| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 19.10.11 Prihlásený: 13.02.23 Príspevky: 143 Témy: 36 Bydlisko: Košice |
Zdravím, vážení potreboval by som väčšiu/menšiu pomoc. Posledných asi 4-5 dní sa mi PC úplne zbláznil. Viackrát do dňa mi systém zamrzol, nereagoval ani na reset tlačidlo, musel som to vypnúť natvrdo cez hlavný vypínač. Ďalšia vec je tá, že mi pravidelne hádže BlueScreen, teda automatický reštart. Pokúsil som sa zistiť chybu z posledného BSOD, tak ju pridávam ako screen. Hľadal som niečo na googli, našiel som len to, že čo to "pravdepodobne" môže spôsobovať. Niekde som sa dočítal, že to môže byť vadnou RAM, inde chybný driver, jednoducho všetko možné. Neskúšal som ešte hodiť staré ovládače na grafickú kartu, ale idem na to, či to bude robiť aj naďalej. V každom prípade si neviem dať rady. Ak sa niekto niekedy stretol s rovnakým alebo podobným prípadom, budem rád za každú radu, samozrejme aj od vás ostatných, ktorí máte nejaké skúsenosti takýmito chybami. Ďakujem OS mám Win 10 Pro 64x. Screenshoty z BlueScreenView http://imgur.com/mV4xnUohttp://imgur.com/c7VATxj
_________________ PC: Gigabyte Z390 Gaming X | Intel Core i7 9700K | G.Skill Trident Z 32GB 3600MHz | MSI RTX 3080 SUPRIM X 10G | EVGA Supernova 750 G+ | M2 SSD SAMSUNG EVO Plus 500GB | SSD Kingston HyperX 120GB | Seagate Barracuda 4TB Tel: Samsung Galaxy S20+ |
|
Registrovaný: 05.02.15 Prihlásený: 21.04.24 Príspevky: 185 Témy: 11 | Napísal ullsus: 28.12.2016 0:43 | |
|
Nainštaluj si program WhoCrashed tam daj analýzu a tam to zanalyzuje aj posledný memory.dmp súbor a napíše čo alebo ktorý driver pravdepodobne zapríčinil BSOD (aspoň mne to tak vypísala aj free verzia a dokázal som sa dopátrať k problému )
_________________ CPU: Intel i5 6600 MB: MSI B150M Bazooka GPU: Gainward GeForce GTX 1060 6GB RAM:1x8GB Kingston HyperX Fury DDR4 HDD: 1000GB WD Blue, SSD 250GB Adata premier SP550 PSU: EVGA 500B |
|
Registrovaný: 19.10.11 Prihlásený: 13.02.23 Príspevky: 143 Témy: 36 Bydlisko: Košice |
Nainštaloval som to, no nič mi to nenašlo a nejako ma to ani neprekvapuje. V Dump Files nič nevypisuje. http://imgur.com/dljObPx
_________________ PC: Gigabyte Z390 Gaming X | Intel Core i7 9700K | G.Skill Trident Z 32GB 3600MHz | MSI RTX 3080 SUPRIM X 10G | EVGA Supernova 750 G+ | M2 SSD SAMSUNG EVO Plus 500GB | SSD Kingston HyperX 120GB | Seagate Barracuda 4TB Tel: Samsung Galaxy S20+ |
|
Registrovaný: 05.02.15 Prihlásený: 21.04.24 Príspevky: 185 Témy: 11 | Napísal ullsus: 28.12.2016 1:05 | |
|
Hmm, zaujimave skusil by som na noc zapnut MemTest na takych 7-8 hodin nech zopakuje viac cyklov ale ak mas viac modulov RAM tak vzdy testuj len s jednym, tie zamrze systemu by som videl pravdepodobne bud na RAM alebo chybny ovladac, ovladace si instaloval cez nejaku utilitu alebo stiahol zo stranky vyrobcu dosky a normalne nainstaloval?
_________________ CPU: Intel i5 6600 MB: MSI B150M Bazooka GPU: Gainward GeForce GTX 1060 6GB RAM:1x8GB Kingston HyperX Fury DDR4 HDD: 1000GB WD Blue, SSD 250GB Adata premier SP550 PSU: EVGA 500B |
|
Registrovaný: 19.10.11 Prihlásený: 13.02.23 Príspevky: 143 Témy: 36 Bydlisko: Košice |
Ovládače som sťahoval cez Driver Booster, teda aspoň čo mi bolo odporúčané od známeho, on s tým teda nemal žiaden problém. Ten MemTest skúsim asi až zajtra, teda dnes, lebo teraz už asi nebudem vyberať z "bedne" RAM modul.
EDIT: Niekde som sa dočítal, že vraj to môže byť aj chybný posledný update na Win10.
_________________ PC: Gigabyte Z390 Gaming X | Intel Core i7 9700K | G.Skill Trident Z 32GB 3600MHz | MSI RTX 3080 SUPRIM X 10G | EVGA Supernova 750 G+ | M2 SSD SAMSUNG EVO Plus 500GB | SSD Kingston HyperX 120GB | Seagate Barracuda 4TB Tel: Samsung Galaxy S20+ |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 5 ] | |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|