EU distribucia znamená, že mobil v ramci zaruky môžeš reklamovať len cez eshop, cez ktory si ho kúpil. Ten eshop ti ho da opraviť buď u nejakého fusera, co ti ho zbucha na kolene a eshop ti ho vráti s displejom nakrivo a pod., alebo druhá možnosť, eshop ti ho pošle do turecka, resp. tam, odkiaľ ho on kúpil.
V kazdom prípade prichadzas o tzv premium servis samsungu a títo sa s tebou nebudu ani baviť.
https://www.samsung.com/sk/Premium servis som vyuzil pri s7edge, padol mi na kameň a zacal mrznut. Mal som ho v obale, takze nebolo nic vidieť. Na drujy den prisiel kurier zo samsungu, dal mi nahradny s7e, o tyzden mi volal ze je moj s7e opraveny a osobne mi ho priniesol. Luxus. Ja kupujem jedine cz/sk oficialnu distribuciu a využívam vsetky vyhody okolo toho. Od s6, cez s7e, note8 a teraz note9.
Tunajsi experti typu likva ti tu samozrejme poradia kupit to co najlacnejšie, ideálne od spoluobcana co ti k tomu da digitalky zadara.