Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 25 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 27.03.14
Prihlásený: 15.05.22
Príspevky: 453
Témy: 53
Bydlisko: Trebišov ok...
Príspevok NapísalOffline : 07.11.2014 12:42

Zdravím, potreboval by som pomôcť s mojim problémom.

Asi pred 8 mesiacmi som cez e-shop EDISCOMP kúpoval grafickú kartu GIGABYTE VGA ATI Radeon R9 280X 3GB DDR5 (Overclock). Vtedy k tomu bol ešte Battlefield 4 kód zdarma a kupoval som posledný akciový kus za 238 €, potom ešte v ten večer cena stúpla na 299 €.

Zo začiatku všetko v poriadku, ale potom nastali problémy. Ako keby bolo vadné renderovanie, zlievali sa farby alebo čo, moc sa do toho nevyznám (viac vo videách a fotkách). Dialo sa to aj v prehliadači a vo všetkých možných hrách ALE dialo sa to náhodne, to znamená, že jeden deň nič, potom to blbo, potom len občas, atď.

Kontaktoval som emailom e-shop, kde som im poslal fotky a oni mi poradili nainštalovanie aktualizácii windowsu, no nezabralo ani to, ani iná verzia ovládača. Nakoniec mi napísali nech im odošlem grafiku a oni ju vraj aj s tými fotkami pošlú do servisu.

Tak dnes po skoro mesiaci mi priniesol kuriér grafiku a v reklamačnom protokole je uvedené: "Riešenie: diagnostika v servise u vyrobcu - test OK". Takže s ňou nič nerobili.

Tak hneď som ju vyskúšal a problémy boli opäť viditeľné. Písal som EDISCOMPU zase email a odpísali mi len že by začali s preinštaláciou celého systému.

Mesiac som fungoval na integrovanej grafike z procesoru Intel i5 4440, pričom som nemal vôbec žiadny problém a táto mi po 10min zapojenia hneď hapruje.

Spomínané videá dnes nahrané:

http://youtu.be/DtkXDxpphoc

http://youtu.be/78-SMlv6h8A

http://youtu.be/6y_3FGJO9V0

Album fotiek, ktoré som im odoslal: http://imgur.com/a/XFZRS

Myslíte, že preinštalovanie systému pomôže? Čo robiť ak nie?







_________________
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 17.08.11
Prihlásený: 18.07.23
Príspevky: 2507
Témy: 75
Bydlisko: Brvnište, t...
Príspevok NapísalOffline : 07.11.2014 12:57

skus ju este ty v inom pc ale toto musi byt jasne zla grafika, skusal si ju podtaktovat na referencne hodnoty? kedze je to oc model...







_________________
CPU: AMD Ryzen 2700X, Chladič: Cooler Master MasterLiquid ML240L RGB Ram: G.SKILL 16 GB KIT DDR4 3200 MHz CL14 Trident Z RGB, Základná doska: ASUS ROG STRIX X470-F GAMING, GPU: ASUS ROG STRIX RX VEGA 64, Zdroj: Seasonic Prime 650 W Platinum, SSD: Samsung 970 EVO, 500 GB HDD1: Seagate Barracuda 7200.14 1000GB, HDD2 2,5 Samsung SpinPoint M6 250gb, ASUS DVD DRW-24D5MT, Skrinka: Fractal Design Define R6 Blackout Tempered Glass, Monitor: BENQ GW2320
Mobil: Huawei Mate 10 lite Slúchadlá: AKG K141 Studio, AKG K420, Xiaomi Piston 2
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 27.03.14
Prihlásený: 15.05.22
Príspevky: 453
Témy: 53
Bydlisko: Trebišov ok...
Príspevok Napísal autor témyOffline : 07.11.2014 13:49

No momentálne nemám možnosť ju vyskúšať v inom PC :/ .. a nie v taktovaní sa nevyznám takže som nič netaktoval.

Nedá sa nejak sťažovať na zlú diagnostiku alebo na servis alebo niečo? Ja mám za to, že tú diagnostiku úplne odflákli ani sa tomu nejak extra nevenovali keďže nezistili tú chybu ktorá sa mi objavuje.







_________________
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 18.03.24
Príspevky: 13954
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 07.11.2014 13:58

Toto su jasne artefakty. Reklamuj znova. Osobne Edis nemam rad, posobia na mna strasne nesympaticky aj v predajni...
Napis mail s trosku "hrubším tonom" a ze grafiknu hned odosielas znova tam, nakolko vykazuje jednoznačné problemy.

(predty mby som ju otestoval v inom PC aby som mal 100% istotu a mohol si za svojimi slvoami pevne stáť, niekto s kamaratov, znamych, rodiny musi mat predsa PC, je to test na 15-20 minut aj s instalaciou a budes vediet na com si)







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 27.03.14
Prihlásený: 15.05.22
Príspevky: 453
Témy: 53
Bydlisko: Trebišov ok...
Príspevok Napísal autor témyOffline : 07.11.2014 16:02

No ale na čom ju otestujem v inom PC? Mám zobrať grafiku, dať Wowko na USB a ísť k niekomu aby som to vyskúšal?

Len mi nie je jasné AKO je možné že oni v servise neobjavili tie artefakty... Na čom to tam oni kontrolujú? To im mám napísať nech stiahnu WoW a tak otestujú?

Neviem aký zmysel bude mať posielať to znova, keďže to už pri prvej kontrole nevideli. Čo ak to nezistia znova? Fakt nechápem ako prebiehajú tie kontroly..







_________________
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 15.06.14
Prihlásený: 19.03.24
Príspevky: 17930
Témy: 142
Bydlisko: Bratislava
Príspevok NapísalOffline : 07.11.2014 16:06

Zapoj do pc (na tvojom pc to robi aj pri filmoch ako je vidiet na fotkach). A pusti nejaky film, nejaku hru urcte ma, mozes aj tu a uvidis co to spravi.







_________________
ITX >>> ATX
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 18.03.24
Príspevky: 13954
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 07.11.2014 16:21

staci ti nato jednoduchy FurMark / Unigine Bench a podobne ...
Ma to 200MB takze to na USB hodis a u neho pustis...







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 27.03.14
Prihlásený: 15.05.22
Príspevky: 453
Témy: 53
Bydlisko: Trebišov ok...
Príspevok Napísal autor témyOffline : 07.11.2014 16:47

Lenže ako je možné že pri FurMarku sa žiadna chyba neobjaví? Robí to úplne náhodne a pri rozličných príležitostiach... Oni keď to skúšajú na FurMarku je jasné že im nič nenájde... Akože teraz si tú grafiku za 240 € môžem dať do skrine...







_________________
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 18.03.24
Príspevky: 13954
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 07.11.2014 17:27

Nikde si nepisal ze pri furmarku to nevidno...
Skusal si aj ine/starsie ovladace ?







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Online

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 18.03.24
Príspevky: 20258
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOnline : 07.11.2014 17:50

omg, tak si reinstallni system, no boze...za ten cas co sa tu dohadujes by si to uz mal hotove a otestovane. A ked to ani potom nepojde, tak im to otrep o hlavu a sprav im cirkus. A ziadaj aj nahradu strateneho casu, kedze si musel robit reinstall a oni su neschopni to zdiagnostikovat. Daj im to vyzrat.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 27.03.14
Prihlásený: 15.05.22
Príspevky: 453
Témy: 53
Bydlisko: Trebišov ok...
Príspevok Napísal autor témyOffline : 07.11.2014 19:26

Áno to som zabudol spomenúť... Naposledy keď som to testoval vo FurMarku (bolo to už v čase kedy grafika haprovala) pracovala bez problémov a všetko (teploty a správanie) bolo v norme.

Vieš čo... zo začiatku som mal ten najnovší ovládač a potom som si dal nejaký starší ktorý bol akýsi (testovaný, ktorý by mal byť bezchybný a pracovať na 100%) nespomeniem si na názov..

Shiro - zajtra sa do toho pustím, pretože si musím urobiť zálohu všetkých vecí a teraz na to nie je čas... A neviem v akom zmysle myslíš aby som urobil cirkus, pretože ja som ešte nikdy nič nereklamoval, takže nemám skúseností s tým na čo mám právo...







_________________
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact
Online

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 18.03.24
Príspevky: 20258
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOnline : 07.11.2014 20:43

tak si to nastuduj....jednoznacne ked to tebe znova blbne, tak to ani netestovali, alebo to testovali nejak blbo. Do protokolu mozu napisat ze to poslali dedovi mrazovi, pokial nemas dokaz, tak im verit nemusis.
Proste sa do nich viac obuj a neboj sa...tvojich 230e skoncilo v tej grafike a momentalne sa to rovna ich vyhadzovu do kanala...ak si cenis svoje peniaze, bojuj za ne.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 27.03.14
Prihlásený: 15.05.22
Príspevky: 453
Témy: 53
Bydlisko: Trebišov ok...
Príspevok Napísal autor témyOffline : 10.11.2014 14:02

Takže zdravím, windows som kompletne preinštaloval a problém aj naďalej NEČAKANE pretrváva...

Pár minúť dozadu som e-shopu opäť zaslal správu ohľadom problému, takže čakám na odpoveď..

V súčasnosti hrám iba World of Warcraft kde je problém v podstate dosť viditeľný a iritujúci, takže nechcem to nechať len tak.

Ešte predtým ako som im zaslal email mi oni odpísali že mám vyskúšať preinštalovať systém a ak by sa to opakovalo tak sa dohodneme na ďalšom postupe... Takže som veľmi zvedavý v akom zmysle ten postup bude. Žeby som zase musel poslať kartu, mesiac čakať a potom dostať odpoveď s predmetom "Test OK"? :)







_________________
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact
Online

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 18.03.24
Príspevky: 20258
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOnline : 10.11.2014 15:43

ziadne take, ty si reinstalom OS v podstate na 99% vylucil softwarove problemy u teba, takze teraz je to uz na nich. Pokial sa ti samozrejme doma nedeju nejake podivne problemy s elektrinou alebo nemas na prd napr. zdroj v pc. Ale t by ti potom blboo s kazdou vykonnou grafikou.

Ak ti aj poslu vyjadrenie, ze sa im to neprejavilo, posli ich sfleku do prdele, pretoze to spravili aj minule, a blbne ti to tiez. Takze mozes uz vopred povedat, co sa bude diat. Pripadne natvrdo ziadaj vymenu karty, aj ked mas na to zakonny narok po 3 rovnakych alebo 4 roznych chybach.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 27.03.14
Prihlásený: 15.05.22
Príspevky: 453
Témy: 53
Bydlisko: Trebišov ok...
Príspevok Napísal autor témyOffline : 10.11.2014 16:46

Ten mail čo som im posielal bol už trošičku ostrejší s tým, že za tých 300 EUR čo som u nich nakúpil (lebo som kupoval aj PC Skrinku) si myslím, že slušný a seriózny servis je to najmenej čo od nich môžem požadovať a že nehodlám to len tak nechať a nemienim dať 240 eurovú kartu do skrine. A ešte som im napísal že nechápem ako to "kontrolovali".

Oni mi na to:
__________________________________________________________________________________
"Dobrý deň,
neviem ani ja ako tu kartu kontrolovali, ale autorizovany servis vyrobcu je nám nadradeny a musime
respektovat jeho vyjadrenie o servise a nevieme s tym nic robit. Nemame na nich ziadne paky, ako
by sme mohli my zasiahnut do reklamácie. Poprosím Vás poslať este raz kartu na reklamaciu a napalte
im na CD aj tie videa.

S pozdravom"

__________________________________________________________________________________
A na to som si pohľadal nejaké práva spotrebiteľa pri reklamácii a dostal som sa k tomuto:

"3. Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom."

zdroj: http://www.pravaspotrebitela.sk/?page=b ... s&itemid=9

Zaslal som im to mailom a pripísal som tam toto:
__________________________________________________________________________________
"Takže keďže som tovar kupoval 24.04.2014 a tovar reklamoval 9.10.2014, podľa zákona som stále v 6 mesačnej lehote a môžem si teda nárokovať aby ste mi Vy dokázali, že vada nie je na vašej strane.

S pozdravom"

__________________________________________________________________________________
Zrazu mi už tak rýchlo neodpísali a stále čakám na odpoveď. Len neviem či si to ešte stále môžem uplatniť keďže už je 10.11.2014 a pol roka fuč :roll:.

Mám za to, že žiadna chyba z mojej strany nie je. Ako som už spomínal, 1 mesiac čo bola grafická karta na reklamačke som fungoval na integrovanej grafickej karte z procesora Intel i5 4440 a chyba sa za celý čas ani raz neprejavila.







_________________
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 18.03.24
Príspevky: 13954
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 10.11.2014 16:59

Skoda ze si toto neresil pri prvej reklamacke.. vtedy by ti vazne museli dat vyjadrenie sudneho znalca oni... Takto po 6 mesiacoch to uz je na tebe...
Ale treba na nich tlacit, posielat to tam a pisat aj priamo servisu a s nim komunikovat...







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 10.11.2014 23:17

Cas, pocas ktoreho je tovar na reklamacii sa nepocita do zaruky, resp. zaruka sa ti o ten cas predlzuje, takze ak to bol presne mesiac, tak by to malo byt v tej lehote ;-)

Ale inak je pravda, ze o uznani / neuznani rozhoduje servis. Ak rozhodne servis, ze to na reklamacku nie je a obchodnik sa rozhodne, ze ano, tak to musi znasat sam a zo svojho vrecka.


Online

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 12.10.06
Prihlásený: 18.03.24
Príspevky: 20258
Témy: 79
Bydlisko: Banska Byst...
Príspevok NapísalOnline : 11.11.2014 9:02

uNfEiL píše:
Mám za to, že žiadna chyba z mojej strany nie je. Ako som už spomínal, 1 mesiac čo bola grafická karta na reklamačke som fungoval na integrovanej grafickej karte z procesora Intel i5 4440 a chyba sa za celý čas ani raz neprejavila.

sak jasne ze nie, ked si fungoval na kompletne inej grafike ktora zerie tak 20-30% toho co ta reklamovana. To nemozes porovnavat.







_________________
Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 24" BenQ GW2470H | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM
Xiaomi Mi 9 Lite 64GB
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 27.03.14
Prihlásený: 15.05.22
Príspevky: 453
Témy: 53
Bydlisko: Trebišov ok...
Príspevok Napísal autor témyOffline : 11.11.2014 13:09

Daron píše:
Cas, pocas ktoreho je tovar na reklamacii sa nepocita do zaruky, resp. zaruka sa ti o ten cas predlzuje, takze ak to bol presne mesiac, tak by to malo byt v tej lehote ;-).


Takže to znamená že som vo výhode, nie? Budem musieť poslať kartu ešte raz do e-shopu s tým, že oni budú musieť vypracovať nezávislý znalecký posudok? Preventívne sa pýtam, pretože zatiaľ ešte neboli schopný mi odpísať.

Daron píše:
Ale inak je pravda, ze o uznani / neuznani rozhoduje servis. Ak rozhodne servis, ze to na reklamacku nie je a obchodnik sa rozhodne, ze ano, tak to musi znasat sam a zo svojho vrecka.


No ale ako písal predtým shiro... Boh vie čo tam oni s tou kartou vlastne robili, ja nemám žiadny podrobný reklamačný protokol so žiadnymi výsledkami. Jediné čo mi zaslali bol ten protokol, v ktorom bolo len uvedené "Test u výrobcu - OK", a to mi je čo platné? O čom ma to má akože presvedčiť že u neho bol test OK keď to možno skúšal len na nejakom FurMarku, kde sa problém neprejavuje, alebo to vôbec neskúšal a len to tam napísal... Aké mám ja v tomto smere práva? Nie som snáď oprávnený vedieť aké úkony sa vykonávali s MOJOU grafickou kartou?

shiro píše:
sak jasne ze nie, ked si fungoval na kompletne inej grafike ktora zerie tak 20-30% toho co ta reklamovana. To nemozes porovnavat.


No to je fakt, ale aj tak.. Je vôbec možné že by toto spôsoboval zdroj? Veď tá chyba je po grafickej stránke a zdroj mám dosť silný na tú kartu.

Ešte niečo... Stále keď vidím vo Wowku, že sa prejavuje problém, tak to nahrávam. Ale nahrávam to iba cez Bandicam. Bude im to stačiť? Je nejaký program, cez ktorý môžem nahrávať a ktorý aj zobrazuje údaje o HW + poprípade dátum? Viete, aby si nepomysleli že to som vôbec nenahrával ja tie videá.







_________________
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact
Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 11.11.2014 13:18

Mozes si dat spravit znalecky posudok a ked ti nevyhoveju, tak sa s nimi sudit.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 27.03.14
Prihlásený: 15.05.22
Príspevky: 453
Témy: 53
Bydlisko: Trebišov ok...
Príspevok Napísal autor témyOffline : 11.11.2014 14:45

Takže volal mi jeden pracovník a všetko sme si vysvetlili a ujasnili. Vraj mám kartu opäť zaslať aj s videami na CD a pripísať tam že problém sa pri FurMarku neprejavuje a oni to zašlú opäť do servisu ale s tým, že sa na to pozrú na 100% (nie ako predtým že to odflákli). Že aj on chce aby som bol spokojný a že sa všetko vyrieši. Takže teraz to idem napáliť a hneď aj odniesť na poštu.

Akurát teraz som si všimol že som nemal nainštalovaný DirectX, ale ten problém to nijako neovplyvní nie? Pretože pred preinštaláciou systému som DirectX mal a problém sa aj napriek tomu prejavoval.







_________________
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 18.03.24
Príspevky: 13954
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 11.11.2014 15:45

Ako vies ze si nemal DX ? podla mna by ti asi WOW nesiel keby nemal potrebne kniznice.







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 27.03.14
Prihlásený: 15.05.22
Príspevky: 453
Témy: 53
Bydlisko: Trebišov ok...
Príspevok Napísal autor témyOffline : 11.11.2014 16:00

Lebo pri inštalácii Nera (kvôli napáleniu CD) mi vybehla možnosť nainštalovať DirectX 9.0C a musel som to mať zakliknuté inak ma ďalej nepustilo.

Ale čo pozerám v Ovládacích paneloch -> Programy tak tu stále nevidím DirectX.







_________________
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 12.02.10
Prihlásený: 18.03.24
Príspevky: 13954
Témy: 745
Bydlisko: Žilina - Li...
Príspevok NapísalOffline : 11.11.2014 16:10

DX bolo urcite instalovane len nero ti nedovolil to odkliknut. Vravim inac by ti hry nesli, a DX 11 je sucastou Windows od 7cky...
V ovladacich paneloch ho neuvidis, to nieje program ale sucast windowsu.

A DX s tovjim problem urcite nic spolocne nema, najskor to vyzera na vadnu graifku (keby si mal kde inde testnut v inom PC tak by si si bol 100% isty)... Kazdopadne drzim palce nech ti to uznaju a grafiku vymenia.







_________________
MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x;
LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Grafická karta po príchode z reklamačky naďalej hapruje

Registrovaný: 27.03.14
Prihlásený: 15.05.22
Príspevky: 453
Témy: 53
Bydlisko: Trebišov ok...
Príspevok Napísal autor témyOffline : 11.11.2014 18:25

Aha tak díky za info, priznám sa že to som nevedel.

Tak díky moc všetkým ktorý sa snažili pomôcť. Momentálne mi neostáva nič iné ako čakať na vybavenie reklamácii. Potom sem hodím update.







_________________
CPU: INTEL Core i5-4440 3.1GHz | MB: GIGABYTE B85M-D3H | RAM: Kingston 8GB KIT DDR3 1600MHz HyperX CL9 | GPU: MSI GTX 970 4GD5T OC | SSD: Crucial MX200 250GB | HDD: Seagate 1TB HDD Barracuda 7200RPM | DVD: Asus DRW-24F1ST |
PSU: SEASONIC zdroj 550W SSP-550RT | CASE: Corsair Carbide 200R | Monitor #1: AOC I2369VM | Monitor #2: Acer AL1916 | KEYBOARD: Microsoft Sidewinder X4 | MOUSE: Zowie FK1

Smartphone: Sony Xperia Z3 Compact
Odpovedať na tému [ Príspevkov: 25 ] 


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. PLEASE HELP ! NOVÁ KARTA HAPRUJE

v ATI/AMD grafické karty

12

660

09.10.2007 9:58

FesterE36 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. I/P: grafická karta, pamäte, zvukova karta, chladič, káble

v Predám

1

830

17.02.2015 19:35

prkyyynko Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Graficka karta a zvukova karta blizko pri sebe

v nVidia grafické karty

1

474

28.06.2021 10:55

michalesku Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. TV karta + Grafická karta grátis

v Predám

10

691

04.06.2014 23:25

M@Xo Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Grafická karta + TV Karta

v nVidia grafické karty

1

781

26.01.2007 12:27

Luks Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Mobil prišiel z reklamačky s vadou

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v Obchody, reklamácie a právo

49

2876

06.02.2016 12:50

Miso122 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. počítač hapruje

v Ostatné programy

2

253

05.09.2012 19:00

Denco1 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Grafika sposobuje NADALEJ mrznutie

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v nVidia grafické karty

37

2905

08.02.2006 18:04

icefire Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. bude windows legálny aj nadalej?

v Operačné systémy Microsoft

15

896

20.03.2009 13:57

yterbium Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. N45SF piska mi aj po príchode zo servisu

v Notebooky a netbooky

3

375

09.03.2012 23:01

mirom Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. graficka karta

v Grafické karty

16

876

06.11.2007 21:31

Matooo_pd Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. graficka karta

v Notebooky a netbooky

2

549

01.09.2008 23:48

Xaltotun Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Graficka karta.

v Grafické karty

22

814

23.08.2011 23:57

KeNNi Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Grafická karta

v nVidia grafické karty

7

711

05.05.2008 20:18

eXistenZ Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Grafická karta

v Kúpim

0

346

26.05.2020 14:09

duso11 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. graficka karta

v Grafické karty

11

948

04.01.2010 23:19

brmbo Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra