Obsah fóra
PravidláRegistrovaťPrihlásenie




Odpovedať na tému [ Príspevkov: 7 ] 
AutorSpráva
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07.07.08
Prihlásený: 26.06.20
Príspevky: 38
Témy: 10
Bydlisko: City 17
Príspevok NapísalOffline : 04.03.2013 16:46

Ahoj, chcel by som urobiť vlastný herný engine (niečo ako GameMaker), a rád by som použil C++ a k tomu kompilátor MinGW (keďže po fakt dlhom čase sa mi tam podarilo rozbehať všetky potrebné knižnice ako allegro, opengl, assimp, enet, ...)

A rád by som bol aby ten "engine" mohli používať aj iný ľudia na inom PC (na win7) preto som rozmýšľal, že by ten engine musel mať aj vlastný kompilátor, alebo aspoň "inštaláciu mingw".

Má niekto nejaké skúsenosti? chcel by som to použiť aj pre tvorbu HTML5 kódu s čím by nemal byť problém.. . . prípadne som ešte ochotný všetky tie knižnice zahodiť ak niekto má skúsenosti s Javou a že to tam všetko rozbehám podobne ako v C++.

V programovaní sa celkom vyznám, ale na vlastný kompilátor sa necítim, dúfam že bude stačiť skopírovať/nainštalovať mingw, ponastavovať premmenné windowsu a že to za užívateľa nejako ten engine urobí.







_________________
"We are willing to suffer, to die for the things we care about. For love, for the right choices."
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 04.03.2013 16:52

No tak pekne poporiadku. Ako by mal ten engine vyzerať? Len nejaká sada tried? Ak áno, čo ti bráni urobiť z toho dynamicky linkované knižnice?
Alebo nejaké celé "mini vývojové prostredie"? Ak áno, na čo sa vlastne pýtaš?







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07.07.08
Prihlásený: 26.06.20
Príspevky: 38
Témy: 10
Bydlisko: City 17
Príspevok Napísal autor témyOffline : 04.03.2013 16:57

ma to byt nejaké mini vývojové prostredie, (btw písane v C# ale to nie je podstatné) proste si kliknes ze vlozit obrázok, ono ho to riadne nacíta, aby to clovek nemusel zakazdým písat, tak isto fonty, zvuky, atd nejake nastavenie okna. . . . .

Problém je ako to skompilovať do EXE keďže ten engine by vytváral kód v C++ a po stlačení tlačítka Skompilovať by to skompiloval do .exe a spustil (na odskúšanie)
EDIT: AJ NA PC KTORY NEMA KOMPILATOR pre C++







_________________
"We are willing to suffer, to die for the things we care about. For love, for the right choices."
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 04.03.2013 17:04

Tak v tom nevidím nejaký väčší problém. K svojmu prostrediu pribalíš aj mingw a vypýtaš si cestu ku gcc (napr. pri prvom spustení/kompilovaní a uložíš si to trebárs do registra) Potom jednoducho zavoláš gcc na svoj výsledný kód a hotovo.
Takéto programy to často riešia takýmto spôsobom.







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Vlastný engine + kompilátor

Registrovaný: 24.08.12
Prihlásený: 09.02.19
Príspevky: 59
Témy: 0
Príspevok NapísalOffline : 04.03.2013 17:54

Možná jsi se vydal špatným směrem. Zkus si nastudovat dvě věci, historický PC Fand a Scratch.







_________________
"Existuje pouze jeden člověk, který má méně přátel než Bill Gates, a tím je Saddám Husajn." (Paul Grayson)
Offline

Užívateľ
Užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07.07.08
Prihlásený: 26.06.20
Príspevky: 38
Témy: 10
Bydlisko: City 17
Príspevok Napísal autor témyOffline : 04.03.2013 18:43

Nie nie, už žiaden existujúci engine ani nič podobné nechcem, potrebujem niečo špecifické, proste taký engine nie je, ani free ani komerčný. (neopísal som všetky funkcie z viacerých dôvodov)

A na začiatku som sa trochu zle vyjadril, v podstate budem robiť vývojové prostredie (engine už mám). BX mi to celkom vyjasnil, neveril som že skopírovaním compileru a knižníc to pôjde tak ľahko rozbehať ale ako pozerám tak ide... . . ešte to niekedy vyskúšam na iných PC, prípadne na Linuxe ale to už je iná kapitola.







_________________
"We are willing to suffer, to die for the things we care about. For love, for the right choices."
Offline

Skúsený užívateľ
Skúsený užívateľ
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 17.07.11
Prihlásený: 29.12.20
Príspevky: 1516
Témy: 3
Príspevok NapísalOffline : 04.03.2013 18:53

S mojím riešením aj keď to pustíš na linuxe, stačí zadať cestu k nainštalovanému gcc a všetko pôjde ako má.
Príp. tam môžeš kľudne doplniť aj možnosť vybrať si kompiler výsledného kódu - pre pokročilých užívateľov.







_________________
Na súkromné správy týkajúce sa problémov, ktoré sa riešia vo fóre, neodpovedám!
Odpovedať na tému [ Príspevkov: 7 ] 


Podobné témy

 Témy  Odpovede  Zobrazenia  Posledný príspevok 
V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. JAVA kompilator

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

1

734

16.10.2008 12:02

tlacitko Enter Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Kompilátor C

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

17

1525

30.12.2010 20:45

Ando Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. c kompilator

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

6

545

07.10.2008 16:11

beginner Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Kompilátor vypisuje chybu

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

3

308

15.06.2013 11:01

Oliver7 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Funkcny kompilator TurboPascal

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

1

1126

26.08.2006 20:32

programator Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. aky kompilator pre C?

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

5

550

22.04.2011 18:45

jtbs Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Ako nastaviť správne kompilátor

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

4

485

06.06.2016 7:03

Graphicerror Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Poradte prosim nejaky kompilator pre C#

v Technológia .NET

8

3827

15.06.2011 18:58

unkown2552 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. playstation engine

v Herné konzoly

1

526

22.12.2010 23:05

shiro Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. FrostBite2 engine

v Počítačové hry

6

592

06.12.2011 16:09

lolek013 Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Herny engine

v Redakčné systémy

5

972

26.04.2009 23:27

KViki Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. Search Engine?

v Správy pre vedenie fóra

3

889

08.08.2015 19:00

Loki999 Zobrazenie posledných príspevkov

Táto téma je zamknutá, nemôžete posielať nové príspevky alebo odpovedať na staršie. CSS engine error

v Počítačové hry

1

697

08.11.2009 18:59

ac.milan Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Vhodný 3D Engine

v Assembler, C, C++, Pascal, Java

12

604

23.04.2013 11:05

BX Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. dobrý free engine

v Android, iOS, Windows Phone (Mobile)

10

589

10.02.2013 15:26

Rhonin Zobrazenie posledných príspevkov

V tomto fóre nie sú ďalšie neprečítané témy. Task scheduler engine

v Operačné systémy Microsoft

1

343

06.03.2014 19:45

Mandy Zobrazenie posledných príspevkov


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre

Skočiť na:  

Powered by phpBB Jarvis © 2005 - 2024 PCforum, webhosting by WebSupport, secured by GeoTrust, edited by JanoF
Ako väčšina webových stránok aj my používame cookies. Zotrvaním na webovej stránke súhlasíte, že ich môžeme používať.
Všeobecné podmienky, spracovanie osobných údajov a pravidlá fóra