| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 02.12.07 Prihlásený: 13.01.19 Príspevky: 166 Témy: 36 Bydlisko: VT |
Dobrý deň, mám internet od T-comu turbo2 a router glitel gt-318ri a mám časté výpadky internetu, pričom dioda ACT nesvieti
Vypisuje mi toto: Prihlasenie k internetu
Meno a Heslo je nezadane alebo je neplatne. Prosim zadajte znovu Pouzivatelske meno a Heslo a kliknite na tlacidlo "Pouzit".
ale pritom je všetko správne zadané
Viem že je to na prd router ale môže byť chyba v nastaveniach ?
Všetky nastavenia mám na default.
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
skôr nie ako áno.. tipoval by som to buď na problémy na strane T-Comu alebo chybný router, ale v každom prípade by si mal kontaktovať T-Com.. oni ti už keď-tak poskytnú náhradný modem
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 02.12.07 Prihlásený: 13.01.19 Príspevky: 166 Témy: 36 Bydlisko: VT | Napísal autor témy jaro445: 06.06.2011 21:35 | |
|
walther píše: skôr nie ako áno.. tipoval by som to buď na problémy na strane T-Comu alebo chybný router, ale v každom prípade by si mal kontaktovať T-Com.. oni ti už keď-tak poskytnú náhradný modem
t-com už bol kontaktovaný a aj technik dorazil a tvrdia že je všetko ok. WTF ?
no podľa mňa je router na vine
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
ak problém pretrváva, reklamovať znovu... oni majú záznamy atď, čiže si určite vedia odkontrolovať kvalitu signálu, či si mal výpadky a podobne. Ono toto nie je niekedy s T-comom problém, že im niektoré veci trvajú dlho a podpora je taká všelijaká...
_________________ C#, PHP, ... |
|
Registrovaný: 02.12.07 Prihlásený: 13.01.19 Príspevky: 166 Témy: 36 Bydlisko: VT | Napísal autor témy jaro445: 06.06.2011 21:40 | |
|
walther píše: ak problém pretrváva, reklamovať znovu... oni majú záznamy atď, čiže si určite vedia odkontrolovať kvalitu signálu, či si mal výpadky a podobne. Ono toto nie je niekedy s T-comom problém, že im niektoré veci trvajú dlho a podpora je taká všelijaká...
problém je v tom že na zákaznickej linke tvrdia že u nich je všetko v poriadku, technik príde zmerať kvalitu signálu a tvrdí že je v poriadku až po router ale router už nekontroluje
|
|
Registrovaný: 24.01.08 Prihlásený: 13.09.17 Príspevky: 14572 Témy: 66 Bydlisko: Žilina |
no tak je potom vysoká pravdepodobnosť že je práve router tým problémom.. najideálnejšie by bolo, keby si si mal od koho požičať nejaký kompatibilný router a vyskúšal to s ním. V každom prípade by si sa ale mal domáhať toho, aby ti internet fungoval poriadne...
_________________ C#, PHP, ... |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 6 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|