| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 12 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 23.05.12 Prihlásený: 15.07.12 Príspevky: 34 Témy: 7 |
Ahojte. Neviem, či som túto tému zaradil dobre, ale potrebujem poradiť.
Včera (13.7.) som si zakúpil v KE v predajni Datacomp nový Asus. Prišiel som domov, začal som ho skúšať, všetko išlo super, až kým som si nevyskúšal dať prezentáciu fotiek.Fotky sa začali prezentovať, NB z ničoho nič sekol a zdochol. Doslova! Nevedel som, čo sa stalo, tak som ho zapol znova. Naskočila úvodná obrazovka, nestihlo sa to ani prihlásiť a vypol sa zase sám od seba. Podarilo sa mi ho až na 2x naštartovať. Bol dosť spomalený inak potom. Skúsil som ešte raz tu prezentáciu, išla, nevypol sa, ale klikol som na iný motív prezentácie a zase sa vypol. Zase som ho potom štartoval. Najprv som myslel, že je zlé USBčko, pretože som pozeral fotky z USBčka. Dal som druhé USB, zapol som prezentáciu a zase zdochol. Vyzerá to, ako keby bolo niečo s grafou alebo neviem. Zavolal som si k sebe jedného suseda, pána, ktorý sa vyzná a keď sa tak v mojom NB hrabal, tak povedal, že mu nič nie je. Že žiadnú chybu nenašiel, ale že mi verí. Pri ňom sa to nevyplo (zákon schválnosti xD). Dokonca mi raz aj na obrazovke, keď zdochol naskočili zelené pási. Povedal, že tiež si myslí, že bude niečo s grafou. Dal hľadať a poprípade opraviť chyby, ak sa nájdu. Proces sa skončil, NB sa naštartoval a prezentácia išla bez toho, aby zdochol. Skúšal som to viackrát a nevypol sa. Bol som happy, že už je všetko O.K. Zapnem ho dnes, idem skúsiť ešte raz tu prezentáciu, a čo nespravil? - ZDOCHOL ZASE! Ten pán povedal, že ak sa to ešte raz vypne, tak mám reklamovať. Ako viete, dosť ma to štve. Kúpim ho a hneď po prvom zapnutí som odhalil vadu. :-( Poraďte mi, čo mám robiť. PROSÍM! :-(
|
|
Registrovaný: 15.05.12 Príspevky: 1913 Témy: 27 Bydlisko: BA | Napísal mtxd: 14.07.2012 20:45 | |
|
neviem sice co si vsetko s NTB porobil, ale ja by som to riesil reklamaciou.
nechcelo by sa mi hladat chyby v den starom booku.
|
|
Registrovaný: 23.05.12 Prihlásený: 15.07.12 Príspevky: 34 Témy: 7 | Napísal autor témy slider15: 14.07.2012 20:46 | |
|
A myslíš si, žeby bolo možné, aby mi ho vymenili za nový?
|
|
Registrovaný: 15.05.12 Príspevky: 1913 Témy: 27 Bydlisko: BA | Napísal mtxd: 14.07.2012 20:47 | |
|
no tak to ja neviem, ako by shop riesil pripadnu reklamaciu.
mozne to je.
|
|
Registrovaný: 12.10.06 Prihlásený: 25.04.24 Príspevky: 20312 Témy: 79 Bydlisko: Banska Byst... | Napísal shiro: 14.07.2012 20:49 | |
|
narok na vymenu alebo vratenie penazi mas po troch rovnakych vadach, alebo styroch roznych.
Najskor ti ho opravia, je to cisto na predajcovi ako sa zachova, ziadny zakon mu nekaze vymenit ho.
_________________ Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM Xiaomi Mi 9 Lite 64GB |
|
Registrovaný: 23.05.12 Prihlásený: 15.07.12 Príspevky: 34 Témy: 7 | Napísal autor témy slider15: 14.07.2012 20:52 | |
|
Tak ako mohli by, keďže ten NB nemám ani týždeň. Veď včera som ho kúpil a v pondelok ho pôjdem hneď relkamovať. Ale zmenil som si už tapetu a odkazy na nejaké Asusácke programy som si dal z plochy preč. Bolo ich asi tri, či koľko. Nevadí? Na internet som ten NB ešte pripojený nemal ale.. // pridané po 2 minútach od posledného príspevkushiro píše: narok na vymenu alebo vratenie penazi mas po troch rovnakych vadach, alebo styroch roznych. Najskor ti ho opravia, je to cisto na predajcovi ako sa zachova, ziadny zakon mu nekaze vymenit ho.
Ale bol u mňa jeden pán, ktorý sa tomuto venuje a povedal, že žiadna chyba tam nie je. Takže ani oni tam nič nemôžu nájsť. Je to asi vadný kus alebo ja neviem. Všimol som si, že je trošičku aj obitý zo spodnej strany, takže mi určo spadol. Mohli by to vymeniť. Ja si asi to vypnutie natočím na mobil, aby mali dôkaz, keby im to náhodou nevyplo a by mi povedali, že je vporiadku.
|
|
Registrovaný: 15.05.12 Príspevky: 1913 Témy: 27 Bydlisko: BA | Napísal mtxd: 14.07.2012 20:56 | |
|
pockaj, tebe ten notebook spadol?
|
|
Registrovaný: 23.05.12 Prihlásený: 15.07.12 Príspevky: 34 Témy: 7 | Napísal autor témy slider15: 14.07.2012 20:57 | |
|
Nie mne, ale im (asi).. Tak lebo keď som ho prvýkrát rozbalil, tak je tam na boku zo spodnej strany obitý. Takže predpokladám, že im spadol. Samo by sa to tam nespravilo.
|
|
Registrovaný: 15.05.12 Príspevky: 1913 Témy: 27 Bydlisko: BA | Napísal mtxd: 14.07.2012 21:00 | |
|
no neviem, ale ok.
jednoznacne reklamacia a dalej to uz ries priamo s predajcom.
|
|
Registrovaný: 23.05.12 Prihlásený: 15.07.12 Príspevky: 34 Témy: 7 | Napísal autor témy slider15: 14.07.2012 21:02 | |
|
OMG, prečo by som klamal. Ja len proste konštatujem, že im asi spadol. Ja som veľmi opatrný ak ide o nové veci, a ešte ak o môj nový nb. Mne by určite nedrbol, nehrozí. Takže v pondelok mám ísť rovno za predajcom? :-/
|
|
Registrovaný: 12.10.06 Prihlásený: 25.04.24 Príspevky: 20312 Témy: 79 Bydlisko: Banska Byst... | Napísal shiro: 14.07.2012 22:26 | |
|
je fuk ci klames alebo nie, kazdopadne prajem vela stastia pri jednani, ak si to vsimnu, tak stopro ides domov s neuznanou reklamackou, nik to skratka nebude riesit. Takze sa modli a daj si pozor co im ukazes aby ta kvoli tomu nevykopli. Ked si na tu prasklinu prisiel, mal si hned ist reklamovat a nie po tyzdni, to ti kazdy povie ze si s tym daco spravil ty, nakolko tyzden je hodne dlha doba aby sa s tym mohlo daco stat.
Citácia: Ale bol u mňa jeden pán, ktorý sa tomuto venuje a povedal, že žiadna chyba tam nie je. Takže ani oni tam nič nemôžu nájsť. Je to asi vadný kus alebo ja neviem.
Pekne si odporujes, nezda sa ti? Ked tam nieje chyba, ako je mozne ze sa vypina? Pouzi logiku preboha. Daco je tam vadne, alebo sa minimalne prehrieva, kedze vypinanie je jednym zo symptomov prehievania sa dacoho (cpu, grafika).
Takych co "sa tomu venuju" tuna pozname vsetci....meral ten odbornik aspon teploty aby vylucil prehrievanie?
_________________ Ryzen 7 3700X | SilentiumPC Fera 3 | Asrock X570M Pro4 | Patriot Viper 4 Blackout 16GB DDR4-3600 CL17 | Gainward RTX4060 Ti Pegasus 8GB | Samsung 970evo Plus 250GB NVMe | Corsair MP510 1TB NVMe | Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Corsair RM550x | 32" Samsung ViewFinity S60UA | 3x Noctua NF-S12B redux 1200 PWM Xiaomi Mi 9 Lite 64GB |
|
Registrovaný: 23.05.12 Prihlásený: 15.07.12 Príspevky: 34 Témy: 7 | Napísal autor témy slider15: 15.07.2012 17:28 | |
|
Odkiaľ máš, že týždeň?. V piatok som ho kúpil a dnes je nedeľa. Nie, nemeral teploty, pretože bol akurát na odchode, nemal čas. Každopádne mi povedal, aby som to dal reklamovať. Kebyže mám ten NB mesiac, tak nech ho opravujú. Ale ja ho mám od piatku a už v ten deň mi vypínal! Nech mi ho vymenia.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 12 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|