| | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 23.08.10 Prihlásený: 02.09.20 Príspevky: 1886 Témy: 64 Bydlisko: Partizanske |
dakujem na stranke som to nenasiel, nenapadlo ma hodit daco do kosika a skusit objednat su tam aj dake cenove rozdiely medzi registrovanymi/neregistrovanymi??
|
|
Registrovaný: 06.04.09 Prihlásený: 14.04.24 Príspevky: 346 Témy: 68 Bydlisko: Košice | Napísal kompi: 04.01.2011 17:46 | |
|
no začnem postupne najprv som volal na SOI tam mi povedala pani že pravo na lowa mam aj keď boli na jednej reklamacíi menené aspoň tri diely.
A ja som mal na poslednej reklamacií menené tri diely,samozrejme že v dc sa chcel vykrúcať že to prešli dva mesiace a ale ja som argumentoval tým že mi to mali oznámiť v servise že mam právo na peniaze.
Daľšia vec neuznal mi že záruka od hp platils až od 26.11 uznal iba dátum predaja.
Nakoniec to zobral na posudok do swissu povedal že to par dni potrvá ale vykrikoval že už mam ntb 10 po záruke u nich v obchode a ze mam byt rád že to zobral.
Vy si čo myslíte podľa mi to mali povedať pri poslednej reklamácii vo swisse že mám pravo na peniaze?
_________________ MB:GIGABYTE 770TA-UD3 CPU AMD PHENOM II X4 965 VGA ATI RADEON 6850 1GB DDR5 RAM 4GB DDR3 1333MHZ HDD WD Caviar Black 500GB SATA PSU Seasonic 500W |
|
Registrovaný: 21.02.06 Prihlásený: 08.12.14 Príspevky: 5404 Témy: 30 Bydlisko: Bratislava | Napísal shaggy: 04.01.2011 18:11 | |
|
Záručná doba sa predlžuje o čas, ktorý bol notebook u nich v oprave. Čiže ak ti ho reklamovali plných 30 dní, tak sa ti o ten čas predĺžia aj tie dva roky. U teba to po tých niekoľkých reklamáciách môže urobiť aj 3 mesiace naviac.
A teraz máš možnosť, keďže ide o opakovanú závadu, odstúpiť od zmluvy a žiadať vrátenie peňazí. Povedz im, že si stratil dôveru v túto značku a pod.
_________________ Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme. |
|
Registrovaný: 06.04.09 Prihlásený: 14.04.24 Príspevky: 346 Témy: 68 Bydlisko: Košice | Napísal kompi: 04.01.2011 18:17 | |
|
to viem ale nebol ntb nebol nikdy v servise 30 dni vždy to stihli.
aj som povel ze si ziadam peniaze a že povazujem za podraz ze mi nepovedali v servise ked vymenily tie tri veci ze mi nepovedali ze mam pravo na vrátenie penazi.
ale povedal ze to musi posudit swiss aj hp tak poradte co mam urobit?
to fakt mam cakat ci povoli distributor vymenu ale co teraz?
_________________ MB:GIGABYTE 770TA-UD3 CPU AMD PHENOM II X4 965 VGA ATI RADEON 6850 1GB DDR5 RAM 4GB DDR3 1333MHZ HDD WD Caviar Black 500GB SATA PSU Seasonic 500W |
|
Registrovaný: 21.02.06 Prihlásený: 08.12.14 Príspevky: 5404 Témy: 30 Bydlisko: Bratislava | Napísal shaggy: 04.01.2011 18:27 | |
|
kompi - čítaš čo píšem? Písal som niekde, že to nemali stihnúť. Vravím, že ak ho tam mali napr. 30 dní (alebo pre nechápavých 25 dní), tak sa ti o to predĺži čas. Nikde nepíšem o tom, že by ti mali vrátiť peniaze z dôvodu, že to nestihli vybaviť v zákonnej lehote.
_________________ Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme. |
|
Registrovaný: 06.04.09 Prihlásený: 14.04.24 Príspevky: 346 Témy: 68 Bydlisko: Košice | Napísal kompi: 04.01.2011 19:47 | |
|
mne sa predzilo dokopy za vsetky reklamacie len o 40 dni prišiel som 50ty
// pridané po 1 hodine 15 minútach od posledného príspevku
ono sa jedna ze zaruka podla webu hp plati od 26.11 ale ja som kupil 15.11 predajca nechce akceptovat stranku hp
_________________ MB:GIGABYTE 770TA-UD3 CPU AMD PHENOM II X4 965 VGA ATI RADEON 6850 1GB DDR5 RAM 4GB DDR3 1333MHZ HDD WD Caviar Black 500GB SATA PSU Seasonic 500W |
|
Registrovaný: 26.11.06 Prihlásený: 22.01.24 Príspevky: 4118 Témy: 319 Bydlisko: HE/BA | Napísal Flety: 04.01.2011 20:54 | |
|
Ani sa mu nečudujem, že to nechce akceptovať. Záruka sa počíta od kedy si produkt kúpil, nie od kedy ti napísal výrobca, že si ho kúpil.
|
|
Registrovaný: 06.04.09 Prihlásený: 14.04.24 Príspevky: 346 Témy: 68 Bydlisko: Košice | Napísal kompi: 04.01.2011 21:47 | |
|
dalsia vec v občianskom zákoniku sa píše že predávajuci je povinný upozorniť spotrebiteľa na pravo na výmenu veci alebo penize ak ho má čiže vtedy keď mi vyreklamovali tie tri veci tak mi to mali povedať
_________________ MB:GIGABYTE 770TA-UD3 CPU AMD PHENOM II X4 965 VGA ATI RADEON 6850 1GB DDR5 RAM 4GB DDR3 1333MHZ HDD WD Caviar Black 500GB SATA PSU Seasonic 500W |
|
Registrovaný: 18.01.07 Prihlásený: 14.03.23 Príspevky: 2445 Témy: 142 Bydlisko: Kosice |
Ale aj to plati ze tvoja neznalost zakona ta neosrpavedlnuje uz keby nieco
Ale tak zaruka sa predlzuje mozu tvrdit co chcu.
A po dalsie mozes sa nimy do 2 rokov este sudit
_________________ PC1 Procesor: AMD Athlon 64, 2200 MHz 3700+ Základní deska: DFI Infinity RS482 Paměť: 1024 MB PC3200 DDR SDRAM Grafická karta: ATI Radeon HD 4650 Pevný disk: ST3320620NS (298 GB, IDE) Monitor:Asus VH192D 19" čierny PC2Procesor: i5-2500K @ 4600 MHz (45 x 102) Základní deska:MB MSI P67A-C45 B3 (1155)Paměť:DDRAM3 2x2GB Kingston 1333 CL9 2x4GB Kingston 1333 CL9Grafická karta:GIGABYTE GeForce GTX 560 OC Ti Pevný disk:HDD Samsung SpinPoint F3, 1TB, HDD WD 350 GB Monitor1: DELL U2412M Monitor2: HP w2207 Case: Moding nerez plexi PC3ASUS N55SF-S1207V PC4nieco postarsie
V lavo faza v pravo nulak, kto to neví ten je čurák. Psychologické reakcie davu sú na burze rovnaké, ako v divadle: Jeden zívne a zakrátko zívajú všetci. Jeden zakašle a hneď kašle celá sála Su chvile ked to chce hrusku. Na vsetky ostatne je tu vodka |
|
Registrovaný: 06.04.09 Prihlásený: 14.04.24 Príspevky: 346 Témy: 68 Bydlisko: Košice | Napísal kompi: 05.01.2011 15:27 | |
|
no že sa neznalost zakona neospravedlnuje je mozne ale to ze oni porušily zakon je druha vec.
mam na mysli servis oni ma mali upozornit ze si mam pravo ziadat peniaze od predajcu.
_________________ MB:GIGABYTE 770TA-UD3 CPU AMD PHENOM II X4 965 VGA ATI RADEON 6850 1GB DDR5 RAM 4GB DDR3 1333MHZ HDD WD Caviar Black 500GB SATA PSU Seasonic 500W |
|
Registrovaný: 03.04.08 Prihlásený: 10.12.19 Príspevky: 4667 Témy: 37 Bydlisko: Trnava |
Ako im to dokazes?
_________________ Hmmm .... Hrošíček ... [Homer] |
|
Registrovaný: 21.02.06 Prihlásený: 08.12.14 Príspevky: 5404 Témy: 30 Bydlisko: Bratislava | Napísal shaggy: 05.01.2011 16:49 | |
|
kompi - nemýliš si to? Servis len servisuje tvoj notebook, predajca ťa mal na to upozorniť.
_________________ Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme. |
|
Registrovaný: 06.04.09 Prihlásený: 14.04.24 Príspevky: 346 Témy: 68 Bydlisko: Košice | Napísal kompi: 06.01.2011 9:03 | |
|
ano swervis len servisuje ntb ale maju právo rozhodnoť kedy treba vrátiť peniaze alebo vymeniť tovar.
Ja som cel po nich len jedno aby keď som si isiel vtedy po ntb a on mal tri vady oni urobily toto
kedže mate tri vady na jednej reklamacii máte právo žiadať od predajcu peniaze alebo výmenu tovaru chcete na to doklad aby ste to mohli urobit?
to je všetko co som cel po nich
// pridané po 5 minútach od posledného príspevku
ps: keď som ešte prvý krát išiel reklamavať ntb som volal do datacompu ze do ktorej pobocky to mam doniest a oni servis notebookou hp vybavuje SWISS na Gemerskej ulici odneste to tam.
a tým sa zbavily zodpovednosti za reklamaciu pekne spravanie co?
_________________ MB:GIGABYTE 770TA-UD3 CPU AMD PHENOM II X4 965 VGA ATI RADEON 6850 1GB DDR5 RAM 4GB DDR3 1333MHZ HDD WD Caviar Black 500GB SATA PSU Seasonic 500W |
|
Registrovaný: 21.02.06 Prihlásený: 08.12.14 Príspevky: 5404 Témy: 30 Bydlisko: Bratislava | Napísal shaggy: 06.01.2011 14:03 | |
|
kompi - nezbavili sa zodpovednosti za reklamáciu. Predajca môže pri predaji uviesť zoznam autorizovaných servisov, kam ten notebook môžeš zaniesť v prípade, že sa s nim niečo stalo a nemusíš chodiť do predajne (je to výhodné hlavne vtedy, ak je predajca v inom meste a servis je v meste, v ktorom bývaš).
Predajca však má stále zodpovednosť za reklamáciu a všetky nezrovnalosti by si mal riešiť s nim.
_________________ Neradím a nekomunikujem cez SS, ak niečo potrebujete, máte iné možnosti: Ak vám zmizla téma, alebo sa vám niečo nepáči. Ak potrebujete nahlásiť príspevok/človeka, reportujte ho. Ak máte s niečim problém, riešte to v danej téme. |
|
Registrovaný: 06.04.09 Prihlásený: 14.04.24 Príspevky: 346 Témy: 68 Bydlisko: Košice | Napísal kompi: 06.01.2011 19:14 | |
|
ved to aj robim riesim...
_________________ MB:GIGABYTE 770TA-UD3 CPU AMD PHENOM II X4 965 VGA ATI RADEON 6850 1GB DDR5 RAM 4GB DDR3 1333MHZ HDD WD Caviar Black 500GB SATA PSU Seasonic 500W |
|
Registrovaný: 23.08.10 Prihlásený: 02.09.20 Príspevky: 1886 Témy: 64 Bydlisko: Partizanske |
chalani neviete ako je to u nich s tym co maju pri kazdom produkte - Nasli ste na internete nizsiu cenu? Informujte nas! pretoze chcem objednavat zdroj, skrinku a cpu chladic, no v ich ponuke mali iba chladic so zdrojom...po mojom maily ci by mi nevedeli zohnat skrinku aku chcem mi oznamili ze je v ponuke, teda presnejsie pridali ju do svojej ponuky, no je o 15 eur drahsia ako mozem mat u konkurencie..takisto zdroj je cca o 4 a pol eura drahsi..chcel som to cele zjedneho obchodu hlavne aby som nemusel platit postovne nad 166 eur je zadarmo...ma skusenosti niekto s tymi upozorneniami??
|
|
Registrovaný: 26.04.10 Prihlásený: 03.10.13 Príspevky: 2149 Témy: 136 Bydlisko: Dubnica nad... | Napísal stiffy: 10.01.2011 18:51 | |
|
ja keď som sa o to pokúšal pri kúpe VGA tak mi povedali že mi nevedia spraviť nižšiu cenu a kúpil som teda konkurencie Niekedy možno čosi vedai spustiť z ceny no musíš im dať link shopu kde je ten produkt za lacnejšie...
_________________ Requiescat in pace My Computer Acer 5742G: l CPU: Intel i3 380M 2,53Ghz l RAM: 4GB DDR3l VGA: Nvidia GT 540m 1GB GDDR3 l HDD: 640GB l DVD-RW: Sony optiarc l Cooling Thermaltake CLN0015 Massive 23 LX l Mouse Gigabyte laser 6880 black |
|
Registrovaný: 18.01.07 Prihlásený: 14.03.23 Príspevky: 2445 Témy: 142 Bydlisko: Kosice |
nic co som skusal znizit neznizily
_________________ PC1 Procesor: AMD Athlon 64, 2200 MHz 3700+ Základní deska: DFI Infinity RS482 Paměť: 1024 MB PC3200 DDR SDRAM Grafická karta: ATI Radeon HD 4650 Pevný disk: ST3320620NS (298 GB, IDE) Monitor:Asus VH192D 19" čierny PC2Procesor: i5-2500K @ 4600 MHz (45 x 102) Základní deska:MB MSI P67A-C45 B3 (1155)Paměť:DDRAM3 2x2GB Kingston 1333 CL9 2x4GB Kingston 1333 CL9Grafická karta:GIGABYTE GeForce GTX 560 OC Ti Pevný disk:HDD Samsung SpinPoint F3, 1TB, HDD WD 350 GB Monitor1: DELL U2412M Monitor2: HP w2207 Case: Moding nerez plexi PC3ASUS N55SF-S1207V PC4nieco postarsie
V lavo faza v pravo nulak, kto to neví ten je čurák. Psychologické reakcie davu sú na burze rovnaké, ako v divadle: Jeden zívne a zakrátko zívajú všetci. Jeden zakašle a hneď kašle celá sála Su chvile ked to chce hrusku. Na vsetky ostatne je tu vodka |
|
Registrovaný: 11.03.08 Prihlásený: 07.06.23 Príspevky: 5873 Témy: 88 Bydlisko: Košice |
Mne tam zľavu dali už viackrát takto, aj pár korún je niečo. Ale napr. cenu RAM som znížil o takmer 600,- Sk. (To som tam bol síce osobne..) Kažodopádne, treba vedieť ako im ten e-mail napísať. Musíš do toho vložiť všetky svoje znalosti a dať im jasne najavo, že keď ti cenu neznížia, tak si tam ten produkt jednoducho nekúpiš...
Samozrejme záleží aj o akú vec sa jedná, znižovať cenu veci ktorá napr. stojí u nich 30€ a inde 25€ nemá zmysel.. Ale môžeš to skúsiť.
_________________ CPU: Intel Core i5-4460 3,20GHz CPU Cooler: Thermalright Ultra-120 eXtreme + Enermax Magma UCMA12 MB: MSI B85-G43 GPU: ASUS STRIX-GTX960-DC2OC-4GD5 RAM: Kingston 8GB DDR3 1600MHz CL10, HyperX Fury Blue Series SSD: Samsung 850 EVO 250GB HDD: Samsung F1 640GB + HDD Vibration Killer DVD-RW: ASUS DRW-24F1MT PSU: Corsair HX520 Case: CoolerMaster Centurion 590 Case Cooler: Front: 2x Noiseblocker BlackSilent XL1 Rev. 3.00 Rear: Enermax Magma UCMA12 Top: 2x Evercool RSF-14 Controller: Scythe KM01 Kaze Master LCD: LCD 22" Samsung SyncMaster T220 |
|
Registrovaný: 23.08.10 Prihlásený: 02.09.20 Príspevky: 1886 Témy: 64 Bydlisko: Partizanske |
aha...tak skusim im nejako napisat tak diplomaticky...uvidime..keby bol ten rozdiel mensi pohoda, ale 15 eur dole pri 90 eurovej polozke je dost si myslim...a ak z toho nci nebude tak si to zoberem kombinovane z 2 shopov, aj ked by som nerad... // pridané po 51 minútach od posledného príspevku oooch tak zistil som prave ze neviem preco som bol v tom ze datacomp ma postovne zadara pri objednavke nad 166 eur...tak potom z toho asi nic nebude...kupim skrinku odinakial... // pridané po 9 minútach od posledného príspevku a este do tretice
ako mam preboha vediet ci ma objednavka viac alebo menej ako 3kg??
http://datacomp.sk/coolink-corator-ds_d81525.html + http://datacomp.sk/seasonic-m12ii-620-6 ... 73101.html neviem myslim si ze to bude na hrane...
|
|
Registrovaný: 05.02.10 Príspevky: 812 Témy: 148 Bydlisko: Bratislava,... | Napísal ramaya: 12.01.2011 4:40 | |
|
To by aj mňa zaujímalo s tými 3kg , hlavne keď si vyberiem spôsob dopravy
- UPS do 3kg bez dobierky :
- Spôsob platby príkazom (úhrada faktúrovanej sumy na bankový účet)
|
|
Registrovaný: 11.12.09 Prihlásený: 04.11.23 Príspevky: 614 Témy: 28 Bydlisko: Kosice |
chlapci prosim vas o radu mam v datacome na reklamacii sluchadla zajtra co je 6.2 su tomu 30 dni co som tam bol doteraz mi neprisla sms o vybavení reklamacie ak tam zajtra zajdem a povedia ze to nemaju mozem ziadat peniaze spet? alebo co vlastne mozem robit?
// pridané po 1 minúte od posledného príspevku
no tak zajtra tam nezajdem lebo maju zatvorene takze ak maju zatvorene mozem tam zajts dnes? alebo v pondelok? kedze v pondelok to bude uz po termine
|
|
Registrovaný: 20.01.11 Prihlásený: 08.04.23 Príspevky: 189 Témy: 6 Bydlisko: Košice | Napísal cape: 06.02.2011 11:32 | |
|
marek_41: prides s reklamacnym protokolom, dokladom o kupe a povies, ze ubehlo viac ako 30 dni od podania reklamacie a preto odstupujes od kupnej zmluvy. ak ti ponuknu iny tovar/novy kus, tak mozes ale nemusis to prijat.
|
|
Registrovaný: 03.02.07 Prihlásený: 25.04.18 Príspevky: 478 Témy: 105 Bydlisko: Košice/Rožň... | Napísal M4rek: 12.02.2011 12:07 | |
|
mam jednu otazku, ked som si nieco objednal u nich cez internet ale vyzdvihol som si to na predajni tak tiez plati ta 7 dnova lehota na vratenie tovaru ?
A este jedna vec, ked nieco vratim a kupim si miesto toho iny vyrobok mozem este aj ten vratit a chciet naspat peniaze ... alebo s tym uz budu nejake problem,y ze si budu mysliet, ze si to len tak kupujem aby som skusal a vraciam spat ?
btw. prispevok medzi skusenosti: komunikacia s nimi cez e-mail je na bode mrazu, pisal som im parkrat maily, kde som potreboval info o dostupnosti tovaru alebo ohladne vratenia tovaru a z takych 6 mailov co som im pisal za nejaky posledny mesiac som dostal odpoved len na 2! ... na ostatne ani po dlhsom case ziadna odpoved (nepisal som z rovnakej mailovej adresy)
Na ICQ odpisu hned ked su online ale na mail nejak neodpisuju.
|
|
Registrovaný: 20.01.11 Prihlásený: 08.04.23 Príspevky: 189 Témy: 6 Bydlisko: Košice | Napísal cape: 12.02.2011 14:01 | |
|
M4rek: viaceri, i samotatna SOI potvrdili, ze ano, kedze si pri objednani nemal moznost ten tovar vidiet. najdi si na internete nejake konkretne rozhodnutie. a to im ukaz ked eventualne nebudu chciet vyhoviet, pochopia ze vies o com hovoris a najskor vyhoveju, inak by sli proti sebe.
mas narok vratit tovar a dostat peniaze naspat. to trva 7+15 dni od momentu kedy im dorucis ziadost o odstupenie od kupnej zmluvy. potom si mozes znova objednat cez internet co chces a opat mas narok na odstupenie od kupnej zmluvy.
nestihaju, klasika. ja mam zatial dobre skusenosti, hned odpisali, co nemali, objednali, dokonca za mna vytvorili objednavku. dolezite je komunikovat z jednej adresy, presne popisat kto si, co si, o aku objednavku ide. cim viac info, tym skor odpisu, lebo nemusia skumat o co ide, ale vediet hned reagovat.
|
|
Registrovaný: 03.02.07 Prihlásený: 25.04.18 Príspevky: 478 Témy: 105 Bydlisko: Košice/Rožň... | Napísal M4rek: 12.02.2011 14:08 | |
|
akoze pisal som z jednej adresy ak sa jednalo o tu istu vec, ale napr. asi k trom notebookom som pisal mail, ze kedy budu dostupne (pri dostupnosti bolo napisane ze kontaktujte produkt manazera)
a k tomu vrateniu ... pisal som im, dohodol som sa, ze mozem doniest ten moj notebook co chcem vratit do predajne kde maju aj servis a ze tam ho technik skontroluje ci je neposkodeny a ci je vsetko v povodnom stave ... takze nedostanem peniaze naspät hned tam na mieste ked to skontroluju a vsetko bude ok ?
|
|
Registrovaný: 20.01.11 Prihlásený: 08.04.23 Príspevky: 189 Témy: 6 Bydlisko: Košice | Napísal cape: 12.02.2011 14:11 | |
|
nie. najprv je potrebne dorucit ziadost o odstupenie od kupnej zmluvy, malo by im to stacit mailom. to musis stihnut do 7 dni od prevzatia tovaru. potom oni maju 7 dni na to, aby sa vyjadrili. ak s tym budu suhlasit, maju 15 dni na vratenie penazi. to su terminy dane zakonom. ako to spravia oni ti nepoviem, nemam skusenost. spytaj sa, alebo si pockaj co ti povedia. kazdopadne tu ziadost spis a posli mailom, bez nej nesplnis podmienky pre odstupenie.
|
|
Registrovaný: 03.02.07 Prihlásený: 25.04.18 Príspevky: 478 Témy: 105 Bydlisko: Košice/Rožň... | Napísal M4rek: 12.02.2011 14:19 | |
|
aha, to je dost dlha doba, vyzera to, ze sa to bude dlho natahovat ... ja som myslel, ze pridem tam, skontroluju notebook, ked je OK tak mi vratia peniaze a objednavam druhy
Pisal som si cez icq s niekym zo servisu datacomu a pisal som mu, ze by som chcel spravit tak, ze by som vratil tento a potom zobral miesto neho druhy, ze ani peniaze by mi netrebalo naspat ale len vymenit za iny v takej cene ... a napisal mi, ze mam napisat na jeden mail, lenze z toho mailu som nedostal odpoved, tak som mu zas pisal, ze neodpisuju z toho mailu, tak mi napisal, ze "tak dobre, doneste v pondelok notebook"
ta ziadost o odstupenie od zmluvy ma mat nejaku konkretnu formu, alebo staci len napisat na mail, ze ziadam o odstupenie od zmluvy tej a tej, meno, cislo objednavky a podobne info ?
Lebo teoreticky, ked tam pojdem osobne, tak mozem u nich tu ziadost spisat a rovno im ju dat, takze prvy krok by bol splneny, dalej pozru si ju tam, skontroluju notebook, ked je OK, tak rovno mozu aj suhlasit s odstupenim od zmluvy, to je splenny druhy krok a uz len treti krok - vratenie penazi. Moze to takto fungovat, ci ? .. skoda,ze je sobota, neviem ich kontaktovat
|
|
Registrovaný: 20.01.11 Prihlásený: 08.04.23 Príspevky: 189 Témy: 6 Bydlisko: Košice | Napísal cape: 12.02.2011 14:22 | |
|
prva cast: je to vec ich ochoty a dohody. ked to tak spravia, usetris cas ty aj oni.
druha cast: mail presne ako pises, udaje o objednavke, kedy si tovar prevzalm, cislo objednavky atd. suhlasit mozu, ale kazdopadne na to maju lehoty. peniaze ti nevratia hned, to som si prakticky isty. na vymenu na iny mozno pristupia. ale to je len dohad. daj vediet ako si dopadol
|
|
Registrovaný: 03.02.07 Prihlásený: 25.04.18 Príspevky: 478 Témy: 105 Bydlisko: Košice/Rožň... | Napísal M4rek: 12.02.2011 14:27 | |
|
Len neviem teraz ci by som chcel naisto vymenit za druhy, lebo ked ho vymenim tak na predajni, ze mi hned vtedy daju druhy, tak tam pri nom asi nebudem mat uz tych 7 dni na vratenie keby mi ani ten nevyhovoval.
No stacilo by mi keby vtedy suhlasili s tym, ze mi vratia peniaze ... kedze by som si bol isty ze mi ich vratia (ako ? Dam cislo uctu ci nejak inak poslu ?) tak by som si mohol objednat druhy, lebo by som vedel, ze sa mi tie peniaze za ten prvy vratia .. inak, keby mi tam hned nepovedali ze suhlasia a vratia peniaze tak by som nemohol objednat druhy lebo neze skoncim nakoniec tak, ze s tym nebudu suhlasit a ostanem s dvoma notebookmi
|
|
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| http://datacomp.sk/asus-k50ij-sx325-sk-7s_d74699.html v Mobilné zariadenia | 8 | 918 | 07.09.2010 23:07 Milanese | | Datacomp.sk blombovanie-zaruka v Obchody, reklamácie a právo | 16 | 1603 | 01.04.2011 17:57 mato59 | | Herne pc do 700 eur z Datacomp.sk v PC zostavy | 9 | 750 | 26.09.2015 8:43 kirik | | HP notebook-Datacomp v Obchody, reklamácie a právo | 6 | 368 | 11.10.2012 18:35 DjIcemind99 | | Zostava s Datacomp [ Choď na stránku: 1, 2, 3 ] v PC zostavy | 60 | 2178 | 10.06.2010 21:02 lolek013 | | Herná zostava / 460e / datacomp v PC zostavy | 10 | 579 | 17.07.2015 22:53 Xaltotun | | Digitalny žiak 700 euro Datacomp v Notebooky a netbooky | 4 | 293 | 06.11.2023 18:50 roland76 | | datacomp- našli ste produkt neikde drahšie? v Obchody, reklamácie a právo | 11 | 1142 | 11.07.2010 10:18 kllr007 | | D: Tri zľavové kódy - Pilulka.sk , Martinus.sk , 4home.sk v Vymením a darujem | 0 | 547 | 20.03.2022 18:32 ramaya | | I/P: Gigabyte RTX™ 2080 Ti GAMING OC 11G (v záruke datacomp) v Predám | 0 | 577 | 15.06.2020 8:23 tomas.zh | | Poradte mi zostavu do 20 000 sk - 1000 sk + 1000 sk v PC zostavy | 12 | 1049 | 11.10.2008 13:51 michal1313 | | moze byt SK IP adresa, ked je clovek mimo SK ? v Sieťové a internetové programy | 3 | 707 | 13.12.2009 12:10 shiro | | Centrum.sk a Pobox.sk ide,len v jednoduchej verzii v Služby a webstránky | 5 | 975 | 12.12.2013 18:15 arrooas | | Váš názor na moju stránku - www.erik.sk.szm.sk v Webdesign | 11 | 2027 | 01.02.2007 11:09 jord | | prihadzuj.sk alebo aukcie.expres.sk v Obchody, reklamácie a právo | 0 | 1212 | 06.01.2011 0:00 IVANMUZDRES | | Kto získa kľúče od miešačky k doméne .sk? Štát a SK-NIC majú dohodnúť novú zmluvu v Novinky | 0 | 537 | 23.03.2017 22:01 JanoF |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|