| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 8 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 16.04.08 Prihlásený: 18.03.24 Príspevky: 1324 Témy: 138 Bydlisko: zlate moravce | Napísal dansy: 21.12.2008 22:09 | |
|
Mam takyto problem
Kupil som v bazare Gk MSI 8600GTS.Vymenil som na nej chladic za accelero S1(teploty 40 az 55 stupnov) a povodny som komplet ocistil .Po mesiaci pouzivania zacala GK divne zrnet.Volal som povodnemu majitelovy GK aby ju vyreklamoval a ten povedal citujem:
"Prebehol som si ako tak reklamacne podmienky v ageme a musim ta upozornit, ze neopravnena reklamacia sa spoplatnuje! kedze si menil chladenie na GK a oni to zistia tak to podla mna neuznaju ! je tam poplatok myslim 500 sk bez DPH ak nie viac !!!"
Poradi niekto?
obr. zrnenia
http://www.obrazok.eu/files/n13q4ahb986xidpq5jrh.jpg
|
|
| Napísal Daron: 21.12.2008 22:12 | |
|
nemozes tam dat naspat povodny chladic? nemali by nic zistit
|
|
Registrovaný: 16.04.08 Prihlásený: 18.03.24 Príspevky: 1324 Témy: 138 Bydlisko: zlate moravce | Napísal autor témy dansy: 21.12.2008 22:18 | |
|
Mozem ale nezistia to,ze tam je ina pasta?Na pamatiach bola taka cudna biela latka(tkanina).Platit 500sk za neopravnenu reklamaciu sa mi nechce
|
|
Registrovaný: 16.04.08 Prihlásený: 18.03.24 Príspevky: 1324 Témy: 138 Bydlisko: zlate moravce | |
|
asi to bude dosť blbá otázka odomňa ale tak za pokus to stojí...
kontakty medzi GK a MB sú v pohode?...
alebo skúšal si to aj na druhom monitore?...
a ešte taká vec...
pokiaľ nieje písané že sa to accelero S1 musí inštalovať na GK v nejakom odbornom servise tak reklamáciu by uznať mali...
!!!mali!!! nehovorím že uznajú na 100%...
poprípade skús napísať mail do agemu...
určite tam majú nejaký kontakt pre zákazníkov na servis...
|
|
Registrovaný: 06.07.08 Prihlásený: 13.01.24 Príspevky: 2369 Témy: 134 | Napísal McDog: 22.12.2008 20:50 | |
|
No nemali by ti ju uznat.Pokial ty urobis zasah do reklamovanej veci-zaruka pada.Maju prava ti uctovat pri neopravnenej reklamacii pracu technika...cca 500sk/hod...jedine ze by si mal doklad o tom ze ti ten chladic instaloval daky odborny servis.A zistit to skor zistia....
|
|
Registrovaný: 13.01.07 Prihlásený: 28.05.17 Príspevky: 10032 Témy: 60 Bydlisko: Dorú Araeba... | Napísal OmeGa: 24.12.2008 15:20 | |
|
ja v servise robim, a hentakymi vecami sa tam nezaoberame. neopravnena reklamacia sa povazuje ked sa zavada neprejavi, alebo je grafa nejak viditelne fyzicky poskodena.
cize ked das s5 povodny chladic, trochu pasty (nik sa nezaobera povodnou) tak je to v pohode.
_________________ PC: ASUS P5B deluxe, Q9400 @ 3.2GHz @ 1.25V, ATi 4670, WD 640GB Samsung 2TB, SB Audigy 2 @ kX drivers, Leadtek DTV 2000H; NB: Fujitsu Siemens Amilo Pi 2530; Foto: Canon EOS 550D @ Tamron VC 17-50mm F/2.8 & Tamron 55-200 F/4-5.6
Neposkytujem poradenstvo cez ICQ "You have not lived, until you found something worth dying for"
Ak nieco potrebujete a dlhsie sa neozyvam, skuste IRC |
|
Registrovaný: 06.07.08 Prihlásený: 13.01.24 Príspevky: 2369 Témy: 134 | Napísal McDog: 24.12.2008 16:26 | |
|
No ja co zas poznam servisi a servisakov tak akonahle zbadaju ze sa do toho spotrebitel vrtal tak mas po zaruka.....ale to zas zalezi od servisaka.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 8 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|