| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 01.07.08 Prihlásený: 02.10.09 Príspevky: 80 Témy: 26 |
Mám app. v nej je treba na POZADIE vykresliť bg.png...čo mám použiť?
C++ TImage alebo SDL knihovnu ?...
|
|
Registrovaný: 02.09.05 Prihlásený: 17.11.10 Príspevky: 154 Témy: 1 |
SDL kniznicu ti urcite nie je treba na taketo problemy...
Jednoducho pouzi TImage s rozmermi [0, 0] .. [form->width, form->height], do kt. zvolis dany obrazok pozadia...
_________________ Múdry nie je ten, čo veľa vie, ale ten, kto vie, čo je treba. (Thomas Alva Edison) |
|
Registrovaný: 01.07.08 Prihlásený: 02.10.09 Príspevky: 80 Témy: 26 | Napísal autor témy László145: 08.03.2009 16:07 | |
|
a prečo by nie aj SDL?...
Kód: void LoadImages(){ image = SDL_LoadBMP("image.bmp"); }
...a s tým TImage ešte nwm...
|
|
Registrovaný: 02.11.07 Prihlásený: 18.03.15 Príspevky: 470 Témy: 22 Bydlisko: Zilinska Un... |
Pri SDL us zachadzas do OpenGL , neaviem ale ako ju ces poouzit, ale v OpenGL uj to nie je tak jednoduche, ze len zavolas tu tu funkciu s SDL a hotovo . . Pouzi to TImage, na zaciatok, zalezi ale co chces dosiahnut a v akom rozhrani ...
_________________ Notebook: HP EliteBook 8740w
You can see my work in my www |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|