Pises ze to chces este zaramovat a zarovnat na stred, tak to najprv sprav a potom to budeme hodnotit predsa. Preco teraz ked to nemas dorobene.
Alebo si si chcel precitat k tomu nas nazor ? - Nie, samozrejme taky uzky stlpcek nemozes zarovnat na stred, musel by si zmenit rozlozenie.
Ako zacat. Treba ovladat PS/FW. Citaj tutorialy, inspiruj sa od profesionalnych webov (je tu na to tema so strankami, napr. cssmania.com).
Co na hlavnu stranu. Zda sa mi to zvlastna otazka aby sme toto vymyslali za teba. Ale patri to k WD. Ked uzivatel navstivi stranku pizzerie, co bude hladat ?
Pravdepodobne si chce objednat pizzu. Pokial o pizzerii nic nevie asi je vhodna kratka charakteristika "o nas" a design ktorym mu nazenies chut. Pravdepodobne ho bude hned zaujimat aj kontakt a to, ci prave rozvazate. Nemusi tam byt nudny rozpis pracovnych hodin, lepsi bude asi program ktory automaticky vypise ci sa rozvaza alebo nie. O tom kedy sa rozvaza sa uz preklikne do kolonky "rozvoz". Ked ho zaujmes asi bude hladat kde si vybrat pizzu, tzn. menu s cennikom a fotkami. Takze mozno nejake tlacitko. Tiez tam moze byt vylepena nejaka akcia pizzerie ak je.
Tak a k samotnemu designu. V prvom rade je vsetko velke, hrube a neupratane, to urcite nie je styl ktory by si mal pouzivat.
Cierny podklad nie je ta prava farba na stranku kde sa predava jedlo. Najma na fullhd monitore bude ta cierna robit zle. Chut userovi nazenies obrazkami, farbami.
Pohraj sa trocha s inputkami, tieto vyzeraju zle, nemoderne.
Viac tam nie je co hodnotit. Je to slabe.
Nieco k funkcnosti:
- Nechapem preco vedla tlacitka objednat je tlacitko vymazat, tam sa user tak maximalne pomyli.
- Ked vyberam pizzu, je to ovela pohodlnejsie mat hned k dispozicii jej fotku a cenu, najlepsie bez toho aby sa zobrazovala az po vybrati v selectboxe. Ak by som vlastnil pizzeriu a umoznoval objednavky cez net, taketo menu by som jednoznacne vyzadoval.
- "V pripade ze vam nepride do 5-10 minut SMS potvrdzujuca objednavku, kontaktuje nas." To snad nemyslis vazne
. Tu sa straca vsetka profesionalita, pizzeria ma mat pod kontrolou svoje objednavky a nie sa user starat o objednavku a stracat cas tym, ze pizzeria si nevie skontrolovat zoznam objednavok na stranke. Ked vas nekontaktoval, ale objednal si cez net, tak vas kontaktovat mozno nechce.
Mimochodom kedze zacinas - vela stastia chuti do tvorenia
.