[ Príspevkov: 29 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
NapísalOffline : 18.02.2016 10:21 | zistenie algoritmu z hry a...

potrebujem získať alebo zistiť cely algoritmus z hry. A ten algoritmus vložiť do zdrojoveho kodu programu. ide o hru nfs World a oblasti performance shop, s nim spojene auta a diely ktore menia charakteristiku vykonu auta.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 06.01.08
Prihlásený: 23.01.17
Príspevky: 2166
Témy: 55 | 55
Bydlisko: Senica
NapísalOffline : 18.02.2016 10:27 | zistenie algoritmu z hry a...

OK diky za info, ako to ides robit?


_________________
PC: Monitor: 24" Dell U2410 IPS 16:10, CPU: i5 4460 + Gelid Tranquillo Rev.3, MB: MSI H97M E35, GPU: Sapphire R9 380 dual X NITRO 4GB OC, SSD: Crucial BX100 250 GB, RAM: Kingston 8GB DDR3 1600Mhz hyperX, PSU: EVGA 500B, case: Fractal Define R4
NB: Toshiba Satellite L505-13G: Intel Core i5 430M, ATI Radeon HD5165 1GB, 4GB RAM, 500GB HDD
fón: Xiaomi Redmi Note 3i aka Special Edition 3GB/32GB (nabijany len do 95% baterie!!!)
Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 23.01.17
Príspevky: 16250
Témy: 51 | 51
Bydlisko: Banska Byst...
NapísalOffline : 18.02.2016 10:51 | zistenie algoritmu z hry a...

lol dalsi vtipny wannabe super duper "programator" :D
Zavolaj vyrobcovi tej hry a vypytaj si zdrojak.


_________________
Xeon E3-1231v3, 16GB DDR3, Gigabyte Z97-D3H, SSD 840evo 120GB, 2x WD 1TB, Gainward GTX1060 6GB, Corsair TX650, 24" BenQ GW2470H
iPad Air 16GB, iPhone 5 16GB
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1719
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 18.02.2016 16:48 | zistenie algoritmu z hry a...

Nebolo by jednoduchšie ten algoritmus pozrieť v Tuning Calculator programe? Už sa ti to podarilo skompilovať?


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
Napísal autor témyOffline : 18.02.2016 17:01 | zistenie algoritmu z hry a...

nepodarilo sa mi ho skompilovat , i ked mam zdrojovy kod z toho programu. Program pouziva stary vzorec ktory je zly , a novy my robi problem zistit.
Keby som mal zdrojovy kod z NFS WOrld tak by som to neriesil ,vobec. EA ziadny SRC neuverejny.
Mozna by pomohol disembler, alebo Cheat Engine , pripadne Art money.

Dalsia moznost by bola este mozna , ze by EA modifikovala zdrojak z toho programu pridanim toho algortimu (co je nerealne).

http://www.team-ger.net/gxrdrago/NFSW/QtNFSWTuningCalculatorLatest.7z , je tam algortimus este cias ked fungoval Tier T1-T2-T3 ,chybaju Elite party a Custom a Ultimate party.
Hra ma dokopy ,presne 645 dielov.
Myslis , ten stary algoritmus?

Kód:
kazde auto ma 12 hodnot , 4 pre Top speed , 4 pre akceleraciu , 4 pre handling .
hodnota 0 -  stock , hodnota 1 -3 pocitaju tuning ,zistil som ze ich dava do artimetickeho priemeru a deli 3 , vyslednu hodnotu odpocita od hodnoty0
Ak je stock vatsi a zvysok mensi ide do minusu a naopak, hodnoty Performance dielov v -% mi pocitalo do +.


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1719
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 18.02.2016 17:23 | zistenie algoritmu z hry a...

Si si istý, že ten algoritmus nebol v tom programe opravený? Stiahol a skompiloval som ten program a na Youtube som našiel nejaké video, kde ten program používajú. Ten prvý obrázok je z toho videa a ten druhý je z programu, čo som skompiloval ja (oba sú maximalizované pre rýchlosť). Dá sa na nich vidieť, že percentá sú rovnaké, iné sú len výsledné čísla (a netuším, či niektoré zodpovedajú aktuálnemu stavu).

zistenie algoritmu z hry a...

zistenie algoritmu z hry a...


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
Napísal autor témyOffline : 18.02.2016 17:32 | zistenie algoritmu z hry a...

vyslo mi z hry 784-780-881-692


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1719
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 18.02.2016 17:39 | zistenie algoritmu z hry a...

Pre tie isté časti, alebo pre nejaké iné? Na tých obrázkoch sú použité:
Ursa Motorsport, Pro-Serie Tuned
Ursa Motorsport, Pro-Serie Tuned
Ursa Motorsport, Pro-Serie Tuned
Ursa Motorsport, Pro-Serie Tuned
Ventura, Pro-Serie Tuned
Ventura, Pro-Serie Tuned
(každopádne netuším, čo presne tie obrázky znamenajú)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
Napísal autor témyOffline : 18.02.2016 17:40 | zistenie algoritmu z hry a...

presne tie iste


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1719
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 18.02.2016 17:44 | zistenie algoritmu z hry a...

A je iný algoritmus, alebo sa zmenili len parametre jednotlivých častí?

Napr. pre ten motor sú tam takéto údaje:
Kód:
[Engine]
Improved     = 9|6|0
Sport        = 12|6|0
Tuned        = 13|7|0
ImprovedIcon = 3020.png
SportIcon    = 3021.png
TunedIcon    = 3022.png
ImprovedAdd  = 1|0|0
SportAdd     = 0|0|0
TunedAdd     = 0|0|0
ImprovedValue= 1440000
SportValue   = 1620000
TunedValue   = 1800000
takže percentá sú 13% 7% 0%


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
Napísal autor témyOffline : 18.02.2016 17:45 | zistenie algoritmu z hry a...

parametre dielov sa nemenili.


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1719
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 18.02.2016 18:00 | zistenie algoritmu z hry a...

Tak si ten program skopiluješ, nájdeš auto, ktorého normálne hodnoty budú v hre aj v tom programe rovnaké a budeš ho upravovať a porovnávať čísla. ;) Nemyslím si, že by ten spôsob výpočtu bol zásadne iný, takže keď budeš mať tých čisel dosť, určite prídeš na to, čo sa zmenilo. :)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
Napísal autor témyOffline : 21.02.2016 0:30 | zistenie algoritmu z hry a...

no ten vzorec vypoctu je ale vazne iny :D prave ho zistujem , moze to byt aj matica a nemusi . od hodnoty hodnoty value3-1 deli troma (artimetickym priemerom) , a odpocita od value0.
napriklad u 100 ...vytvoril som jednu tabulku , zial nedari sa mi zistit ako to vlastne pocita tie hodnoty.

zistenie algoritmu z hry a...

A- Top Speed
B- Acceleration
C- Handling
prazdne polia hore su 0
500 a 100 su stock hodnoty.

*myslel som si ,ze su to %.


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1719
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 21.02.2016 15:02 | zistenie algoritmu z hry a...

Netuším, čo presne znamenajú tie čísla v tabuľke (napr. tá 1000 vľavo, prípadne prečo hore nie je aj stĺpec s A,B a C rovným 0) a ani neviem, ktoré z nich sú tie správne. :)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
Napísal autor témyOffline : 12.03.2016 18:50 | zistenie algoritmu z hry a...

disembloval som a nasledne dekompiloval som ten obsah,len tomu nerozumiem:
Spoiler: zobraziť
    //----- (00498A40) --------------------------------------------------------
    void __thiscall sub_498A40(void *this, int a2, int a3)
    {
    int v3; // esi@1
    void *v4; // edi@1
    int v5; // eax@4
    void (__thiscall *v6)(_DWORD, _DWORD, _DWORD); // eax@9
    void (__thiscall *v7)(_DWORD, _DWORD, _DWORD); // eax@11
    char v8; // dl@13
    int *v9; // ecx@13
    int v10; // ST00_4@13
    char v11; // al@15
    int v12; // ST00_4@15
    int *v13; // ecx@15
    double v14; // xmm0_8@15
    void (__thiscall *v15)(_DWORD, _DWORD, _DWORD, _DWORD, _DWORD); // edx@15
    int v16; // [sp+Ch] [bp-20h]@15
    unsigned int v17; // [sp+10h] [bp-1Ch]@15
    double v18; // [sp+14h] [bp-18h]@15
    int v19; // [sp+1Ch] [bp-10h]@7
    unsigned int v20; // [sp+20h] [bp-Ch]@7
    int v21; // [sp+24h] [bp-8h]@8
    int v22; // [sp+38h] [bp+Ch]@11
    int v23; // [sp+38h] [bp+Ch]@13

    v3 = a3;
    v4 = this;
    if ( !(*(_BYTE *)(a3 + 4) & 0x8F) )
    {
    (*(void (__thiscall **)(int, int, _DWORD, _DWORD, _DWORD))(*(_DWORD *)a2 + 52))(
    a2,
    a3,
    "com.ea.interop.classes.Interop_PerformanceHAT",
    0,
    0);
    if ( !(*(_BYTE *)(a3 + 4) & 0x8F) )
    {
    (*(void (__thiscall **)(int, int, _DWORD, _DWORD, _DWORD))(*(_DWORD *)a2 + 52))(
    a2,
    a3,
    "com.ea.interop.classes.Interop_ISerializable",
    0,
    0);
    }
    }
    v5 = *(_DWORD *)(a3 + 4) & 0x8F;
    if ( v5 == 6 || v5 == 7 || v5 == 8 )
    {
    v19 = 0;
    v20 = 0;
    (*(void (__thiscall **)(char *, int, int *))*((void (__thiscall ***)(_DWORD, _DWORD, _DWORD))v4 + 1))(
    (char *)v4 + 4,
    a2,
    &v19);
    sub_99E180(*(int **)a3, *(_DWORD *)(a3 + 8), "Handling", (int)&v19, (*(_DWORD *)(a3 + 4) & 0x8F) == 8);
    if ( (v20 >> 6) & 1 )
    {
    sub_99F180((int)&v19, v21);
    v19 = 0;
    }
    v6 = (void (__thiscall *)(_DWORD, _DWORD, _DWORD))**((_DWORD **)v4 + 19);
    v20 = 0;
    v6((char *)v4 + 76, a2, &v19);
    sub_99E180(*(int **)a3, *(_DWORD *)(a3 + 8), "Acceleration", (int)&v19, (*(_DWORD *)(a3 + 4) & 0x8F) == 8);
    if ( (v20 >> 6) & 1 )
    {
    sub_99F180((int)&v19, v21);
    v19 = 0;
    }
    v7 = (void (__thiscall *)(_DWORD, _DWORD, _DWORD))**((_DWORD **)v4 + 37);
    v20 = 0;
    v7((char *)v4 + 148, a2, &v19);
    sub_99E180(*(int **)a3, *(_DWORD *)(a3 + 8), "TopSpeed", (int)&v19, (*(_DWORD *)(a3 + 4) & 0x8F) == 8);
    v22 = *((_DWORD *)v4 + 55);
    if ( (v20 >> 6) & 1 )
    {
    sub_99F180((int)&v19, v21);
    v19 = 0;
    }
    v8 = *(_DWORD *)(v3 + 4) & 0x8F;
    v21 = v22;
    v9 = *(int **)v3;
    v10 = *(_DWORD *)(v3 + 8);
    v20 = 4;
    sub_99E180(v9, v10, "OverallRating", (int)&v19, v8 == 8);
    v23 = *((_DWORD *)v4 + 59);
    if ( (v20 >> 6) & 1 )
    {
    sub_99F180((int)&v19, v21);
    v19 = 0;
    }
    v11 = *(_DWORD *)(v3 + 4) & 0x8F;
    v21 = v23;
    v12 = *(_DWORD *)(v3 + 8);
    v13 = *(int **)v3;
    v20 = 4;
    sub_99E180(v13, v12, "CurrentCarClassIcon", (int)&v19, v11 == 8);
    v14 = (double)*((signed int *)v4 + 63);
    v15 = *(void (__thiscall **)(_DWORD, _DWORD, _DWORD, _DWORD, _DWORD))(*(_DWORD *)a2 + 52);
    v16 = 0;
    v17 = 3;
    v18 = v14;
    v15(a2, &v19, "com.ea.interop.enums.Interop_HATRatingEffect", &v16, 1);
    sub_99E180(*(int **)v3, *(_DWORD *)(v3 + 8),[color=#FF0080] "OverallRatingEffect", (int)&v19, (*(_DWORD *)(v3 + 4) & 0x8F) == 8);
    if ( (v17 >> 6) & 1 )
    {
    sub_99F180((int)&v16, SLODWORD(v18));
    v16 = 0;
    }
    if ( (v20 >> 6) & 1 )
    {
    sub_99F180((int)&v19, v21);
    }
    }
    }


disasebler
Spoiler: zobraziť
.text:00498A40 ; ---------------------------------------------------------------------------
.text:00498A40 push ebp
.text:00498A41 mov ebp, esp
.text:00498A43 sub esp, 20h
.text:00498A46 push ebx
.text:00498A47 mov ebx, [ebp+8]
.text:00498A4A push esi
.text:00498A4B mov esi, [ebp+0Ch]
.text:00498A4E test byte ptr [esi+4], 8Fh
.text:00498A52 push edi
.text:00498A53 mov edi, ecx
.text:00498A55 jnz short loc_498A83
.text:00498A57 mov eax, [ebx]
.text:00498A59 mov edx, [eax+34h]
.text:00498A5C push 0
.text:00498A5E push 0
.text:00498A60 push offset aCom_ea_inte_56 ; "com.ea.interop.classes.Interop_Performa"...
.text:00498A65 push esi
.text:00498A66 mov ecx, ebx
.text:00498A68 call edx
.text:00498A6A test byte ptr [esi+4], 8Fh
.text:00498A6E jnz short loc_498A83
.text:00498A70 mov eax, [ebx]
.text:00498A72 mov edx, [eax+34h]
.text:00498A75 push 0
.text:00498A77 push 0
.text:00498A79 push offset aCom_ea_inter_0 ; "com.ea.interop.classes.Interop_ISeriali"...
.text:00498A7E push esi
.text:00498A7F mov ecx, ebx
.text:00498A81 call edx
.text:00498A83
.text:00498A83 loc_498A83: ; CODE XREF: .text:00498A55j
.text:00498A83 ; .text:00498A6Ej
.text:00498A83 mov eax, [esi+4]
.text:00498A86 and eax, 8Fh
.text:00498A8B cmp eax, 6
.text:00498A8E jz short loc_498A9E
.text:00498A90 cmp eax, 7
.text:00498A93 jz short loc_498A9E
.text:00498A95 cmp eax, 8
.text:00498A98 jnz loc_498CDD
.text:00498A9E
.text:00498A9E loc_498A9E: ; CODE XREF: .text:00498A8Ej
.text:00498A9E ; .text:00498A93j
.text:00498A9E xor eax, eax
.text:00498AA0 mov [ebp-10h], eax
.text:00498AA3 mov [ebp-0Ch], eax
.text:00498AA6 mov eax, [edi+4]
.text:00498AA9 mov eax, [eax]
.text:00498AAB lea ecx, [edi+4]
.text:00498AAE lea edx, [ebp-10h]
.text:00498AB1 push edx
.text:00498AB2 push ebx
.text:00498AB3 call eax
.text:00498AB5 mov ecx, [esi+4]
.text:00498AB8 and cl, 8Fh
.text:00498ABB cmp cl, 8
.text:00498ABE setz dl
.text:00498AC1 movzx eax, dl
.text:00498AC4 mov edx, [esi+8]
.text:00498AC7 push eax
.text:00498AC8 lea ecx, [ebp-10h]
.text:00498ACB push ecx
.text:00498ACC mov ecx, [esi]
.text:00498ACE push offset aHandling ; "Handling"
.text:00498AD3 push edx
.text:00498AD4 call sub_99E180
.text:00498AD9 mov eax, [ebp-0Ch]
.text:00498ADC shr eax, 6
.text:00498ADF test al, 1
.text:00498AE1 jz short loc_498AFA
.text:00498AE3 mov ecx, [ebp-8]
.text:00498AE6 push ecx
.text:00498AE7 mov ecx, [ebp-10h]
.text:00498AEA lea edx, [ebp-10h]
.text:00498AED push edx
.text:00498AEE call sub_99F180
.text:00498AF3 mov dword ptr [ebp-10h], 0
.text:00498AFA
.text:00498AFA loc_498AFA: ; CODE XREF: .text:00498AE1j
.text:00498AFA mov eax, [edi+4Ch]
.text:00498AFD mov eax, [eax]
.text:00498AFF lea ecx, [edi+4Ch]
.text:00498B02 lea edx, [ebp-10h]
.text:00498B05 push edx
.text:00498B06 push ebx
.text:00498B07 mov dword ptr [ebp-0Ch], 0
.text:00498B0E call eax
.text:00498B10 mov ecx, [esi+4]
.text:00498B13 and cl, 8Fh
.text:00498B16 cmp cl, 8
.text:00498B19 setz dl
.text:00498B1C movzx eax, dl
.text:00498B1F mov edx, [esi+8]
.text:00498B22 push eax
.text:00498B23 lea ecx, [ebp-10h]
.text:00498B26 push ecx
.text:00498B27 mov ecx, [esi]
.text:00498B29 push offset aAcceleration ; "Acceleration"
.text:00498B2E push edx
.text:00498B2F call sub_99E180
.text:00498B34 mov eax, [ebp-0Ch]
.text:00498B37 shr eax, 6
.text:00498B3A test al, 1
.text:00498B3C jz short loc_498B55
.text:00498B3E mov ecx, [ebp-8]
.text:00498B41 push ecx
.text:00498B42 mov ecx, [ebp-10h]
.text:00498B45 lea edx, [ebp-10h]
.text:00498B48 push edx
.text:00498B49 call sub_99F180
.text:00498B4E mov dword ptr [ebp-10h], 0
.text:00498B55
.text:00498B55 loc_498B55: ; CODE XREF: .text:00498B3Cj
.text:00498B55 mov eax, [edi+94h]
.text:00498B5B mov eax, [eax]
.text:00498B5D lea ecx, [edi+94h]
.text:00498B63 lea edx, [ebp-10h]
.text:00498B66 push edx
.text:00498B67 push ebx
.text:00498B68 mov dword ptr [ebp-0Ch], 0
.text:00498B6F call eax
.text:00498B71 mov ecx, [esi+4]
.text:00498B74 and cl, 8Fh
.text:00498B77 cmp cl, 8
.text:00498B7A setz dl
.text:00498B7D movzx eax, dl
.text:00498B80 mov edx, [esi+8]
.text:00498B83 push eax
.text:00498B84 lea ecx, [ebp-10h]
.text:00498B87 push ecx
.text:00498B88 mov ecx, [esi]
.text:00498B8A push offset aTopspeed ; "TopSpeed"
.text:00498B8F push edx
.text:00498B90 call sub_99E180
.text:00498B95 mov ecx, [ebp-0Ch]
.text:00498B98 mov eax, [edi+0DCh]
.text:00498B9E shr ecx, 6
.text:00498BA1 mov [ebp+0Ch], eax
.text:00498BA4 test cl, 1
.text:00498BA7 jz short loc_498BC0
.text:00498BA9 mov edx, [ebp-8]
.text:00498BAC mov ecx, [ebp-10h]
.text:00498BAF push edx
.text:00498BB0 lea eax, [ebp-10h]
.text:00498BB3 push eax
.text:00498BB4 call sub_99F180
.text:00498BB9 mov dword ptr [ebp-10h], 0
.text:00498BC0
.text:00498BC0 loc_498BC0: ; CODE XREF: .text:00498BA7j
.text:00498BC0 mov edx, [esi+4]
.text:00498BC3 mov ecx, [ebp+0Ch]
.text:00498BC6 and dl, 8Fh
.text:00498BC9 cmp dl, 8
.text:00498BCC setz al
.text:00498BCF mov [ebp-8], ecx
.text:00498BD2 movzx ecx, al
.text:00498BD5 mov eax, [esi+8]
.text:00498BD8 push ecx
.text:00498BD9 mov ecx, [esi]
.text:00498BDB lea edx, [ebp-10h]
.text:00498BDE push edx
.text:00498BDF push offset aOverallrating ; "OverallRating"
.text:00498BE4 push eax
.text:00498BE5 mov dword ptr [ebp-0Ch], 4
.text:00498BEC call sub_99E180
.text:00498BF1 mov edx, [ebp-0Ch]
.text:00498BF4 mov ecx, [edi+0ECh]
.text:00498BFA shr edx, 6
.text:00498BFD mov [ebp+0Ch], ecx
.text:00498C00 test dl, 1
.text:00498C03 jz short loc_498C1C
.text:00498C05 mov eax, [ebp-8]
.text:00498C08 push eax
.text:00498C09 lea ecx, [ebp-10h]
.text:00498C0C push ecx
.text:00498C0D mov ecx, [ebp-10h]
.text:00498C10 call sub_99F180
.text:00498C15 mov dword ptr [ebp-10h], 0
.text:00498C1C
.text:00498C1C loc_498C1C: ; CODE XREF: .text:00498C03j
.text:00498C1C mov eax, [esi+4]
.text:00498C1F mov edx, [ebp+0Ch]
.text:00498C22 and al, 8Fh
.text:00498C24 cmp al, 8
.text:00498C26 setz cl
.text:00498C29 mov [ebp-8], edx
.text:00498C2C movzx edx, cl
.text:00498C2F mov ecx, [esi+8]
.text:00498C32 push edx
.text:00498C33 lea eax, [ebp-10h]
.text:00498C36 push eax
.text:00498C37 push offset aCurrentcarclas ; "CurrentCarClassIcon"
.text:00498C3C push ecx
.text:00498C3D mov ecx, [esi]
.text:00498C3F mov dword ptr [ebp-0Ch], 4
.text:00498C46 call sub_99E180
.text:00498C4B mov edx, [ebx]
.text:00498C4D cvtsi2sd xmm0, dword ptr [edi+0FCh]
.text:00498C55 mov edx, [edx+34h]
.text:00498C58 push 1
.text:00498C5A lea eax, [ebp-20h]
.text:00498C5D push eax
.text:00498C5E push offset aCom_ea_inte_57 ; "com.ea.interop.enums.Interop_HATRatingE"...
.text:00498C63 lea ecx, [ebp-10h]
.text:00498C66 push ecx
.text:00498C67 mov ecx, ebx
.text:00498C69 mov dword ptr [ebp-20h], 0
.text:00498C70 mov dword ptr [ebp-1Ch], 3
.text:00498C77 movsd qword ptr [ebp-18h], xmm0
.text:00498C7C call edx
.text:00498C7E mov eax, [esi+4]
.text:00498C81 and al, 8Fh
.text:00498C83 cmp al, 8
.text:00498C85 setz cl
.text:00498C88 movzx edx, cl
.text:00498C8B mov ecx, [esi+8]
.text:00498C8E push edx
.text:00498C8F lea eax, [ebp-10h]
.text:00498C92 push eax
.text:00498C93 push offset aOverallratinge ; "OverallRatingEffect"
.text:00498C98 push ecx
.text:00498C99 mov ecx, [esi]
.text:00498C9B call sub_99E180
.text:00498CA0 mov edx, [ebp-1Ch]
.text:00498CA3 shr edx, 6
.text:00498CA6 test dl, 1
.text:00498CA9 jz short loc_498CC2
.text:00498CAB mov eax, [ebp-18h]
.text:00498CAE push eax
.text:00498CAF lea ecx, [ebp-20h]
.text:00498CB2 push ecx
.text:00498CB3 mov ecx, [ebp-20h]
.text:00498CB6 call sub_99F180
.text:00498CBB mov dword ptr [ebp-20h], 0
.text:00498CC2
.text:00498CC2 loc_498CC2: ; CODE XREF: .text:00498CA9j
.text:00498CC2 mov edx, [ebp-0Ch]
.text:00498CC5 shr edx, 6
.text:00498CC8 test dl, 1
.text:00498CCB jz short loc_498CDD
.text:00498CCD mov eax, [ebp-8]
.text:00498CD0 push eax
.text:00498CD1 lea ecx, [ebp-10h]
.text:00498CD4 push ecx
.text:00498CD5 mov ecx, [ebp-10h]
.text:00498CD8 call sub_99F180
.text:00498CDD
.text:00498CDD loc_498CDD: ; CODE XREF: .text:00498A98j
.text:00498CDD ; .text:00498CCBj
.text:00498CDD pop edi
.text:00498CDE pop esi
.text:00498CDF pop ebx
.text:00498CE0 mov esp, ebp
.text:00498CE2 pop ebp
.text:00498CE3 retn 8


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1719
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 12.03.2016 21:07 | zistenie algoritmu z hry a...

V tejto funkcii sa nič nepočíta.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
Napísal autor témyOffline : 12.03.2016 22:29 | zistenie algoritmu z hry a...

Jedine dva subory co hra pouziva su NFSW.exe a gameplay.native.dll zvysok nepouziva.
A ani vo vypisoch som nenasiel , kde pocita hodnoty dielov.

https://mega.nz/#!9J9SGSgR!6ZpVGUSM83jT5Ropmr2rCD2TEyduX3bBPbdN-cLe6uk


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1719
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 12.03.2016 23:22 | zistenie algoritmu z hry a...

Si naozaj optimista ak si myslíš, že nájdeš miesto, kde sa to počíta.

Ako som už písal, nemyslím si, že by sa spôsob počítania príliš zmenil, takže rozumnejšie bude postupne meniť tie časti a pokúsiť sa prísť na to, akým spôsobom sa tie hodnoty počítajú.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
Napísal autor témyOffline : 24.03.2016 11:48 | zistenie algoritmu z hry a...

Podarilo sa mi najst nejake veci ,presnejsie dostal som sa o krok dalej v hladani algoritmu. Pouzil som rozne programy ako Artmoney,cheat engine x64. Obsah zobrazuje v asembleri, po zmene nejakej casti hra padne.
Rozsah adries moze byt vatsi.

galeria: http://postimg.org/gallery/1g6u8gisy/


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1719
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 24.03.2016 14:51 | zistenie algoritmu z hry a...

Aby si tie adresy mohol nejako použiť, musel by si v nejakom debugeri nastaviť, aby sa pri prístupe k tej adrese niečo stalo (aby si našiel kód, ktorý k tej adrese pristupuje). Mimochodom, na tej adrese, čo si našiel je text v UTF-16 a nie kód.

Ako som už veľa krát písal, rozumnejšie by bolo najskôr overiť, či sa na ten algoritmus nedá prísť porovnaním dát pre nemodifikované auto, pre jednu modifikáciu, pre inú modifikáciu, pre obe modifikácie súčasne... (pretože, ako som už písal, ten algoritmus bude veľmi pravdepodobne takmer rovnaký).


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
Napísal autor témyOffline : 26.06.2016 19:32 | zistenie algoritmu z hry a...

Vratim sa k starej teme.

Je mozne nejako zistit cez Debugger ktora cast kodoveho mechanizmu alebo algoritmu sa v hre prave pouziva?
Je mozne ze ich bude viac ako 1 algoritmus. Hladal som vo vlaknach aplikacie(Len som nic asi nenasiel.)

Problem je v tom ,ze neviem kde presne v dekompilovanom subore sa nachadza ta cast toho kodu.(urcita cast kodu nebola dekompilovana).


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1719
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 26.06.2016 21:29 | zistenie algoritmu z hry a...

Ten výpočet prebehne za veľmi krátky čas, takže je viac menej vylúčené, aby si program prerušil práve vtedy, keď sa počíta to čo chceš (navyše sa robí viac vecí takmer súčasne, čo tú šancu ešte viac znižuje).


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
Napísal autor témyOffline : 26.06.2016 21:59 | zistenie algoritmu z hry a...

dalsia moznost by bola ,zdrojovy kod z NFSWorld (silne pochybujem o tom ze EA niekedy zverejni ako volne siritelny)
Neviem ako alebo akou moznostou uzivatel (=GXR=drago) z fora (http://forum.team-ger.net/) ,prisiel na starsie algoritmy z hry.
Hra sa vyvijala ,menili sa vsetky algoritmy.

Dalsia moznost by bola ,opytat sa cloveka ktory priamo pracoval na NFSW (ako programator),ci by mi nepomohol/neposlal cast kodu alebo vzorec ktorym pocita hra tuning aut.(nizka sanca)


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 19.05.08
Prihlásený: 23.01.17
Príspevky: 256
Témy: 24 | 24
Bydlisko: Sered
NapísalOffline : 26.06.2016 22:11 | zistenie algoritmu z hry a...

Dufam ze to posledne bol vtip :D


Offline

Užívateľ
Užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 28.07.08
Prihlásený: 19.11.16
Príspevky: 654
Témy: 174 | 174
Bydlisko: Trnava
Vek: 28
Napísal autor témyOffline : 26.06.2016 22:14 | zistenie algoritmu z hry a...

to bola len uvaha , ci nejaka moznost by bola realna.


Online

Správca fóra
Správca fóra
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 29.12.10
Prihlásený: 23.01.17
Príspevky: 7459
Témy: 60 | 60
Bydlisko: Zvolen
Vek: 39
NapísalOnline : 26.06.2016 22:17 | zistenie algoritmu z hry a...

Hlavne by si si mal zistit, ci nieco z toho, co tu cely cas riesis, licencne podmienky vobec umoznuju (dost silne o tom pochybujem a nie som sam).. Lebo ak nie -> porusovanie autorskych prav -> kos..
Cakam na vyjadrenie..


_________________
čestný člen hnutia "ban za lepšiu gramatyku"
PC + NB + Tablet PC + PDA: zobraziť
PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston HyperX DDR2-1066 2x2GB + 2x1GB | VGA NVIDIA Quadro 4000 2GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum + KOSS PRO4AA Titanium | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB520 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P24W-6 IPS + Fujitsu B23T-6 LED
PC2: CPU Intel Core2 Quad Q9400 2.66GHz + Akasa AK-956CP | MB Gigabyte GA-P35-DS3L | RAM DDR2-800 Kingston 2x2GB + Hynix 2x2GB | VGA NVIDIA Quadro 4000 2GB | SSD SSD Lite-On S900 128GB | HDD Hitachi 160GB | DVD±RW Samsung SH-S203D | Card Reader | PS AcBel 610W 80+ Gold | Keyboard + Mouse SPEEDLINK Mediato 2.4GHz Wireless Deskset | LCD Fujitsu P24W-6 IPS (shared)
NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator
NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3612QM 2.1GHz | RAM 2x4GB | SSD Samsung PM851 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery
Convertible NB: FSC LIFEBOOK T4220 | 12.1" XGA | CPU Intel Core2 Duo T8100 2.1GHz | RAM 2x2GB | SSD Samsung 830 128GB | 3G/UMTS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator
NB3: FSC LIFEBOOK S7210 | 14.1" WXGA | CPU Intel Core2 Duo T9300 2.5GHz | RAM 2x2GB | SSD Toshiba 128GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery | Port Replicator
Tablet PC: FSC Stylistic ST5032 | 12.1" XGA | CPU Intel Pentium M ULV 753 1.2GHz | RAM 2x1GB | HDD WD 80GB | Tablet Dock | IR Keyboard
PDA1: FSC Pocket LOOX T810 | 2.4" 240x240 | CPU Intel PXA270 416 MHz | RAM 64MB | ROM 128MB // PDA2: FSC Pocket LOOX N560 | 3.5" 480x640 | CPU Intel PXA270 624 MHz | RAM 64MB | ROM 128MB
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 13.11.07
Prihlásený: 20.08.16
Príspevky: 1719
Témy: 0 | 0
NapísalOffline : 27.06.2016 20:40 | zistenie algoritmu z hry a...

Veľmi pochybujem, že si môžeš súčet a súčin nejakých čísiel chrániť licenciou a hlavne taký vzorec ani nepodlieha (u nás) autorskému zákonu a pre vlastnú potrebu môžeš urobiť takmer čokoľvek.

MAREK17 píše:
Neviem ako alebo akou moznostou uzivatel (=GXR=drago) z fora (http://forum.team-ger.net/) ,prisiel na starsie algoritmy z hry.
Ak niekto vie čo robí, tak ten kód nájde. Ty s tým ale nemáš skúsenosti, tak je veľmi málo pravdepodobné, že by sa ti to podarilo urobiť.

Ako som už viac krát písal, ten výpočet nikdy nebol príliš zložitý a je (bolo) v ňom len niekoľko konštánt. takže nájsť to, čo sa oproti starej metóde zmenilo porovnávaním výstupu z hry a z toho programu je jednoznačne najjednoduchšia metóda (a pochybujem, že by to zabralo viac, ako len pár hodín).


Online

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 24.01.08
Prihlásený: 23.01.17
Príspevky: 14480
Témy: 65 | 65
Bydlisko: Žilina
Vek: 29
NapísalOnline : 27.06.2016 20:56 | zistenie algoritmu z hry a...

chrono, jedna vec je súčin a súčet čísiel, druhá vec je disasemblovanie zdrojákov a použitie algoritmu pre ktovie aké účely. Keď si pozrieš licenčné podmienky hocijakej hry, je to tam vždy striktne zakázané. Nechrániš si predsa súčty čísel, ale zdrojové kódy a algoritmy. Nemáš právo rozoberať kód niekoho druhého, pokiaľ nejde o open-source alebo to nie je explicitne uvedené v podmienkach. Tu sa bavíme o EA hre...

Trošku citácie z ich ToS:

Citácia:
In addition, unless expressly authorized by EA, you may not distribute, publicly perform or display, lease, sell, transmit, transfer, publish, edit, copy, create derivative works from, rent, sub-license, decompile, disassemble, reverse engineer or otherwise make unauthorized use of Content or Entitlements. Any commercial use is prohibited.


Citácia:
You may not translate, reverse-engineer, reverse-compile or decompile, disassemble or make derivative works from EA Software. You may not modify EA Software or use it in any way not expressly authorized in writing by EA.


_________________
C#, PHP, ...
Online

Správca fóra
Správca fóra
zistenie algoritmu z hry a...

Registrovaný: 29.12.10
Prihlásený: 23.01.17
Príspevky: 7459
Témy: 60 | 60
Bydlisko: Zvolen
Vek: 39
NapísalOnline : 27.06.2016 21:31 | zistenie algoritmu z hry a...

Takze je to jasne..


_________________
čestný člen hnutia "ban za lepšiu gramatyku"
PC + NB + Tablet PC + PDA: zobraziť
PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston HyperX DDR2-1066 2x2GB + 2x1GB | VGA NVIDIA Quadro 4000 2GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum + KOSS PRO4AA Titanium | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB520 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P24W-6 IPS + Fujitsu B23T-6 LED
PC2: CPU Intel Core2 Quad Q9400 2.66GHz + Akasa AK-956CP | MB Gigabyte GA-P35-DS3L | RAM DDR2-800 Kingston 2x2GB + Hynix 2x2GB | VGA NVIDIA Quadro 4000 2GB | SSD SSD Lite-On S900 128GB | HDD Hitachi 160GB | DVD±RW Samsung SH-S203D | Card Reader | PS AcBel 610W 80+ Gold | Keyboard + Mouse SPEEDLINK Mediato 2.4GHz Wireless Deskset | LCD Fujitsu P24W-6 IPS (shared)
NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator
NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3612QM 2.1GHz | RAM 2x4GB | SSD Samsung PM851 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery
Convertible NB: FSC LIFEBOOK T4220 | 12.1" XGA | CPU Intel Core2 Duo T8100 2.1GHz | RAM 2x2GB | SSD Samsung 830 128GB | 3G/UMTS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator
NB3: FSC LIFEBOOK S7210 | 14.1" WXGA | CPU Intel Core2 Duo T9300 2.5GHz | RAM 2x2GB | SSD Toshiba 128GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery | Port Replicator
Tablet PC: FSC Stylistic ST5032 | 12.1" XGA | CPU Intel Pentium M ULV 753 1.2GHz | RAM 2x1GB | HDD WD 80GB | Tablet Dock | IR Keyboard
PDA1: FSC Pocket LOOX T810 | 2.4" 240x240 | CPU Intel PXA270 416 MHz | RAM 64MB | ROM 128MB // PDA2: FSC Pocket LOOX N560 | 3.5" 480x640 | CPU Intel PXA270 624 MHz | RAM 64MB | ROM 128MB
 [ Príspevkov: 29 ] 


zistenie algoritmu z hry a...



Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Notebook na hry a yt do 800

1

34

29.09.2016 17:05

michalesku

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Surne Ntb do 1100€ na hry a skolu

4

26

16.01.2017 22:45

brmbo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

zhanam hry (kupim)

1

83

25.04.2016 9:05

void

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

spam a reklama po 6 a pol roku

2

36

20.06.2016 21:02

void

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

na ktorom hrat hry

2

82

03.08.2016 22:04

brmbo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Hry za pár korún.

7

269

02.02.2016 17:15

brmbo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Predam keye na hry.

1

84

17.01.2016 23:07

ac.milan

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Čo je lepšie na hry ????

1

65

27.09.2016 14:55

brmbo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Notebook na hry do 800€ NOVE

1

50

08.06.2016 20:55

michalesku

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Problém so spustením hry GTA V

1

57

19.11.2016 13:56

brmbo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Samsung S4 a S5

0

26

11.09.2016 11:32

hamster123

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

excel a jeho funkcie

1

42

24.08.2016 10:16

michalesku

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

CPU a RAM (compabilita)

7

61

18.01.2017 22:46

brmbo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Comp4U.sk a Gigastore skusenosti ?

1

274

29.06.2016 8:18

michalesku

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

BOJOVÁ ÚLOHA A VYVRÁTENIE MÝTUSU

1

97

15.01.2017 22:44

brmbo

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy.

Windows a zároveň OS X. (dualboot)

1

56

05.10.2016 16:56

michalesku



Powered by phpBB 3.x.x © 2005 - 2017 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF