Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 37 ] Choď na stránku: 1, 2 ďalšia
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28.08.16
Prihlásený: 03.11.16
Príspevky: 9
Témy: 5
Príspevok NapísalOffline : 28.08.2016 22:27

Zdravím, potreboval by som pomôcť s mojím novým pc setupom.
Len by som chcel vedieť či všetko sedí tak ako má.

Ešte som si nikdy neskladal pc som v tom amatér :/ vopred ďakujem za pomoc :)

MOBO: https://www.alza.sk/asus-z170-pro-gaming-d2905982.htm
CPU: https://www.alza.sk/intel-core-i7-6700k-d2905009.htm
GPU: https://www.alza.sk/msi-gtx-1060-gaming-x-6g-d4367058.htm
RAM: https://www.alza.sk/kingston-16gb-kit-ddr4-sdram-2133mhz-cl14-hyperx-fury-black-series-d4128812.htm
PSU: https://www.alza.sk/corsair-vs650-d2191760.htm
SSD: https://www.alza.sk/kingston-hyperx-fury-ssd-120gb-d1636300.htm
HDD: https://www.alza.sk/seagate-barracuda-7200-14-2000gb-s-advanced-format-d285783.htm
CASE: https://www.alza.sk/nzxt-source-530-cierna-d3837903.htm
CHLADENIE: https://www.alza.sk/cooler-master-hyper-212-evo-d281310.htm

Mohol by som ešte dokúpiť takú istú grafiku? Niekto mi vravel že by jedna bola nefunkčná..

A ešte aký kábel by som potreboval na zapojenie 144Hz monitora.


Offline

Užívateľ
Užívateľ
Zostava amatéra.

Registrovaný: 28.12.14
Prihlásený: 08.02.23
Príspevky: 690
Témy: 9
Bydlisko: Detva
Príspevok NapísalOffline : 28.08.2016 22:35

Zdroj si priplať na EVGA 550 G2. 120GB SSD je nezmysel nainštalujes tam Windows a pár programov a disk máš plný, to isté je aj pri 250GB ktore osobne mam. Vošiel sa mi tam Win zopár programov, Doom, cs go, tf2 a zostalo iba 40GB voľných. Silne odporúčam si priplatiť za 500GB SSD. Chladič by som bral Scythe ninja 4 fakt špička.

Gtx1060 nepodporuje SLI takže kupovať 2 je nezmysel
Kábel HDMI alebo Displej Port







_________________
|CPU: I5-6600K 4.4GHz|MB: Asus Z170 PRO GAMING|RAM: Kingston 16GB DDR4 2400MHz HyperX Fury|GPU: GAINWARD GTX 1070 Phoenix GS|