Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevok: 1 ] 
AutorSpráva
Offline

Čestný člen
Čestný člen
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 15.06.05
Prihlásený: 28.11.19
Príspevky: 8033
Témy: 115
Bydlisko: Košice Bydl...
Príspevok NapísalOffline : 27.09.2005 20:56

Takze ide o posun vrcholov, za ucelom vzniku rozmanitejsieho a detailnejsieho povrchu. Tato technika je podobna enviroment-mappingu ci normal
mappingu (DOT3), no dokaze toho viac. Hromadne ju uvidime pouzitu v unreal 3 engine, kde bude v plnej miere aplikovana hlavne na steny, ale aj na
ine casto opakujuce sa textury. S pouzitim displacement mappingu ide dosiahnut s niekolkymi polygonmi (vrcholmi) zlozity povrch, trciaci do priestoru
a posobiaci ako plnohodnotny 3d objekt. Vdaka tejto technike je mozne dosiahnut dost realisticku scenu, pricom na niektore objekty pouzijeme v
zaklade len minimalny pocet polygonov...

Displacement mappingDisplacement mapping
Displacement mapping
Displacement mapping

Tuto technologiu zvladnu sice i r9700 (a vyssie) ci Parhelia a FX rada, ale r9700 podporuje iba pre-sampled DM a Parhelia filtered DM, no skutocny DM
zvlada az 6xxx rada. (SM3)

Viac sa o tejto technologii docitate tu:
http://www.svethardware.cz/art_doc-293C ... 5509D.html
http://www.rhythm.com/~ivan/dispMap.html
http://www.soylent-green.com/tutes/Displacement.html







_________________
Asus P5KC, E8400 @4.5GHz Thermaright Ultra 120 Extreme, 2x2GB Vitesta EE, Asus Matrix 4850 Accelero S1 + S12B FLX
AC Fusion 550R, Coolermaster Elite 330 + 2x S12B FLX, Razer Lachesis, Z-2300
Odpovedať na tému [ Príspevok: 1 ] 


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra