| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 30.09.09 Prihlásený: 23.01.22 Príspevky: 153 Témy: 35 | Napísal sph1Nx: 23.08.2011 11:08 | |
|
Zdravim obraciam sa na vas s otazkou reklamacie....vlastnim notebook asus g73jh ktory sa mi v priebehu 2 mesiacoch 3x poruchal nie mojim zavinenim....vzdy to bola identicka chyba ked sa vracal zo servisu bola charakterizovana ako porucha na lcd paneli...notebook mam uz rok aj dva mesiace cize je este v zarucnej lehote....kupil som ho cez e-shop...v zivote som nic nereklamoval a nemam s tym ziadne skusenosti....mam pozadovat vratenie plnej sumy od e shopu? co dava zdravy rozum...som na pochybach lebo raz som tam volal, po druhom pokazeni, a oni sa uplne distancovali od problemu a odkazovali ma na asus servis v ostrave...ale nemozem predsa pozadovat vratenie plnej sumy od servisu nie? navyse vymena notebooku za fungl novy u mna po tejto negativnej skusenosti nepripada do uvahy... dakujem za rady
// pridané po 5 minútach od posledného príspevku
doplnam ze dvakrat uz bol v servise a vcera sa poruchal po tretikrat tak preto sa pytam ako postupovat
|
|
| Napísal Daron: 23.08.2011 11:31 | |
|
Napis im list, kde odstupujes od zmluvy. Doporucene to posli do obchodu.
|
|
Registrovaný: 18.10.09 Príspevky: 8415 Témy: 109 Bydlisko: Žilina | Napísal jtbs: 23.08.2011 12:01 | |
|
pravdaze musis pozadovat plnu sumu a to priamo od shopu, v ktorom si NB kupil (kde to bolo?). Bud ako pise Daron alebo mozno maju tuto moznost v tlacive pri vyplnani reklamacie (ale kedze to neriesis osobne, doporuceny list bude asi lepsia volba).
_________________ "To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu." Tomáš Baťa
Acer Aspire ES1 13, Samsung Galaxy S8, Lenovo K6 |
|
Registrovaný: 30.09.09 Prihlásený: 23.01.22 Príspevky: 153 Témy: 35 | Napísal autor témy sph1Nx: 23.08.2011 21:25 | |
|
dakujem za reakcie...e-shop sidli v ziline
// pridané po 4 minútach od posledného príspevku
este jedna otazocka: ako maju vyzerat jednotlive nalezitosti listu....ma to mat nejaku konkretnu formu ktorej sa mam drzat? ako by to malo zhruba vyzerat...nejaky vzor by sa zisiel
// pridané po 7 hodinách 35 minútach od posledného príspevku
este ma napadla jedna vec nepotrebujem ten notebook poslat do servisu este aj po tretikrat aby som mal lepsiu vychodiskovu poziciu pri vybavovani reklamacie? sice sa ta ista vada vyskytla uz po tretikrat ale nebola aj tretikrat v servise aby ju zaznamenali a opravili....sice o notebook uz nestojim ale budem mat papiere zo servisu ze tam bol a tympadom sa o to mozem opierat...a az potom by som odstupil od zmluvy....som dezorientovany lebo presiel som par for tykajucich sa reklamacii a na istote mi to nepridalo praveze naopak som z toho este viac blbsi
|
|
Registrovaný: 18.10.09 Príspevky: 8415 Témy: 109 Bydlisko: Žilina | Napísal jtbs: 23.08.2011 21:31 | |
|
no musis mat 3x uznanu reklamaciu o rovnakej chybe..vsak to posielas do toho isteho shopu, od ktoreho chces peniaze
_________________ "To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu." Tomáš Baťa
Acer Aspire ES1 13, Samsung Galaxy S8, Lenovo K6 |
|
Registrovaný: 30.09.09 Prihlásený: 23.01.22 Príspevky: 153 Témy: 35 | Napísal autor témy sph1Nx: 23.08.2011 22:00 | |
|
hej ale neviem ci si si vedomi jednej skutocnosti a to tej ze jediny autorizovany servis pre asus dostupny pre slovakov je v cesku v ostrave...o tom ze moj notas bol uz dvakrat v servise nema e shop ziadne vedomie...kazdopadne zas ho poslem do servisu a ked sa mi vrati budem sa zaoberat odstupenim od zmluvy...nevies ci nemam do popisu zavady pri posielani do servisu napisat ze ho nechcem ked sa mi o tyzden aj tak zas pokazi pre tu istu vec?
|
|
Registrovaný: 18.10.09 Príspevky: 8415 Témy: 109 Bydlisko: Žilina | Napísal jtbs: 23.08.2011 22:04 | |
|
si ho mal kludne posielat do obchodu, potom je uz na nich ako problem vyriesia, ci to poslu do asusu alebo co. Ak to posielas priamo do asus servisu, tak treba od nich dostat aj treti vypis o stave a potom pytat peniaze od obchodu, v ktorom si NB kupil. Ci mas ziadost o vratenie penazi napisat aj Asusu, to neviem, ale peniaze potom treba pytat od predajcu
_________________ "To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu." Tomáš Baťa
Acer Aspire ES1 13, Samsung Galaxy S8, Lenovo K6 |
|
Registrovaný: 30.09.09 Prihlásený: 23.01.22 Príspevky: 153 Témy: 35 | Napísal autor témy sph1Nx: 23.08.2011 22:18 | |
|
hej teraz si uvedomujem ze som spravil chybu...posledna zalezitost ktora ma trapi: prvykrat ked bol nt v servise mohol som sledovat jeho stav po zadani RMA na stranke http://www.sil.cz/ kde bola nakoniec popisana chyba a jej nasledna oprava...po druhykrat ked bol v servise som sice mohol sledovat stav zakazky ale uz nie na stranke sil.cz ale na http://support.asus.com.tw/service/serv ... uage=cs-cz kde po zadani rma sice naslo zasielku ale uz tam nebol popis chyby a a jej nasledne riesenie...cize bude problem o dokazovani tej istej chyby...neviem preco sa to vsetko nerealizovalo cez sil mozno to bolo v inom servise ale nebol som o tom upovedomeni ani mailom...chyba je na displeji ktory je rozhaseny absolutne necitatelny...uvital by som aj reakcie uzivatelov ktory maju skusenosti s asus servisom
|
|
Registrovaný: 18.10.09 Príspevky: 8415 Témy: 109 Bydlisko: Žilina | Napísal jtbs: 23.08.2011 22:28 | |
|
problem v tom nebude, staci poziadat asus servis o vypis o stavu notebooku, o trojitej reklamacii rovnakej zavady a ten potom posunut predajcovi a ziadat peniaze
_________________ "To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu." Tomáš Baťa
Acer Aspire ES1 13, Samsung Galaxy S8, Lenovo K6 |
|
Registrovaný: 22.08.13 Prihlásený: 22.08.13 Príspevky: 1 Témy: 0 |
Tema je sice davnejsie mrtva ale zaujimalo by ma ako si dopadol s tou reklamaciou. Mne sa totiz stalo nieco podobne, zhodou okolnosti tiez A(u)sus - tri krat sa mi pokazil HDMI port a servis v Ostrave vzdy vymenil zakladnu dosku. Mam teraz 3 reklamacne protokoly o rovnakej zavade tak som bol vcera v predajni kde som ho kupil vratit a ziadat naspat kupnu sumu. No a co mi nepovedia - kedze laptop teraz funguje nemam narok na odstupenie od zmluvy aj ked mi tri krat opravili tu istu zavadu, o com mam doklad. Vraj som mal ziadat o odstupenie od zmluvy uz pri zadavani tretej reklamacie a teraz sa neda nic robit!! Pisal som aj do SIL.cz a vuzera to tak ze maju asi pravdu. Este to nevzdavam ale som dost nahnevany ze koli takejto hluposti, ktora ani nie je nikde uvedena cloveka odpalkuju.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 10 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|