Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 9 ] | |
| Autor | Správa |
|---|
Registrovaný: 20.03.07 Prihlásený: 21.03.07 Príspevky: 4 Témy: 1 | 1 |
Nechcem veľmi otravovať, ale potreboval by som radu.
Mám droblém s úpravom záznamov v databáze.Potrebujem hromadne meniť približne 500 záznamov, no ak použijem príkaz update s podmienkou v cykle tak mi trvá takýto update aj niekoľko sekund.Keď som to skúsil na 1000 a viac záznamov dokonca niekoľko minút.
Nemohol by mi niekto poradiť ako sa to správne má robiť. Som len amatér samouk a neviem kde je chyba. Určite mám čosi zle ale neviem presne čo či je to webhostingom, scriptom, alebo štruktúrou databázy.
Dík
|
|
Registrovaný: 07.03.06 Prihlásený: 23.01.11 Príspevky: 404 Témy: 2 | 2 Bydlisko: Prešov / Pr... |
Podľa toho ako meníš záznamy... Niekedy sa cyklom jednoducho nevyhneš, avšak v niektorých prípadoch ide len o správne nastavenie podmienky v query. Hoď sem ukážku toho pôvodného zdrojáku, alebo popíš čo chceš ako podľa akých kritérii meniť...
|
|
Tu mám konkrétny výpis kódu.
pripoj();
$i=1;
$result=mysql_query("select * from st_import order by idcl ");
while ($row=mysql_fetch_assoc($result)) {
$new_id=$row['id'];
$new_nazov=$row['Nazov'];
$new_pocet=$row['pocet'];
$new_krajina=$row['krajina'];
$dotaz="update st_clanky ";
$dotaz.="SET id='".$new_id."',visible='0',";
$dotaz.="nazov='".$new_nazov."',pocet='".$new_pocet."'";
$dotaz.="obr_t='".$new_id.".jpg'";
$dotaz.=" WHERE krajina='".$new_krajina."' ";
$error=mysql_query($dotaz); // update clanky
echo $i."/".$dotaz."<br>"; // toto mam len na sledovanie vypisu
$i++;
}
"idcl"- mam indexované (id clanku)