| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 28.07.14 Prihlásený: 23.12.21 Príspevky: 110 Témy: 21 Bydlisko: Prešov | Napísal arven: 06.09.2016 18:08 | |
|
Zdravím, mám problém s internetom ktorý mi začal štrajkovať včera večer.. Ide o to, že mám výpadky cca každých 15 sekúnd na 3-7 sekúnd. Napr. brat hral hru a sekol mu net na 5 sek. a ide ďalej ako by mal a o niekoľko sekúnd opäť a stále dookola. Neviem čím to môže byť spôsobené ale robí to aj na web. stránkach, pri pozeraní videí apod. Nikdy predtým to nerobilo a zvláštne na tom je, že ping sa pri seknutí (pri hrách) nepohol ale ostal vždy taký ako mal. Ako som spomínal tak to robí pri prehliadaní webu, videí a na všetkých zariadeniach (notebook, PC, mobil, tablet whatever). Skúšal som reštartovať router niekoľko krát (aj chyba v PC je vylúčená). Mám sa obrátiť na Orange alebo mal niekto podobný problém? Net: Orange DSL
EDIT: Pri "seknutí" ma nikdy neodpojí od siete ani nič tomu nenasvedčuje. Ak by som net nepoužíval tak by som ani nevedel, že na chvíľu vypadol alebo niečo také. Aj Skype a iné ukazovatele sa tvária akoby sa nič nestalo a net išiel v pohode.
|
|
Registrovaný: 25.01.13 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 4834 Témy: 22 Bydlisko: Žilina |
daj router do továrenských nastavení a nastav ho znova,nastav si neobsadený kanál a nezabudni nastaviť aj časovú zónu pozri aj či máš posledný firmware
|
|
Registrovaný: 28.07.14 Prihlásený: 23.12.21 Príspevky: 110 Témy: 21 Bydlisko: Prešov | Napísal autor témy arven: 06.09.2016 19:45 | |
|
Router má posledný firmware, mám ho na kanále na ktorom ho nemá nikto v okolí a časová zóna je OK.
|
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
A to najdôležitejšie - dal si ho do tovarenskych nastavení?
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 25.01.13 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 4834 Témy: 22 Bydlisko: Žilina |
tak to budeš musieť riešiť cez Orange kľudne tam zavolaj aj teraz hej to je dôležitá otázka
|
|
Registrovaný: 28.07.14 Prihlásený: 23.12.21 Príspevky: 110 Témy: 21 Bydlisko: Prešov | Napísal autor témy arven: 08.09.2016 16:17 | |
|
Do továrenských nastavení som ho dal. Problém sa vyriešil zrazu sám od seba a ešte aj pred príchodom technika včera ku večeru bežal internet v pohode ako normálne. Dnes som ešte poriadne nevyskúšal a už tu bol aj technik ktorý niečo v tej skrinke vonku robil ale nezavolal ani nezazvonil tak dúfam, že to pôjde..
EDIT: Skúšal som aj iný router takže v ňom problém nebol. Dúfam, že už problém nebude pretrvávať.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|