Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 4 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01.07.07
Prihlásený: 11.07.07
Príspevky: 2
Témy: 1
Príspevok NapísalOffline : 01.07.2007 19:57

Potrebujem pomôct s hrou had v jave. V zdrojaku mi zltým oznacuje chyby a ja neviem ako ich opravit
Ak mi vie niekto pomoct tak mu poslem zdrojak


Offline

Prevádzkovateľ fóra
Prevádzkovateľ fóra
Hra had v jave

Registrovaný: 01.05.05
Príspevky: 13348
Témy: 1496
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 01.07.2007 23:42

dievcina11 píše:
Potrebujem pomôct s hrou had v jave. V zdrojaku mi zltým oznacuje chyby a ja neviem ako ich opravit
Ak mi vie niekto pomoct tak mu poslem zdrojak
hod ho sem a ako sa hovori viac hlav viac rozumu ;)







_________________
Streacom DA2 | SilverStone Titanium SX800-LTI 800W | ASRock X299E-ITX/ac | Intel Core i9-9980XE & be quiet! Dark Rock TF | Kingston HyperX Impact 64 GB DDR4 2666 MHz | NVIDIA Titan RTX 24 GB | Intel SSD Optane 905P 480 GB NVMe U.2 & Intel SSD 750 1,2 TB NVMe U.2 & Intel SSD 660p 2 TB NVMe M.2 & Seagate BackUp Plus Portable 56 TB USB | 55" 4K OLED Dell Alienware AW5520QF & 24" LCD EIZO FlexScan EV2451 | Ergotron LX Wall Mount Keyboard Arm | Logitech Craft | Logitech G603 | Logitech F710 | Harman Kardon Sabre SB 35 & Sennheiser RS 175 | Microsoft Windows 7 Ultimate | APC Back-UPS ES 700 | Lenovo ThinkPad X250 | iPhone X 256 GB & Pitaka Aramid | SilverStone ML05B Milo | Corsair SF600 SFX 600W | ASRock X99E-ITX/ac | Intel Xeon E5-2683 v4 & NOCTUA NH-L12S | Kingston HyperX Savage 32 GB DDR4 2400 MHz | NVIDIA GeForce GT 710 1 GB | Intel SSD Optane Memory 32 GB NVMe M.2 & Intel SSD 730 240 GB SATA | Ubuntu Server
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01.07.07
Prihlásený: 11.07.07
Príspevky: 2
Témy: 1
Príspevok Napísal autor témyOffline : 02.07.2007 9:27

Kód:
package snake;

import java.awt.*;
import java.awt.event.*;
import java.applet.*;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Point;
import java.awt.Event;

public class smain extends Applet implements Runnable{
   
    // 15 - riadkov, 25 - stlpcov
    boolean game = false, ate=false, game2=false, playing=false;
    int size, hsize=0;
   
    Point[] places = new Point[374];
   
    int dir = 0;  // 0 - vpravo
    // 1 - vlavo
    // 2 - hore
    // 3 - dole
   
    Point apple = new Point(12,7);
   
    Thread runner;
   
    public void init() {
        size=3;
           
        for(int i=0; i<374; i++)
            places[i] = new Point(0,0);
       
        places[0].move(3,15);
        places[1].move(2,15);
        places[2].move(1,15);
    }
   
    public void start() {
        if(runner==null) {
            runner = new Thread(this);
            runner.start();
        }
    }
   
    public void stop() {
        if(runner!=null) {
            [color=red]runner.stop();[/color]
            runner = null;
        }
    }
   
    public void run() {
       
        while(true) {
           
           
           
            for(int i=5; i<size; i++)
                if(places[0].x == places[i].x && places[0].y == places[i].y)
                    game2 = true;
           
            if(( (game2) || (dir==0 && places[0].x==25) || (dir==1 && places[0].x==1) || (dir==2 && places[0].y==1) || (dir==3 && places[0].y==15))) {
               
                game = false;
                game2 = false;
                if(size>hsize) hsize=size;
                size=3;
                places[2].move(1,15);
                places[1].move(2,15);
                places[0].move(3,15);
                apple.move(12,7);
            }
           
            repaint();
           
            try{ Thread.sleep(90); }
            catch(InterruptedException e) { }
           
        }
    }
   
    public void update(Graphics g) {
        g.drawRect(apple.x*20-20,apple.y*20-20,19,19);
        if(game) {
           
            if(places[0].x==apple.x && places[0].y==apple.y) {
                ate=true;
                size++;
                [color=red]g.clearRect(0,0,size().width,12);[/color]
            }
           
           
            g.clearRect(places[size-1].x*20-20,places[size-1].y*20-20,20,20);
           
            if(places[size-1].x == apple.x && places[size-1].y == apple.y)
                g.drawRect(apple.x*20-20,apple.y*20-20,19,19);
           
            if(playing) {
                for(int i=size; i>0; i--)
                    places[i].move(places[i-1].x, places[i-1].y);
               
                switch(dir) {
                    case 0: places[0].x = places[0].x+1; break;
                    case 1: places[0].x = places[0].x-1; break;
                    case 2: places[0].y = places[0].y-1; break;
                    case 3: places[0].y = places[0].y+1; break;
                }}
           
           
            if(ate) {
                ate = false;
                g.clearRect(apple.x*20-20,apple.y*20-20,21,21);
                apple.x=(int)(Math.random()*24+1);
                apple.y=(int)(Math.random()*14+1);
                g.drawRect(apple.x*20-20,apple.y*20-20,19,19);
            }
           
            for(int i=0; i<size; i++)
                g.fillOval(places[i].x*20-20,places[i].y*20-20,20,20);
        } else {
           
            [color=red]g.clearRect(0,0,size().width,size().height);[/color]
           
            for(int i=0; i<size; i++)
                g.fillOval(places[i].x*20-20,places[i].y*20-20,20,20);
           
            g.drawRect(apple.x*20-20,apple.y*20-20,19,19);
        }
        g.drawString("Skóre: "+size+"           Najvyššie skóre: "+hsize,10,10);
    }
   
   [color=red] public boolean keyDown(Event evt, int key) {[/color]
        if(key == Event.RIGHT && places[1].x!=places[0].x+1) { dir=0; game=true; playing=true; return true; } else if(key == Event.LEFT && places[1].x!=places[0].x-1) { dir=1; game=true; playing=true; return true; } else if(key == Event.UP && places[1].y!=places[0].y-1) { dir=2; game=true; playing=true; return true; } else if(key == Event.DOWN && places[1].y!=places[0].y+1) { dir=3; game=true; playing=true; return true; } else if(key == 112 || key == 1508) {
            playing=false;
            return true;
        }
        return false;
   
   
  }
}


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Hra had v jave

Registrovaný: 30.05.07
Prihlásený: 29.03.14
Príspevky: 641
Témy: 46
Príspevok NapísalOffline : 05.07.2007 18:38

takze za prve: ak pouzivas eclipse, tak zltym pociarknute neznamena chybu (samozrejme ak to nemas inak nastavene) a mas tam vzdy na okraji popis, ze preco to je pociarknute.
za druhe: potrebujeme vediet aku verziu javy pouzivas

ja som si to hodil to eclipsu a niektore veci mi to nepociarklo, pociarklo mi toto:
metoda size() - musis ju nahradit s getSize();
metoda stop() - tak tu bude problem lebo v tomto sa moc nevyznam...


Odpovedať na tému [ Príspevkov: 4 ] 


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. java - had

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

0

1422

03.01.2006 15:16

jeffry Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. BANG! kartova hra vs kockova hra :)

v Krčma

3

701

12.01.2016 7:26

Miso122 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Retazce v Jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

13

474

11.01.2014 20:42

focko Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Hlavicka v JAVE

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

487

28.04.2010 20:30

dudomat Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. programovanie v JAVE

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

3

387

11.10.2013 21:25

Unlink Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Metoda v Jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

3

474

26.10.2017 20:40

BX Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Program v Jave

v Ostatné

1

303

27.11.2015 16:17

chrono Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Trieda v Jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

3

390

07.02.2014 8:55

m@rtyn Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Matice v Jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

1

481

27.11.2013 8:19

BX Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Programovanie v JAVE

v Ponuka práce

1

1421

08.06.2009 21:41

tlacitko Enter Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Cykly v Jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

595

27.10.2010 9:58

Mony Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. vyhladavac v jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

4

416

06.01.2014 11:49

cantona9 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. 2rozmerne polia v jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

8

609

29.03.2015 9:37

Lessik Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Uloha v JAVE, surne.

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

1020

25.10.2009 12:30

hlodavec Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. nekonečný cyklus v jave

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

2

850

01.01.2010 16:58

jarrro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. zmena kodovania v JAVE

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

1

374

12.04.2010 15:06

Forty- Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra