| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 24.08.10 Prihlásený: 19.02.13 Príspevky: 21 Témy: 5 |
Ahojte.. Chcel by som poradit.. skusal som hladat, ale nic som nenasiel takže som založit novú tému ... mám otázku.. ak niečo napr. naprogramujem v C++ ... a chcel by som tomu dať akoby vzhľad viete že okno jednoduché klikacie buttony a tak... Tak ako na to? Je na to nejaký program ? alebo to treba ručne? Diks za radu
|
|
Registrovaný: 02.11.07 Prihlásený: 18.03.15 Príspevky: 470 Témy: 22 Bydlisko: Zilinska Un... |
Samozrejme, ak C++, tak skus bud MFC alebo QT. Vytvoris si tlacitka a iba tam prehadzes tie funkcie z tvojho programu. MFC je od microsoftu, ale je to riadny bordel, QT je multiplatformovy.
_________________ Notebook: HP EliteBook 8740w
You can see my work in my www |
|
Registrovaný: 11.01.09 Prihlásený: 22.04.24 Príspevky: 1385 Témy: 9 Bydlisko: Hrinova | Napísal Fico: 07.04.2011 9:19 | |
|
|
|
Registrovaný: 20.03.11 Prihlásený: 01.11.11 Príspevky: 27 Témy: 0 |
Môžeš aj ručne aj vizuálne.
Vizuálne je oveľa rýchlejšie a nemusíš mať toľko znalostí ako keď to programuješ ručne.
Tu máš malú ukážku ako vyzerá jednoduché okno pomocou Win32 API:
Tu si robíš takmer všetko sám...
Ale dnes sú už dostupné inteligentnejšie prostriedky, ale myslím si, že ovládať Win32 API nie je na škodu ;-).
Kód: #include <Windows.h>
#define _MainClass TEXT("MainClass") #define _AppName TEXT("Simple Okno")
HINSTANCE g_hInstance; HWND g_hwndMain;
LRESULT CALLBACK WindowProcMain(HWND, UINT, WPARAM, LPARAM); inline BOOL InitApp();
int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInst, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) { MSG msg; if ( !InitApp() ) return FALSE;
g_hInstance = hInstance;
while ( GetMessage(&msg, NULL, 0, 0) ) { TranslateMessage(&msg); DispatchMessage(&msg); } return msg.wParam; }
LRESULT CALLBACK WindowProcMain(HWND hwnd, UINT uMsg, WPARAM wParam, LPARAM lParam) { switch ( uMsg ) { case WM_DESTROY: PostQuitMessage(0); break; } return DefWindowProc(hwnd, uMsg, wParam, lParam); }
inline BOOL InitApp() { WNDCLASSEX wc;
wc.cbSize = sizeof(WNDCLASSEX); wc.cbClsExtra = 0; wc.cbWndExtra = 0; wc.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW + 1); wc.hCursor = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW); wc.hIcon = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION); wc.hIconSm = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION); wc.hInstance = g_hInstance; wc.lpfnWndProc = WindowProcMain; wc.lpszClassName = _MainClass; wc.lpszMenuName = NULL; wc.style = CS_HREDRAW | CS_VREDRAW; if ( !RegisterClassEx(&wc) ) return FALSE; g_hwndMain = CreateWindowEx( 0, _MainClass, _AppName, WS_OVERLAPPEDWINDOW | WS_VISIBLE, 100, 100, 500, 500, NULL, NULL, g_hInstance, NULL); if ( g_hwndMain == NULL ) return FALSE; return TRUE; }
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|