Nakoniec sa mi to nepodarilo - v administrácií som ho už mohol nastaviť, ale nikde mi ho nechcelo zobraziť tak, ako som potreboval. Takže som bol nútený použiť inú tému. Teraz mám ale iný problém.
Môj web:
http://www.zbraneavsekolemnich.euÚplne dole mi vypisuje:
Kód:
Warning: is_writable() [function.is-writable]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/home/vi009600:/usr/share/pear) in /home/vi009600/www_root/wordpress/wp-content/themes/weapons blog/functions.php(55) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 326
Warning: realpath() [function.realpath]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/home/vi009600:/usr/share/pear) in /home/vi009600/www_root/wordpress/wp-content/themes/weapons blog/functions.php(55) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code(1) : eval()'d code on line 342
asi 3-krát. Neviete, prosím, čo s tým?