| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 26.07.08 Príspevky: 5101 Témy: 99 Bydlisko: Bratislava |
Máme optiku od t-comu, zo začiatku všetko išlo ako malo, ale odvtedy ako v lete niečo prerábali v t-come pravidelne na niekolko hodín vypadáva internet, bol u nás technik a povedal že u nás je všetko v poriadku, vždy keď im tam voláme o chybe buď vedia a už ju riešia alebo je chyba u nás a chcú nám posielať technika, a nikdy sa tým nič nevyrieši. Naposledy nám povedali aby sme s tým šli na reklamácie, dnes volal technik a tvrdil nám že je to kvôli tomu že internet vypíname, tým pádom rušíme optické svetlo a preto to nefunguje. Čo sa mi zdá ako totálna blbosť, keďže každý koho poznám s optikou a vypína internet s týmto problém nemá. Poradte ako toto riešiť, dá sa trvať na ukončení zmluvy?
_________________ Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W |
|
Registrovaný: 02.06.08 Prihlásený: 19.07.16 Príspevky: 3325 Témy: 147 Bydlisko: Žilina / Os... |
pokiaľ je istá viazanosť uvedená v zmluve, a zmluva samotná nepopisuje nejaké možnosti ako od nej odstúpiť tak asi nie, skôr by som sa pokúšal o nejakú náhradu napr. z mesačného poplatku i keď v tvojom probléme je ako vždy poskytovateľ na tróne, s veľmi dobrým vysvetlením.
_________________ PC - ASUS M2N-MX Se+ | AMD X2 4200+ | 2GB RAM | Nvidia 8600GT | WD 320GB | 350W |NTB - ASUS K50AB SX-010 | | ASUS X550L | SteelSeries Mousepad | A4tech XL-750BF | HTC Explorer | CCNA (640-802) | |
|
Registrovaný: 26.07.08 Príspevky: 5101 Témy: 99 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy david3504: 17.01.2011 21:19 | |
|
to mi je jasné, oni sami povedali aby sme im už nevolali že to nefunguje ale riešili to na reklamáciách, len keď mi tam povedia že je to kvôli tomu že ho na noc vypínam, ja poviem nie, oni áno...e to súboj s veternými mlynmi. Preto by som chcel vedieť či to naozaj môže byť kvôli tomu alebo sa technikovy nechcelo znova prísť
_________________ Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W |
|
Registrovaný: 06.01.08 Prihlásený: 25.05.23 Príspevky: 3170 Témy: 86 Bydlisko: Senica | Napísal M0f0: 18.01.2011 10:46 | |
|
no pokial maju technikov, ktory ti tvrdia ze ti rapluje net lebo ho na noc vypinas (inak co vypinas, router, alebo tu krabicu od nich, do ktorej ide signal z optickeho vlakna?) tak sa nediv ze to nevedia odstranit
_________________ PC: Monitor: 24" Dell U2410 IPS 16:10, CPU: i5 4460 + Gelid Tranquillo Rev.3, MB: MSI H97M E35, GPU: Sapphire R9 380 dual X NITRO 4GB OC, SSD: Crucial BX100 250 GB, RAM: Kingston 2x8GB DDR3 1600Mhz hyperX, PSU: EVGA 500B, case: Fractal Define R4 NB: Toshiba Satellite L505-13G: Intel Core i5 430M, ATI Radeon HD5165 1GB, 4GB RAM, 500GB HDD fón: Samsung S20 FE + Garmin Fenix 6 pro |
|
Registrovaný: 26.07.08 Príspevky: 5101 Témy: 99 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy david3504: 18.01.2011 11:02 | |
|
na jednej predlžovačke je router, modem a dalšie spotrebiče a tá sa na noc vypína, pol roka išlo všetko v poriadku, až v lete t-com niečo vonku prerábala a odvtedy to robí. Vždy bol u nás iný technik, a tento naposledy u nás ani nebol, len cez telefón povedal že to je kvôli tomu
_________________ Notebook: Lenovo G580 Myš: Logitech MX 620, Audio: Altec Lansing vs4621 2+1 (Octane 7) Mobil: Omnia W |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|