| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 3 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 12.02.10 Prihlásený: 18.04.24 Príspevky: 13955 Témy: 745 Bydlisko: Žilina - Li... |
Dostal sa ku mne jeden tablet. Zvažujem reinstall s formatom celeho HDD vratane recovery partície nakoľko ma len 32GB internú. Ďalší dôvod je že má nainštalovaný 64-bit OS čo mi pri 2GB RAM príde zbytočné a systém tak žerie zbytočne viac pamete (či už RAM ale hlavne HDD) Tablet je však v záruke, a tu nastupuje otázka - v prípade RMA bude platiť záruka ? Drivere som zálohoval cez driverbackup ( http://sourceforge.net/projects/drvback/ ), ProductKey bude asi priamo v biose zapísaný ale mam ho aj uložený cez program ( http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html ) premýšlam ešte nad zálohou HDD napr cez CloneZilla keby náhodou.
_________________ MB: ASUS TUF GAMING B550M-PLUS ; CPU: AMD Ryzen 5600X + Noctua D15; RAM: 16GB GSkill DDR4 3000Mhz; GPU: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti Twin X2 OC; SSD: WD Black SN750 1TB ; PSU: Corsair RM650x; LCD: Samsung G5 34" UW; MOUSE: Logitech G305 + Razer Goliathus; KEYBOARD: SPC Gear GK550; Repro: Edifier R1280T; OS: Windows 10 |
|
Registrovaný: 21.09.13 Prihlásený: 15.04.24 Príspevky: 2110 Témy: 77 Bydlisko: Považská By... |
Tak presne info by ti mali dat v obchode. Ale myslim ze by to pre niektore obchody mohol byt prpblem.
_________________ Nesnívaj svoj život, ale ži svoj sen. |
|
Registrovaný: 21.12.10 Prihlásený: 27.02.23 Príspevky: 912 Témy: 138 Bydlisko: Trenčín |
Ja mam 2 skusenosti Ak reklamujes hardwarovu chybu, tak je to jedno Ak softwarovu, tak nie.
Raz som reklamoval displej, ok Druhykrat mi padal OS, samovolne sa vypinal, bluescreen, tak som myslel, ze to spravi reinstalacia, samozrejme ako zo zvyku som sformatoval aj recovery a pri tomto mi bola zamietnuta reklamacia.
|
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 3 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|