijimatela vyplnim tiez.
O dve hodiny mi kamarat povedal, ze som pre neho objednal zly tovar, tak som to zmenil a napisal dalsiu poznamku:
14.2.2009 16:37:00 Zákazník, Změna objednávky: Poprosim zmenit pridany tovar MK203 1ks,ktory som pridal naposledy a bol aj zaplateny vo vyske 3,07€ za tovar MK206
http://www.alza.sk/stineny-kabel-pripoj ... d40963.htm vo vyske 2,77€ a zvysnu sumu poprosim vratit na ucet, z ktoreho prisla uhrada na danu objednavku. Dakujem, prosim napiste zpravu zakaznikovi, aby som vedel, ze dane fakty beriete na vedomie.
S dobrym pocitom som nechal objednavku prebehnut. Ake bolo moje prekvapenie, ked mi dany kabel vobec neprisiel v utorok cez kuriera. Napisal som mail do alzy, do 2 hodin mi zavolal nejaky pan Dohnal a ten sa ospravedlnil a povedal, ze mi zadarmo posle kuriera so zaplatenym kablom.
Kurier prisiel na dalsi den ( v stredu minuly tyzden) a dal mi kabel a odisiel. Ale co sa nestalo, dal mi zly kabel, ten prvy MK203 i ked ma pan Dohnal ubezpecoval, ze v nasom telefonickom rozhovore si cital poznamky k objednavke (telefonoval v utorok) a vsetko pochopil.
Hned ako dosiel zly kabel som im pisal (asi 6x, kazdy den na vsetky kontakty co tam maju uvedene), ale totalne ma ignoruju. Dovolat sa tiez nemozem dovolat, lebo hned ako poviem svoje meno, je zrazu na linke ticho.
Co mam podla Vas robit? Su to 3 €, ale ja so sebou nechcem nechat vyje**vat, urcite nie takymto sposobom ako to so mnou robia oni.
Dakujem za rady.
VYRIESENE:
Pred par minutami som napisal mail do alzy, tentokrat posledny, s tym, ze ak to nevyriesia este dnes, zajtra to zverejnim na viacerych weboch (fora, blogy a staznosti.sme.sk) a zrazu mi do 10 minut zavolali z alzy. Kabel stary posielam na ich naklady spat a oni posielaju na ich naklady kabel cez kuriera.
To je uz vazne sila, aby clovek musel siahat po takychto napravnych prostriedkov len na to, aby sa dovolal toho, co mu pravom patri.