| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevok: 1 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 15.06.05 Prihlásený: 28.11.19 Príspevky: 8033 Témy: 115 Bydlisko: Košice Bydl... | Napísal Spirit: 27.09.2005 20:56 | |
|
Takze ide o posun vrcholov, za ucelom vzniku rozmanitejsieho a detailnejsieho povrchu. Tato technika je podobna enviroment-mappingu ci normal
mappingu (DOT3), no dokaze toho viac. Hromadne ju uvidime pouzitu v unreal 3 engine, kde bude v plnej miere aplikovana hlavne na steny, ale aj na
ine casto opakujuce sa textury. S pouzitim displacement mappingu ide dosiahnut s niekolkymi polygonmi (vrcholmi) zlozity povrch, trciaci do priestoru
a posobiaci ako plnohodnotny 3d objekt. Vdaka tejto technike je mozne dosiahnut dost realisticku scenu, pricom na niektore objekty pouzijeme v
zaklade len minimalny pocet polygonov...
Tuto technologiu zvladnu sice i r9700 (a vyssie) ci Parhelia a FX rada, ale r9700 podporuje iba pre-sampled DM a Parhelia filtered DM, no skutocny DM
zvlada az 6xxx rada. (SM3)
Viac sa o tejto technologii docitate tu:
http://www.svethardware.cz/art_doc-293C ... 5509D.html
http://www.rhythm.com/~ivan/dispMap.html
http://www.soylent-green.com/tutes/Displacement.html
_________________ Asus P5KC, E8400 @4.5GHz Thermaright Ultra 120 Extreme, 2x2GB Vitesta EE, Asus Matrix 4850 Accelero S1 + S12B FLX
AC Fusion 550R, Coolermaster Elite 330 + 2x S12B FLX, Razer Lachesis, Z-2300 |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevok: 1 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|