Skúsil som preinštalovať soft (všetko + registre) a stále to isté. Tlaič, kopírovať ide, len skenovať nie. Tlačiareň bola už dva krát na reklamácii a stále to isté a podľa ich listu vymenili prv skener a následne celú tlačiareň.
Teda chcem sa spýtať vie niekto, aký to môže byť problém resp. ako to riešiť?
skus pouzit normalny program ktory obsahuje skenovanie, a nie tuto HP sracku (je vseobecne zname ze ku ovladacom HP dodava balast, ktory je zbytocne velky a v 90% pripadov ani nefunguje)
Skúšal som skenovať cez ten irfanview taktiež ABBY FineReader a píše mi to isté... :-X
Nejde mi totiž do hlavy, že bola už dva krát na reklamácii a prv vymenili skener a teraz dokonca celú tlačiareň (podľa reklamačného list) a stále vypisuje to isté :-X
skus pripadne pouzit iny usb kabel - poriadny hruby odtieneny, nie tenke sracky za 2eura.
Alebo to skus pripojit do ineho usb portu. Posledna moznost je este spravit cisty reinstall windowsu s formatom c:\ - tak budes vediet ze chyba je v tlacke a nie v pc.
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre