| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 23.01.07 Prihlásený: 14.04.11 Príspevky: 239 Témy: 26 |
Zaujímam sa o hooking DX a OGL na hry, presnejšie na CoD2. Chcem sa naučiť programovať hooky/hacky/cheaty do hier. Dáky memory hack alebo trainer viem vyrobiť (vyrobil som si Ammo-trainer do CoD2 SP).
Dozvedel som sa o nejakom TatniumD3D, ktoré dnes používa väčšina hackov. Asi ide o nejaký hookovací engine grafiky, ale neviem ho zohnať. Hacky sa programujú v C++ a v tom nemám veľký rozhľad. Takže kto by mi pomohol zohnať tento engine + nejaké tutorialy a príklady?
Ďakujem
|
|
Registrovaný: 18.07.07 Prihlásený: 15.11.08 Príspevky: 29 Témy: 3 | Napísal Bacil: 13.03.2008 18:45 | |
|
hmmm som nevedel ze hacky do hier sa robia v C++, ale dobre vediet
|
|
Registrovaný: 23.01.07 Prihlásený: 14.04.11 Príspevky: 239 Témy: 26 | Napísal autor témy martin90: 13.03.2008 21:41 | |
|
Bacil píše: hmmm som nevedel ze hacky do hier sa robia v C++, ale dobre vediet
to si myslel ironicky alebo si to naozaj nevedel? áno robia sa v C++ a Assembleri
|
|
Registrovaný: 18.07.07 Prihlásený: 15.11.08 Príspevky: 29 Témy: 3 | Napísal Bacil: 14.03.2008 12:50 | |
|
priznam sa ze nevedel
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|