| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 20.08.2009 13:43 | |
|
ja z knih odporucam Mistrovstvi v C++ klvalitna ale trochu drahsia
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 11.08.09 Prihlásený: 14.02.17 Príspevky: 76 Témy: 9 |
thx obidvom
ale reDo...su v tej knihe aj algoritmy?zatial vobec neviem co to je
|
|
Registrovaný: 30.04.08 Prihlásený: 15.05.15 Príspevky: 884 Témy: 3 |
_________________ Empty your memory, with a free()… like a pointer! If you cast a pointer to an integer, it becomes the integer, if you cast a pointer to a struct, it becomes the struct… The pointer can crash…, and can overflow… Be a pointer my friend… |
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 20.08.2009 18:50 | |
|
ja som v polke nwm alebo si este dokup k tejto tuto Algoritmy v C a C++ nwm ja ich viac a na zaciatok nepotrbujes osobytnu knihu o algoritmoch moj nazor
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 11.08.09 Prihlásený: 14.02.17 Príspevky: 76 Témy: 9 |
ok diky..sak ja sa budem ucit programovanie,tak nechcem byt v tom amater a chcem vediet viac
a,je nejaka ceska/slovenska verzia na to Code::blocks alebo Dev C++?
|
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 21.08.2009 8:08 | |
|
ťen Dev-C++ je v cestine ak ju tam nastvis v nastaveniach ale je tam aj SK zda sa mi
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 11.08.09 Prihlásený: 14.02.17 Príspevky: 76 Témy: 9 |
ok thx,ten dev c++ som skusal tak pred par mesiacami,no nerozumel som tam niektorym veciam
|
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 21.08.2009 20:16 | |
|
napr ?
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 27.06.08 Prihlásený: 04.07.11 Príspevky: 114 Témy: 12 | |
Registrovaný: 11.08.09 Prihlásený: 14.02.17 Príspevky: 76 Témy: 9 |
napr. ako nieco skompilovat(A co je to kompilator nwm ) debugovat, a este kopu veci no len na tie dve som chcel prist
a ten tutorial si precitam no anglicky tutorial na c++ nwm..nejsom az taky profesional v AJ
|
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 22.08.2009 17:06 | |
|
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 11.08.09 Prihlásený: 14.02.17 Príspevky: 76 Témy: 9 |
a nejsu tam uz niektore stranky zastarale?napr. to programujeme.com,4 roky stary navod
|
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 22.08.2009 21:34 | |
|
a myslis ze C++ sa meni kazdy den??
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 11.08.09 Prihlásený: 14.02.17 Príspevky: 76 Témy: 9 |
to ne ale tak o 4 roky nejaka uprava ne?sak dam priklad..hry..pred niekolko rokmi sa robili hry a programy s jednotlivymi,drobnymi moznostami,teraz su obrovske moznosti a viac veci sa da spravit,jednoduchsie...(len nwm ci to nahodou neni nejaky program k tomu )
|
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 23.08.2009 10:05 | |
|
vsetko nie je take iste
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 30.05.07 Prihlásený: 29.03.14 Príspevky: 641 Témy: 46 |
to unknown: jazyky sa menia ale iba niektore a iba obcas, C++ naposledy v 1998 a odvtedy neviem ci sa nieco zmenilo, ma byt nova norma ale ci uz je to nesledujem
napr java sa meni stale, teraz je 1.6 verzia
ked sa ucis programovat tak aj 10 rokov stary navod je dobry, lebo principy su zachovane, meni sa konkretny jazyk a aj ten iba minimalne - kym nerobis s tym jazykom na profi urovni tak si to ani nevsimnes ani ta to nemusi trapit
hry sa zlepsuju v podstate iba v grafike, lebo sa zlepsuje vykon pocitacov, hry s rozsahom gta4 sa dali spravit aj pred 10 rokmi ale nie s takou grafikou lebo by si potreboval superpocitac aby si si to zahral, a postupne su teda lepsie pocitace a nove metody na robenie grafiky do hier... to len tak v skratke lebo je to zlozita tema
|
|
Registrovaný: 11.08.09 Prihlásený: 14.02.17 Príspevky: 76 Témy: 9 |
jj diky....btw uz sa viem opytat na nieco alebo hladat/porovnavat/tipovat nieco,to je pokrok
|
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 28.11.2009 18:13 | |
|
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 02.11.07 Prihlásený: 18.03.15 Príspevky: 470 Témy: 22 Bydlisko: Zilinska Un... |
tlacitko Enter píše: to unknown: jazyky sa menia ale iba niektore a iba obcas, C++ naposledy v 1998 a odvtedy neviem ci sa nieco zmenilo, ma byt nova norma ale ci uz je to nesledujem
napr java sa meni stale, teraz je 1.6 verzia
ked sa ucis programovat tak aj 10 rokov stary navod je dobry, lebo principy su zachovane, meni sa konkretny jazyk a aj ten iba minimalne - kym nerobis s tym jazykom na profi urovni tak si to ani nevsimnes ani ta to nemusi trapit
hry sa zlepsuju v podstate iba v grafike, lebo sa zlepsuje vykon pocitacov, hry s rozsahom gta4 sa dali spravit aj pred 10 rokmi ale nie s takou grafikou lebo by si potreboval superpocitac aby si si to zahral, a postupne su teda lepsie pocitace a nove metody na robenie grafiky do hier... to len tak v skratke lebo je to zlozita tema
nesuhlasim s tebou, asi poznas len zakladne funkcie c++, jasne ze tie sa nemania, minuly rok myslim vysiel novy standard c++, neustale pribudaju nove funkcie a kniznice do c++, radovo kazdy rok s verziami kompilatora. Si pozri kde mas v systeme nainstalovane c++, 95% kniznic ani nebudes vediet na co su, ked si vyriekol taketo slova. Mnoho z tych kniznic nie je ani riadne zdokumentovana. Knizky ako take radu Mistrovstvy v C++ poskytuju iba zakladnu strukturu programovania jazyka. Ostatne doc treba hladat na nete.
Co sa tyka grafiky, tiez uplne nesuhlasim. Za posledny 10 rokov sa toho principialne vela zmenilo, hlavne prichodom Vertex a Fragment Shaders, kde dovtedy sa vertexty a pichely prepocitavali na CPU, co sa uz dnes nerobi, a asi mesiac dozadu vysla nova vecicka takzvany Geometry Shader, neustale rok co rok sa zdokonaluje fyzika v hrach, na co su samostatne kniznice PhysX napr., su to vacsinou softverove zalizitosti, samozrejme v spolupraci zo stale vykonnejsim hardverom.
_________________ Notebook: HP EliteBook 8740w
You can see my work in my www |
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 06.12.2009 18:41 | |
|
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 11.08.07 Príspevky: 4088 Témy: 34 Bydlisko: Brno | Napísal Ďuri: 06.12.2009 18:44 | |
|
Za prve else if vloz nejaky prikaz alebo aspon bodkociarku.
|
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 06.12.2009 20:55 | |
|
ano uz som na to prisiel ale nwm ako mam osetrit teto vstup pred znakmi pls pomozte vzdy sa to zacykli
Kód: #include <iostream> #include <windows.h>
using namespace std;
int over(char ** pole); int znak(char ** pole, int H,int V, int tah, HANDLE hConsole); void kresli(char ** pole, HANDLE hConsole);
int main() { int H, V; char symbol; char ** pole; HANDLE hConsole; hConsole = GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE);
pole = new char*[4]; for (int i = 0; i < 4; i++) pole[i] = new char[4]; for (int i = 0; i < 4; i++) { for (int j = 0; j < 4; j++) { pole[i][j]='.'; } } pole[0][0]=' '; pole[0][1]=' '; pole[0][2]=' '; pole[0][3]=' '; pole[1][0]=' '; pole[2][0]=' '; pole[3][0]=' '; SetConsoleTextAttribute(hConsole, 11 ); kresli(pole,hConsole); int tah=0; do { SetConsoleTextAttribute(hConsole, 11 ); cout<<"Pozicia: \n"; cin>>H>>V; if(isdigit(char(H+48))>0 && isdigit(char(V+48))>0) { //.. vstup je ciselny, mozes overit rozsah if(H >= 0 && H < 4 && V >= 0 && V < 4){ //ok } } else continue;
if(H>3||V>3||H<1||V<1) continue; else ; if(znak(pole,V,H,tah,hConsole)==0) continue; kresli(pole,hConsole); if(over(pole)==1){ cout<<"Vyhral X\n"; break; } else if(over(pole)==2){ cout<<"Vyhral O\n"; break; } else if(over(pole)==0){ cout<<"Remiza\n"; break; } tah++; }while(1);
for (int i = 0; i < 4; i++) delete pole[i]; delete[] pole; system("pause"); return 0; }
void kresli(char ** pole, HANDLE hConsole) {
for (int i = 0; i < 4; i++) { for (int j = 0; j < 4; j++) { if(pole[i][j]=='X') {; SetConsoleTextAttribute(hConsole, 9 ); cout<<'X'; } else if(pole[i][j]=='O'){ SetConsoleTextAttribute(hConsole, 12 ); cout<<'O'; } else if(pole[i][j]){ SetConsoleTextAttribute(hConsole, 11 ); cout<<pole[i][j]; } } cout<<endl; } }
int znak(char ** pole, int H,int V, int tah, HANDLE hConsole) { SetConsoleTextAttribute(hConsole, 14 ); if(pole[V][H]=='.'&&tah%2==0) { pole[V][H]='X'; return 1; } else if(pole[V][H]=='.') { pole[V][H]='O'; return 1; } else if(pole[V][H]!='.') { cout<<"TO JE PROTI PRAVIDLAM!\n"; return 0; }
}
int over(char ** pole) { int pocet=0; for (int i = 0; i < 4; i++) { for (int j = 0; j < 4; j++) { if(pole[i][j]!='.') pocet++; if(pocet==16) return 0; } }
if(pole[1][1]=='X'&&pole[1][2]=='X'&&pole[1][3]=='X') return 1; else if(pole[1][1]=='X'&&pole[2][1]=='X'&&pole[3][1]=='X') return 1; else if(pole[2][1]=='X'&&pole[2][2]=='X'&&pole[2][3]=='X') return 1; else if(pole[3][1]=='X'&&pole[3][2]=='X'&&pole[3][3]=='X') return 1; else if(pole[1][2]=='X'&&pole[2][2]=='X'&&pole[3][2]=='X') return 1; else if(pole[1][3]=='X'&&pole[2][3]=='X'&&pole[3][3]=='X') return 1; else if(pole[1][1]=='X'&&pole[2][2]=='X'&&pole[3][3]=='X') return 1; else if(pole[1][3]=='X'&&pole[2][2]=='X'&&pole[3][1]=='X') return 1;
if(pole[1][1]=='O'&&pole[1][2]=='O'&&pole[1][3]=='O') return 2; else if(pole[1][1]=='O'&&pole[2][1]=='O'&&pole[3][1]=='O') return 2; else if(pole[2][1]=='O'&&pole[2][2]=='O'&&pole[2][3]=='O') return 2; else if(pole[3][1]=='O'&&pole[3][2]=='O'&&pole[3][3]=='O') return 2; else if(pole[1][2]=='O'&&pole[2][2]=='O'&&pole[3][2]=='O') return 2; else if(pole[1][3]=='O'&&pole[2][3]=='O'&&pole[3][3]=='O') return 2; else if(pole[1][1]=='O'&&pole[2][2]=='O'&&pole[3][3]=='O') return 2; else if(pole[1][3]=='O'&&pole[2][2]=='O'&&pole[3][1]=='O') return 2;
}
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 02.11.07 Prihlásený: 18.03.15 Príspevky: 470 Témy: 22 Bydlisko: Zilinska Un... |
redo ti vravim daj tam char, asi desat krat som ti to uz pisal, aj viacery, potom mozeme riesit dalsie veci, lebo asi isto to nebudes vediet spravit, preto sa tomu rieseniu asi aj vyhybas. Ale skus to. Char je tiez celociselny .... .
|
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 07.12.2009 14:39 | |
|
ano ale ja to chcem hentak a uvidime ci to aj niekto vie lebo audiotrack mi dal kod na osetrenie toho vstupu ale to nepomohlo pretoze sa to vzdy akokeby zacykli este pred tym osetrenim chapes? a ked tam dam musim to prepisovat, preto pls pomozte pls pls pls je to pre mna dolezite
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 02.11.07 Prihlásený: 18.03.15 Príspevky: 470 Témy: 22 Bydlisko: Zilinska Un... |
redo, ked si nechces poradit, tak si rob ako chces. Ani nemusim tvoj kod kopirovat a spustat a vidim to tam tu blbost. Skusal si si to ktokovat cez debuger? Keby ano, tak pekne vidis, kde mas chybu, preco to osetrenie je naprd a preco sa k tomu overeniu ani nedostane a spadne ti to pri zadani znaku. Takze za trest si to odkrokuj a najdi si to tam pekne, kedy ta zrusi a nikto mu to nevravte, ked si nechce dat poradit. . Vies Debugovat a krokovat, hmm?
_________________ Notebook: HP EliteBook 8740w
You can see my work in my www |
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 07.12.2009 17:48 | |
|
ja nwm pracovat s debuggerom das mi link na navod alebo vlastny navod ja som nedel ze to sa da pekne zistit debuggerom chapes ja niesom skuseny ako ty, a nie ze by som si nechcel dat poradit ale ja by som to potreboval skor mojim sposobom ako menit to, to je ako ked neco nwm tak to prosto odpises a nebudes sa snazit vyriesit to? tak si mi to akokeby poradil to bola metafora
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 16.02.08 Prihlásený: 08.12.10 Príspevky: 235 Témy: 13 | Napísal ado21: 08.12.2009 22:30 | |
|
Navrhujem prestat radit reDovi. Pretoze si myslim, ze programovanie nie je o tom, ze naprv mi poradte ako napgramovat scitanie a potom este budem prosit o radu, ako naprogramovat nasobenie. Alebo clovek je ochotny venovat efektivne cas tomu, aby to vyriesil sam alebo nie. A nie sa pytat na kazdu logicku ciarku.
Dasia vec, nepoviem pytat sa na templaty, filozofiu smernikov, dedicnosti, objektov. Ale riesit kazdu ciarku mi fakt totalne na nic.
Dalsia vec, ak su zaciatky tazke, tak sa clovek nauci najviac a bude fakt dobry. Ked som zacinal s linuxom, mohol som si dar rovno mandrivu, fedoru ci ubuntu. No dal som si rovno Arch, sice stalo ma to dva dni spravne naistalovat a spustit nieco ine ako program z koznoly ale dalo mi to vela. V poslednom rade aj v mi to rozsirilo anglicku slovnu zasobu.
reDo, ak sa dookola trapis s trivialnymi vecami v C, ci v C++ tak nechaj C tak a skus Pascal, Python, Javu... K C sa mozes vratit neskor ak budes vobec chciet a potrebovat... A ked nedavas na rady inyvh ale si vymyslas nejake svoje vlastne sposoby a ziadne ine neprijmes tak... Nikde sa nepohnes ak sa za kazdu cenu budes drziat toho svojho... A ak nevies debugovat, tak si mozes aj nechavat vypisovat na obrazovku... Chce to iba snazit sa uvazovat. Mam pocit, ze jedine co vies, tak to je pytat sa...
V programovani nejde o tom, akym sposobom. Ale vzdy ide o to, aby to na kazdy vstup, bolo dostatocne rychle a nezralo zbytocne pamat. Je totalne jedno, akym sposob sa to docieli. Teda este je vacsinou podmienka, aby sa to dala lahok pridavat nova funkcionalita, teda nie aby sa to muselo programovat este raz...
P.S.: Programovanie fakt nie je pre kazdeho. Poznam aj matikov, fyzikov ba aj informatikov, ktorym to brutalne mysli, ale ak maju nieco naprogramovat tak robia take obskurnosti a vacsinou aj tak nefunguje a totalne nemaju sajnu preco. Pritom su to primitivne veci...
Mat na nieco som kedysi tak pre seba definoval, ze to znamena zvladnut to v takom case, ktory vyhovuje spolocnosti. No a pokial su obidvaja zaciatocnici a jeden to urobi spravne do dvoch hodin a druhy ani na stvrty den si s tym nevie rady, tak na to nema... Ak raz niekto nevidi ze 2m sa nemoze rovnat 2n+1 pre ziadne m,n cele cisla, tak holt, nech sa radse venuje niecomu, co mu ide lepsie a nech necha tieto veci tak. Ja som nechal flautu, lebo ako som sa snazil tak som sa snazil, no nevedel som zahrat stvrtovu notu s bodkou. Co je banalita, nad ktorou sa hudobni ani nepozastavi...
_________________ Učet je neaktívny. |
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 09.12.2009 15:03 | |
|
aha dobre ale debuggovat nie je uz vec pre zaciatpcnika ci hej? to ma neospravedlnuje, dobre budem sa viac snazit popripade skusim iny jazyk dakujem za poucenie
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Registrovaný: 16.02.08 Prihlásený: 08.12.10 Príspevky: 235 Témy: 13 | Napísal ado21: 09.12.2009 15:51 | |
|
reDo píše: aha dobre ale debuggovat nie je uz vec pre zaciatpcnika ci hej? to ma neospravedlnuje, dobre budem sa viac snazit popripade skusim iny jazyk dakujem za poucenie
Vyskusaj Pascal, Python... Staci to na otestovanie, ci mas na to myslenie... Na C je super Ucebnice jazyka C od Herouta. Ale pokial nechces robit cisto systemove veci, tak je C uz prezitok. Je to tazky jazyk na ucenie programovania. Dlho trva, kym sa do toho clovek dostane. Analogia s linuxom, Gentoo je ako C a Ubuntu ako Pascal. Gentoo je super, ak vies co a ako ale ak nevies tak to chce strasne vela casu...
Zaujmava je aj Java, keby si ju chcel skusit tak http://web.ics.upjs.sk/paz/ je zakladny kurz programovania Javy pre informatikov, matematikov a rozne ich kombinacie. Poznal ludi, co prednasaju, zvolili moderny pristup... Fakt klobuk dole. A je to pre ludi, ktori v zivote nevideli programovanie. Preletel som nejaku prednasku a fakt je to tak pisane, ze to musi pochopit kazdy, kto chce. Su tam aj domace, mozes programovat. Potom mozno skusis C++, mozno nie.
Jeden kamos povedal krasny vyrok: "C++ sa snazi byt devka pre vsetko". To niekedy obrovksa vyhoda, inokedy obrovska nevyhoda. Teraz google spolu Thomsonom a Ritchie (Ritchie spolu s Kernigenom spravili C) pripravuju novy jazyk, uz je aj beta verzia tusim, pre servery a vsetky mozne paralelne distribucne veci, lebo v inych jazykoch sa to ani zdaleka nerobi jednoducho. Zas na parsovanie HTML nic lepsie ako unixovy filter Awk nie je. Na kopu veci je vhodne pouzit priamo unixovy shell, kde 3 riadkovy program srpavi to, co by v C vyslo na sto. C++ je na openGl, grafiku atd... Tam kde fakt treba rychlost a algoritmy...
Ako mam pocit, ze si sa dozvedel, ze najlepsie je C++, lebo v nom spravis vsetko. Tusim, mas nejakych 13 ci kolko rokov, tak daj si 2 roky s C++ pauzu, lebo nie je jednochy pre zaciatocnika. C++ nie je najlepsi a vediet iba C++, tak to by programator velmi obmedzeny. Dokonca uz C++ ani vela ludi nevie... A dostanes problem, tak klucom je z tych vsetkych moznosti a technologii vybrat tu najoptimalnejsiu a dnes to uz nebude casto C++. Ako pisat v C++ nieco 3 dni, na co sa da spravit shellovsky script na 50 riadkov je ponuk neefektivne...
Neviem, mozno chces iba systemove veci a grafiku, tak v tom pripade ti asi nic ine neostava ako C++, ale este mas kopu casu, tak z tvojich doterazsich prispevkov usudzujem, ze bude efektivnejsie ako nechas C++ na 2 roky a budes sa venovat niecomu inemu.
A inac niektore tvoje prispevky su take, ze ich nepochopis ani sam po seba, tak zajdi zo doktorom, mozno mas dislexiu alebo take nieco. Ale mam aj kamarata dislektika, sice obcas mili y/i ale uz sa naucil normalne pisat... Ze da sa na to naucit.
A na margo debuggovania, to je ladenie programu. Ladis svoj program tak, ze v nom hladas chyby. Poznam ludi, co debaguju tak, ze sa na kod pozru, niekto degabuje v assembleri, niekto assert a pomocne vypisy, niekto v nejakom ide, kde ma moznost po vykonani kazdeho riadku vidiet obsah vsetkych jeho premennych. Ja vacsinou debagujem v hlave, pomocne vypisy pouzivam ak mi nieco nehraje a ak uz fakt bezzradny tak krokujem (pozeram na obsah premennych po vykonani kazdeho prikazu) v nejakom IDE. Ale cez IDE som tusim isiel asi iba 3 krat za posledne 2 roky, no vela ludi pouziva rovno nejake IDE. Kazdy, co ma rad, co je mu pohodlne a ako je zvyknuty.
Inac, ja som sa tiez musel naucit pisat, lebo stavalo sa mi, ze pisem jednu vetu, dam ciarku a pisal som koniec druhej vety, ktoru som mal iba v hlave . Ze da sa to naucit
Hadam som Ti trochu pomohol. Vela zdaru
|
|
Registrovaný: 08.03.09 Prihlásený: 06.10.20 Príspevky: 1116 Témy: 88 Bydlisko: 00100100 | Napísal autor témy reDo: 09.12.2009 17:03 | |
|
ano dakujem aj tebe ale mohol by si mi aspon ty s tym programom a povedat mi ako to mam spravit pls pls pls? snazil soms a to debugovat ale tam no prosto je v tych dvoch premennych obsah z predchadzajuca vypoctu, pls porad a este ked nie c++ tak mozem skusit C?
_________________ Programming is The Best
Hackers Are Not Crackers!!! Hackers build things, crackers break them!
;-) |
|
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| Problem for C++ v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 4 | 262 | 06.10.2012 15:49 Xperience | | c prikaz for v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 2 | 557 | 16.09.2011 11:58 mk* | | C cyklus for v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 10 | 830 | 26.11.2011 13:57 Fico | | maual c++ for total lama v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 2 | 6846 | 07.11.2006 22:35 etel | | C# Cyklus For, inicializovanie a vytvorenie "labelov" pomoc v Technológia .NET | 1 | 506 | 28.03.2013 19:01 walther | | Crysis - all low = 40fps ---- all medium = 40fps wtf? v nVidia grafické karty | 12 | 852 | 29.11.2007 16:18 sairik | | CUSTOM CSS FOR MAIN CONTENT AREA ONLEY FOR MAIN PAGE v HTML, XHTML, XML, CSS | 6 | 551 | 29.10.2013 15:21 Beatdownhaus | | Mám sa učiť C ++/objective C/ C#? v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 5 | 732 | 08.07.2014 20:40 XOLOO | | P: Server memory 4GB 2x 2GB dual-rank x4 DDR2 400 MHZ PC2-3200 REG ECC 4GB RAM DDR2 400 for Dell PE6850 FOR HP DL140 G2 v Predám | 0 | 453 | 26.11.2014 9:14 sulino611 | | All programy v Ostatné programy | 2 | 589 | 16.12.2008 16:42 walther | | all share v Smartfóny a tablety | 0 | 371 | 24.12.2011 11:04 enzo22 | | Problém Hry [ALL] v Počítačové hry | 4 | 340 | 31.07.2013 9:30 patrikos68 | | All in One v PC zostavy | 28 | 1312 | 12.07.2012 9:00 M0f0 | | Lagy - all hry [ Choď na stránku: 1, 2, 3 ] v Počítačové hry | 74 | 2434 | 25.05.2011 12:51 Missko | | Photoshop - Close all v Grafické programy | 2 | 600 | 04.09.2008 14:12 dulius | | All in one v PC zostavy | 0 | 405 | 24.11.2014 12:01 borgesko |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|