Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 10 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.09.09
Prihlásený: 23.01.22
Príspevky: 153
Témy: 35
Príspevok NapísalOffline : 23.08.2011 11:08

Zdravim obraciam sa na vas s otazkou reklamacie....vlastnim notebook asus g73jh ktory sa mi v priebehu 2 mesiacoch 3x poruchal nie mojim zavinenim....vzdy to bola identicka chyba ked sa vracal zo servisu bola charakterizovana ako porucha na lcd paneli...notebook mam uz rok aj dva mesiace cize je este v zarucnej lehote....kupil som ho cez e-shop...v zivote som nic nereklamoval a nemam s tym ziadne skusenosti....mam pozadovat vratenie plnej sumy od e shopu? co dava zdravy rozum...som na pochybach lebo raz som tam volal, po druhom pokazeni, a oni sa uplne distancovali od problemu a odkazovali ma na asus servis v ostrave...ale nemozem predsa pozadovat vratenie plnej sumy od servisu nie? navyse vymena notebooku za fungl novy u mna po tejto negativnej skusenosti nepripada do uvahy... dakujem za rady

// pridané po 5 minútach od posledného príspevku

doplnam ze dvakrat uz bol v servise a vcera sa poruchal po tretikrat tak preto sa pytam ako postupovat


Offline

Zmazaný užívateľ
Zmazaný užívateľ
Obrázok užívateľa
Príspevok NapísalOffline : 23.08.2011 11:31

Napis im list, kde odstupujes od zmluvy. Doporucene to posli do obchodu.


Offline

Správca fóra
Správca fóra
3 krat a dost

Registrovaný: 18.10.09
Príspevky: 8415
Témy: 109
Bydlisko: Žilina
Príspevok NapísalOffline : 23.08.2011 12:01

pravdaze musis pozadovat plnu sumu a to priamo od shopu, v ktorom si NB kupil (kde to bolo?). Bud ako pise Daron alebo mozno maju tuto moznost v tlacive pri vyplnani reklamacie (ale kedze to neriesis osobne, doporuceny list bude asi lepsia volba).







_________________
"To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu." Tomáš Baťa

Acer Aspire ES1 13, Samsung Galaxy S8, Lenovo K6
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.09.09
Prihlásený: 23.01.22
Príspevky: 153
Témy: 35
Príspevok Napísal autor témyOffline : 23.08.2011 21:25

dakujem za reakcie...e-shop sidli v ziline

// pridané po 4 minútach od posledného príspevku

este jedna otazocka: ako maju vyzerat jednotlive nalezitosti listu....ma to mat nejaku konkretnu formu ktorej sa mam drzat? ako by to malo zhruba vyzerat...nejaky vzor by sa zisiel

// pridané po 7 hodinách 35 minútach od posledného príspevku

este ma napadla jedna vec nepotrebujem ten notebook poslat do servisu este aj po tretikrat aby som mal lepsiu vychodiskovu poziciu pri vybavovani reklamacie? sice sa ta ista vada vyskytla uz po tretikrat ale nebola aj tretikrat v servise aby ju zaznamenali a opravili....sice o notebook uz nestojim ale budem mat papiere zo servisu ze tam bol a tympadom sa o to mozem opierat...a az potom by som odstupil od zmluvy....som dezorientovany lebo presiel som par for tykajucich sa reklamacii a na istote mi to nepridalo praveze naopak som z toho este viac blbsi


Offline

Správca fóra
Správca fóra
3 krat a dost

Registrovaný: 18.10.09
Príspevky: 8415
Témy: 109
Bydlisko: Žilina
Príspevok NapísalOffline : 23.08.2011 21:31

no musis mat 3x uznanu reklamaciu o rovnakej chybe..vsak to posielas do toho isteho shopu, od ktoreho chces peniaze







_________________
"To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu." Tomáš Baťa

Acer Aspire ES1 13, Samsung Galaxy S8, Lenovo K6
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.09.09
Prihlásený: 23.01.22
Príspevky: 153
Témy: 35
Príspevok Napísal autor témyOffline : 23.08.2011 22:00

hej ale neviem ci si si vedomi jednej skutocnosti a to tej ze jediny autorizovany servis pre asus dostupny pre slovakov je v cesku v ostrave...o tom ze moj notas bol uz dvakrat v servise nema e shop ziadne vedomie...kazdopadne zas ho poslem do servisu a ked sa mi vrati budem sa zaoberat odstupenim od zmluvy...nevies ci nemam do popisu zavady pri posielani do servisu napisat ze ho nechcem ked sa mi o tyzden aj tak zas pokazi pre tu istu vec?


Offline

Správca fóra
Správca fóra
3 krat a dost

Registrovaný: 18.10.09
Príspevky: 8415
Témy: 109
Bydlisko: Žilina
Príspevok NapísalOffline : 23.08.2011 22:04

si ho mal kludne posielat do obchodu, potom je uz na nich ako problem vyriesia, ci to poslu do asusu alebo co. Ak to posielas priamo do asus servisu, tak treba od nich dostat aj treti vypis o stave a potom pytat peniaze od obchodu, v ktorom si NB kupil. Ci mas ziadost o vratenie penazi napisat aj Asusu, to neviem, ale peniaze potom treba pytat od predajcu







_________________
"To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu." Tomáš Baťa

Acer Aspire ES1 13, Samsung Galaxy S8, Lenovo K6
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 30.09.09
Prihlásený: 23.01.22
Príspevky: 153
Témy: 35
Príspevok Napísal autor témyOffline : 23.08.2011 22:18

hej teraz si uvedomujem ze som spravil chybu...posledna zalezitost ktora ma trapi: prvykrat ked bol nt v servise mohol som sledovat jeho stav po zadani RMA na stranke http://www.sil.cz/ kde bola nakoniec popisana chyba a jej nasledna oprava...po druhykrat ked bol v servise som sice mohol sledovat stav zakazky ale uz nie na stranke sil.cz ale na http://support.asus.com.tw/service/serv ... uage=cs-cz kde po zadani rma sice naslo zasielku ale uz tam nebol popis chyby a a jej nasledne riesenie...cize bude problem o dokazovani tej istej chyby...neviem preco sa to vsetko nerealizovalo cez sil mozno to bolo v inom servise ale nebol som o tom upovedomeni ani mailom...chyba je na displeji ktory je rozhaseny absolutne necitatelny...uvital by som aj reakcie uzivatelov ktory maju skusenosti s asus servisom


Offline

Správca fóra
Správca fóra
3 krat a dost

Registrovaný: 18.10.09
Príspevky: 8415
Témy: 109
Bydlisko: Žilina
Príspevok NapísalOffline : 23.08.2011 22:28

problem v tom nebude, staci poziadat asus servis o vypis o stavu notebooku, o trojitej reklamacii rovnakej zavady a ten potom posunut predajcovi a ziadat peniaze







_________________
"To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu." Tomáš Baťa

Acer Aspire ES1 13, Samsung Galaxy S8, Lenovo K6
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 22.08.13
Prihlásený: 22.08.13
Príspevky: 1
Témy: 0
Príspevok NapísalOffline : 22.08.2013 14:16

Tema je sice davnejsie mrtva ale zaujimalo by ma ako si dopadol s tou reklamaciou. Mne sa totiz stalo nieco podobne, zhodou okolnosti tiez A(u)sus - tri krat sa mi pokazil HDMI port a servis v Ostrave vzdy vymenil zakladnu dosku. Mam teraz 3 reklamacne protokoly o rovnakej zavade tak som bol vcera v predajni kde som ho kupil vratit a ziadat naspat kupnu sumu. No a co mi nepovedia - kedze laptop teraz funguje nemam narok na odstupenie od zmluvy aj ked mi tri krat opravili tu istu zavadu, o com mam doklad. Vraj som mal ziadat o odstupenie od zmluvy uz pri zadavani tretej reklamacie a teraz sa neda nic robit!! Pisal som aj do SIL.cz a vuzera to tak ze maju asi pravdu. Este to nevzdavam ale som dost nahnevany ze koli takejto hluposti, ktora ani nie je nikde uvedena cloveka odpalkuju.


Odpovedať na tému [ Príspevkov: 10 ] 


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. 2 krat 8 alebo 4 krat 4 gb ram

v Pamäte

7

606

16.12.2014 23:13

liqua1 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Dost pruser

v AMD čipové sady

16

1554

21.12.2007 9:53

Jopi Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. DOst velky problem

v Operačné systémy Microsoft

12

461

13.04.2008 22:18

prandof Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Dost zvlastny problem

v Notebooky a netbooky

13

801

12.04.2010 15:14

KocuR Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. dost blba otazka...

v HTML, XHTML, XML, CSS

23

1081

14.02.2008 15:52

jablko05 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Dosť zvláštny problem.

v Chladiče a všetky druhy chladenia

15

1238

14.11.2007 22:28

OmeGa Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Blbne PC a dost

v nVidia grafické karty

21

1460

02.01.2007 18:36

eXistenZ Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. nový PC dosť hlučný

v Ostatné

14

531

04.01.2011 12:07

Jochanan Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Dost dobry matematicky trik

v Vzdelanie, štúdium, škola

16

4178

30.10.2007 22:09

Tominator Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. mam dost spomaleny pocitac

v Antivíry a antispywary

8

1335

15.01.2010 9:49

remus Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Moj PC pracuje dosť pomaly :(

v Operačné systémy Microsoft

7

1855

19.09.2008 15:04

neutronmind Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Dost velky pruser - externy HDD

v Pevné disky a radiče

7

1085

12.04.2009 12:18

zetto129 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. 2 krat ATi

v ATI/AMD grafické karty

2

563

19.02.2009 18:28

j.matrix Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Bude dost Fortron 500W na 8800GTS?

[ Choď na stránku:Choď na stránku: 1, 2 ]

v nVidia grafické karty

42

2550

07.11.2007 21:51

MattoS Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Problem-dost casto sa restartuje pc

v nVidia čipové sady

9

781

04.12.2009 21:51

Vibes Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Grafika - Quadro FX580 - dosť sa hreje

v nVidia grafické karty

18

1096

01.02.2011 14:04

danielson84 Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra