| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 3 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 08.04.10 Prihlásený: 08.03.24 Príspevky: 173 Témy: 56 Bydlisko: Bratislava | Napísal Pitwo: 06.08.2015 22:04 | |
|
Dobrý deň, po dvoch rokoch používania HDD Seagate Barracuda 7200.14 1000GB Advanced format - https://www.alza.sk/seagate-barracuda-7200-14-1000gb-s-advanced-format-d283656.htm - sa začali objavovať problémy s jeho funkčnosťou. Disk nepoužívam ako systémový, sú na ňom len dokumenty, filmy a hry. Počas behu systému samovoľne vypadáva, počítač ho zrazu nevie rozoznať - čo sa stáva hlavne počas prehrávania vecí, ktoré sú na ňom uložené (video, dokument, etc.) ale aj za situácie, kedy z neho nič nespúšťam. Systém ho znovu rozozná až po odpojení a zapojení do iného slotu, prípadne po chvíľke nečinnosti počítača. Po poslednom výpadku sa objavila errorová hláška (na obrázku nižšie), pričom PC sa odmietlo spustiť až do momentu, kedy som disk odpojila a nechala tam len samotné systémové SSD. Spravila som kontrolu disku Check Diskom a programami Hard Drive Inspector Profesional, HD Tune a Crystal Disk Info, ktoré mi poradil známy, no jedinú chybu našiel prvý z nich a to týkajúcu sa End-to-end Erroru (na obrázkoch nižšie). Check Disk:Hard Drive Inspector Profesional:HD Tune:Crystal Disk Info:V prípade potreby dorobím akékoľvek ďalšie diagnostiky aké si vyžiadate. Za pomoc vám vopred všetkým veľmi pekne ďakujem
_________________ CPU: Intel Core i7-6700K 4,2GHz CPU COOLER: Corsair H105 Hydro Series MB: ASUS ROG MAXIMUS VIII HERO GPU: ASUS ROG-STRIX RTX2080TI-O11G-GAMING RAM: G.SKill Trident Z RGB 4x8GB 3600MHz CL16 SSD: Samsung 960 PRO NVMe M.2 512GB SSD: Samsung 850 EVO 1TB HDD: WD Caviar Black 2000GB HDD: WD Caviar Green 1500GB PSU: Corsair RM1000i CASE: Cooler Master Cosmos SE LCD: ASUS ROG PG348Q 34" TV: Sony Bravia KD-43XE7005 4K HDR 43" MICE: ROCCAT Kone AIMO MOUSEPAD: Corsair Gaming MM300 Extended Edition KEYBOARD: ROCCAT Vulcan 121 AIMO GAMEPADS: 3x Xbox One S Wireless Controller OS: Windows 10 Pro 64bit |
|
Registrovaný: 03.01.09 Príspevky: 10120 Témy: 8 Bydlisko: KE | Napísal 4040: 06.08.2015 22:44 | |
|
Jedine čo by si mohol skúsiť je aktualizovať firmware.Ak sa problém nevyrieši , tak disk odchádza.Samozrejme, ak si vyskúšal nie iba odpojenie a zapojenie do iného Sata portu , ale skúsil si aj výmenu kábla.Väčšinou aktualizácia firmware prebehne bez problémov ale je lepšie záloha dát pre istotu. Skontroluj si ešte raz sériové číslo, či som dobre pozeral.Teraz máš firmware na disku CC47 a aktuálny je CC49.Stiahni si nový firmware.Z toho ISO súboru si sprav boot CD.Nechaj zapojený iba daný disk a nabotuj z toho CD PC a aktualizuj firmware. https://apps1.seagate.com/downloads/request.html
_________________ PC MB:ASUS Sabertooth P67 CPU:i5-3570S+cooler GEMIN II SF524 RAM:Kingston HyperX BEAST XMP 4x4GB 1866MHz GPU:MSI N750Ti-2GD5/OC SSD1:Samsung 850Pro 256GB SSD2:WD Blue 1TB SSD3: Crucial MX500 2TB SSD4:Kingston DC600M 1,92TB SSD5:WD RED SA500 4TB SSD6:WD RED SA500 4TB SSD7:Samsung 970 EVO PLUS 2TB PSU:Be quiet! Straight Power 11 650WCASE:CoolerMaster CMForce 500 LCD:Dell S2721DGF |
|
Registrovaný: 18.02.15 Prihlásený: 07.03.16 Príspevky: 6 Témy: 0 | Napísal SKrobo: 07.08.2015 16:02 | |
|
sprav si zalohu dat a potom ho skus otestovat pomocou navodu na test disku
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 3 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|