| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 17 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 21.12.10 Prihlásený: 27.02.23 Príspevky: 912 Témy: 138 Bydlisko: Trenčín |
Nazdar, v poslednej dobe mam velmi vela stastia a stala sa mi taka vec, ze na mojom smartfone galaxy ace s5830 sa mi pri instalacii noveho firmware stal brick. Absolutne necham z akeho dovodu, robil som to uz neraz a doteraz s tym nebol najmensi problem, robil som to podla navodu z webu ingbrzy.eu, kde ma pekne napisane co a jak, teda stahol som si firmware, odin, copper a zacal sa instalovat firmware, po case som zbadal ze sa vypol mobil ale instalacia dalej pokracovala, az to skoncilo, napisalo v modrom pasiku PASS a tak som odpojil mobil.
Lenze neda sa zapnut nijak. Cital som rozne navody, ze vybrat baterku, drzat a popri tom zasunut, ale bez vysledku takisto. Dalej pri surfovani som zbadal, ze by mozno pomohol USBJIG http://www.mmmix.sk/odblokovanie-telefo ... msung.html
nestoji to sice vela, ale viete jak to je kupit daco, co nemusi ist. Jednoducho telefon sa sprava cisto jak DEAD
Dali by ste mi nejaku konkretnu radu jak na to? Nasiel som aj stranku, kde si to typek robi sam http://smartmania.cz/forum/viewtopic.ph ... 6a1ba57dc1 ale nemam na to matroš momentalne.
Btw, čo by stala oprava? mobil je na paušal z orangeu brany, ale určite neuznaju reklamaciu, pretože tam bol root, orientačne len..
|
|
Registrovaný: 09.10.11 Prihlásený: 15.04.21 Príspevky: 1782 Témy: 82 Bydlisko: BA |
Vies sa prepnut do download modu?
_________________ “Len dve veci sú nekonečné. Vesmír a ľudská hlúposť. Pri tej prvej si však nie som taký istý.“ Albert Einstein |
|
Registrovaný: 21.12.10 Prihlásený: 27.02.23 Príspevky: 912 Témy: 138 Bydlisko: Trenčín | Napísal autor témy vladoff: 24.10.2012 18:13 | |
|
Praveže ho tam nemožem dostať ani za ...
Skušal som vybrať baterku, spraviť ten trojhmat a zasunut baterku pri podrzani, samozrejme bolo to napojene na pc a nič, jednoducho nereaguje
|
|
Registrovaný: 09.10.11 Prihlásený: 15.04.21 Príspevky: 1782 Témy: 82 Bydlisko: BA |
Tak to asi budes musiet riesit cez servis ale neviem ako velmi ti mozu pomoct, pretoze podla toho co pises je tvoj phone asi na druhov svete.
_________________ “Len dve veci sú nekonečné. Vesmír a ľudská hlúposť. Pri tej prvej si však nie som taký istý.“ Albert Einstein |
|
Registrovaný: 02.09.07 Prihlásený: 19.01.20 Príspevky: 6373 Témy: 298 Bydlisko: Žilina |
na XDA som vyčital ze keď sa ti podaril hard-brick, jedine vymeniť dosku ktorú ROM manager zničil.
Ak ho teda máš v záruke, v servise/predajni povedz že si updatoval soft oficiálne cez KEIS,a že sa ti už nenaštartoval fon.
Btw cena dosky sa pohybuje okolo 150 dolarov.
_________________ NTB: Dell Vostro 5470 - Core i5-4200U, GT 740M, 8GB DDR3-1600, Crucial MX100 256GB, 14" 1366x768 Audio: KRK RoKit 5 G2 White, Lexicon Alpha, M-Audio Axiom 25 MKII, AKG Y55 Phone: Samsung Galaxy S8 Vozenie: Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm 110kW - DPF/EGR/SWIRL OFF, BOSE SOUND |
|
Registrovaný: 26.06.12 Prihlásený: 03.04.23 Príspevky: 1249 Témy: 81 Bydlisko: Kysucké nov... |
Za viskušanie toho USBJIG nič nedáš. Skus najprv to kdesi som to vydel ktosi to predával za pár korun. Ak nepomože bež do ORANGE a vyskušaj
_________________ CHLADENIE: Vodné Chladenie EK Water Block MB: MSI Z97 PC Mate CPU: I7 4790K RAM: 8GB Kingston HyperX FURY Blue VGA: Gigabyte GTX 970G1 Gaming Full Cover WaterBlock PSU: SuperFlower Leadex Platinium 850W HDD: 1000GB WD SSD: Samsung 840 Pro CASE: Fractal R4 Titanium Grey + Windows Monitor: Philips 235PQ2EB TV: SAMSUNG UE40ES5500 Keyboard: Roccat ISKU Myš: Logitech G500 NB: HP ProBook 450 AUDIO: Harman Kardon Aura |
|
Registrovaný: 09.10.11 Prihlásený: 15.04.21 Príspevky: 1782 Témy: 82 Bydlisko: BA |
nefunguje nahodou usbjig iba ked si v download mode?
_________________ “Len dve veci sú nekonečné. Vesmír a ľudská hlúposť. Pri tej prvej si však nie som taký istý.“ Albert Einstein |
|
Registrovaný: 21.12.10 Prihlásený: 27.02.23 Príspevky: 912 Témy: 138 Bydlisko: Trenčín | Napísal autor témy vladoff: 25.10.2012 8:10 | |
|
Qpkqkma píše: na XDA som vyčital ze keď sa ti podaril hard-brick, jedine vymeniť dosku ktorú ROM manager zničil. Ak ho teda máš v záruke, v servise/predajni povedz že si updatoval soft oficiálne cez KEIS,a že sa ti už nenaštartoval fon. Btw cena dosky sa pohybuje okolo 150 dolarov. Akurat som to chcel napisat, ok, zajtra to dam do orangeu, je to v zaruke.
|
|
Registrovaný: 02.09.07 Prihlásený: 19.01.20 Príspevky: 6373 Témy: 298 Bydlisko: Žilina |
No, normalne sa stači urobiť sprostým a aspon Orange to reklamuje.
_________________ NTB: Dell Vostro 5470 - Core i5-4200U, GT 740M, 8GB DDR3-1600, Crucial MX100 256GB, 14" 1366x768 Audio: KRK RoKit 5 G2 White, Lexicon Alpha, M-Audio Axiom 25 MKII, AKG Y55 Phone: Samsung Galaxy S8 Vozenie: Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm 110kW - DPF/EGR/SWIRL OFF, BOSE SOUND |
|
Registrovaný: 17.04.08 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 13258 Témy: 420 Bydlisko: Myjava |
Orange to moze v pohode prijat, nakolko predajca nemusi na prvy pohlad zbadat, ze bol urobeny brick...avsak Orange posiela telefony do autorizovaneho servisu (v pripade Samsungu je to PPI-ETC Bratislava) a tam uz by som si taky isty nebol, ci sa staci zahrat na hlupeho, nakolko orange je len sprostredkovatel reklamacie, kde hradi naklady na prepravu a o oprave rozhoduje servis
_________________ PC: MSI B450 GAMING PLUS / AMD Ryzen 5 2600 / SilentiumPC Fera 3 HE1224 / ADATA XPG Spectrix D40 DDR4 2x8GB / Gainward GeForce GTX 1060 Phoenix 6GB / Adata XPG Gammix S11 M.2 SSD 480GB NVMe / Seagate BarraCuda HDD 2TB / WD Green 4TB / WD My Book Essential 3.0 2000GB / WD Elements 2000GB / ASUS BW-16D1HT / Creative Sound Blaster Audigy RX / Corsair CX450M / SilentiumPC Regnum RG4T / Dell P2719H / Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 / Logitech G102 Prodigy Gaming Mouse / Microlab SOLO9C / Microlab B77 / SONY WH-1000XM4 / Koss Porta Pro / Microsoft Windows 10 64-bit FPP PC (history): ASUS M4A785TD-V EVO / Athlon II X4 640 / Hynix 8GB (2x4GB) DDR3 1600 MHz / Sapphire HD7750 1GB Ultimate Silent Series / AMD Radeon R3 120GB / Seagate 7200.12 500GB / Samsung SH-S223L / Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic / Axago PCEU-43R USB3.0 / TP-LINK TG-3269 / Corsair VS450 / 24" BenQ G2420HDBL / Gigabyte GT-U8300 NTB: Huawei MateBook D15 NTB2: Alcatel PLUS 10 LTE NTB3: MSI M670X-091SK / Transcend 2x1GB DDR2 667MHz Phone: Samsung Galaxy S9 Phone2: Samsung Galaxy S20+ Turntable: Tesla NC 470 / Ortofon OM 5E |
|
Registrovaný: 21.12.10 Prihlásený: 27.02.23 Príspevky: 912 Témy: 138 Bydlisko: Trenčín | Napísal autor témy vladoff: 27.10.2012 10:31 | |
|
Skusil som ten USBJIG a mobil nereaguje, este si niesom na 100% isty, ci bateria je ok, pretoze bolo nabita pod 30%, aj ked pisalo na nete, ze ma byt viac, nakolko nemozem ju nemozem nabit, pretoze telefon ani necukne, skusim u kamoša a keď tak, už to dam reklamovať.
|
|
Registrovaný: 21.12.10 Prihlásený: 27.02.23 Príspevky: 912 Témy: 138 Bydlisko: Trenčín | Napísal autor témy vladoff: 28.10.2012 11:51 | |
|
Tak nakoniec to neni ani baterkou, mobil ide zajtra na reklamaciu, tak uvidime co z toho bude, este taka otazka, mal uz niekto mobil na reklamacii u orangeu? trvalo to 30 dni? lebo je to stanovena doba, napr. daval som reklamovat aj svoj nexus 7 v jednom eshope v piatok a zajtra mi ma prist novy kus, teda bolo to velmi rychle...orangeu to zvacsa kolko trva?
|
|
Registrovaný: 17.04.08 Prihlásený: 28.03.24 Príspevky: 13258 Témy: 420 Bydlisko: Myjava |
Orange prevezme reklamaciu, zasle ju do prislusneho servisu a hned ako pride fon zo servisu, Orange ti posle SMS, ze si mozes pre to prist.
_________________ PC: MSI B450 GAMING PLUS / AMD Ryzen 5 2600 / SilentiumPC Fera 3 HE1224 / ADATA XPG Spectrix D40 DDR4 2x8GB / Gainward GeForce GTX 1060 Phoenix 6GB / Adata XPG Gammix S11 M.2 SSD 480GB NVMe / Seagate BarraCuda HDD 2TB / WD Green 4TB / WD My Book Essential 3.0 2000GB / WD Elements 2000GB / ASUS BW-16D1HT / Creative Sound Blaster Audigy RX / Corsair CX450M / SilentiumPC Regnum RG4T / Dell P2719H / Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000 / Logitech G102 Prodigy Gaming Mouse / Microlab SOLO9C / Microlab B77 / SONY WH-1000XM4 / Koss Porta Pro / Microsoft Windows 10 64-bit FPP PC (history): ASUS M4A785TD-V EVO / Athlon II X4 640 / Hynix 8GB (2x4GB) DDR3 1600 MHz / Sapphire HD7750 1GB Ultimate Silent Series / AMD Radeon R3 120GB / Seagate 7200.12 500GB / Samsung SH-S223L / Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic / Axago PCEU-43R USB3.0 / TP-LINK TG-3269 / Corsair VS450 / 24" BenQ G2420HDBL / Gigabyte GT-U8300 NTB: Huawei MateBook D15 NTB2: Alcatel PLUS 10 LTE NTB3: MSI M670X-091SK / Transcend 2x1GB DDR2 667MHz Phone: Samsung Galaxy S9 Phone2: Samsung Galaxy S20+ Turntable: Tesla NC 470 / Ortofon OM 5E |
|
Registrovaný: 21.12.10 Prihlásený: 27.02.23 Príspevky: 912 Témy: 138 Bydlisko: Trenčín | Napísal autor témy vladoff: 01.11.2012 14:31 | |
|
ac.milan píše: Orange prevezme reklamaciu, zasle ju do prislusneho servisu a hned ako pride fon zo servisu, Orange ti posle SMS, ze si mozes pre to prist. viem vraveli
|
|
Registrovaný: 02.09.07 Prihlásený: 19.01.20 Príspevky: 6373 Témy: 298 Bydlisko: Žilina |
2x som reklamoval cez Orange, raz to bolo zhruba za 2 týždne, druhý krát za mesiac.
_________________ NTB: Dell Vostro 5470 - Core i5-4200U, GT 740M, 8GB DDR3-1600, Crucial MX100 256GB, 14" 1366x768 Audio: KRK RoKit 5 G2 White, Lexicon Alpha, M-Audio Axiom 25 MKII, AKG Y55 Phone: Samsung Galaxy S8 Vozenie: Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm 110kW - DPF/EGR/SWIRL OFF, BOSE SOUND |
|
Registrovaný: 21.12.10 Prihlásený: 27.02.23 Príspevky: 912 Témy: 138 Bydlisko: Trenčín | Napísal autor témy vladoff: 04.11.2012 11:09 | |
|
Ja som hlavne zvedavý, či to zreklamujú, dúfa,. že hej
teraz fičím na NOKIA 3310
|
|
Registrovaný: 21.12.10 Prihlásený: 27.02.23 Príspevky: 912 Témy: 138 Bydlisko: Trenčín | Napísal autor témy vladoff: 22.11.2012 19:28 | |
|
Mobil doma, reklamacia uznana, vsetko ide jak ma
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 17 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|