| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 10.02.15 Prihlásený: 10.06.15 Príspevky: 2 Témy: 1 |
Ahojte, začal by som od začiatku: nová steelseries wow legendary edition herná myš bola zapojená do notebooku, fungovala. Podľa príručky som nainštaloval originálny driver zo steelseries stránky. Nainštaloval driver, po inštalácii vyhodilo okno o aktualizovaní firmware (z verzie 215 na 219), dal som áno. Fungovala bez problému 3 dni. (na notebooku som bol 1-2 hod. denne). Štvrtý deň prídem zo školy, zapnem notebook a myš nereagovala aj keď optika zospodu svieti.
Skúsil som kadečo, preinštalovanie driverov, fix tool od steelseries engine, všetky usb porty na 4 ďalších PC. Myš nie je rozpoznaná windows, tvári sa ako dead mouse. Z internetu som vyčítal, že nie som jediný s rovnakým problémom s produktom od steelseries. Problém nastal pri update firmware zrejme, a fixnúť to nejde, lebo vyhadzuje chybu bootloader device error pri rovnakom % update ako viacerým z "internetu". Bol by som vďačný za každú radu, ospravedlňujem sa ak som niečo nesprávne nazval, nie som odborník, skôr laik. Reklamácia nie je možná asi, myš je od kamaráta, ktorý ju dostal k novému PC.
Neviem si rady, skúsil som hádam všetko podľa návodov na steelseries stránkach v sekcii FAQ, kde popisujú podobné problémy (na iné myšky). Napadlo ma ešte napísať na support.
|
|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 19.04.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
"..a fixnúť to nejde, lebo vyhadzuje chybu bootloader device error pri rovnakom % update ako viacerým z "internetu"."
Sam si si odpovedal a nic ine ako RMA neostava...
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 07.07.14 Príspevky: 1661 Témy: 88 Bydlisko: TN |
Skús ešte ten support čo spomínaš. Ak nie, tak asi len reklamácia. Ak ju dostal pribalenú k booku, tak má právo reklamovať aj myš (teda pokiaľ viem, aj "darček" k tovaru je v záruke).
_________________ CPU: i9-9900K + Arctic II 360 + 3×NF-A12x25 chromax MB: MSI MPG Z390M RAM: 4×8GB HyperX 3200 MHz Predator RGB GPU: Asus TUF RTX 3080 SSD: 2×Samsung 980 1TB + CLR-M2 ALU PSU: Corsair RM850x(2018) CASE: Asus AP201 Black + 4×NF-A12x25 chromax LCD: 27GP850 + P2421D Repro: PreSonus Eris E3.5 Mouse: Logitech G502 Lightspeed + Logitech MX Master 3S Keyboard: Logitech MX Mechanical Headset: Logitech G Pro X Wireless MB: MacBook Pro 13 2020 | i5-8257U | 16GB | 256GB Apple: iPhone 15 Pro Black 256GB + Airpods Pro + Apple Watch 4 Grey 44mm + iPad mini 6 Grey Cell Gaming: PS5 |
|
Registrovaný: 10.02.15 Prihlásený: 10.06.15 Príspevky: 2 Témy: 1 | Napísal autor témy drtikoza: 10.02.2015 19:58 | |
|
ďakujem za odpovede, chcel som sa ešte uistiť, či sa to nedá nejak obísť bez reklamácie. Ako som písal, tak mnohým sa stalo to isté a niektorí to rozbehli, iní zas nie. Nerozumiem ako taká firma môže vypustiť niečo také von. Taktiež som sa dočítal (bohužial neskoro), že neupdatovať firmware pokiaľ nie je treba. OK už sa tým nebudem trápiť požiadam kamaráta nech ju reklamuje a uvidím. Nezaoberal by som sa tým keby išlo o myš za 10€.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 4 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|