Včera som sa vrátil po predĺženom víkende, vidím túto tému, zasmial som sa. Jediný dôvod prečo som ju nezamkol bolo, že do nej už ľudia neprispievali.
bobik - a nechceš sa nás opýtať aj aké slová máš používať pri komunikácií s klientom a čo im ponúknuť, za akú cenu, ako sa o nich starať, aké im dávať zľavy? Alebo nechceš, aby sme ti rovno písali všetko čo sa naučíme?
Voľakedy bolo zvykom, že sa človek musel všetko naučiť sám na svojich vlastných chybách. Teraz si deti zvykli, že sa opýtajú a na všetko dostanú presnú odpoveď. Ak chceš vedieť ako na to, tak sa zamestnaj v nejakej firme a po pár rokoch budeš mať dosť skúseností. Alebo si najmi niekoho, kto ti tých klientov zoženie. Bohužiaľ, tak to funguje - taký je biznis, nikto ťa nebude vodiť za ruku, ani ti to nepredloží na striebornom podnose.
_________________ Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme. |