| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 9 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 22.07.14 Prihlásený: 26.04.15 Príspevky: 16 Témy: 3 | |
Registrovaný: 17.03.13 Prihlásený: 22.04.24 Príspevky: 15076 Témy: 126 Bydlisko: Moldava nad... | Napísal liqua1: 26.04.2015 21:03 | |
|
lol, ved toto sa riesilo v inej teme.
preco by si mal cakat na v3? ved su davno dostupne. ak teda netrvas na slovenskom eshope.
_________________ Toto je podpis. |
|
Registrovaný: 15.06.14 Prihlásený: 23.04.24 Príspevky: 17930 Témy: 142 Bydlisko: Bratislava |
_________________ ITX >>> ATX |
|
Registrovaný: 22.07.14 Prihlásený: 26.04.15 Príspevky: 16 Témy: 3 | Napísal autor témy Roboto: 26.04.2015 21:26 | |
|
Nasiel som nejake temy ohladom piston 2 ale neviem kde sa riesil nakup u mp.3.Nemam cas vsetky temy precitat. Dik za odkazy ale rad by som cesky alebo slovensky eshop.Tak jedine e digital alebo mp.3 asi.Piston 3 nema ziadny slovensky eshop.
|
|
| Napísal Daron: 26.04.2015 22:37 | |
|
Preco tak trvas na nejakom slovenskom priekupnikovi?
|
|
Registrovaný: 25.01.13 Prihlásený: 23.04.24 Príspevky: 4834 Témy: 22 Bydlisko: Žilina |
kludne ich zober verzia 3 podľa viacerých hodnotení hrá horšie hlavne aby boli originál
|
|
| Napísal Daron: 27.04.2015 12:46 | |
|
Ja vidim len dva dovody na nakup v slovenskom eshope. 1. dodacia doba - ak to suri, bude to rychlejsie ako dodavka z Ciny 2. zaruka - trosku zakerna problematika. Ak sa ma nieco pokazit, tak sa zalomi kabel. Aspon mne sa sluchadla nikdy inak nepokazili. Teraz si polozme otazku, ako pristupia uvedene obchody k reklamacii zalomeneho kabla? Vymenia to bez zbytocnych reci, alebo to zamietnu ako mechanicke poskodenie? V druhom pripade je takato zaruka uplne zbytocna... A ze obchody spekuluju ako sa da, hadam kazdy vie, cest vynimkam, za seba mozem spomenut NAY, kde vymenia aj sluchadla so zalomenym kablom.
|
|
Registrovaný: 15.06.14 Prihlásený: 23.04.24 Príspevky: 17930 Témy: 142 Bydlisko: Bratislava |
alebo aj planeo elektro, kde kamarátovi vymenili slúchadlá, lebo sa pokazili (resp. ''ich pokazil''- vypral ich v práčke ), predavač ani krabicu neotvoril a doniesol nové
_________________ ITX >>> ATX |
|
Registrovaný: 07.07.14 Príspevky: 1661 Témy: 88 Bydlisko: TN |
Trochu OT, ale aj s Datartom som mal dobré skúsenosti pri reklamácií. Síce to bol mp3 prehrávač a je to už pár rokov. Praskol mi displej, resp sám som si ho nechtiac praskol. Odniesol som to tam s tým, že nech mi to opravia za poplatok. O týždeň mi volali, že mi dali nový kus. dokonca som ani nedal celé balenie, teda slúchadlá mi ostali a potom mi dali celé nové, takže som mal dvoje. Bol to prehrávač za 80€. Ale aj tak, ak sú to slúchadlá za cca 20€, tak by som neriešil záruku. Pokazia sa, kúpiš nové.
_________________ CPU: i9-9900K + Arctic II 360 + 3×NF-A12x25 chromax MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5 |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 9 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|