Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 32 ] Choď na stránku: 1, 2 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok NapísalOffline : 02.10.2008 20:17

Caute,
potrebujem prosim pomoc,ak mam napr. pole,ktore obsahuje sto prvkov-cisel,
tak ako mam zapisat vstup ?
napr.:
var p:array[1..100]; Musim to pisat takto ? readln(p[1],p[2],p[3]...atd ) ?
Potrebujem nejaky jednoduchsi sposob,aby som sa tolko neopisal.
A este by som chcel potom robit sucet tych prvkov,a tiez to nechcem vypisovat takto: sucet:=p[1] + p[2] + p[3]...atd;


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.04.08
Prihlásený: 15.05.15
Príspevky: 884
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 02.10.2008 20:20

Na toto sa pouzivaju cykly. :) Takze deklarujes si nejaku premennu I:integer;, takisto sucet: integer a
Kód:
for I:=1 to 100 do
begin
  readln(p[i]);
  sucet:=sucet+p[i];
end;

Tento cyklus ti vykona, ze premenna I nabera postupne hodnoty od 1 do 100, postupne sa citaju z klavesnice jednotlive prvky pola a pricituju sa k premennej sucet... :)







_________________
Empty your memory, with a free()… like a pointer!
If you cast a pointer to an integer,
it becomes the integer, if you cast a pointer to a struct, it becomes the struct…
The pointer can crash…, and can overflow…
Be a pointer my friend…
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok Napísal autor témyOffline : 02.10.2008 20:41

jaaj,dikees...ze ma to nenapadlo :D...ale som este zaciatocnik no


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.04.08
Prihlásený: 15.05.15
Príspevky: 884
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 02.10.2008 21:34

Nie je zac, v pohode, postupne sa naucis. :)







_________________
Empty your memory, with a free()… like a pointer!
If you cast a pointer to an integer,
it becomes the integer, if you cast a pointer to a struct, it becomes the struct…
The pointer can crash…, and can overflow…
Be a pointer my friend…
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok Napísal autor témyOffline : 02.10.2008 21:39

este ta chcem o nieco poprosit,preco tu podmienku pre cyklus nemozem zapisat takto: for i:= 1 to p do...
ale musi to byt len takto:
Kód:
program nic;          {sucet a priemer prvkov pola}
uses crt;
var p:array [1..5] of integer;
    i,sucet,priemer:integer;
begin
clrscr;
writeln('Zadajte 5 lubovolnych celych cisel');

  [b]for i:= 1 to 5 do[/b]
    begin
      readln(p[i]);
      sucet:=sucet+p[i];
      priemer:=sucet div i;
    end;

  Writeln('Sucet cisel je ',sucet);
  Writeln('Priemer cisel je ',priemer);

readkey;
end.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.04.08
Prihlásený: 15.05.15
Príspevky: 884
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 02.10.2008 21:45

Pretoze p je pole, je to nejaky blok pamati, v ktorom je viacero ciselnych hodnot. Ty tam potrebujes len jednu ciselnu hodnotu, ktora urci, kolkokrat sa cyklus zopakuje. Robi sa to vacsinou takto
Kód:
program nic;          {sucet a priemer prvkov pola}
uses crt;

const
ROZSAH_POLA = 5;     

var p:array [1..ROZSAH_POLA] of integer;
    i,sucet,priemer:integer;
begin
clrscr;
writeln('Zadajte 5 lubovolnych celych cisel');

  for i:= 1 to ROZSAH_POLA do
    begin
      readln(p[i]);
      sucet:=sucet+p[i];
      priemer:=sucet div i;
    end;

  Writeln('Sucet cisel je ',sucet);
  Writeln('Priemer cisel je ',priemer);

readkey;
end.

Takze namiesto cisla 5 budes pouzivat konstantu ROZSAH_POLA, pricom ak by si sa neskor rozhodol, ze pole p bude mat viac prvkov, tak to staci na zaciatku prepisat na napr. ROZSAH_POLA=10; a nemusis vsetky cisla 5 hladat a prepisovat na 10. Zide sa ti to pri dlhsich programoch. :)

//To, co si asi ty presne chcel, je dynamicke pole, ale s tym sa este stretnes neskor. ;)







_________________
Empty your memory, with a free()… like a pointer!
If you cast a pointer to an integer,
it becomes the integer, if you cast a pointer to a struct, it becomes the struct…
The pointer can crash…, and can overflow…
Be a pointer my friend…
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok Napísal autor témyOffline : 02.10.2008 21:51

no opat dakujem ! :)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
pomoc pascal pole

Registrovaný: 16.05.07
Prihlásený: 01.08.17
Príspevky: 837
Témy: 6
Príspevok NapísalOffline : 03.10.2008 10:28

alebo mozes pouzit
Kód:
for i:=low(p) to high(p)







_________________
getch();?{readkey;?} na konci? !A naco! Riesenie je (Alt+F5)
99% pochopí a shaggy je druhá kategória
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok Napísal autor témyOffline : 03.10.2008 20:31

nepoznate nejaky web zkadial by sa dal kvalitne naucit pascal,aby tam boli aj nejake cvicenia a tak.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.04.08
Prihlásený: 15.05.15
Príspevky: 884
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 03.10.2008 22:29

http://cec.truni.sk/horvath/pascal/index.html
http://home.pf.jcu.cz/~edpo/program/program.html
...
na googli najdes vela. :)







_________________
Empty your memory, with a free()… like a pointer!
If you cast a pointer to an integer,
it becomes the integer, if you cast a pointer to a struct, it becomes the struct…
The pointer can crash…, and can overflow…
Be a pointer my friend…
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok Napísal autor témyOffline : 04.10.2008 13:49

Skusal som vytvorit program,ktory vypise prvky pola od najmensieho po najvacsie,nieco som vytvoril,tak to prosim skontrolujte ci to tak moze byt,ale neviem ako ten konecny vysledok vypisat na obrazovku,je to ciselne pole a prvky pola zadavajte zostupne napr. 5 4 3 2 1
popripade to celkovo upravte,ukazte prosim aj vase riesenia
Kód:
program nic;
uses crt;
const dlzka_pola=5;
var pole:array [1..dlzka_pola] of integer;
    i,j,k,pom:integer;
begin
clrscr;

  writeln('Zadaj hodnoty pola');
  for i:=1 to dlzka_pola do readln(pole[i]);

  for j:= 1 to (dlzka_pola-1) do
    begin
      for k:=1 to (dlzka_pola-1) do
        begin
          if pole[i] > pole[i+1] then
          pom:=pole[i];
          pole[i]:=pole[i+1];
          pole[i+1]:=pom;
          end;
    end;

readkey;
end.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.04.08
Prihlásený: 15.05.15
Príspevky: 884
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 04.10.2008 16:17

Cele pole potom vypises tak isto ako si ho nacital, lenze namiesto funkcie readln pouzijes writeln, cize
Kód:
for i:=1 to dlzka_pola do
  writeln(pole[i]);


To usporiadanie nefunguje celkom spravne, pouzi algoritmus BubbleSort (je sice pomaly, ale na zaciatok s nim mozes pracovat)
Kód:
program nic;
uses crt;
const dlzka_pola=5;

var pole:array [1..dlzka_pola] of integer;
    i, j, pom:integer;
begin
crlscr;

  writeln('Zadaj hodnoty pola');
  for i:=1 to dlzka_pola do readln(pole[i]);

  for j:=1 to dlzka_pola do
    for i:=j+1 to dlzka_pola-1 do
      begin
        if pole[i] > pole[j] then
          begin
            pom:=pole[i];
            pole[i]:=pole[j];
            pole[j]:=pom;
          end;
      end;

    for i:=1 to dlzka_pola do
      writeln(pole[i]);

readkey;
end.

Ak by si to chcel usporiadat vzostupne, tak staci zmenit znamienko '>' na '<'. :)







_________________
Empty your memory, with a free()… like a pointer!
If you cast a pointer to an integer,
it becomes the integer, if you cast a pointer to a struct, it becomes the struct…
The pointer can crash…, and can overflow…
Be a pointer my friend…
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok Napísal autor témyOffline : 04.10.2008 18:24

A aky je ten dalsi algoritmus,ktory ma byt rychlejsi ?Ved to co som urobil ja je tiez Bubblesort algoritmus nie ?
A cisla do pola musim zadavat zostupne ked chcem aby to spravne fungovalo,vsak ?
Ten tvoj programik nefunguje spravne


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.04.08
Prihlásený: 15.05.15
Príspevky: 884
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 04.10.2008 19:29

Trochu som sa zmylil, takto je to spravne. :)
Kód:
program nic;
uses crt;
const dlzka_pola=5;

var pole:array [1..dlzka_pola] of integer;
    i, j, pom:integer;
begin
crlscr;

  writeln('Zadaj hodnoty pola');
  for i:=1 to dlzka_pola do readln(pole[i]);

  for j:=1 to dlzka_pola-1 do
    for i:=j+1 to dlzka_pola do
      begin
        if pole[i] > pole[j] then
          begin
            pom:=pole[i];
            pole[i]:=pole[j];
            pole[j]:=pom;
          end;
      end;

    for i:=1 to dlzka_pola do
      writeln(pole[i]);

readkey;
end.

V tom tvojom BubbleSort nebol, ale trochu sa to podobalo. :D Ale ked pracujes sa takymto malym polom, nevsimnes si ziadne spomalenie, takze ho mozes pouzivat. Rychlejsi moze byt napr. QuickSort.

Hodnoty mozes zadavat ako chces, vzdy ti ich usporiada zostupne, napr. zadas 9 3 7 10 2 a vypise ti 10 9 7 3 2. :)







_________________
Empty your memory, with a free()… like a pointer!
If you cast a pointer to an integer,
it becomes the integer, if you cast a pointer to a struct, it becomes the struct…
The pointer can crash…, and can overflow…
Be a pointer my friend…
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok Napísal autor témyOffline : 04.10.2008 20:22

pocuj...ako to vlastne funguje ? j=1 a cisla sa premiesaju 4x,potom j=2 a cisla sa premiesaju 3x,dalej j=3 a cisla sa premiesaju 2x a nakoniec j=4 a cisla sa premiesaju este raz ?
A ako to,ze mozes tolkokrat pouzivat riadiacu premennu i ?
vysvetli mi pls


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.04.08
Prihlásený: 15.05.15
Príspevky: 884
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 04.10.2008 22:40

j:=1, i: =j+1, (cize i=2). Ak je pole[2]>pole[1], tak sa ich hodnoty vymenia. Potom sa i zvacsi a zase, ak je pole[3]>pole[1], tak sa hodnoty vymenia. Takto to pokracuje, cize prvok s najvacsou hodnotou sa dostane na prve miesto. Potom sa zvacsi zase j, cize ma hodnotu 2. i je j+2, teda 3, ak pole[3]>pole[2], tak sa zase vymenia.Takze druhy najvacsi prvok sa dostane na druhe miesto (alebo vlastne najvacsi prvok okrem prveho). Kazdy prvok sa porovna s kazdym, cize sa hodnoty "prebublinkuju", preto ten nazov BubbleSort. :)

A i mozes pouzit kludne aj viackrat, najprv bola riadiaca premenna prveho cyklu, potom druheho... :)

Ak bude nieco nejasne, kludne sa pytaj. :)







_________________
Empty your memory, with a free()… like a pointer!
If you cast a pointer to an integer,
it becomes the integer, if you cast a pointer to a struct, it becomes the struct…
The pointer can crash…, and can overflow…
Be a pointer my friend…
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok Napísal autor témyOffline : 04.10.2008 23:10

dakujem,tie cykly som uz pochopil,ale nerozumiem este tomu zaveru ked vypisujem to pole prvkov s opacnym poradim,lebo prva riadiaca premenna i sluzi na nacitanie prvkov,a potom ked ju pouzijem znova tak sa tie prvky ulozia do nejakej pamate a mozem ju tympadom pouzit na ine veci ?
A ako to,ze sa to da potom vypisat cez premennu i,ved ked sa pouzivala v predchadzajucom cykle tak je v nej zapisana len posledna hodnota,neviem ako to mam povedat,skus mi to este nejak ozrejmit,ten konecny vypis.

ako ako dlho sa venujes pascalu? programujes este v niecom ?
kolko mas rokov ?
A to BubbleSort je trochu pozmene v tom nasom priklade,to si prisiel sam na to ?Ja by som na ten algoritmus asi neprisiel nikdy :D


Offline

Užívateľ
Užívateľ
pomoc pascal pole

Registrovaný: 16.02.08
Prihlásený: 08.12.10
Príspevky: 235
Témy: 13
Príspevok NapísalOffline : 05.10.2008 10:42

i je premena, ale riadiaca sa tomu hovori. Teda nemal by si jej hodnoty menit ty, ale bude si menit hodnotu sama (resp. to bude robit cyklus for).

Teda vzdy v cykle bude bude mat nejaku konkretnu hodnotu. Teda vzdy v cykle bude nejaka konkretna hodnota a konkretnu hodnotu predsa mozes pouzit na co chces a kolko raz chces :)

Ako buble shot je easy.... Vymyslel som ho za 15 minut. Teda prisiel nanho. Ale vymysliet quicksort alebo mergesort a dokazat, ze fakt je rychlejsi, by mi trebalo hodne casu :)







_________________
Učet je neaktívny.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok Napísal autor témyOffline : 05.10.2008 10:57

no tomuto cyklu rozumiem uz dobre,ale ten vypis mi nie je aj tak jasny,lebo pocas cyklu premenna i nadobuda stale len jednu hodnotu nie ? A potom ked to dam vypisat tak akoto ze mi vypise cele pole,zkadial berie tie ostatne hodnoty ?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
pomoc pascal pole

Registrovaný: 16.02.08
Prihlásený: 08.12.10
Príspevky: 235
Témy: 13
Príspevok NapísalOffline : 05.10.2008 11:15

po ukonceny cyklu ostane premennej i hodnota 5.
potom v dalsiom cykle (vypis) bude znova nadobudat hodnoty od 1 do 5.

ako by si dal i:=5;
a niekde inde by si dal i:=7; :)







_________________
Učet je neaktívny.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok Napísal autor témyOffline : 05.10.2008 11:30

no ano,po ukonceni cyklu ma premenna i hodnotu 5,a potom ked spustam dalsi cyklus pre vypis tak premenna i na dobuda hodnoty od 1 po dlzka_pola-cize po 5,tak ako je mozne ze to vypise takto: 5,4,3,2,1 a nie opacne .Ved ked tam je od 1 po dlzka_pola tak by to malo vypisat takto:1,2,3,4,5 nie ?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
pomoc pascal pole

Registrovaný: 16.02.08
Prihlásený: 08.12.10
Príspevky: 235
Témy: 13
Príspevok NapísalOffline : 05.10.2008 12:04

i je index prvku pola. Teda sa vypisuje hodnota, ako na tom prvku je...

To pole sa usporiada opacne, tak ho vypise od najvacsieho mo najmensi :)

ono nevypisuje i-cko, ale hodnotu na i-tom prvku pola.

daj si trochu pauzu ;)







_________________
Učet je neaktívny.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 04.08.08
Prihlásený: 28.10.11
Príspevky: 152
Témy: 42
Príspevok Napísal autor témyOffline : 05.10.2008 12:09

ahaa,boze...konecne mi to doslo,aspon dufam ze uz tomu rozumiem ! fakt diky,za strpenie :D


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.01.09
Prihlásený: 13.01.09
Príspevky: 4
Témy: 0
Príspevok NapísalOffline : 13.01.2009 21:40

Najrychlejsi sort ktory spotrebuje najviac pamate (aky paradox vsak...) a je jednoduchy je toto (meno som zabudol):

var pompole :array[dole..hore] of integer; prip word, byte
...
{nacistas pole do prem. pole a nastavis vsetky prvky pompole na nulu- pisem len "jadro"}

for i:=1 to max do pompole[pole[i]]:=pompole[pole[i]]+1; //skratene inc(pompole[pole[i]])

//a potom
pomocna:=1;
for i:=dole to hore do
for j:=1 to pompole[i] do
begin
pole[pomocna]:=i;
inc(pomocna);
end;

to by malo byt setko a ake jednoduche vsak?

ak niecomu nerozumies napis mi tiez sa vyznam v pascale ale radsej pouzivam delphi to je vlastne pascal ale vylepseny v nom sa daju robit aj okna tlacitka a to iba dvomi kliknutiami


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.04.07
Prihlásený: 15.05.09
Príspevky: 68
Témy: 9
Príspevok NapísalOffline : 14.01.2009 9:28

habo: priznam sa ze vobec neviem co si tam napisal ale celkom ma zaujima aky je najrychlesi triediaci algoritmus tak ak by si mohol tak hod sem cely kod alebo napis ako sa to vola ale co by bolo naj napis v slovenskom jazyku princip toho triedenia..


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.04.08
Prihlásený: 15.05.15
Príspevky: 884
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 14.01.2009 14:13

Fakt ani ja neviem, ako to myslel...
Inak najrychlejsi je asi quicksort (aspon patri k najrychlejsim) :)







_________________
Empty your memory, with a free()… like a pointer!
If you cast a pointer to an integer,
it becomes the integer, if you cast a pointer to a struct, it becomes the struct…
The pointer can crash…, and can overflow…
Be a pointer my friend…
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.04.07
Prihlásený: 15.05.09
Príspevky: 68
Témy: 9
Príspevok NapísalOffline : 14.01.2009 15:58

tak k najrychlesim patri aj heapsort.. ja som prave preto zvedavy ze ktory je najrychlejsi lebo nas ucili ze v roznych pripadoch moze byt lepsie pouzit rozne triedenia


Offline

Užívateľ
Užívateľ
pomoc pascal pole

Registrovaný: 16.02.08
Prihlásený: 08.12.10
Príspevky: 235
Témy: 13
Príspevok NapísalOffline : 17.01.2009 14:07

najrychlejsie triedenie zavisi od problemu, dokonca obcas aj od typu procesora...







_________________
Učet je neaktívny.
Offline

Užívateľ
Užívateľ
pomoc pascal pole

Registrovaný: 31.08.07
Prihlásený: 27.03.15
Príspevky: 1800
Témy: 153
Bydlisko: Komárno
Príspevok NapísalOffline : 30.01.2009 20:55

no ja potebujem v takom pomoc že mam desiatkove pole ciže ma desat nahodne vyeevanych cisel a spravvil som aby mi to naslo najmensie cislo z toho a najvacsie no a potrebujem aby najmensie cislo dalo na zaciatok a najvacsie zas nakoniec tie cisla ktore boli v pozicii pole[1] a pole [10] yas yiskaju miesto tzch cmin a max cisla priklad
povodne 3-1-8-9-4
potrebujem 1-3-8-4-9
mam ciastocne riesenie nejak takto
povodne 3-1-8-9-4
zmenene 1-1-8-9-9

viete pomocť
to zoradenie sa podarilo spraviť aj od najvaciseho aj od najmensieho


p.s dufam chapete moj problem







_________________
Nehľadaj štastie vonku, ale v sebe, lebo inak ho nikdy nenajdeš.
Nechajte mi právo na vlastné omyly, na možnosť zvoliť si čo mám rád, chcem ísť vlastnou cestou, nie tou vami vyšliapanou, na ktorej by som stratil vlastnú tvar. (Metallica)
Všetko má svoju krásu, ale nie každý ju vidí.
život je krásny, len sa ho nesmieš báť, dnes plačeš, zajtra sa budeš smiať.
Učíme sa aby sme veciam rozumeli a mohli ich milovať
Offline

Užívateľ
Užívateľ
pomoc pascal pole

Registrovaný: 19.09.06
Prihlásený: 21.04.24
Príspevky: 749
Témy: 31
Bydlisko: Ružomberok&...
Príspevok NapísalOffline : 31.01.2009 0:39

no ja neviem, ale aby si nadśiel minimum v nezoradenom poli ho podla mna musis prejst cele, a v tomto pripade si este aj pametat index minima, ktore si nasiel a na konci ho vymenit s prvkom na prvom mieste a takisto s maximom.


Odpovedať na tému [ Príspevkov: 32 ] Choď na stránku: 1, 2 ďalšia


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. pascal - pole

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

8

800

15.08.2009 9:44

beginner Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. pascal pole - do utriedenej postupnosti vlozte x

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

1

353

06.02.2011 17:06

juho Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. pascal pomoc

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

7

689

31.08.2009 14:04

juho Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Pascal pomoc

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

842

14.12.2008 11:11

noff Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. pascal pomoc

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

0

923

12.06.2007 13:07

gorky22 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Pascal pomoc so zdrojakom

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

5

667

16.12.2008 10:24

noff Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Prosim o pomoc v PASCAL-e

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

5

1004

13.05.2007 22:31

audiotrack Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Pascal podmienka ak lezi v poli... pomoc

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

379

11.12.2011 13:42

Blackhair Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Free Pascal a Turbo Pascal

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

0

385

19.12.2014 13:18

Styracoz Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. POLE

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

10

1502

18.11.2006 10:07

audiotrack Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. raid pole

v Pevné disky a radiče

23

2408

09.07.2008 1:15

Pegas099 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Pole stringov

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

644

15.11.2012 21:14

Denco1 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Viacrozmerne pole

v PHP, ASP

3

573

07.12.2010 16:41

venom2 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Dvojrozmerne pole

v Delphi, Visual Basic

2

735

22.01.2013 22:50

Gregi555 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. elmag. pole

v Ostatné

3

275

16.09.2014 14:47

logarytmus Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Schovaj pole

v JavaScript, VBScript, Ajax

2

283

05.02.2013 20:32

Ďuri Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra