| | |
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
Autor | Správa |
---|
Registrovaný: 07.07.08 Prihlásený: 26.06.20 Príspevky: 38 Témy: 10 Bydlisko: City 17 | Napísal Wicky: 04.03.2013 16:46 | |
|
Ahoj, chcel by som urobiť vlastný herný engine (niečo ako GameMaker), a rád by som použil C++ a k tomu kompilátor MinGW (keďže po fakt dlhom čase sa mi tam podarilo rozbehať všetky potrebné knižnice ako allegro, opengl, assimp, enet, ...)
A rád by som bol aby ten "engine" mohli používať aj iný ľudia na inom PC (na win7) preto som rozmýšľal, že by ten engine musel mať aj vlastný kompilátor, alebo aspoň "inštaláciu mingw".
Má niekto nejaké skúsenosti? chcel by som to použiť aj pre tvorbu HTML5 kódu s čím by nemal byť problém.. . . prípadne som ešte ochotný všetky tie knižnice zahodiť ak niekto má skúsenosti s Javou a že to tam všetko rozbehám podobne ako v C++.
V programovaní sa celkom vyznám, ale na vlastný kompilátor sa necítim, dúfam že bude stačiť skopírovať/nainštalovať mingw, ponastavovať premmenné windowsu a že to za užívateľa nejako ten engine urobí.
_________________ "We are willing to suffer, to die for the things we care about. For love, for the right choices." |
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 04.03.2013 16:52 | |
|
No tak pekne poporiadku. Ako by mal ten engine vyzerať? Len nejaká sada tried? Ak áno, čo ti bráni urobiť z toho dynamicky linkované knižnice? Alebo nejaké celé "mini vývojové prostredie"? Ak áno, na čo sa vlastne pýtaš?
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 07.07.08 Prihlásený: 26.06.20 Príspevky: 38 Témy: 10 Bydlisko: City 17 | Napísal autor témy Wicky: 04.03.2013 16:57 | |
|
ma to byt nejaké mini vývojové prostredie, (btw písane v C# ale to nie je podstatné) proste si kliknes ze vlozit obrázok, ono ho to riadne nacíta, aby to clovek nemusel zakazdým písat, tak isto fonty, zvuky, atd nejake nastavenie okna. . . . .
Problém je ako to skompilovať do EXE keďže ten engine by vytváral kód v C++ a po stlačení tlačítka Skompilovať by to skompiloval do .exe a spustil (na odskúšanie) EDIT: AJ NA PC KTORY NEMA KOMPILATOR pre C++
_________________ "We are willing to suffer, to die for the things we care about. For love, for the right choices." |
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 04.03.2013 17:04 | |
|
Tak v tom nevidím nejaký väčší problém. K svojmu prostrediu pribalíš aj mingw a vypýtaš si cestu ku gcc (napr. pri prvom spustení/kompilovaní a uložíš si to trebárs do registra) Potom jednoducho zavoláš gcc na svoj výsledný kód a hotovo. Takéto programy to často riešia takýmto spôsobom.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
Registrovaný: 24.08.12 Prihlásený: 09.02.19 Príspevky: 59 Témy: 0 | Napísal faraon: 04.03.2013 17:54 | |
|
Možná jsi se vydal špatným směrem. Zkus si nastudovat dvě věci, historický PC Fand a Scratch.
_________________ "Existuje pouze jeden člověk, který má méně přátel než Bill Gates, a tím je Saddám Husajn." (Paul Grayson) |
|
Registrovaný: 07.07.08 Prihlásený: 26.06.20 Príspevky: 38 Témy: 10 Bydlisko: City 17 | Napísal autor témy Wicky: 04.03.2013 18:43 | |
|
Nie nie, už žiaden existujúci engine ani nič podobné nechcem, potrebujem niečo špecifické, proste taký engine nie je, ani free ani komerčný. (neopísal som všetky funkcie z viacerých dôvodov)
A na začiatku som sa trochu zle vyjadril, v podstate budem robiť vývojové prostredie (engine už mám). BX mi to celkom vyjasnil, neveril som že skopírovaním compileru a knižníc to pôjde tak ľahko rozbehať ale ako pozerám tak ide... . . ešte to niekedy vyskúšam na iných PC, prípadne na Linuxe ale to už je iná kapitola.
_________________ "We are willing to suffer, to die for the things we care about. For love, for the right choices." |
|
Registrovaný: 17.07.11 Prihlásený: 29.12.20 Príspevky: 1516 Témy: 3 | Napísal BX: 04.03.2013 18:53 | |
|
S mojím riešením aj keď to pustíš na linuxe, stačí zadať cestu k nainštalovanému gcc a všetko pôjde ako má. Príp. tam môžeš kľudne doplniť aj možnosť vybrať si kompiler výsledného kódu - pre pokročilých užívateľov.
_________________ Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám! |
|
| Stránka: 1 z 1
| [ Príspevkov: 7 ] | |
Podobné témy | Témy | Odpovede | Zobrazenia | Posledný príspevok |
---|
| JAVA kompilator v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 1 | 734 | 16.10.2008 12:02 tlacitko Enter | | Kompilátor C v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 17 | 1525 | 30.12.2010 20:45 Ando | | c kompilator v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 6 | 545 | 07.10.2008 16:11 beginner | | Kompilátor vypisuje chybu v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 3 | 308 | 15.06.2013 11:01 Oliver7 | | Funkcny kompilator TurboPascal v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 1 | 1126 | 26.08.2006 20:32 programator | | aky kompilator pre C? v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 5 | 550 | 22.04.2011 18:45 jtbs | | Ako nastaviť správne kompilátor v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 4 | 485 | 06.06.2016 7:03 Graphicerror | | Poradte prosim nejaky kompilator pre C# v Technológia .NET | 8 | 3827 | 15.06.2011 18:58 unkown2552 | | playstation engine v Herné konzoly | 1 | 526 | 22.12.2010 23:05 shiro | | FrostBite2 engine v Počítačové hry | 6 | 592 | 06.12.2011 16:09 lolek013 | | Herny engine v Redakčné systémy | 5 | 972 | 26.04.2009 23:27 KViki | | Search Engine? v Správy pre vedenie fóra | 3 | 889 | 08.08.2015 19:00 Loki999 | | CSS engine error v Počítačové hry | 1 | 697 | 08.11.2009 18:59 ac.milan | | Vhodný 3D Engine v Assembler, C, C++, Pascal, Java | 12 | 604 | 23.04.2013 11:05 BX | | dobrý free engine v Android, iOS, Windows Phone (Mobile) | 10 | 589 | 10.02.2013 15:26 Rhonin | | Task scheduler engine v Operačné systémy Microsoft | 1 | 343 | 06.03.2014 19:45 Mandy |
| Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
|
|