Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 28 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 31.10.08
Prihlásený: 15.11.20
Príspevky: 84
Témy: 19
Príspevok NapísalOffline : 01.11.2008 0:32

Mám doménu a stránku v Joomle. Som total laik a robím si to sám. Potreboval by som vedieť, či je možné urobiť ďalšiu inštaláciu Joomly na subdoméne a keď to bude hotové, ako to presmerovať. Bojím sa to nainštalovať, lebo neviem, čo to spraví s Mysql databázou. Netreba urobiť novú?


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Joomla a subdoména

Registrovaný: 24.01.08
Prihlásený: 13.09.17
Príspevky: 14572
Témy: 66
Bydlisko: Žilina
Príspevok NapísalOffline : 01.11.2008 0:36

Citácia:
či je možné urobiť ďalšiu inštaláciu Joomly na subdoméne

samozrejme

Citácia:
ako to presmerovať

tak toto som moc asi nepochopil... vravíš že chceš novú inštaláciu a potom chceš presmerovať ? je už dosť hodín, tak mi to asi pomalšie zapaľuje... inými slovami, chceš PRESUNÚŤ joomlu na subdoménu, alebo chceš mať dve nezávislé ?

Citácia:
Bojím sa to nainštalovať, lebo neviem, čo to spraví s Mysql databázou.

pokiaľ to správne nastavíš, tak nič

Citácia:
Netreba urobiť novú?

nie, ale samotným tabuľkám by si mal priradiť iný názov ako tabuľkám z prvej inštalácie







_________________
C#, PHP, ...
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 31.10.08
Prihlásený: 15.11.20
Príspevky: 84
Témy: 19
Príspevok Napísal autor témyOffline : 01.11.2008 0:48

S tým presmerovaním je to tak, že mám momentálne RC14 verziu a chcem si dať JIE s komplet podporou slovenčiny. Ale upgradovať - to by si netrufli ani ini borci. Takže si xcem pekne pomalinky robkať nový web a potom, keď to bude hotové, tak keď zadáš www.mojadomena.sk presmeruje ťa to na www.novamojadomena.mojadomena.sk

Ale to, čo si mi odpísal o tej databáze je pre mňa španielčina. Ale inak dík za odpoveď.


Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Joomla a subdoména