| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 3 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 16.06.11 Príspevky: 4998 Témy: 115 Bydlisko: Lovinobaňa |
Ahoj. Chcem sa s vami podelit o moj dnesny zazitok...poobede mi z opravy dosiel nb. Lenovo Thinkpad edge E330.Potesil som sa,konecne nebudem musiet poziciavat manzelke do Rakuska moj pracovny...otvorim krabicu vyberiem nb a hned pocujem jemnucke hrkanie ako ked je niekde v nb ulomeny kusok plastu.Tak som skusil trochu zatriast a kusky tam boli 2.No super...otvorim nb kusky hladam a naozaj tam boli...tak uz som zacal kontrolovat cely nb co este najdem..vo vnutri vsetko ok,tak idem skusit ci su riadne dotiahnute vsetky srobiky...a 2 srobiky zo 4 ktore drzia panty sa mi len zlahka otacali,nedale sa ani dotiahnut ani povolit...tak som zobral lekarsku pinzetu a pomaly som krutil a tahal...ked bol srobik vom tak tam kuknem a namesto zakladnicky so zavitom na mna zivala len diera...sikovny technik to odtrhol a aby zamaskoval dierku supol tam trochu sirsi srobik..na druhej strane to iste... ..potom som kontroloval hardver,menili mb a disk som im nedal..zalozim,nb isiel ako ma hned bez problemov...skusil som zavolat zene cez skype a hned mi hovori zi mi skoro nic nerozumie ze to chrapsti...zoberiem druhy nb tam vsetko ok...nasraty som bol taky ze keby ze je tu ten kvazi technik tak mu ruky dolamem aby uz s prepacenim nic nedojebal... takze takto dopadla zarucna oprava s vymenou mb...robila to firma MARSANN IT sro z Blavy...v pondelok akurat idem do Viedne pre zenu,tak uvidia co este nevideli,zastavim sa tam a pozdravim technika Andreja... :furious: dufam ze si toto ludia precitaju a nedaju tam nb aby nedopadli ako ja...v obchode kde som ho kupil budem ziadat odstupenie od zmluvy s vratenim penazi,nech to oni s tou firmou riesia..viem ze to asi neprejde,poradim sa este s mojim pravnikom.. Dobrý deň. Veľmi pekne Vám ďakujem,že mi niektorý z Vašich technikov zničil notebook.Bol u Vás cez NAY v oprave na výmenu základnej dosky.Mikrofón chrapští,v nb. niečo hrká a dva šróbiky,ktoré držia pánty sa len krútia,pochopiteľne nič nedržia.Takto si Vaša spoločnosť predstavuje odbornú opravu? SP: BA1501135 S pozdravom Váš zákazník. Toto som im napísal na ich kontaktný mail.
_________________ Dell XPS 15 9500 i5 10300H,16Gb RAM,1,5 Tb SSD,GTX 1650Ti,IPS 1920 X 1200,Win 10Pro. Dell Latitude 7290 i7 8650U,16Gb RAM,1 Tb SSD,Intel HD,4G,Win 10Pro ASRock B450M PRO4-F,AMD RYZEN 5 4600G,G.SKILL 16 GB KIT DDR4 3000 Gaming Aegis,Enermax Naxn 500W,Bluray DVD,MSI GeForce GTX 1660Ti,Apacer AS2280P4 480GB m2 nvme,Seagate Barracuda 8Tb,Windows 10 Pro 64bit...Benq GW 2760 27"... car: Ford Puma
Bernardín je to posledné, čím by som chcel byť. Stále nosiť fľašu na krku a nikdy sa nemôcť napiť. |
|
Registrovaný: 19.03.07 Prihlásený: 26.03.24 Príspevky: 7076 Témy: 85 Bydlisko: BA | Napísal void: 26.06.2015 23:53 | |
|
Opravuju aj mobili pre lenovo a tiez to kurvia. (3 mesiace, 4x reklamovane, reklamacia podsvietenia, velmi podrobne vysvetlena a technik napise ze zavada sa po VLOZENI servisnej sim karty neprejavila. Nechapem.) Nehovoriac o tom ze doskrabali kovove telo telefonu v oprave. Ak mozete nedavajte tam nic. Ak im napises staznost na FB(lenovu, nie tomu servisu), tak sa ti pravdepodobne ozvu a zacnu to riesit. (Tak som sa dostal naspat k mojim peniazom.) GL HF.
_________________ Desktop: CPU AMD R7 1700x @ 3.85GHz | Cooling be quiet! Dark Rock Pro 4 | MB ASRock X470 Taichi Ult. | RAM 4x8GB DDR4 G-SKILL TridentZ RGB 3000 CL16-16-16-36 | VGA Powercolor VEGA56 + Raijintek Morpheus II | SSD Crucial MX300 525GB | HDD Seagate Ironwolf 3TB 5900rpm | PSU CORSAIR RM750X | MONITOR AOC Q3279VWFD8 | MOUSE HyperX Pulsefire FPS + Razer eXactMat | HyperX Alloy FPS Brown | HyperX Cloud | ARCH x64 & Notebook: DELL inspiron 7537 i7 4500U, 16GB RAM, nv750, FHD IPS,Crucial M4 128GB | ARCH x64 & Surface Go 8/128 & Mobil: LG v40 ThinQ (2018) & SBC: Raspberry pi 0 | 3B+ & Headphones: Senheiser HD58X | AKG K551 + detachable cable mod | Linsoul TIN T2 | KZ SZN |
|
Registrovaný: 16.06.11 Príspevky: 4998 Témy: 115 Bydlisko: Lovinobaňa | Napísal autor témy pepkopav: 27.06.2015 0:10 | |
|
Citácia: Ak im napises staznost na FB(lenovu, nie tomu servisu), Dík už sa stalo.
_________________ Dell XPS 15 9500 i5 10300H,16Gb RAM,1,5 Tb SSD,GTX 1650Ti,IPS 1920 X 1200,Win 10Pro. Dell Latitude 7290 i7 8650U,16Gb RAM,1 Tb SSD,Intel HD,4G,Win 10Pro ASRock B450M PRO4-F,AMD RYZEN 5 4600G,G.SKILL 16 GB KIT DDR4 3000 Gaming Aegis,Enermax Naxn 500W,Bluray DVD,MSI GeForce GTX 1660Ti,Apacer AS2280P4 480GB m2 nvme,Seagate Barracuda 8Tb,Windows 10 Pro 64bit...Benq GW 2760 27"... car: Ford Puma
Bernardín je to posledné, čím by som chcel byť. Stále nosiť fľašu na krku a nikdy sa nemôcť napiť. |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 3 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|