| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 12 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 01.08.05 Prihlásený: 09.04.07 Príspevky: 195 Témy: 14 Bydlisko: Zlín (CZ) |
Dobrý den všem,
mám docela zvláštní problém s tiskárnou HP LJ 1015. Mám ji zapojenou na konektor USB a poté co v domácnosti přestal jít el. proud (vypadly pojistky), počítač na tomto knektoru už nebral žádné USB zařízení. Po přepojení na jiné USB bylo vše OK a po určité době se vše opakovalo. (tímto jsem odpálil 2 USB konektory )
Kde mám hledat problém - v tiskárně nebo základní desce?
Druhý problém je, že tiskárna vypoužtí nezvykle moc toneru (v tiskárně jsou na dně vrstvy "vysypaného toneru"
Díky za rady
_________________ michal.h |
|
Registrovaný: 22.09.05 Prihlásený: 02.03.24 Príspevky: 950 Témy: 26 Bydlisko: ČR | Napísal XPM: 04.10.2005 20:16 | |
|
Hlavně je třeba prověřit el. vedení, hlavně jestli nejde do kolíku zbytkový proud. toto se mi stalo při použití starší rozdvojky která má na jedne straně póly + a - vpořádky ale druhá strana je díky opačně umístěnému kolíku přepólovaná Nové rozdvojky mají "patch" touto chybou netrpí Taky je dobré používat přepěťovou ochranu, stojí cca 400Kč.
|
|
Registrovaný: 13.07.05 Prihlásený: 04.03.08 Príspevky: 1186 Témy: 10 | Napísal Carlos: 04.10.2005 20:18 | |
|
A ten druhy USB konektor sa odpalil tiez pri vypadku prudu?Alebo pri beznej prevadzke?Ak pri prevadzke tak by som skor podozrieval tlaciaren.Ze tlaciaren nie je celkom O.K. naznacuje aj plytvanie tonerom.A skusil by som sa s problemom obratit aj na technicku podporu HP.Mozno ta prekvapia a odpovedia.
_________________ PMD 85 |
|
Registrovaný: 01.08.05 Prihlásený: 09.04.07 Príspevky: 195 Témy: 14 Bydlisko: Zlín (CZ) | Napísal autor témy michal.h: 04.10.2005 20:36 | |
|
To Carlos: odpálil se i ten druhý, zkusím tu technickou podporu HP
To XPM: tiskárna i PC je zapojena na přepěťovou zásuvku
_________________ michal.h |
|
Registrovaný: 01.08.05 Prihlásený: 09.04.07 Príspevky: 195 Témy: 14 Bydlisko: Zlín (CZ) | Napísal autor témy michal.h: 04.10.2005 21:01 | |
|
Tak jsem zkusil technickou podporu HP a uvidím zda odpoví
_________________ michal.h |
|
Registrovaný: 13.07.05 Prihlásený: 04.03.08 Príspevky: 1186 Témy: 10 | Napísal Carlos: 04.10.2005 21:11 | |
|
Drzim palec Mne Canonaci pomohli...normalne ma vtedy zaskocili.
_________________ PMD 85 |
|
Registrovaný: 01.08.05 Prihlásený: 09.04.07 Príspevky: 195 Témy: 14 Bydlisko: Zlín (CZ) | Napísal autor témy michal.h: 04.10.2005 21:32 | |
|
No vypadá to nadějně, zatím automaticky odpověděl jejich server :
Citácia: Vazeny zakazniku, dekujeme, ze jste se rozhodl vyuzit nasich sluzeb.
Zprava, kterou jsme od Vas obdrzeli, byla pridelena jednomu z pracovniku nasi podpory. Odezvu muzete ocekavat v prubehu jednoho pracovniho dne.
(...)
_________________ michal.h |
|
Registrovaný: 01.08.05 Prihlásený: 09.04.07 Príspevky: 195 Témy: 14 Bydlisko: Zlín (CZ) | Napísal autor témy michal.h: 05.10.2005 12:42 | |
|
Tak už se ozvali. Prý mi e-mailem nedokážou poradit, mám se obrátit na servis, kde provedou diagnostiku.
_________________ michal.h |
|
Registrovaný: 16.05.05 Príspevky: 5075 Témy: 105 Bydlisko: Trenčín, SR |
michal.h píše: Tak už se ozvali. Prý mi e-mailem nedokážou poradit, mám se obrátit na servis, kde provedou diagnostiku.
Cize ta diplomaticky poslali do prd*le...ale aj tak, ten servis bude najlepsi
_________________
Intel Core i5-3450 | Gigabyte GA-Z77M D3H | Kingston 8GB 1600MHz DDR3 | Sapphire HD7850 2GB | 2x ADATA SX900 256GB | WD MyCloud 4TB | 27" AOC | Cooling by GELID Apple iPhone 6s 32GB | 2005 Ford Focus II 1.8TDCi Panther Black S-packet
"My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user-friendly than Windows Vista. I don't like that."
|
|
Registrovaný: 13.07.05 Prihlásený: 04.03.08 Príspevky: 1186 Témy: 10 | Napísal Carlos: 05.10.2005 20:19 | |
|
ScorpionSX píše: Cize ta diplomaticky poslali do prd*le...ale aj tak, ten servis bude najlepsi
Ani by som nepovedal.Mailom ti mozu poslat maximalne novy driver alebo novsiu verziu softu k tlaciarni...a to je asi tak vsetko.Napokom v servise aspon zistia v akom stave je tlaciaren,teda ci ma alebo nema zavadu.
_________________ PMD 85 |
|
Registrovaný: 16.05.05 Príspevky: 5075 Témy: 105 Bydlisko: Trenčín, SR |
Carlos píše: Ani by som nepovedal.Mailom ti mozu poslat maximalne novy driver alebo novsiu verziu softu k tlaciarni...a to je asi tak vsetko.Napokom v servise aspon zistia v akom stave je tlaciaren,teda ci ma alebo nema zavadu.
Ja mam taku skusenost, poslu vzdy len taku odpoved ze s tym mam ist do servisu, aj ked to vyriesil len novy driver
_________________
Intel Core i5-3450 | Gigabyte GA-Z77M D3H | Kingston 8GB 1600MHz DDR3 | Sapphire HD7850 2GB | 2x ADATA SX900 256GB | WD MyCloud 4TB | 27" AOC | Cooling by GELID Apple iPhone 6s 32GB | 2005 Ford Focus II 1.8TDCi Panther Black S-packet
"My new computer came with Windows 7. Windows 7 is much more user-friendly than Windows Vista. I don't like that."
|
|
Registrovaný: 13.07.05 Prihlásený: 04.03.08 Príspevky: 1186 Témy: 10 | Napísal Carlos: 05.10.2005 22:01 | |
|
No mne poslali novy driver a aj soft cez net.Ale to bol Canon.
_________________ PMD 85 |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 12 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|