| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 9 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 08.03.08 Prihlásený: 27.12.20 Príspevky: 2680 Témy: 216 Bydlisko: Humenne |
Zdravim, uz po 3x posielam na reklamaciu LCD, no posielam to priamo do servisu a nie cez predajcu. Kedze by som chcel uz spat peniaze za produkt, chcel by som sa spytat ako to potom funguje, kedze servis mi peniaze nevrati, daju mi nejaky doklad alebo si mam vyziadat nejaky papier, aby mi na zaklade toho mohol predajca vratit spat peniaze? Dakujem.
|
|
Registrovaný: 18.10.09 Príspevky: 8415 Témy: 109 Bydlisko: Žilina | Napísal jtbs: 30.07.2011 18:52 | |
|
Urcite si vyziadaj nejaky papier o trojitej reklamacii, na zaklade toho ti ju musi dany obchod uznat a vratit peniaze. Samotny predajca vacsinou nie je tak ochotny, aby to spravil za teba.
_________________ "To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu." Tomáš Baťa
Acer Aspire ES1 13, Samsung Galaxy S8, Lenovo K6 |
|
Registrovaný: 08.03.08 Prihlásený: 27.12.20 Príspevky: 2680 Témy: 216 Bydlisko: Humenne |
Ok dikes
|
|
Registrovaný: 09.05.05 Príspevky: 10353 Témy: 206 Bydlisko: Semily | Napísal Luks: 30.07.2011 21:38 | |
|
Samozřejmě se musí jednat o reklamaci stejné vady.
_________________ PC: Intel NUC 12 Enthusiast i7-12700H, 64GB RAM, A770M 16GB VRAM,3TB SSD LCD: 35" AOC AG352UCG6 Repro: Creative Labs GigaWorks T3 Headphones: Sony WH-1000XM3 Keyb: RAPOO VPRO V700RGB Alloy Mouse: Logitech G700s OS: Windows 11 Enterprise TAB: Samsung Galaxy TAB S9 ULTRA 12/512GB Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra NtB: Dell Latitude 5420 14.0” Console: PS5 2TB TV: Philips 65OLED804 + Yamaha YAS-207 Block list: Ivan-K, jurgiano, Max64, SKiLEX |
|
Registrovaný: 08.03.08 Prihlásený: 27.12.20 Príspevky: 2680 Témy: 216 Bydlisko: Humenne |
Ano je to rovnaka zavada, akurat este ma tak napadlo, ze ako to je ked mi dali "novy" kus(v protokole je tak napisane, ale ten novy kus ma nasvietenych 2800hodin, ma poskrabany panel a este aj buchnuty ram...), nemusia byt tie 3 zavady na tom istom kuse?
|
|
Registrovaný: 12.10.06 Prihlásený: 26.04.24 Príspevky: 20313 Témy: 79 Bydlisko: Banska Byst... | Napísal shiro: 30.07.2011 23:12 | |
|
pokial viem tak novym kusom sa cela eskapada resetuje, a tak zase musis prezit 3x RMA aby si mohol dostat $$ nazad...ale take daco co si pisal si nemal ani preberat, ved to bolo viditelne hned ze neni novy..
_________________ Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM Xiaomi Mi 9 Lite 64GB |
|
Registrovaný: 18.10.09 Príspevky: 8415 Témy: 109 Bydlisko: Žilina | Napísal jtbs: 30.07.2011 23:18 | |
|
pri tom novom kuse sa ti tusim znova zacala aj zarucna doba z casoveho hladiska, cize pravo na vratenie penazi by si nemal mat
_________________ "To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu." Tomáš Baťa
Acer Aspire ES1 13, Samsung Galaxy S8, Lenovo K6 |
|
Registrovaný: 08.03.08 Prihlásený: 27.12.20 Príspevky: 2680 Témy: 216 Bydlisko: Humenne |
Shiro, nepreber ked ti to posle kurierom
No doteraz som to riesil cez predajcu a on je taky trochu iny a nechce sa mi s nim zbytocne hadat, tak tentokrat to davam 3x a uz to posielam priamo do servisu, a ked mi pride nejaky poskodeny tak uz to budem riesit s nimi. Ale ked mi furt poslu "novy kus"? Tak to mozem posielat na reklamaciu milion 500krat a furt mi poslu vadnu reviziu
|
|
Registrovaný: 09.05.05 Príspevky: 10353 Témy: 206 Bydlisko: Semily | Napísal Luks: 30.07.2011 23:36 | |
|
reklamace je reklamace,to jak byla vyřešena nemá vliv na počet uznaných reklamací
_________________ PC: Intel NUC 12 Enthusiast i7-12700H, 64GB RAM, A770M 16GB VRAM,3TB SSD LCD: 35" AOC AG352UCG6 Repro: Creative Labs GigaWorks T3 Headphones: Sony WH-1000XM3 Keyb: RAPOO VPRO V700RGB Alloy Mouse: Logitech G700s OS: Windows 11 Enterprise TAB: Samsung Galaxy TAB S9 ULTRA 12/512GB Phone: Samsung Galaxy S22 Ultra NtB: Dell Latitude 5420 14.0” Console: PS5 2TB TV: Philips 65OLED804 + Yamaha YAS-207 Block list: Ivan-K, jurgiano, Max64, SKiLEX |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 9 ] | |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| Reklamacia po vymene casti produktu v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 242 | 09.10.2023 14:55 eMp | | vratenie produktu v Obchody, reklamácie a právo | 6 | 1243 | 15.07.2009 16:07 psichac | | kalkulacka ceny produktu v JavaScript, VBScript, Ajax | 11 | 1245 | 14.02.2009 19:06 pildo | | Zmena ceny produktu v Databázy | 1 | 759 | 25.12.2014 20:56 Dadko | | Kód produktu od danej hodnoty v PHP, ASP | 1 | 860 | 22.05.2011 18:43 TommyHot | | Shipito - Dodanie baterioveho produktu z US? v Obchody, reklamácie a právo | 2 | 1312 | 26.05.2022 18:38 Googler1 | | Alza kúpa online kodu + produktu ktorý mi dojde poštou v Obchody, reklamácie a právo | 6 | 2586 | 05.04.2015 16:38 walther | | Prestashop 1.6.1.0 - odratávanie množstva produktu v Redakčné systémy | 0 | 845 | 10.08.2015 22:20 black1101 | | reklamacia v Grafické karty | 18 | 1408 | 29.08.2008 14:54 Hiťo | | Reklamacia v Ostatné | 7 | 721 | 26.02.2012 21:01 sqbo | | reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 8 | 911 | 15.11.2009 11:49 McDog | | Reklamácia [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Obchody, reklamácie a právo | 31 | 2322 | 27.01.2011 12:50 TESLA | | Reklamacia [ Choď na stránku: 1, 2 ] v Obchody, reklamácie a právo | 30 | 5055 | 26.01.2007 19:09 altt | | Reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 1 | 1172 | 19.03.2008 18:48 Jaro | | Reklamacia v Obchody, reklamácie a právo | 15 | 1119 | 06.08.2012 22:40 mtxd | | reklamacia v PC zostavy | 11 | 851 | 20.07.2007 23:33 mimkork |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|