| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 16 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 28.01.09 Prihlásený: 16.03.16 Príspevky: 317 Témy: 167 Bydlisko: Bratislava |
A ako tieto dve veci vplyvaju na to ako grafika hry vyzera?
|
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 Bydlisko: Trenčín | Napísal Skyro: 13.04.2009 19:25 | |
|
Polygony su casti naprikad NFS ProStreet - tam malo auto tusim okolo 22 000 polygonov...su to casti z ktorych sa sklada auto. Textury su napriklad v gta:sa cesta, trava, domy a tak...
|
|
| Napísal Daron: 13.04.2009 20:22 | |
|
toto by ta mohlo zaujimat
|
|
Registrovaný: 28.01.09 Prihlásený: 16.03.16 Príspevky: 317 Témy: 167 Bydlisko: Bratislava | Napísal autor témy Bobesko: 13.04.2009 22:20 | |
|
Daron píše: toto by ta mohlo zaujimat
No to nie su zle informacie...
|
|
| Napísal Dzimbo: 13.04.2009 22:38 | |
|
Skyro píše: Polygony su casti naprikad NFS ProStreet - tam malo auto tusim okolo 22 000 polygonov...su to casti z ktorych sa sklada auto. Textury su napriklad v gta:sa cesta, trava, domy a tak...
wtf? si trosku mimo ne?
polygony udavaju aky tvar bude mat teleso a texturami sa pokryvaju tie polygony..
|
|
Registrovaný: 23.10.07 Prihlásený: 23.11.21 Príspevky: 2288 Témy: 140 Bydlisko: Trenčín | Napísal Skyro: 13.04.2009 22:40 | |
|
To bol vycuc z mojej hlavy, vravim, nemam to v hlave vporiadku
|
|
Registrovaný: 21.02.07 Prihlásený: 21.02.10 Príspevky: 3984 Témy: 96 |
Je to tak ako vraví zimbo. Poligony sú útvari, ktoré su pokryté texturami. Textura je to ako to farebne vyzerá, polygon ako to tvarovo vyzerá
|
|
Registrovaný: 24.10.08 Prihlásený: 26.09.10 Príspevky: 22 Témy: 1 Bydlisko: Vranov |
Lajcky povedané: Máš kocku... tá je zložená z 8 polygónov. Polygóny by sa dali lajcky popísať ako "body" v 3D objekte. a Textura? Ako to bolo spomenuté, tak texturou sa tieto objekty poťahujú. Sú to napríklad jednoduché farby, ale môžu to byť aj zložitejšie obrazce, ako napríklad textura škridiel na streche, kachličky a podobne...
|
|
| Napísal Dzimbo: 14.04.2009 22:32 | |
|
mno ze body to tiez niesu bod je bezrozmerna velicina, polygon je normalny geometricky tvar ako napr. trojuholnik, stvorec..
|
|
Registrovaný: 24.10.08 Prihlásený: 26.09.10 Príspevky: 22 Témy: 1 Bydlisko: Vranov |
no hej, presne to definovať neviem.... ale ako vysvetlenie pre totálneho lajka to hádam stačí
|
|
Registrovaný: 28.01.09 Prihlásený: 25.02.10 Príspevky: 22 Témy: 1 Bydlisko: Pezinok | Napísal Mist0: 15.04.2009 15:42 | |
|
polygon je kocka.....to znamena ze to auto ked bolo virobene s 22000 polygonov to znamena ze to auuto obsahovalo 22000 kociciek malickych......cim je viac polygonov tym su hrany(textury) cistejsie a krajsie aj grafika cellkovo
|
|
| Napísal Dzimbo: 15.04.2009 15:58 | |
|
"Polygon = obecně jde o 2D mnohoúhelník."
nie kocka...tymto koncim moje presviedcanie ze ja mam pravdu
|
|
Registrovaný: 13.10.06 Príspevky: 11345 Témy: 135 Bydlisko: Bratislava |
polygón v žánre 3d grafiky sa berie ako trojúholník (pokiaľ viem)
Nightmear - kocka je zo 12tich polygónov (6 štvorcov)
_________________ i7 4790 | 16GB DDR3 | GTX690 + GTX670 PhysX dedicated | 128GB + 256GB SSD | 1TB HDD | DELL U2412M | Logitech G710+ | Logitech MX518 | Galaxy S4 | 2014 Mazda3 |
|
Registrovaný: 24.10.08 Prihlásený: 26.09.10 Príspevky: 22 Témy: 1 Bydlisko: Vranov |
hej hej, karovinu som napísal... už to máte od iných userov správne napísané
|
|
| Napísal kukom6: 16.04.2009 14:04 | |
|
a pri niektorých hrách sa diskutovalo ze nejde to prehrať tolko polygónov ..... alebo ze ich viac na jednom aute nemôže byť ....su tam dake obmedzenia alebo taq ?
|
|
Registrovaný: 22.03.07 Prihlásený: 23.06.23 Príspevky: 2096 Témy: 15 Bydlisko: Bratislava V | Napísal br4n0: 16.04.2009 14:28 | |
|
Samozrejme. Obmedzenia sú dané jednak enginom hry a tiež výkonom súčasného hardwaru.
_________________ DESKTOP: Intel Pentium Dual Core E2180, Gigabyte GA-P31-DS3L, 3GB DDR2 800Mhz, ASUS Radeon HD3650 256MB, ASUS DRW-1608P3S, Hitachi Deskstar T7K250 160GB, Fortron FSP350-60GLN NTB: HP 510: Intel Celeron M360, 512MB DDR2 533MHz, Intel GMA 900, Hitachi Travelstar 4K120 40GB, Sony CRX880A |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 16 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|