Stránka: 3 z 9
| [ Príspevkov: 255 ] | 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 20.03.10 Prihlásený: 27.07.10 Príspevky: 37 Témy: 6 | 6 |
eXistenZ píše: Videl niekto advanced physics na tejto hre? Jediný rozdiel je v: 1. Keď strielaš do steny, pri CPU PhysX prepadáva "betón a omietka" cez podlahu, pri GPU PhysX zostáva na podlahe, no vyzerá to pomerne divne 2. Môžeš zostreliť cencúle 3. Pri výbuchu granátu zostáva v ovzduší viac prachu, no tento efekt vyzerá dosť nereálne, keďže sa dym rozprskne a zostane stáť v ovzduší ako by ho tam niekto priklincoval. (Navyše, síce sa pekne rozprsknú častice do okolia, ale pomerne neplynulo - divne to v tom videu potrháva) Toto nieje fyzika, len ďalší s hlúpych pokusov PhysXu preraziť. Verím však, že čiastočky dymu musia byť asi strašne náročné, keďže ich ráta GPU a CPU by to nezvládlo, takisto tých pár polygónov navyše by určite CPU nezrátalo ako padajúcu omietku. A cencúle samozrejme zostreliť nejdú, pretože tých 11 polygónov, z ktorých sú zostavené sú veľmi náročné na simulovanie priameho padania na podlahu. V BattleFielde Bad Company 2 CPU ráta riadený odstrel celého domku (aj keď samozrejme niečo je skript) a tuto nemôžeme zostreliť cencúle, lebo to musí byť rátané cez GPU... Nenechajte sa vysmiať http://www.youtube.com/watch?v=Bt8DEEEM ... _embedded#
a jeje dalsi specialista na hry
"...ráta riadený odstrel celého domku(aj keď samozrejme niečo je skript)" uzasna perla, precetl sis nekde ze ve hrach jsou scripty a hned se snazis priradit veci co by tak asi mohl delat script, v tomto pripade ale chybne ;-) script jen urcuje akci jako takovou, ted se neco spusti, ted se neco vypne, ted se neco stane, atd..., pad toho domu ma nastarosti bud fyzika, nebo je to naanimovane predem a jen se prehraje animace jednotlivich modelu, script da jen povel k tomu kdy to ma zacit ;-)
rozbor fyzikalnich jevu je taky ve tvem podani uzasnej, to ze tam maj napsano grenade a v ruce drzi jakousi trubkovou bombu te vedlo k tomu ze vybuch a jeho nasledny kourovy efekt je jasne spatnej, je me jasny ze bezne hazis podomacku vyrobene trubkove bomby se zapalnou snurou a pozorujes jak se nasledne chova kour v okoli po vybuchu v uzavrenych protorach, no jeste ze nezkousis odpalovat nuklearni granaty jako ve Falloutu3, to by teprve bylo veselo pri pozorovany fyzikalnich jevu co nasledujou : D
priste staci napsat jednoduse ze se ti nepacej ani produkty nVidie, ani PhysX ;-)
3. Pri výbuchu granátu zostáva v ovzduší viac prachu, no tento efekt vyzerá dosť nereálne, keďže sa dym rozprskne a zostane stáť v ovzduší ako by ho tam niekto priklincoval. (Navyše, síce sa pekne rozprsknú častice do okolia, ale pomerne neplynulo - divne to v tom videu potrháva)
A můžeš nám sdělit to tajemství, kam se podle tebe kouř z výbuchu v chodbě "vypaří", nebo co by ho tam rozfoukalo?
|
|
Registrovaný: 12.07.08 Prihlásený: 03.01.23 Príspevky: 491 Témy: 22 | 22 |
Mne sa zda, ze specialista si ty...
|
|
Registrovaný: 23.02.08 Prihlásený: 04.05.24 Príspevky: 2691 Témy: 121 | 121 Bydlisko: Štúrovo |
Ahojte mám otázku na HW....
Utiahol by to moj PC ?? lebo som kukal CAN YOU RUN IT.... ale ešte tam nemajú tú to hru...
A nechcem si to zbytočne kúpiť.. Ale táto hra vyzerá krásne
|
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 | 135 Bydlisko: Bratislava |
Ajejéj, máme tu veľkého mudrlanta.
Naskriptovaním som mal namysli to, že steny sú jednoduché telesá, ktoré sa pri dopade granátu/rakety/inej výbušniny rozprsknú predskriptovanou cestou. Keby sa tie domy mali ničiť kompletne fyzikálnou cestou, bolo by to niekoľkonásobne náročnejšie. Čiže sa tam kombinuje fyzika a skripty pre uľahčenie - aby CPU nemusel rátať rozstrel častíc atď. Ale samozrejme ja som ten hlupák, čo si niečo prečítal a ide tu robiť machra
Očividne si hru nehral - ja som ju prešiel a dokonca povoluje zapnúť Advanced Physics aj na ATi kartách, len to ráta cez CPU. Videl som ten dym, nevyzerá to príliž reálne, ale samozrejme, zase si sa musel do niečoho zahryznúť Nemusím robiť pokusy doma, stačí si pozrieť videá na youtube aby človek nebol úplne sprostý z toho ako sa šíri dym.
PhysX by bol dobrý nápad, keby bol pre všetky platformy. Ale ako sa toho chytila nVidia a obmedzila to len pre svoje produkty, je z toho jedna nevyužitá a chabá technológia s obrovským potenciálom.
Myslím že šachta metra nieje hermeticky uzavrená, pokiaľ viem, čiže určite sa tam nejaký vietor pohybuje, nehovoriac o tých divných zvukoch, ktoré vietor môže kľudne spôsobovať. Čiže nevidím jediný dôvod, prečo by mal stáť ako zmrznutý a aspoň sa nerozplývať ďalej od miesta výbuchu. Ale to už neberieš do úvahy, že
Ak máš ešte nejaké pindy na srdci, nech sa páči. No myslím, že stačí, keď povieš že si zeleninár a obraňuješ nVidiu stoj čo stoj. Ja som proti nVidii nič nemal pokiaľ nezačali s klamaním a premenovávaním svojich storočných kariet.
//e: Nebolo by tiež odveci prečítať si ten edit, ktorý som tam 16:10 doplnil.
// na 9600GT by ti to malo na Medium detaily potiahnuť tomas0100, aj keď to trojjadro slabunké... inu, mal by si to na "nejakých" nastaveniach spustiť hratelne.
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 20.03.10 Prihlásený: 27.07.10 Príspevky: 37 Témy: 6 | 6 |
Myslím, že tvůj celý příspěvek zcela jasně svědčí o tom, že si mohl skončit po prvním odstavci, kde si v poslední větě velmi přesně vystihl sám sebe. Asi už si to slyšel mockrát...
reagujes na uplne nekoho jineho : )
takze jeste jednou, scrypt je jen prikazova oblast, zadnej pohyb se v nem neridi, jen se davaji prikazy pro dalsi akce,l vetsina vetsich demolici je ve hrach predanimovana, jsou 2-3-x ruznych scenaru ktere jsou naanimovane a script dava jen prikaz kdy se to ma prehrat
zadalsi hermeticky uzavrene to treba neni, ale pokud by tam byl pruvan, tak by se to melo preci aplikovat i na ostatni elementy ve hre, takze latky vlajici nejakym smerem, ovlivneni streliva, ohne plapolajici nejakym smerem, a melo by se to preci aplikovat na vsechny druhy fyziky, tudis pokud ani CPU fyzika nepocita s pruvanem, tak s nim snad nemusi pocitat ani ta prez GPU, je to na tvurcich jestli tam chtej mit pruvan ci nikoliv, as nastane doba kdy bude fyzika pocitat s takovejma vlivama, jo to si jeste pockame par let, mozna i vic : D
PhysX nemel v dobe Ageia temer zadnou sanci stat se uspesnym, to co mu k tomu chybelo byli finance a ochota lidi si kvuli fyzice kupovat pridavne PPU za v te dobe rekneme cenu mainstreamove grafiky ;-) skoda ze se nikdy nedozvime jak by psali lidi o PhysX ze staje cervenych kdyby PhysX koupilo AMD-ATi
|
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 | 135 Bydlisko: Bratislava |
Asi máš potrebu hádať sa alebo čo...
Scrypt je ďalšia krása...
Veľmi sa ti ospravedlňujem, že som použil zlý výraz "predskriptovaná animácia" ktorý mal znamenať "predanimovaná" pretože len ty si ten najväčší odborník čo sa nemôže zmýliť. Navyše neviem či si len nechcel pochopiť, čo som tým chcel povedať, alebo si to naozaj nepochopil.
Samozrejme, že som myslel "predom daná" preto hovorím "predskriptovaná" pretože "predskriptované situácie" v hre väčšinou znamenajú "predom dané". A Metro 2033 skriptov využíva naozaj dosť na zlepšenie atmosféry. Ono zase fyzika v BFBC2 nieje až tak super zložitá, inak by to CPU nezvládol, ale čo je dôležité je, že ovplyvňuje celý svet a je realistickejšia. Čo na tom, keď granát rozfláka stenu budovy len na 3-4 rôzne spôsoby, hlavné je, že to dokáže a pridáva to hre na zážitku a uveriteľnosti.
Na ovplyvnenie streľby by si musel mať poriadny prievan.
Oheň aj sviečky plápolajú, handry a závesy stoja, ale na to aby sa záves nepohol, ale dym pohol stačí jemný vánok, ktorý hýbe aj sviečkami. V podstate všetko čo som povedal bolo, že ten výbuch nevyzerá najlepšie a za tým si stojím, keďže som ho videl. Je to síce krok dopredu, ale tak človek by čakal že sa rozplynie, nie že ostane zamrznutý vo vzduchu.
Každá firma, keď sa zhostí technológie, chce ju rozšíriť masám. ATi ale nemá tak dobrý marketing, čiže PhysX by sa možno neuchytil ani na kopec poletujúcich sprostostí vo vzduchu.
No čo nechápem je úsilie nVidie stoj čo stoj zabrániť, aby si niekto s ATi grafikou kúpil napr. GT220, ktorá by fyziku rátala. Technológiu si chce nechať len a len pre seba, čím sa ale nikdy nestane, aby sa naozaj riadne implementovala do hier, keďže na konkurenčných kartách by bola takáto hra nespustiteľná.
Prídavné PPU bola hlúposť už od začiatku, no keďže štafetu prebrali stream procesory, tak prečo nie? Lenže to by musela PhysX odkúpiť čiste softwarová firma, ktorá by tento fyzikálny engine optimalizovala a ďalej vyvýjala pre všetky karty a herným vývojárom ho predávala. Ale nie takto.
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 14.09.09 Prihlásený: 10.04.24 Príspevky: 644 Témy: 12 | 12 Bydlisko: Bratislava |
Clint Eastwood píše: ...skoda ze se nikdy nedozvime jak by psali lidi o PhysX ze staje cervenych kdyby PhysX koupilo AMD-ATi
Pravdepodobne by to prepisali do OpenCL a nie do CUDA takze by to bezalo na vsetkom. A celkom isto by by to neblokvali ak by bola v systeme pripojena nvidia karta, tak ako to robi momentalne nVidia svojim zakaznikom
_________________ o7 |
|
Registrovaný: 20.03.10 Prihlásený: 27.07.10 Príspevky: 37 Témy: 6 | 6 |
jen k poslednimu odstavci, ci spise vete, misto OCL by to ATi spis prepsala pro Stream a pohrbyla : ) nastesti to koupila firma co to zadarmo siri jako multiplatformni plugin/modul co se nevyuziva jen ve hrach
platis za PhysX nekomu neco?, nefunguje ti snad PhysX v CPU veri? tak proc te trapi ze nejaky PhysX existuje, kdys se ti nelibej kourove efekty GPU PhysX tak si prepni na CPU PhysX a nebo tu hru vubec nehraj, nikdo te k tomu nenuti, je to tvoje svobodna volba ;-)
Naposledy upravil Clint Eastwood dňa 20.03.2010 19:16, celkovo upravené 1
|
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 | 135 Bydlisko: Bratislava |
Ach, zase človek pri ktorom sa musím Xkrát opakovať. Advanced physics funguje aj na CPU, čiže to mám zapnuté a aj tak je to CPU PhysX, pretože ATi to asi rátať nebude, že. Lenže ten efekt sa dal spraviť lepšie, Keby na to boli odkázaní sami, tak nič nepoviem, ale boli zahrnutí v programe TWIMTBP, navyše táto hra je velice tlačená nVidiou do popredia. No nevidno na nej poriadne jak PhysX, tak DX10/11 a to vrátane teselácie.
Našťastie to kúpila nVidia? To snáď ani nemôžeš myslieť vážne Skôr nanešťastie. Najlepšie by takejto technológií bolo v tretej firme, čiste softwarovej, ktorá by svoj produkt predávala, chodil by na oboch platformách a robil niečo viac ako len poletujúce papieriky. No ty vidíš len to ako je nVidia veľkorysá že to dáva zadarmo - a to je smiešne, že to vôbec niekoho netrkne, že nVidia to robí čiste z reklamy. Keby bol PhysX spoplatnený, nekúpil by ho nik. Pretože nieje multiplatformný.
Čauko.
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 | 163 Bydlisko: Bratislava |
nerieste tu blbosti. akurat som v Chapter 6 a lvl Biomass (tie chodiace mozgy ci co to je), kks to je strasne sibnute. stale tam skapina ten miller alebo aj ja. ma vyznam zabijat ich liahne alebo to presprintovat? inak atmosfera perfektna, hlavne v tej kniznici:D
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 20.03.10 Prihlásený: 27.07.10 Príspevky: 37 Témy: 6 | 6 |
eXistenZ,
a on TWIMTBP znamena ze jako poskytnou specialisty na fyzikalni jevy? sakra ze to za nas teda tak nebylo, teda tens vet se ale meni od doby co jsem delal na hre kde jsme vyuzivali programatoru nVidie
tak spesl protebe, to jak ty efekty nekdo nastavi je v rezii autoru te hry : ) zadnej clovek od nVidie se do nejakeho nastavovani vizuelni stranky efektu nehrne a nema k tomu dovod, nVidia jen radi po strance programingu a pokud si treba plati hru jako neco vic, tak treba urcuje i to jak moc tam bude efektu aby se to odlisilo, ale to jak budou vypadat jiste neovlivnuje, takze ikdyby tam byl jinej fyzikalni engine, tak ho pravdepodobne bude nastavovat uplne stejnej clovek z toho daneho teamu vyvojaru a nastavi ho zase tak jak se to libi jemu
a ano nastesti to koupila nVidia, kdyby ne, tak bych PhysX asi tezko mel treba v maxku, Ati na tyhle softy sere i s ovladaci svejch grafik, takze by tezko pripravovala zadara plugin PhysX pro dane softy, a u treti firmy bych zato jiste musel platit aby natom neco vydelali, takze ja jsem rad ze to na v rukou nVidia co natom vydelava jinde a jisty segment nechva nezpoplatneny ;-)
Čauko.
|
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 | 135 Bydlisko: Bratislava |
Fajn. Skončil si? Pretože:
Môže mi byť ukradnuté, že poskytuje zdarma pluginy do maxka, keď to aj tak v hrách využiť nemôžeš, lebo by si to tretina herného sveta zapnúť nemohla. Načo je dobrý taký fyzikálny engine? Na hry zrejme nie, no myslím, že práve tam ho nVidia cpe. Radšej nech to má tretia firma ktorá si za to nechá zaplatiť. Havok je len na CPU, je dosť drahý, aspon čo som čítal, no aj tak ho využíva cca. 20% hier. Prečo? Lebo je multiplatformný. nVidia si nemôže dovoliť nastoliť ceny ako Intel s Havokom, pretože by nepredali nič. Len sa takouto formou "darovania" snažia dostať do povedomia herných vývojárov. O nič viac nejde, navyše je to pre nich dobrá reklama. (asi ako pre Google ich free služby)
Fajn, s TWIMTBP tímom som sa nerozprával, čiže neviem ako to tam chodí, no môj názor to nezmení. Lenže ty si stále myslíš ako ja rýpem do nVidie. Keby som hral inú hru, ktorá by mala divný dymový efekt, rýpal by som do toho. (a som zvedavý ako sa ATi popasuje s ich "TWIMTBP Like" tímom, keďže niečo také teraz formujú)
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 20.03.10 Prihlásený: 27.07.10 Príspevky: 37 Témy: 6 | 6 |
sic nevim kde si sebral tech 20%, ale je me to jedno, a teda proc myslis ze vyuzivani Havoku na ukor PhysX klesa? PhysX CPU funguje na 5 platformach http://en.wikipedia.org/wiki/PhysX , cim je tedy Havok vice multiplatformni? tech her co maji GPU PhysX je celkem malo takze drtiva vetsina her co PhysX engine pouziva je CPU PhysX, a pokud vim tak vsechny komercni hry s GPU PhysX maji i moznost prepnuti i na CPU PhysX variantu, takze si je zahrajou i majitele ATi a dalsich znacek GPU ;-)
tak rejpej i do ostatnich her a udelej rozbor fyzikalnich enginu vicero her ktery vyda na clanek, jeste zato dostanes zaplaceno ;-)
|
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 | 135 Bydlisko: Bratislava |
Neviem či na bit-tech alebo kde bol článok, kde sa uvádzalo percentuálne zastúpenie fyzikálnych enginov, PhysX bol prvý, cca. 21%, Havok druhý, 20% a tretí bol tuším Bullet Physics, 10%.
Samozrejme že CPU PhysX je funkčný, veď keby nebol, tak snáď ani krabicou nepohneš v hrách, ktoré ho využívajú. Problém je ale v tom, že celý potenciál PhysX je zahrabaný pod nVidiou, pretože vývojári si nemôžu dovoliť využiť GPU PhysX na zásadné vlastnosti v hrách, inak by si si to na ATi nezahral. To, že teraz sa cez GPU PhysX dajú odomknúť super-druper vlastnosti aké ukázal napr. Dark Void (ha-ha) ma nejako netankuje - to sú len prkotiny, ktoré by vyzerali podobne keby si spravil tri-štyri animácie, len by to nebolo náhodné a rátané GPU. Ale neovplyvňuje to hrateľnosť. Nič z toho. Je to len tzv. "eye candy".
Predstav si, že by bol PhysX multiplatformný (mal som písať samozrejme GPU PhysX). Mohol by sa implementovať do celej hry a poriadne ovplyvňovať celkovú hrateľnosť, pretože by výpočty boli rátané cez GPU. A o to mi ide
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 18.12.08 Prihlásený: 15.06.22 Príspevky: 18912 Témy: 479 | 479 Bydlisko: Považská By... |
lol z tohoto som nemohol
Citácia: Optimum system requirements:
o Processor: Core i7 CPU o Memory: 8GB RAM or higher o HDD: 8 GB o Graphics: NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470) o DirectX ®: DirectX 11
|
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 | 163 Bydlisko: Bratislava |
uspense som to dokoncil super hra a dufam ze bude metro 2034
asi si to dam este raz a budem skusat ine zbrane.
/ celkom vtipne hlasky boli odkedy ste vstupili do Polisu
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 23.02.08 Prihlásený: 04.05.24 Príspevky: 2691 Témy: 121 | 121 Bydlisko: Štúrovo |
Vyborna hra !
// To exi... hmm bezi mi to v pohode na High detaily .. skusal som aj na Very high ale tam to trochu trha...
|
|
Registrovaný: 08.01.09 Príspevky: 27825 Témy: 149 | 149 Bydlisko: Sládkovičovo |
Clint Eastwood píše: Mezi CPU a GPU akcelerovanou fyzikou není ve hře vizuální rozdíl, ale pouze výkonnostní rozdíl. PCGH: What are the visual differences between physics calculated by CPU and GPU (via PhysX, OpenCL or even DX Compute)? Are there any features that players without an Nvidia card will miss? What technical features cannot be realized with the CPU as "physics calculator”?
Oles Shishkovstov: There are no visible differences as they both operate on ordinary IEEE floating point. The GPU only allows more compute heavy stuff to be simulated because they are an order of magnitude faster in data-parallel algorithms. As for Metro2033 - the game always calculates rigid-body physics on CPU, but cloth physics, soft-body physics, fluid physics and particle physics on whatever the users have (multiple CPU cores or GPU). Users will be able to enable more compute-intensive stuff via in-game option regardless of what hardware they have.// "ubohu fyziku" "kvoli jednej hre si kupit gtx470/480 za neskutocne prehnanu cenu?" tohle me rozesmalo. Ver tomu nebo ne, ale i kvuli jedne dobre hre se HW kupuje, a ne zrovna malo, viz treba Playstation a serie Gran Turismo, stejne tak nekteri PC hraci utraci desetitisice za herni PC aby si zahrali rocne jen par her Clint E.
(oni rekli "No Malveon má pravdu, DX11 a PhysX dohromady nabídne jen Fermi. A majitelé starších ATI karet si nezapnou ani DX11, ani PhysX.")
tak ti idem pogratulovat k tej "zelenej nadhere" tes sa z jednej hry a teraz sa idem ja pre istotu zabavat na tebe ak dovolis
_________________ book: HP Probook 470 G0, cpu: i5-3230M, gpu: intel HD 4000 + amd HD 8750m, ram: 8GB ddr3, ssd samsung 850 evo 250GB + ssd crucial m4 128GB, os: Win 10 Pro 64bit Fén: Samsung Galaxy S8 black 64GB Car: Ford S-Max 1.8 TDCi @ 160 PS poradenstvo cez SS neposkytujem, lebo uz ma ubijate s tolkymi SS, nechajte to na forum, dakujem za pochopenie |
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 | 135 Bydlisko: Bratislava |
Už dosť, naspamovali sme tu toho hojne (aj ja)
tomas0100 - si si istý? Lebo mne to síce ide na high cca. 40fps ale 9600GT je o dve triedy horšia karta... DX9?
Lebo poznám ľudí, ktorí tvrdia, že im ide hra úplne plynule a potom, keď vidím to 18fps trápenie tak sa len chytám za hlavu
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 21.11.09 Prihlásený: 11.10.10 Príspevky: 459 Témy: 52 | 52 |
tomas, chod nieco porobit so svojimi komplexmi alebo ako to mam nazvat, s tou masinou co mas, si mal na high maximalne 20fps ked is pozeral doneba
|
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 | 163 Bydlisko: Bratislava |
ne doneba ale na stenu. skoda len ze tam nehodili daky multiplayer. (nahodou tie prisery neboli po celom svete? 3 rakety akoze zachranili metro? )
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 01.02.10 Prihlásený: 19.01.19 Príspevky: 20 Témy: 6 | 6 |
hej chalani ako sa mame chcem sa vas opytat tych ktori uz presli misiu kde vas zachrnia ty fvaja kamarati toho huntera a idete v tom obrnenom voze takked sa dostanete nad priepeast a pride ten buldozer co mam robit furt ma rozbombuje a nwm co tam treba robit strielam som donho vsade odkedy som mu zazrel svetla nic uz sa s tym hodne dlho trapim dikes
|
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 | 163 Bydlisko: Bratislava |
tam ti to aj povedal. musis strielat dole na piliere aby buldozer padol dole
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 23.08.09 Prihlásený: 04.05.24 Príspevky: 2021 Témy: 63 | 63 Bydlisko: Detva |
tak som to nahodil aj ja...
na vysokých detailoch + physX ON, DX10 na rozlíšení 1280x1024 mi to dáva dnu cca 40-55 FPS vonku tak 25-30 FPS (na najvyšších mi to vonku dávalo až 11 , tak som sa musel trocha uskromniť....)
E7300, 3,2 GB RAM, HD 4850 toxic, Win 7 32bit
_________________ MB: ASUS ROG Crosshair VII Hero | CPU: AMD Ryzen 7 5700X | COOLER: SCYTHE Ninja 5 | RAM: CORSAIR Vengeance LPX Black 32GB, 3200MHz, CL16 | GPU: SAPPHIRE Radeon RX 6800 16GB | PSU: SEASONIC Prime Ultra Titanium 750W | SSD: SAMSUNG 970 Pro 512GB, NVMe | SSD2: CRUCIAL MX500 M.2 1TB | CASE: FRACTAL DESIGN Define C Black | MOUSE: LOGITECH G502 Proteus Spectrum | MOUSEPAD: LOGITECH G240 | KEYBOARD: CORSAIR Strafe RGB Cherry MX Silent SK | SPEAKERS: LOGITECH Z-906 | MONITOR: DELL P2414H 24" | ROUTER: ASUS RT-AC55U | OS: Win 10 Pro x64 | TV: PANASONIC TX-L47FT60e | PHONE: iPhone 6s 64GB, Space grey | |
|
Registrovaný: 23.02.08 Prihlásený: 04.05.24 Príspevky: 2691 Témy: 121 | 121 Bydlisko: Štúrovo |
Ano DX9
Exi fakt.... mam high detaily, beži to plynule.... ked vybuchne trúbkova bomba.. asi cca 1 meter o domna tak v tedy to trosku poklesne ale stale je to hratelné.....(ale ten pokles je mozno na 2 sekundy...)
Hmmm normalna strielacka v tuneli 27 FPS... vybuchne trubkova bomba 23
Mozno malo FPS ale premna hratelne ......a netrháto...
(Ja tu fakt nemám v pláne klamať )
|
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 | 163 Bydlisko: Bratislava |
Čaká vás spletitý nelineárny príbeh ......to je napisane v Brlohu ako popis.....co je natom nelinearne mi povedzte?
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 | 135 Bydlisko: Bratislava |
tomas0100 ani to netvrdím, rapkac1 ty sa trochu ukľudni, veď nepovedal nič zlé
len mi príde trochu divné aby to šlo tak plynule na 2,1GHz trojjadre a 9600GT. Ale možno je hra lepšie optimalizovaná pre nVidie, keďže je v programe TWIMTBP.
Poki - nič, že vôbec čítaš popisy v Brlohu Tá hra je lineárna ako pravítko...
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 19.06.05 Prihlásený: 08.05.16 Príspevky: 2778 Témy: 163 | 163 Bydlisko: Bratislava |
len som chcel vediet co to stoji v brlohu ja som to kupil podstatne lacnejsie
a tak mi tam padli oci aj co sa tyka minimalnej konfiguracie. som sa zasmial a siel som dalej
_________________ ≡v≡ |
|
Registrovaný: 21.11.09 Prihlásený: 11.10.10 Príspevky: 459 Témy: 52 | 52 |
ale uznaj ze to neni mozne, to neni len tu, ale vsade kam sa idem pozret na hocijake stranky, tak ludia vypisuju jak im ide vsetko vpohode na high detailoch bezproblemovo, a ked pozrem ake maju stroje, tak si len poviem, ze asi im ten pocitac staval chuck norris, haha
|
|
Registrovaný: 23.08.09 Prihlásený: 04.05.24 Príspevky: 2021 Témy: 63 | 63 Bydlisko: Detva |
predpokladám že aj Vám ide physX na ATI kartách..? ako je to možné.?
viete mi to niekto vysvetliť.?
_________________ MB: ASUS ROG Crosshair VII Hero | CPU: AMD Ryzen 7 5700X | COOLER: SCYTHE Ninja 5 | RAM: CORSAIR Vengeance LPX Black 32GB, 3200MHz, CL16 | GPU: SAPPHIRE Radeon RX 6800 16GB | PSU: SEASONIC Prime Ultra Titanium 750W | SSD: SAMSUNG 970 Pro 512GB, NVMe | SSD2: CRUCIAL MX500 M.2 1TB | CASE: FRACTAL DESIGN Define C Black | MOUSE: LOGITECH G502 Proteus Spectrum | MOUSEPAD: LOGITECH G240 | KEYBOARD: CORSAIR Strafe RGB Cherry MX Silent SK | SPEAKERS: LOGITECH Z-906 | MONITOR: DELL P2414H 24" | ROUTER: ASUS RT-AC55U | OS: Win 10 Pro x64 | TV: PANASONIC TX-L47FT60e | PHONE: iPhone 6s 64GB, Space grey | |
|
Stránka: 3 z 9
| [ Príspevkov: 255 ] | 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 |
|