| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 10.05.17 Prihlásený: 16.02.21 Príspevky: 47 Témy: 22 Bydlisko: Prievidza | Napísal devix: 14.06.2017 21:00 | |
|
Zdravím. Posledné dni mávam vždy na večer vysoký packet loss.Ráno je všetko v pohode tak isto aj poobede a na večer cca okolo 18:00 začne vyskakovať packet loss a už okolo 20:00 ma ten packet loss aj 50%. Ked som to pred mesiacom riešil s providerom povedal mi že to sledoval a že tam žiadny packet loss nezaznamenal .Packet loss mam vždy na večer , neviem čím to je... asi preto že je práve vtedy na sieti najviac ludi? Nejaké vaše rady? Skusenosti?
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
Áno, bude to pravdepodobne tým... Jedine pomôže asi len vymeniť providera. Keby to robilo celý deň, dalo by sa polemizovať o chybnom HW, víruse alebo dačom podobnom, ale keď je to len večer, tam je to ťažko...
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 10.05.17 Prihlásený: 16.02.21 Príspevky: 47 Témy: 22 Bydlisko: Prievidza | Napísal autor témy devix: 14.06.2017 21:49 | |
|
Veď práve to ešte navyše keď som to s nimi riešil najskôr som sa vykecaval s jednou pani ktorá sa tomu absolútne ale že absolútne nerozumela a keď som k telefónu dostal konečne technika tak to aj tak nikam neviedlo pretože on pri sledovaní môjho pripojenia nezaznamenal žiadny packet loss... // Spojený príspevok 14.06.2017 21:58+ Ešte by bolo asi dobre povedať že internet mi poskytuje služba SWAN.
|
|
Registrovaný: 12.10.06 Prihlásený: 26.04.24 Príspevky: 20313 Témy: 79 Bydlisko: Banska Byst... | Napísal shiro: 15.06.2017 9:35 | |
|
by ma zaujimalo, ako moze provider zistit ci mas nejaky packet loss. pretoze logicky to zistis iba tak, ze sa pripojis u seba doma na kabel a merias. je nezmysel aby to on zdakade inde, od seba ci od suseda meral, lebo nameras blud. packet loss moze totiz nastavat hocikde, aj u teba doma v zle vyrobenom LAN kabli.
Podla popisu je navyse jasne, ze to proste siet providera nezvlada...ak sa jedna o ten ich mobilny net, tak sa ani necuduj. proste je to zahltene. max. sa im skus povyhrazat, ze odstupis od zmluvy, lebo je to nepouzitelne, atd...ale nepocitam ze by kvoli tebe stavali novu BTS za XY tisic eur...chcelo by to nejaky spojeny odpor viacero uzivatelov.
_________________ Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM Xiaomi Mi 9 Lite 64GB |
|
Registrovaný: 21.09.13 Prihlásený: 22.04.24 Príspevky: 2111 Témy: 77 Bydlisko: Považská By... |
Normálne to skúšal od vysielača k prijímači u neho. Ten packet loss môže byť hocikde po ceste od providera, robí to na všetkých serveroch?
_________________ Nesnívaj svoj život, ale ži svoj sen. |
|
Registrovaný: 17.02.14 Prihlásený: 31.03.24 Príspevky: 450 Témy: 198 Bydlisko: Poprad-okolie | |
Registrovaný: 10.05.17 Prihlásený: 16.02.21 Príspevky: 47 Témy: 22 Bydlisko: Prievidza | Napísal autor témy devix: 15.06.2017 21:13 | |
|
Vidím to tak že sa budem musieť rozhliadnuť po inom providerovi. Ano je pravda že packet loss môže vzniknuť hoci kde ale osobne si myslíš že keby bol problem u mna tak sa to prejaví aj inokedy ako len v čase medzi 19-23h Každopadne vám ďakujem guys. Asi ešte skusim zavolat providerovi či by s tým nevedeli niečo spraviť ale čo som sa pozeral na kolegu "odvedla" tak ma uplne ten istý problem a nedokažu mu s tým spraviť nič. Myslím že výnimka nebudem
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|