| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 12.08.10 Prihlásený: 09.03.22 Príspevky: 6003 Témy: 186 Bydlisko: Sučany | Napísal haffen: 24.03.2015 12:14 | |
|
_________________ Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie. Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit |
|
Registrovaný: 18.12.08 Prihlásený: 15.06.22 Príspevky: 18912 Témy: 479 Bydlisko: Považská By... | Napísal mirom: 24.03.2015 13:27 | |
|
V poslednej dobe ich spadlo akosi vela.
|
|
Registrovaný: 25.12.08 Príspevky: 2945 Témy: 89 |
je to tragedia, mam jednu teoriu o havarii a ak by sa potvrdila tak si EU viacej posvieti na nizkonakladovky
_________________ PC:AMD phenom 9950BE, GIGABYTE MA790X-DS4, Kingston HyperX 800mhz 2x2GB, 1TB samsung spinpoint F1, Ati 5770 vapor-x, zdroj Seasonic S12II-520W Phone: Galaxy s4Tab: Galaxy Tab 8.4 Pro NTB: TOSHIBA Satellite L505-13G: i5-430M, 4gb ram, ati5165 Foťák: Nikon D90 + 18-105, 35 1.8 |
|
Registrovaný: 18.12.08 Prihlásený: 15.06.22 Príspevky: 18912 Témy: 479 Bydlisko: Považská By... | Napísal mirom: 24.03.2015 15:48 | |
|
A aj sa s nami podelis s tou teoriou? No bud niesu piloti dostatocne skuseni alebo tie lietadla maju uz hodne po zivotnosti.
|
|
Registrovaný: 25.12.08 Príspevky: 2945 Témy: 89 |
cast prispevku mi zmizla (uz nebudem pisat na zachode ), lietadlo velmi kratko po dosiahnuti letovej hladiny zacalo klesat, myslim ze za to moze pokles tlaku v kabine (napr. systematickym flakanim oprav za ucelom znizenia nakladov), a piloti zacali klesat (okolo 3000 stop za minutu co je nie nebezpecne), chyba c2 je ze piloti klesli ovela nizsie ako mali za co by mohla unava alebo nedostatocny vycvik
_________________ PC:AMD phenom 9950BE, GIGABYTE MA790X-DS4, Kingston HyperX 800mhz 2x2GB, 1TB samsung spinpoint F1, Ati 5770 vapor-x, zdroj Seasonic S12II-520W Phone: Galaxy s4Tab: Galaxy Tab 8.4 Pro NTB: TOSHIBA Satellite L505-13G: i5-430M, 4gb ram, ati5165 Foťák: Nikon D90 + 18-105, 35 1.8 |
|
Registrovaný: 12.08.10 Prihlásený: 09.03.22 Príspevky: 6003 Témy: 186 Bydlisko: Sučany | Napísal autor témy haffen: 24.03.2015 20:12 | |
|
Táto verzia sa javí zatiaľ ako najrelevantnejšia: http://technet.idnes.cz/airbus-a320-4u-9525-germanwings-ddr-/tec_technika.aspx?c=A150324_164020_tec_technika_kuzJednoducho ak došlo k dekompresii vo veľkej výške, tak piloti asi ešte stihli nastaviť autopilota na klesanie, ale asi najskôr upadli do bezvedomia a neskôr hypoxia. Takže to by možno aj vysvetľovalo, prečo to klesanie. Nevyzerá to moc, že by lietadlu vypadol autopilot, lebo let prebiehal neustále v kurze. Lietadlo bez autopilota a ovládania pilotom dokáže ísť fakt len krátky čas. Ak si nestihli dať masky, tak na doladenie už asi bolo príliš neskoro... To sa možno ani nemuselo stať, lebo nemuseli ani odhadnúť výšku zostupu keďže v tom čase boli hory pod mrakmi a podľa informácií pilotov v tom čase bol len Mt. Blanc nad oblakmi. Lenže to by potom nedávalo zmysel prečo sa neozvali veži, nezmenili Squawk. To prudké klesanie je dosť divné pri takej rýchlosti (je to síce normálne pri dekompresii klesať cca -6000, ale tá rýchlosť?). Každopádne výsledky čo sa stalo budú ešte celkom zaujímavé. To lietadlo muselo byť dobre poškodené a ten náraz totálne fatálny. Z toho lietadla nezostalo absolútne nič. Len prach... http://www.francetvinfo.fr/faits-divers/accident/crash-dans-les-alpes/video-francetv-crash-dans-les-alpes-les-premieres-images-des-debris_857811.htmlTen autopilot bol asi nastavený na dosť nízku výšku. Bezpečná hranica je 10000ft, tak to asi aj rozhodlo. Na tomto obrázku vidieť, že tesne pred nárazom sa vyrovnalo: Takže najviac ma zaujíma otázka, prečo neklesalo na hladinu 10 000ft, ale pod 9000? To mám zatiaľ informácie z jednej skupiny kde sa združujú piloti, technici a pod...
_________________ Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie. Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit |
|
Registrovaný: 18.12.08 Prihlásený: 15.06.22 Príspevky: 18912 Témy: 479 Bydlisko: Považská By... | Napísal mirom: 24.03.2015 20:32 | |
|
Chapem tomu spravne, ze dekompresia vznikla koli poskodeniu lietadla a piloti ked vedeli ze odpadnu tak rychlo nastavili autopilota aby klesol a oni sa prebrali?
|
|
Registrovaný: 12.08.10 Prihlásený: 09.03.22 Príspevky: 6003 Témy: 186 Bydlisko: Sučany | Napísal autor témy haffen: 24.03.2015 20:40 | |
|
Je to jedna z možností. Nemuseli ani fungovať masky. Už sa taká nehoda stala. Možno sa ani nemuseli prebrať do konečného pádu ak v rýchlosti nastavili nesprávne výšku zostupu, tak si to lietadlo napasovalo do hory. Ak im to tam vrieskalo "Hold up! Terrain!" To sa nedá prepočuť ak sú pri vedomí. Tak boli v bezvedomí? Každopádne ak mám pravdu povedať, ešte som v živote nevidel aby bolo lietadlo takto rozsekané na drobné kúsky. To muselo mať ešte veľa paliva, k tomu tá rýchlosť. To asi narval natvrdo priamo do skaly. Len to rozosiatie zbytkov lietadla je dosť veľké. Každopádne fakt brutálne rozpadnuté lietadlo. Čo ak došlo k poškodeniu ako v prípade letu Flight 243: V tej výške takmer 40 000ft by to bolo dozaista fatálne. Len to už je fakt taká špekulácia. To by to lietadlo najskôr roztrhalo, alebo by šlo minimálne do vývrtky. A to je na tom zvláštne, že plynule klesalo pod veľkým uhlom. Nikto nič nerobil, nekontaktoval vežu s MayDay, nezmenil squawk. Nič, len sa nastavila výška zostupu (keď teda vychádzam z tej krivky na obrázku)... sú proste isté postupy ktoré sa musia v rámci bezpečnosti dodržať pri stave ohrozenia letu a tu nič. Inak nová informácia: GermanWings stiahli všetky svoje lety.
_________________ Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie. Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit |
|
Registrovaný: 09.10.11 Prihlásený: 15.04.21 Príspevky: 1782 Témy: 82 Bydlisko: BA |
Podľa mňa tam niečo prasklo a nastala dekompresia. Nedivil by som sa keby piloti odpadli a tlačil telom na knipel. Aj keď airbus ma vlastne joystick
_________________ “Len dve veci sú nekonečné. Vesmír a ľudská hlúposť. Pri tej prvej si však nie som taký istý.“ Albert Einstein |
|
Registrovaný: 12.08.10 Prihlásený: 09.03.22 Príspevky: 6003 Témy: 186 Bydlisko: Sučany | Napísal autor témy haffen: 25.03.2015 14:17 | |
|
Že sa vyhodnocuje záznam z čiernych skriniek a zatiaľ to vyzerá na mechanické zlyhanie lietadla a podľa všetkého asi v kabine, keďže piloti reagovali len veľmi krátku dobu po incidente, nevyhlásili 7700 a nič podobné. Posádka dokázala v tom momente len znížiť výšku a na ostatné už nedošlo - masky, squawk 7700, zníženie rýchlosti a výšky (v tomto poradí). A tak asi len znížili rýchlosť a upadli do bezvedomia a hypoxia. Keby sa neskôr prebrali, tak s tým lietadlom niečo urobia. Tí dispečeri reagovali len tak, že odklonili ostatné lety keď videli že sa niečo deje. Keby sa v tom chaose čo sa tam stal "uklikli" na nejakú inú výšku, tak by sa hádam zachránili. Len čo s pilotom ktorý je v hypoxii? Ak sa preberie je vôbec schopný dosadnúť s lietadlom? A ak to trvá dlhšie, preberie sa ešte vôbec? O to horšia predstava ak sa to stalo k kokpite, že čo museli tí ľudia tam vzadu prežívať?
_________________ Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie. Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit |
|
Registrovaný: 09.10.11 Prihlásený: 15.04.21 Príspevky: 1782 Témy: 82 Bydlisko: BA |
No ono klesnut +- 8-10 km za 8 minut musi byt dobry zahul na hlavu. Nemyslim si , ze vacsina vobec bola pri vedomy ked to narazilo. Podla mna museli skolabovat a nepriputany jedinci museli lietat ako babiky. Takto nejako si predstavujem to klesanie, ale este minimalne 2x tak prudke. https://youtu.be/_nhxm5QEbYI?t=1m50s
_________________ “Len dve veci sú nekonečné. Vesmír a ľudská hlúposť. Pri tej prvej si však nie som taký istý.“ Albert Einstein |
|
Registrovaný: 12.08.10 Prihlásený: 09.03.22 Príspevky: 6003 Témy: 186 Bydlisko: Sučany | Napísal autor témy haffen: 25.03.2015 14:53 | |
|
Pri stave núdze môže lietadlo klesať tuším -6000 až -8000. Oproti voľnému pádu, vývrtke to až tak prudké klesanie nebolo. Len tá rýchlosť. Preťaženie tam ale bolo pekné...
_________________ Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie. Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit |
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 18726 Témy: 181 Bydlisko: Slovenský G... | Napísal Cirky: 25.03.2015 15:25 | |
|
haffen: odkiaľ máš info, že autopilot nebude ovládať lietadlo dlhú dobu? Som v tom, že autopilot vie radiť lietadlo neobmedzene... podobný prípad s dekompresiou a stratou vedomia ľudí a pilotov bol príčinou havárie lietadla v Grécku v roku 2005-2006 tak nejak.. a tam autopilot riadil lietadlo až kým nedošlo palivo a lietadlo sa nezrútilo.... počítam že tu sa stala podobná vec, ináč si neviem vysvetliť žeby ani nevyslali núdzový signál
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Registrovaný: 12.08.10 Prihlásený: 09.03.22 Príspevky: 6003 Témy: 186 Bydlisko: Sučany | Napísal autor témy haffen: 25.03.2015 15:46 | |
|
Pozornému oku diváka neujde, že som tam napísal ešte čarovné slovko "bez" autopilota a pilota. Lietadlá na ILS CAT III bežne dosadnú samé na dráhu a rolujú po nej. Info mám z dobrých zdrojov. Nejaké veci viem ja... Jednoducho pri pohľade na ten graf je jasné, že lietadlo letelo riadené autopilotom. Bol udržiavaný zostup a aj rýchlosť. To bolo asi jediné čo ešte stihli nastaviť. V tom grafe nie je vidieť žiadne prepady výšky. Hore sa muselo niečo stať, ale už neboli schopní urobiť viac krokov ako kontaktovanie veže, vyslanie mayday kódu. Dám krk na to, že im urvalo čelné sklo. Aj taká havária sa už stala, kde pilota vycuclo z lietadla a ostatní ho držali za nohy. Len to bolo neporovnateľne v nižšej letovej hladine. Ešte je aj možnosť, že v tom chaose nedodržali postup - maska, squawk, klesanie (neviem aké sú presné postupy a v akom poradí, ale prvá sa rieši maska) . Ak pozabudli na masku (asi im tom chaose prišlo logickejšie začať rýchlo klesať a až potom riešiť všetko ostatne), alebo bola poškodená, tak bezvedomie. Potom sa už čo môže stať keď je lietadlo nasmerované do hory? A tá rýchlosť urobila svoje. Lietadlo rozflákané na drobné kúsky. Len by som rád vedel, že keby nastavili výšku potrebnú na prežitie, či by tú horu preleteli.
_________________ Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie. Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit |
|
Registrovaný: 19.12.08 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 18726 Témy: 181 Bydlisko: Slovenský G... | Napísal Cirky: 25.03.2015 16:25 | |
|
ježiš sa naučim čitať asi každopádne je to zaujímavé a som zvedavý, s čím prídu vyšetrovatelia.. vždy ak sa udeje letecká katastrofa a zistí sa jej príčina tak sa robia razantné kroky pre to, aby sa nič podobné už nestalo... a tiež nechípem, tie trosky lietadla sú neskutočne rozmrvené po veľkej ploche na drobné kúsky, lietadlo malo ešte veľa paliva tak tam musel nastať aj poriadný výbuch ale až tak rozmetané? človek by čakal nejaké odtrhnuté časti trupu a ono tam je len milión malých úlomkov.. Ale je pravda že poslednú dobu padajú nejak často.. desivé je, že ešte stále nenašli Malaysia air 370 a to uplinulo už viac ako rok od nehody...
_________________ ASUS PRIME B550M-A, AMD Ryzen 5 5600, SilentiumPC Fera 3, 2x8GB DDR4 G.SKILL 2x8 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16 Trident Z RGB, ASUS Dual RX 6650 XT, Fractal Define Mini C TG, Samsung EVO 970 1TB NVMe, Logitech G305, Logitech K360, iPhone 12 Mini |
|
Registrovaný: 12.08.10 Prihlásený: 09.03.22 Príspevky: 6003 Témy: 186 Bydlisko: Sučany | Napísal autor témy haffen: 25.03.2015 16:46 | |
|
No na totálku rozmrvené. Inak kto by si chcel pozrieť ako vyzerá vyzdvihnutá čierna skrinka, tak: http://www.bea.aero/en/enquetes/flight.gwi18g/mediatheque.php// Spojený príspevok Str 25.03.15 16:58myslim ze za to moze pokles tlaku v kabine (napr. systematickym flakanim oprav za ucelom znizenia nakladov) Na margo flákania opráv. Neviem aká závada sa vyskytla, ale GW majú druhý najvyšší ranking a Lufthansa má najvyšší. Oni veľmi dbajú na údržbu a stav ich lietadiel. Ani mi proste nejde dokopy spojenie Nemecko/flákanie. Niekedy ale proste aj pri 100% kvalite sa vyskytne chyba. Raz sa žiaľ stane aj to, že padne lietadlo aj takej spoločnosti akou je Lufthansa, Qantas (takmer zázračná bezporuchovosť, musím zaklepať), alebo Emirates...
_________________ Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie. Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit |
|
Registrovaný: 29.12.10 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 13836 Témy: 124 Bydlisko: Zvolen |
No nasli len CVR, FDR je vraj beznadejne zniceny..
_________________ PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared) PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery 2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB |
|
Registrovaný: 25.12.08 Príspevky: 2945 Témy: 89 |
o tom ratingu som nevedel, no v spojeni nizkonakladovka mi napadla slabsia udrzba (alebo setrenie na nej) ježiš sa naučim čitať asi každopádne je to zaujímavé a som zvedavý, s čím prídu vyšetrovatelia.. vždy ak sa udeje letecká katastrofa a zistí sa jej príčina tak sa robia razantné kroky pre to, aby sa nič podobné už nestalo... a tiež nechípem, tie trosky lietadla sú neskutočne rozmrvené po veľkej ploche na drobné kúsky, lietadlo malo ešte veľa paliva tak tam musel nastať aj poriadný výbuch ale až tak rozmetané? človek by čakal nejaké odtrhnuté časti trupu a ono tam je len milión malých úlomkov.. Ale je pravda že poslednú dobu padajú nejak často.. desivé je, že ešte stále nenašli Malaysia air 370 a to uplinulo už viac ako rok od nehody... o lete 370 bol nedavno dokument na NG (air crash investigation) a jedna z moznosti bola - kapitan vyhnal 1.dostojnika z kabina ( napr. pre kavu) a zamkol sa v nej, vypol odpovedace a vypol pretlakovanie celej kabiny (pasaziery mali kyslik na cca 12minut a kapitan cca 1 az 2hodiny), a nastavil autopilota do stredu mora aby nenasli trosky, za poslednych 40rokov by to bol 7 pripad umyselnej havarie
_________________ PC:AMD phenom 9950BE, GIGABYTE MA790X-DS4, Kingston HyperX 800mhz 2x2GB, 1TB samsung spinpoint F1, Ati 5770 vapor-x, zdroj Seasonic S12II-520W Phone: Galaxy s4Tab: Galaxy Tab 8.4 Pro NTB: TOSHIBA Satellite L505-13G: i5-430M, 4gb ram, ati5165 Foťák: Nikon D90 + 18-105, 35 1.8 |
|
Registrovaný: 12.08.10 Prihlásený: 09.03.22 Príspevky: 6003 Témy: 186 Bydlisko: Sučany | Napísal autor témy haffen: 25.03.2015 17:33 | |
|
Lufthansa určite patrí medzi topku v údržbe lietadiel a aj v celkovej bezpečnosti. http://www.airlineratings.com/ratings/133/germanwingshttp://www.airlineratings.com/ratings/49/lufthansaLepšie spoločnosti si to nemôžu dovoliť. Keď sa len pozriem čo s Lufthansou narobila táto havária a prepad jej akcií, tak keby sa príšlo, že zanedbávajú údržbu, tak to je na mašľu. To nerozdýcha nik. Tie nízkonákladovky majú akurát menej životného priestoru, lebo sa snažia počet miest dávať na maximum možností lietadla. Keď je napríklad kapacita 180 miest, tak to držia približne na maxime. Zas tie dlhšie a drahšie lety 140 miest a podobne. Takže je to aj o kapacite prečo sú lacnejšie letenky a podobne... Inými slovami všetko proti pohodliu. Sú to také lietajúce MHD nadnesene. Inak čakal som, že to príde s demenciou skôr a hneď po havárii, ale aj dnešok sa počíta: Média začínají cenzurovat důkazy. Německý Airbus 320 byl záměrně „sestřelen“ pomocí dálkového ovládáníhttp://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/2182-media-zacinaji-cenzurovat-dukazy-nemecky-airbus-320-byl-zamerne-sestrelen-pomoci-dalkoveho-ovladani
_________________ Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie. Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit |
|
Registrovaný: 29.12.10 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 13836 Témy: 124 Bydlisko: Zvolen |
Ty tomu vari neveris?
_________________ PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared) PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery 2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB |
|
Registrovaný: 12.08.10 Prihlásený: 09.03.22 Príspevky: 6003 Témy: 186 Bydlisko: Sučany | Napísal autor témy haffen: 25.03.2015 17:39 | |
|
Jasné že verím... Otázka času kedy sa prevalí, že je v tom Putin. ----- Inak German Wings vlastní Lufthansa a mali by aj oni robiť servis. Či nie?
_________________ Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie. Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit |
|
Registrovaný: 25.12.08 Príspevky: 2945 Témy: 89 |
ked chces demeciu tak si precitaj komentare na cas.sk akebo topky
co sa tyka komunikacie tak pokial si dobre pamatam tak v pripade takychto udalosti nepatri komunikacia s vezou medzi prve ulohy posadky
_________________ PC:AMD phenom 9950BE, GIGABYTE MA790X-DS4, Kingston HyperX 800mhz 2x2GB, 1TB samsung spinpoint F1, Ati 5770 vapor-x, zdroj Seasonic S12II-520W Phone: Galaxy s4Tab: Galaxy Tab 8.4 Pro NTB: TOSHIBA Satellite L505-13G: i5-430M, 4gb ram, ati5165 Foťák: Nikon D90 + 18-105, 35 1.8 |
|
Registrovaný: 29.12.10 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 13836 Témy: 124 Bydlisko: Zvolen |
Mas pravdu.. Technet.cz píše: Letci se v případě stavu nouze obvykle řídí podle staré letecké „mantry“, která určuje priority: Aviate, navigate, communicate, tedy leť, naviguj, komunikuj. Zásadní je „aviate“, tedy udržet letadlo ve vzduchu a mít ho pod kontrolou. „Navigate“, čili vědět, kde letadlo je a kam míří, je na druhém místě. „Communicate“, komunikace s řídicím střediskem, je až na místě třetím. To by mohlo částečně vysvětlit, proč řízení letového provozu nedostalo od Airbusu žádné informace - v první chvíli to nebyla priorita. Este v tom moze byt Islamsky stat alebo Kim Cong-un..
_________________ PC1: CPU Intel Core2 Quad Q9550 2.83GHz + Scythe Ashura SCASR-1000 | MB MSI P45-8D Memory Lover | RAM Kingston DDR2-1066 HyperX 4x2GB | VGA NVIDIA Quadro K4000 3GB | SSD Intel 520 Series 2x120GB RAID0 | HDD WD RE3 2x1TB RAID0 + WD Caviar Blue 2TB + WD Caviar Blue 500GB | DVD±RW Samsung SH-S224DB | DVD-ROM Plextor PX-130A | CD-RW Plextor Premium | FDD + Card Reader Teac FD-CR7 | Audio Creative SB Audigy 2 ZS Platinum | TV AVerTV Hybrid+FM PCI A16D | PS Gigabyte ODIN Pro 550W Modular | Keyboard Fujitsu KB955 | Mouse ROCCAT Kone v2 + SteelSeries QcK mini | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS PC2: HP ENVY Phoenix h9 | CPU Intel i7-3770K 3.50GHz | RAM Nanya DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB | SSD Samsung PM871a 512GB + Crucial MX500 500GB | HDD WD Gold 2TB | DVD±RW HP GH82N | LCD Fujitsu P27T-7 LED + Fujitsu P24W-6 IPS (shared) PC3: Dell Precision T1650 | CPU Intel Xeon E3-1240 v2 3.40GHz | RAM Samsung DDR3-1600 4x4GB | VGA NVIDIA Quadro M2000 4GB | SSD Samsung PM871 256GB | HDD Seagate 500GB | DVD±RW Philips DH-16ACS NB1: Fujitsu LIFEBOOK S782 vPro | 14" HD+ | CPU Intel Core i7-3540M 3.0GHz | RAM 2x8GB | SSD Samsung 850 PRO 2TB | 4G/LTE w/GPS | 2nd Battery | 2nd HDD | Port Replicator NB2: Fujitsu LIFEBOOK E782 | 15.6" FHD | CPU Intel Core i7-3632QM 2.2GHz | RAM 2x4GB | SSD Plextor M6 PRO 256GB | 3G/UMTS w/GPS | 2nd Battery 2in1: Fujitsu STYLISTIC Q702 vPro | 11.6" IPS HD | CPU Intel Core i5-3427U 1.8GHz | RAM 4GB | SSD Toshiba 256GB mSATA | 4G/LTE w/GPS NAS: Synology DS1515+ | CPU Intel Atom C2538 2.4GHz | RAM 2x8GB | Storage HDD Seagate IronWolf 4x4TB RAID5 + SSD Intel 520 Series 180GB |
|
Registrovaný: 12.08.10 Prihlásený: 09.03.22 Príspevky: 6003 Témy: 186 Bydlisko: Sučany | Napísal autor témy haffen: 25.03.2015 17:56 | |
|
Na prvom mieste je ratovanie sa, si musia dať masky, zmeniť squawk na 7700 (z čoho v podstate zistí veža že sa niečo stalo, takže zatiaľ nemusia komunikovať) a začať s zostupom lietadla do bezpečnej výšky (ak sa poškodil drak), teda že lietadlo musia stabilizovať. Niekedy budem musieť pozrieť tie postupy. http://fsxeu.com/atc-emergency-procedure/EDIT: Pozerám, že si ma predbehol.
_________________ Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie. Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit |
|
Registrovaný: 09.10.11 Prihlásený: 15.04.21 Príspevky: 1782 Témy: 82 Bydlisko: BA |
Určite neboli pri vedomý. Každý skúsenejší pilot by minimálne lietadlo nasmeroval nad vodu ako medzi kopce. Známy co rieši takte prípady hovoril ze kľudne sa mohli pokaziť litiove baterky a ľudia sa z toho priotravili.
_________________ “Len dve veci sú nekonečné. Vesmír a ľudská hlúposť. Pri tej prvej si však nie som taký istý.“ Albert Einstein |
|
Registrovaný: 12.08.10 Prihlásený: 09.03.22 Príspevky: 6003 Témy: 186 Bydlisko: Sučany | Napísal autor témy haffen: 26.03.2015 12:54 | |
|
Neviem čo si o tomto myslieť. Vysvetľovalo by to niektoré veci, ale že by samovražda? Hm... Pilota airbusu vymkli z kabínyhttp://www.sme.sk/c/7718524/pilota-airbusu-vymkli-z-kabiny.html
_________________ Na súkromné správy ktoré sa netýkajú priamo mojej osoby, neodpovedám. Na to je tu fórum. Ďakujem za pochopenie. Zostava: motherboard: MSI B450 MAX, CPU: AMD Ryzen 5 3600, Graphic card: Sapphire HD 5780, RAM: Patriot Viper4 Series 16 GB KIT DDR4 3400 Mhz CL16 , power supply: EVGA 650 B3, Sound card: SounBlaster Audigi, monitor: 27" Eizo CX271, mouse: Logitech MX Master, keyboard: Logitech K520, tower: Fractal Design Define R6 Gunmetal Tempered Glass, headphones amp: BV-audio Headamp, headphones: Sennheiser HD650, OS: Win 10 64 bit |
|
Registrovaný: 25.12.08 Príspevky: 2945 Témy: 89 |
bud, alebo si jeden z nich odskocil na WC a pocas toho sa stala necakana udalost, ten co ostal sam v kokpite mal toho nad hlavu
_________________ PC:AMD phenom 9950BE, GIGABYTE MA790X-DS4, Kingston HyperX 800mhz 2x2GB, 1TB samsung spinpoint F1, Ati 5770 vapor-x, zdroj Seasonic S12II-520W Phone: Galaxy s4Tab: Galaxy Tab 8.4 Pro NTB: TOSHIBA Satellite L505-13G: i5-430M, 4gb ram, ati5165 Foťák: Nikon D90 + 18-105, 35 1.8 |
|
Registrovaný: 06.01.08 Prihlásený: 25.05.23 Príspevky: 3170 Témy: 86 Bydlisko: Senica | Napísal M0f0: 26.03.2015 14:35 | |
|
podla informacii zo zaznamu sa nic neocakavane neudialo
_________________ PC: Monitor: 24" Dell U2410 IPS 16:10, CPU: i5 4460 + Gelid Tranquillo Rev.3, MB: MSI H97M E35, GPU: Sapphire R9 380 dual X NITRO 4GB OC, SSD: Crucial BX100 250 GB, RAM: Kingston 2x8GB DDR3 1600Mhz hyperX, PSU: EVGA 500B, case: Fractal Define R4 NB: Toshiba Satellite L505-13G: Intel Core i5 430M, ATI Radeon HD5165 1GB, 4GB RAM, 500GB HDD fón: Samsung S20 FE + Garmin Fenix 6 pro |
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
Tak co som cital vraj mu nechcel otvorit, len oni to hned dali ze chcel spacaht samovrazdu.. co ak ten jeden odpadol a otvorit mu nemohol ? Tu by ma zaujimalo ci je rozdiel v poistnej udalosti ak sa jedna o samovrazedny pad, alebo technicku poruchu.
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 08.03.08 Prihlásený: 27.12.20 Príspevky: 2680 Témy: 216 Bydlisko: Humenne |
Skoda, ze nemaju este FDRko, zaujimave by bolo vediet v akej polohe bol zamok na dvere pri opusteni kokpitu a ked sa tam chcel dostat. Dvere totiz mozu byt bud otvorene, bud idu otvorit kodom, alebo su uplne zamknute, vtedy dvere musi otvorit pilot z kokpitu.
|
|
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|